Vissen aan de hunze/oostermoerse vaart


Plaats reactie
Max Kamminga
Berichten: 1
Lid geworden op: 21-09-2021 22:22

22-09-2021 21:01

Hallo allemaal,

Allereerst zou ik mezelf even voorstellen, ik ben nieuw op het forum. Ik ben een 20 jarige karpervisser die 2 jaartjes geleden in het begin van de Corona is begonnen, 2 zomertjes in Frankrijk later en we zijn nog steeds aan de waterkant te vinden. Ik kom uit Drenthe en de hunze stroomt bijna door mijn achtertuin.

Ik was dus wel benieuwd naar de vangsten en ervaringen van andere vissers aan de hunze / oostemoersevaart / zuidlaardermeer.

Ik zal zelf beginnen! Afgelopen weekend heb ik zelf ook voor de eerste keer een goeie sessie gedaan met een vriend van mij, na 2 dagen voorvoeren gingen we dan maar een nachtje proberen.
Veel beweging op het water en een aantal springende vissen verder hadden we genoeg moed voor de nacht. Het bleef lang stil maar om een uur of 6 ging de beetmelder dan toch af! Een verrassend makkelijke dril hadden we de vis zo in het net, een mooie graskarper! Mijn eerste vis van de hunze en direct een vis van 17 kilo!

748CCA5D-8486-4919-B1B9-E23A95EDEFEE.jpeg

Ik hoop dat er meer mensen uit de buurt zijn die hun ervaringen en vangsten willen delen en zie er naar uit om te zien wat er uit het mooie riviertje komt!
Plaats reactie