Ben ik de enige?


Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

17-03-2019 17:48

Ellende op mobiel weer terug, alles wat je verder aanklikt is gericht op kwomembership. Sorry boys maar ik ga hobby echt niet sponsoren. En verder is het een nog dooiere boel geworden.
Let op slagboom !
laurens scheerders
Berichten: 19
Lid geworden op: 23-07-2013 21:28

17-03-2019 20:08

Zelf vind ik het niet lekker lezen.
Peter van zanten
Berichten: 270
Lid geworden op: 17-03-2017 20:51
Locatie: 's-Gravendeel

22-03-2019 20:09

Ik wilde het even de tijd geven om te wennen... Maar ik kan er nog steeds niet aan wennen. Ik vindt het niet fijn lezen en niet overzichtelijk. Ook heb ik al 2x opnieuw moeten inloggen om dit bericht te kunnen plaatsen.

Mijn excuus naar de mensen die er tijd en energie in hebben gestoken maar dit is volgens mij de doodsteek van het forum... Zoals Dennis al zei is het een dooie boel geworden. Het was al niet druk meer maar in deze tijd van het jaar moeten er toch veel meer mensen actief zijn ?
Wim Buchener
Berichten: 20
Lid geworden op: 03-06-2017 21:26

25-03-2019 23:04

Ach ik had altijd al mijn bedenkingen wat betreft de Community.
Maar na een tijdje alleen maar zoeken en meelezen ben ik ik denk 2 jaar terug of zo toch lid geworden van het forum.
Op zich moet ik zeggen dat in de oude layout ik de berichten van KWO
boven het forum altijd wel een meerwaarde voor het forum vond.
Ondanks dat sommige filmpjes na een intro alleen te zien waren voor leden van KWO.
In de nieuwe layout heb ik het gevoel dat het steeds meer het belang van KWO doorklinkt dan die van het forum.
Ik krijg daar een beetje jeuk van.
De tijd komt dat het forum allen nog door het clubje KWO te zien is.
Moet wel zeggen dat ik aan de andere kant ook wel bewondering heb voor hoe deze twee mannen dat commercieel aan pakken, dat doen ze super goed.
Je kan in de nederlandse karper wereld niet meer om ze heen.
Daar komt bij hun filmpjes zijn ook leuk en knap gemaakt ik kijk ze graag.
Maar toch wil ik niet bij hun clubje alhoewel mij het gevoel bekruipt dat ik al bij het clubje zit doormiddel van het forum.
Wat mij betreft mag het meer gescheiden zijn. Maar besef dat het waarschijnlijk het KWO is die dit forum levend houdt.
Beetje dubbel gevoel dus.
Puur over de nieuwe layout dat is niet mijn ding dus.
Geef mijn de oude layout maar.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

26-03-2019 14:23

Inloggen. Op de ene telefoon lukt het wel, op de ander ook vandaag nog last van inbrekende criminelen.

En de laptop versie, die ik nu voor het eerst bekijk, doet me concluderen dat het er wat mij betreft niet uitziet en/of lekker werkt. Alleen al het gebrekkige contrast tussen de te lichtblauwe achtergrond en het wit. Scherm kantelen bracht niet veel verschil,. De term 'modern jasje' is duidelijk een opvatting waar de meningen over verdeeld zijn...

Geen idee wat ik hier mee aan moet. Waarschijnlijk nog minder CB.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

30-03-2019 23:39

Ik begin volgens mij heel langszaam een beetje gewend te raken lijkt het.

Denk nog steeds dat met iets minder wit en meer kwo gold, zou misschien fraaier ogen.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik tot op heden sinds internet er is, nog nooit blij ben geweest met een forum update. Waar dan ook. Op de een of andere manier roept (of riep?) een forum een soort van stamcafe gevoel op bij mensen. En als je daar ineens zaken verandert, dan komen de vaste klanten in opstand. :)

Moet wel zeggen, sommigen hier zijn wel heel dramatisch hoor, met alle respect. Maar gun de beheerders ook ff de tijd de nieuwe site wat te updaten hier en daar. Komt vast goed.
Zit hier wel vis?
Daniels Benny
Berichten: 165
Lid geworden op: 27-06-2007 11:41

12-04-2019 23:04

Heeft het nog zin om hier iets te plaatsen , ik ben sinds 2007 hier lid ,heb het forum stilletjes zien dood gaan ,en nu is het zo ver ,proficiat heren dat jullie dit voor mekaar gekregen hebben ! En waarom???
Gebruikersavatar
Lorenz Cleymaet
Berichten: 268
Lid geworden op: 21-05-2011 15:04
Locatie: Merendree (Gent) - België

13-04-2019 08:00

Dat heeft maar weinig met het nieuwe beleid te maken. Alle fora zijn de laatste jaren doodgebloed sinds de komst van social media. Daarnaast is op een gegeven moment ook wel alles gezegd geweest. Carpboard heeft het in vergelijking met de andere fora nog lang volgehouden. :)
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

13-04-2019 09:16

Voor het nieuwe jasje was het KWO board al op zijn retour. Wonderlijk dat er nog steeds belangstelling van de Redactie is om het draaiende te houden. Met meer dan 50,000 likes op Facebook sinds 2011 weet je waar het nu heen gaat. Geen gebrek aan belangstelling.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

13-04-2019 16:59

Ik vind het jammer, vind een forum veel fijner dan bv facebook. Leuk voor een dag, maar info op zoeken en delen heb je niks aan daar.

Maar sluit niet uit dat er ook weer een beweging terug naar forums komt. Veel gezeik om sociale media ed. Ik gebruik facebook zelf amper nog.

We zullen zien. Ik ben in ieder geval blij dat het forum er nog is. Ook al is het nu rustig. Zoek regelmatig nog wat op.
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

26-04-2019 19:42

Hele oceanen aan kennis en ervaring weggeschreven hier en niet door de minsten ook

ik heb hier iig een mooie tijd gehad en veel leuke conversaties en uitermate vermakelijke discussies mogen hebben. hopelijk blijft dit lelijke gebruikers onvriendelijke forum daarom ook gewoon bestaan. :P
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Arno Bijl
Berichten: 368
Lid geworden op: 24-11-2010 19:44

16-05-2019 17:50

ik denk dat deze layout de nekslag is voor het board.
marcel klein
Berichten: 54
Lid geworden op: 17-08-2008 18:02

16-05-2019 18:14

Kan niet eens reageren als iemand wat te koop heeft,ook wil ik mijn advertentie verwijderen maar zie hier geen mogelijkheid toe.
Jeroen Schulte
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-04-2011 13:47

16-05-2019 18:51

In de oude lay-out kon je ook niet reageren op advertenties. Advertenties sluiten c.q. verwijderen ging volgens mij altijd door een bericht aan een van de moderators te sturen middels een knop onderaan......
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

17-05-2019 04:12

Klopt helemaal, staat ook boven in de rubriek aangegeven dat je niet kan reageren op advertenties.
In de mededeling van Kees (ook bovenin) staat aangegeven dat je even op het uitroepteken moet drukken om een melding te maken en vragen voor verwijdering van je advertentie.

Overigens is de Titan nu al verwijderd 8)
CarpeR Diem
michael de wever
Berichten: 48
Lid geworden op: 28-05-2016 01:39
Contacteer:

19-05-2019 11:16

Zelf ben ik al jaren actief in de online wereld van her en der. Jammer genoeg zijn forums al lange tijd aan het doodbloeden, daar heeft dit layout weinig mee te maken. Zoals al aangegeven is social media hierin een grote boosdoener, iedereen kent wss wel genoeg FB groepen over het karpervissen.

Zo is het ook dat de whatsapp groepen van tegenwoordig populair zijn en beide factoren doen forums niet echt ten goede.

Jammer in mijn ogen. Een forum is naar mijn idee nog steeds de beste manier om echt te leren. Vragen en discuteren op een normale manier helpt je visvangst echt wel.

Qua de Layout. Elke layout die nieuw is is in het begin een achteruitgang. Echter merk je wel dat vele forums die vroeger vrij druk van kleuren waren nu naar de witte kant aan het gaan zijn. Het zijn ook enkel die forums die op langere termijn nog blijven bestaan. Dus in mijn ogen is het nog een goed verandering.

Maar zoals al aangegeven, je merkt dat elk forum naar achter aan het bollen is. Jammer maar helaas.
Totaal voorstander van catch and release - Beheerder van de karpervisser en roofvissen België.
Oscar de Waard
Berichten: 59
Lid geworden op: 26-07-2005 18:34
Contacteer:

29-08-2019 12:35

Nee zeker niet (-: