Hulp nodig !!!


Nando Van Der Heide
Berichten: 29
Lid geworden op: 13-04-2017 19:05
Locatie: Gouda , Zuid - Holland

09-05-2017 19:17

Niet ...

en dat is het hem juist .. zeker met een halve kilo coke bij je dan gaan ze echt niet geloven dat je daarom daar was..
nu ben je gewoon internationale dealer .. en of je er nu bij in de kamer zat of niet maakt denk ik niet zo veel uit .. het enige dat je kan helpen is wat hij heeft verklaard over jou .. en verder denk ik dat je wat geluk moet hebben .. maar denk toch niet dat je dat echt hebt als ik zo alles lees.

maar denk dat je hier in Nederland hetzelfde gehad zou hebben hoor .
en gaat hem niet echt om het geloven van je verhaal.
dealers over het algemeen lullen toch maar wat om er mee weg te komen en rechters en justitie lui hebben alles wel al een keer gehoord.

Wens je toch succes en hoop dat je vrij spraak krijgt .. maar zal toch zeker nog bij je advocaten erop hameren dat ze je maat ze verklaring maar blijven herhalen tegen de rechters..
GONE ... LikE A fArT iN ThE WiNd .. !!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

09-05-2017 23:26

Blijf het een apart vehaal vinden maar goed..

Je wil wat verslagen hebben dat kaprervissers ook spotten en waters checken van te voren...

Dan zou ik zeggen lees wat blogs of vakantie trip verhalen hier op kw daar wordt vaak verteld dat er geobserveerd wordt alvorens te vissen en stekken aangevoerd worden en de volgende dag pas vissen..
En anders ff zoeken op google.. observeren karpervissen dan heb je zat verhalen..

Maar nogmaals je zal er weinig aan hebben want je kan ook dealen terwijl je vist zeg maar en als er bij de eerste procesdagen al gemeld wordt dat je er niks mee te maken hebt waarom dan weer een proces met een andere rechter???

Ik wens je in ieder geval heel veel succes verder.
Oja joh!!!
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

10-05-2017 07:06

Wat ik aan het verhaal niet snap. Je maat moet toch aan het bellen geweest zijn en op een gegeven moment toch iets van ik moet boven even wat regelen, wacht jij maar beneden. Ik vind het wel een bikkel dat die alle schuld op zich neemt. Een duitse karpervisser oproepen zou ik zeker aan de advocaat voorstellen. Verder wens ik je sterke man.
Let op slagboom !
Torsten Mackenzie
Berichten: 266
Lid geworden op: 30-04-2014 11:26

10-05-2017 12:03

Nando Van Der Heide schreef:Niet ...

en dat is het hem juist .. zeker met een halve kilo coke bij je dan gaan ze echt niet geloven dat je daarom daar was..
nu ben je gewoon internationale dealer .. en of je er nu bij in de kamer zat of niet maakt denk ik niet zo veel uit .. het enige dat je kan helpen is wat hij heeft verklaard over jou .. en verder denk ik dat je wat geluk moet hebben .. maar denk toch niet dat je dat echt hebt als ik zo alles lees.

maar denk dat je hier in Nederland hetzelfde gehad zou hebben hoor .
en gaat hem niet echt om het geloven van je verhaal.
dealers over het algemeen lullen toch maar wat om er mee weg te komen en rechters en justitie lui hebben alles wel al een keer gehoord.

Wens je toch succes en hoop dat je vrij spraak krijgt .. maar zal toch zeker nog bij je advocaten erop hameren dat ze je maat ze verklaring maar blijven herhalen tegen de rechters..


wauw-wauw-wauw, wat een opbeurende woorden.
je bent nog al onschuldig tot het tegendeel bewezen is, hé.
Bizarre perceptie.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

10-05-2017 13:35

Hij had 500 gram coke bij zich !!! wist ik echt niks van, ik wou dat ik het geld daar voor had hahaha
Leuk volk, zo'n conculega karpervisser. Vervolgens schrijf jij zelf hier ook nog eens lachend dat je had gewild dat je het geld voor zo'n hoeveelheid dope had gehad. Over je eigen glazen ingooien gesproken, haha :roll: ...

'Hoop voor je dat de Duitse justitie hier niet meeleest :wink:!
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

27-06-2017 12:58

als jij geen coke bij je had, als jij geen grote hoeveelheden geld bij je had en niet sporen van Cocaine op je huid /kleding had (forensisch onderzoek??? ) en je hebt niet allemaal telefoontjes gepleegd met afnemers tijdens je korte bezoek aan Duitsland dan ben jij naar mijn idee gewoon met je "maatje" naar Duitsland gegaan om te kijken voor een mooie vislocatie en dus onschuldig lijkt me..
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(