Portugal 2004

Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

18-11-2003 11:06

Wie gelooft er nog in?
Misschien als Seedorf op de tribune gaat zitten i.p.v. op het veld.


Ik weet het niet hoor, het vertrouwen is een beetje op..... :roll:
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

18-11-2003 11:39

Ik heb lang genoeg vertrouwen gehad in dit stelletje zielepoten!

Kluivert eruit!
Overmars eruit!
Seedorf eruit!

Sneijder erin!
van Persie erin!
Rommedahl erin!
Robben erin!

oftewel wegwezen die oude knakkers en jong talent erin.

groeten,
karperlimbo

P.S. uitslag morgen: 0-1
Het is een kwestie van geduld.....
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

18-11-2003 11:40

Ik zie het heel duister in mannen, de individuele klasse van dit team is goed, maar een team is het bij lange na niet ! Dat ze daar maar eerst eens aan werken.

volgens mij wordt het weer: Ohne Holland fahren wir zum EM :wink:

mvg
stefan
Robert de Wilt
Berichten: 422
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Capelle a/d IJssel (Zuid-Holland)
Contacteer:

18-11-2003 11:41

Als die advocaat nou eens niet begint met kluivert en van nistelrooij maar met makaay en van nistelrooy, en dan tweede helft van hooidonk....
en wat ik ook niet begrijp is dat advocaat voor de wedstrijd der wedstrijden die ellendige wilfred bouma oproept.
Maar ja we hebben alle 16 miljoen onze ideeen maar het zou me niets verbazen als we weer niet kwalificeren.
Ach ja, dan ben ik komende juni en juli niet gedwongen om thuis te blijven voor ek-wedstrijden maar ga ik gewoon vissen .....
Met vriendelijke groet,
Robert.
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

18-11-2003 12:08

Denk dat we de wedstrijd morgen met 3-0 gaan winnen, met een 0-0 ruststand. We gaan op zeker naar Portugal. En als dat niet zo is, Pech gehad. Maar ik geloof er nog steeds in dat het goed komt, maar gaan we wel dan zal er wel wat moeten gebeuren, anders vliegen ze er meteen in de 1e ronde uit in portugal.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
bjorn diks
Berichten: 84
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Almelo

18-11-2003 12:10

ik denk er het zelfde over als Jurgen!!!

Ik weet het niet zeker of Dennis Rommedahl een Nederlander is. Is het geen Deen.

Eindstand Nederland - Scotland 3 - 1
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

18-11-2003 12:12

de oude garde eruit en de nieuwe erin (robben ,sneijder en misscxhien van persie en vd vaart natuurlijk die hebben tenminste nog de drang om te scoren en dat mis ik een btje bij de oude garde.
greetz Bart
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

18-11-2003 12:33

Bjorn,

Shit ja, Rommedahl is wel een Deen!

Kijk maar op http://www.fcdreamteam.com/spelersovz/ned2001.html

groeten,
karperlimbo
Het is een kwestie van geduld.....
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

18-11-2003 12:43

Van der Vaart, Sneijder en van der Meyde erin!!!!!!

misschien wordt het wel 1-0, en krijgen we strafschoppen.....

Daar zijn ze ook zo goed in he :wink:

HEEL HOLLAND HELPT, ook het Carpboard!!!!!!!
Rene Berger
Berichten: 875
Lid geworden op: 27-01-2003 01:00

18-11-2003 12:47

He mensen,

Niet zo pessimissisch. Ik zit woensdag in de Arena. Zou wel leuk zijn voor mij als ze dan daadwerkelijk winnen.

Alvast bedankt voor jullie steun :grin:

groetjes Rene
erik flaschwinkel
Berichten: 127
Lid geworden op: 23-10-2003 02:00
Locatie: spaarndam

18-11-2003 12:55

Rene, neem je wel genoeg zakdoekjes mee voor de tranen.(ik hoop vreugde tranen maar ik vrees....)
Ik hoor niemand over Frankie de Boer mag die niet al naar huis gaan?
Ik zou zelf liever nog seedorf opstellen dan de Boer.
Laat een ding duidelijk zijn ik HOOP dat ze winnen.
Groet Erik
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

18-11-2003 13:33

laten wel even duidelijk zijn dat die schotten zaterdag 1 echte kans hebben gehad, welke van richting werd veranderd en in het doel ging.

ze liepen wel hard maar dat was eigenlijk ook het enige wat ze goed deden.

nederland vergat te scoren. ze creerden kansen maar ja...

en die Seedorf moet er inderdaad niet meer in!!!!

ben benieuwd of vd meyde wel meedoet na zijn black out. hij had toch een bloedvat vernauwing?

het word tijd dat BERGKAMP weer terugkomt!!!!

of van hooydonk in de spits, die heeft een tijdje bij celtic gespeeld. en niet geheel onverdienstelijk.

ik gok op 2-0 of 3-0.
Gebruikersavatar
bjorn diks
Berichten: 84
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Almelo

18-11-2003 14:21

Ik hoor net iets op de radio over een houseparty waar spelers van het Nederlandselftal bij geweest zijn. (kluivert had een discotheek afgehuurd)

Ze hadden het over tien spelers de namen Kluivert, van der Vaart en van de Meyde werden genoemd.

Iemand hier met meer info
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

18-11-2003 14:33

http://teletekst.nos.nl/gif/663-01.html

lijkt me een sterk verhaal. zondagavond hebben de spelers zich weer gemeld in huis ter duin.

en anders wat dan nog? laat ze toch even onstspannen. als ze daar behoefte aan hebben. de wedstrijd is pas woensdag avond
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

18-11-2003 14:58

Kluivert,

die zal wel een hoerenknal hebben afgehuurd.

Gewoon alle spelers die menen dat het nodig is om na zo'n blamage te moeten feesten op de bank zetten :smile: mmhh... misschien moet ik maar een solliciteren.

Heeft iemand vanmorgen dat stukje op 3fm gehoord van Sjoerd (dagelijks) over het nederlands elftal, de nabespreking met de Boer? Lachen!

groeten,
karperlimbo
Het is een kwestie van geduld.....
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

18-11-2003 15:34

Nou, ik weet niet of ze het zullen redden morgenavond.
Het zal in ieder geval weer net zo een heksenketel worden als zaterdag. Hopelijk weer net zo een promotie van hoe voetbal beleefd zou moeten worden.

Een invasie van 9.000 man van de Tartan Army staat morgenavond in de Arena te zingen en als 12de,13de,en 14de man hun elftal naar Portugal te schreeuwen.
Ik verzeker je dat de "Hampden Roar" van zich laten horen!

Alleen werkvoetbal kan Oranje nog redden morgen, natuurlijk hoop ik dat ze verder gaan,maar.........

Één ding staat vast, degene die er als supporter van Oranje of Schotland bij kan zijn morgenavond: Een wedstrijd om nooit te vergeten!

En na afloop wordt het los van de uitslag, oergezellig in Amsterdam.

Prettige wedstrijd
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

18-11-2003 15:36

Kluivert, Seedorf, Davids eruit!!!

Dat kan ik echt niet meer aanzien, wat doen hun in ons elftal!

Van Persie, Overmars, van Hooijdonck en van Nistelrooij voorin.. met Mackaay als goude wissel ergens 70ste minuut

3-1
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Guy Veugen
Berichten: 105
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00
Locatie: Maastricht

18-11-2003 16:59

Jammer dat er zo onrespectvol over sommige spelers wordt gepraat zoals Kluivert.. als je weet wat hij allemaal al heeft betekent voor het Nederlands voetbal/ elftal.
Elke speler is weleens uit vorm, je kunt niet verwachten dat een spits iedere week optimaal kan presteren

Ook Seedorf iedereen maar ook iedereen is tegen Seedorf en zegt dat hij geen bal fatsoenlijk kan raken.. hij is anders wel de man van AC Milaan, wat daar iedere week naar behoren presteert. En wie was er zat. Er waren zaterdag genoeg spelers die zkr net zo slecht als hem speelden.

Hoor ik hier mensen roepen die v persie erin willen..die jongen krijgt nog geen basisplaats bij middenmoter Feijenoord wil ik zwijgen nld elftal.

Er mogen voor mij indd spelers weg maar dan bedoel ik wel voetballers wat bijna altijd minder spelen zoals: Reiziger, Frank de Boer (laatste jaren). En bovenal Advocaat!!

Allemaal willen jullie van Nistelrooij, makaay, V hooijdonk, vd meijde...hebben hun dan al wat gepresteert bij het Nld elftal?? dacht het niet..vd Meijde was vaak gevaarlijk aan de ZIJKANT maar geen bal wat fatsoenlijk aankwam bij v Nisterrooij..

zo dit wat mijn gedacht ik ben er in ieder geval wel van overtuigd dat ze het halen..
Ook hun weten dat dit alles of niets is, dus hopelijk is dit morgen ook in het veld te zien..als Advocaat ze dan nog niet weet te overtuigen wat er op het spel staat...:s

Mvg Guy
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

18-11-2003 17:42

De sleutel ligt gewoon bij het feit dat ze
niet op elkaar zijn ingespeeld!
De bondscoatch de schuld geven vind ik ver
gezocht, de spelers moeten zelf WILLEN en
daar kan een coach niet veel aan veranderen!
Wat mij wel een raadsel is, waarom advocaat
toch weer voor de combinatie "van Nistelrooy
en Kluivert" heeft gekozen! Het is toch dui-
delijk dat die combi niet loopt!
Voor de rest zal ik duimen, maar ik zie het
somber in! :wink: :cry:

groetjes Benny
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

18-11-2003 18:55

Hoi Jongens ik denk dat het 1-0 voor Nederland wordt En dat er geen doelpunt valt in de verlenging (silver goal) dus dat het penalty schieten wordt. en dan kan ik je nu al zeggen dat we dat gaan verliezen want penalty's hebben we nog nooit gewonnen! toch...? :sad:

groetjes Kevin :smile:
Aldert Tjoelker
Berichten: 38
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00
Locatie: Franeker
Contacteer:

18-11-2003 20:06

kluivert is gewoon niet in vorm hij zit zlefs op de bank in barcalona en als je het mij vraagt gaan ze zwaar de bak in woensdag ik gun het die schotten wel die voetballen tenminste met zun allen er boven op niks te verliezen het probleem bij nederland is dat die lui te veel betaald krijgen en ze denken allemaal dat ze de besten zijn en ondershatten te veel team's laat ze de bak maar lekker in gaan
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

18-11-2003 20:17

Ik vond dat Dickie, Van der vaart van het begin af aan moest laten spelen dat is een speler die iemand vrij voor de goal kan spelen, of zelf een induviduele aktie kan maken en zich vrij kan spelen voor de keeper. Ik vind dat een van de weinige spelers die dat goed kunnen bij oranje!

groetjes Kevin

PS: Hoop ook dat ze Arjen Robben erin zetten :grin: geweldige voetballer die zich ook wil bewijsen in Oranje


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kevin van Etten op 2003-11-18 20:18 ]</font>
Gebruikersavatar
hans de haan
Berichten: 114
Lid geworden op: 07-04-2003 02:00
Locatie: zoetermeer/nunspeet

18-11-2003 21:00

ik kijk nooit meer naar het ned elftal (en dat hou ik al vijf jaar vol).
het is niet zo dat ik niet van voetbal hou ik vind het geweldig ik volg ook trouw de wedstrijden van "mijn club" maar voor het oranje heb ik geen goed woord over.
ze doen maar wat en vinden het wel best
het zijn gewoon over het paard getilde varkens

met geen oranje groet hans
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

18-11-2003 21:28

Tja.. Nederland.. Het Nederlands elftal, wat moet ik daar nou van vinden. De ene keer spelen ze top, de andere keer is het bout. Laatste keren is het vaker bout dan top geweest.
Aan de ene kant wil ik wel dat ze het EK halen, dan valt er tenminste weer eens wat poultjes te maken :smile: Maar aan de andere kant wil ik dat ze verliezen. Zodat ze eindelijk eens zien dat het elftal in z'n geheel gewoon niet klopt. Hopelijk komen er dan drastische maatregelen, waardoor het eindelijk weer eens een keertje WK'98 stijl gaat lopen.

mvg
Robbert
Als je lang van je water wilt genieten, smijt dan niet met namen en gewichten...
Guy Veugen
Berichten: 105
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00
Locatie: Maastricht

18-11-2003 21:40

Naar mijn idee ligt het toch voor een groot deel ook aan de trainer. hij is de man wat het Nederlands elftal niet aan het voetballen krijg..hij heeft 2 jaar geleden gekozen voor routine (wat zowiezo al een stomme zet is) want ook hij weet dat de meeste al op leeftijd beginnen te raken..ook is hij veel te laat geweest met jongere talenten op te roepen en op te stellen (vd Vaart)en dus op te stomen voor het belangrijkere werk.

Zelf heb ik ook op vrij hoog niveau gevoetbald en ik weet dat een trainer zeker het verschil kan maken..