En hoe was Carp Rotterdam?

Plaats reactie
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

16-10-2022 20:01

Iemand nog naar Carp Rotterdam geweest?
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Marc Fransen
Berichten: 79
Lid geworden op: 04-04-2016 14:01
Locatie: Den Haag

17-10-2022 09:18

Goeie vraag !
Ik ben daar ook heel benieuwd naar, hoe Carp Rotterdam was.

Ik ben niet geweest omdat de info op de site van Carp R'dam mij niet aansprak.
Dat het vooral een 'social' zou zijn om elkaar te ontmoeten met catering en entertainment, zoals D-J's, muziek enzovoorts.

Als ik andere vissers wil ontmoeten zou ik naar de clubavond van de hengelsportvereniging gaan, of zie ze aan de waterkant, maar om te socializen ga ik niet naar een beurs. En ook niet voor D-J's.

Ik ben een paar keer op Carp Zwolle geweest.
Dat was zeker ook niet alles, daar zag ik veel bezoekers in camo visserskledij rondlopen die zo van hun stek naar de beurs leken te zijn gekomen.
En heel veel geruik aan schaaltjes en zakjes met boilies.
Maar al met al was Zwolle wel om te doen, omdat Nash wel goede boilie deals had ed. Helaas wel ver reizen vanuit Den Haag en duur parkeren.

Hoe anders was Carp Rotterdam ?
edwin roovers
Berichten: 12
Lid geworden op: 27-10-2010 12:30

17-10-2022 16:34

Ik was er met 30 minuten weg. Stelde echt helemaal niks voor.

15 eur entree en 12.50eur parkeren.

Zonde van je geld en tijd en je reiskosten.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

17-10-2022 19:25

Ahh jammer. Afterfeestje leek me juist wel gaaf in dat gebouw. Iemand dat nog meegemaakt?
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Marc Fransen
Berichten: 79
Lid geworden op: 04-04-2016 14:01
Locatie: Den Haag

18-10-2022 23:08

Haha, binnen 30 minuten weer weg, is wel een heel kort bezoek.

Na een hele dag op Carp Zwolle in de IJsselhallen, had ik het gevoel dat ik nog niet alles goed genoeg gezien had. Zwolle was groot, meerdere hallen en super druk. Bijna te druk.

Carp Rotterdam schrijft op hun website dat de tijden van een stoffige suffe beurs waar niks gebeurd, wel voorbij zijn.

Bedoelt Carp Rotterdam daarmee Carp Zwolle ??
Dat Zwolle een stoffige suffe beurs was ?
Ik vond Zwolle niet stoffig en suf.
En ik vond het ook prettig dat Zwolle net voor de start van het seizoen plaatsvond, een goed moment om weer wat nieuwe spullen aan te schaffen, te vervangen etc.

Wat Carp Rotterdam misschien niet meezit is dat ze het organiseren aan het eind van het seizoen.
(En ja, ik weet dat er mensen zijn die wel gewoon lekker door blijven vissen in de winter).
Gebruikersavatar
Dennis Arentshorst
Berichten: 74
Lid geworden op: 26-07-2010 20:09
Locatie: Geleen, Limburg

31-10-2023 19:35

Ik had het geluk dat ik kaartjes had gewonnen via de kwo facebook actie.

Anders was ik er zelf niet naartoe gegaan.

De laatste keer ben ik nog op carp zwolle geweest, helaas nog niet op carp den bosch.
Maar ik vond in rotterdam de locatie niet echt uitnodigend. De indeling was onlogisch en ik miste toch wat grotere merken.

Gelukkig wel bij Harrie van Hareco een mooie deal kunnen maken met free spirit hengels.

Ook bij de lezingen ging het technisch niet helemaal lekker.

We hadden het eigenlijk na een uurtje wel helemaal gezien, Zijn echter blijven hangen voor de lezing van Willem en als ik geen uiitgebreid gesprek had met free spirit, zouden we zo weer buiten hebben gestaan. De prijzen van de catering buiten waren niet meer normaal. Verder kon je alleen bonnen per 5 kopen. Zo werd je dus verplicht extra bonnen te kopen dan nodig.

Ook vond ik dat de aanwezige merken niet alle spullen mee hadden. Korda was daar, maar zonder hun hengels. Er was geen shimano e.d. Wat ik wel erg jammer vond, KWO had een winactie voor kaartjes, maar was zelf de grote afwezige.

Volgende keer gewoon naar carp den bosch. Al jaren een begrip en absoluut niet stoffig.
Beter 1 karper in het net, dan er geen.
Plaats reactie