Eddy Broeckx voerboten.


Plaats reactie
michael de wever
Berichten: 48
Lid geworden op: 28-05-2016 01:39
Contacteer:

26-08-2018 09:33

Hej Karpervissers. Zelf heb ik nog geen ervaring met voerboten, maar ben er wel al een hele tijd naar aan het kijken wat ik zou willen. Wou vooral een voerboot met autogps zodat ik s'nachts nog altijd perfect op mijn voerplekken kan uitleggen.

Heb nu een goed voorstel gekregen, maar zelf heb ik dus geen ervaring met de boot zelf. Misschien dat iemand van jullie wat meer info voor mij heeft. Het gaat hier over een Eddy Broeckx voerboot. Zou graag horen van jullie of er iemand ervaring heeft met deze boot en wat deze zijn.

De voerboot is volledig uitgerust met de all in one app van sonarcom. Deze app lijkt zeer geschikt voor wat ik wil uitbouwen bij het nachtvissen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee ? Het lijkt mij een zeer uitgebreide app, maar is deze ook handig in gebruik ?

Vuur gerust jullie meningen af. Ik kan ze zeker appreciëren :)
Totaal voorstander van catch and release - Beheerder van de karpervisser en roofvissen België.
lorenzo plancke
Berichten: 141
Lid geworden op: 20-05-2013 16:12

26-08-2018 11:31

Hoi Michael
Een jaar of 10 geleden had ik de kleine stompe van Eddy Broeckx nu is die van naam veranderd kleine lithuim maar zie er nog steeds hetzelfde uit .
De vaareigenschappen van de boot zijn zeer goed snel en wendbaar en zuinig .
Het enigste probleem dat wij hadden met de boot was , als je particals en boilie's in de voerschacht deed er na het voeren steeds een deel in de schacht blijft steken soms tot de helft zat die nog vol .
We hebben de schacht nog ingevet met olie maar dat hielp niet , dan eens contact opgenomen met Eddy maar hij was zich niet bewust van het probleem zodus had hij er ook geen oplossing voor .
Over de all in app dat werkt héél goed 2 jaar geleden ben ik naar een demo dag geweest over de systemen van sonar com waar je ze ook kon testen er ze werkte gewoon goed .
Ik gebruik al een jaar of 10 een fish finder van sonar com en die doet nog altijd voortreffelijk zijn job .
Hopelijk helpt het bij je te maken keuze .
Mvg Lorenzo
michael de wever
Berichten: 48
Lid geworden op: 28-05-2016 01:39
Contacteer:

26-08-2018 22:26

Hej Lorenzo.

Hartelijk bedankt voor het uitgebreide antwoord. Hier heb ik dus enorm veel aan. Het doet mijn keuze om deze voerboot met app aan te kopen zeker versterken :) Ben zelf ook wel iemand die met partikels vist en moest ik dit probleem ook hebben en er een oplossing op vind laat ik het zeker weten. Ben al aan het denken aan een grotere pvc zak eventueel, maar ben zelf niet altijd een even grote voorstander van pvc :)

Heb je alvast een Bedankje gegeven voor het goede antwoord :)
Totaal voorstander van catch and release - Beheerder van de karpervisser en roofvissen België.
Plaats reactie