POPULIERENHOF desselgem


Plaats reactie
Mattisse Vervaeke
Berichten: 1
Lid geworden op: 16-04-2020 22:30

20-04-2020 17:42

Hallo allemaal, ik heet Mattisse, ik ben 17 jaar oud en ik vroeg mij af of er mensen zijn met ervaring op het populierenhof in desselgem. Ik heb daar voor dit jaar een abonnement gekocht. Ik vis meestal dagsessies op put 4, de karperput... Tot nu toe heb ik 3 keer geweest in februari en 1 keer begin maart, 1 keer een blank de 2de keer een schub van 11kg net toen we wilden vertrekken, en 28 februari een zeelt, begin maart een spiegel van 9kg, maar aangezien we nu niet mogen vissen weet ik niet echt wat ik kan verwachten met het warmere weer en de methode... Ik hoor graag alle tips
(ik vind het ook enorm jammer van de papegaaienbekjes, maar het is een put waar ik ervaring kan opdoen alvorens kanalen en grotere waters te bevissen)
florian perquy
Berichten: 116
Lid geworden op: 30-01-2017 23:15

26-04-2020 11:22

Hoi Matisse

Je hebt zeker het Populierenhof niet nodig om ervaring op te doen.
Ik schaam me nog steeds dat ik er vroeger een paar keer gevist heb, deze put is alles wat karpervissen niet is.
Waarom vis je niet je niet op de openbare wateren in de buurt? Misschien zwemmen ze niet zo snel in je net als in Desselgem, maar er valt heel zeker vis te vangen hoor ;) .
In Wielsbeke, Ooigem en Bavikhove hebben je mooie Leiemeanders, alsook de Leie zelf .
Je zit er veel meer op je gemak, de vissen zien er een pak beter uit en je zal veel meer voldoening halen uit je vangsten :)
Je doet er natuurlijk mee wat je wilt, het is maar hoe je je visserij wil ontwikkelen, maar over het Populierenhof kan ik nu werkelijk niets goed zeggen.
Hoewel ik quasi uitsluitend op openbaar water vis, ben ik zeker niet anti-betaalwater hoor, maar het is daar gewoon de moeite niet om er je €€'s te spenderen.
Je mag me altijd pb'tje sturen indien je wat meer info zoekt.
Plaats reactie