ik snap er niets meer van nvvs ghv gr rotterd Delfland AZHB


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

27-02-2017 14:52

Ik vis al een kleine 45 jaar in de Vliet bij Leiden, met in bezit een vispas van de HBLO(zelf daar ook jaren lid geweest in bestuur)

Nu kijk ik voor de zekerheid op de Visplanner en zie tot mij verbazing dat de Vliet en aanpalende wateren dus ook een gedeelte die loopt IN Leiden niet meer in de Vispas zit .

Dit water is dus eenzijdig? door GHV uit de gezamelijke wateren gehaald, dit kan zomaar ?
Ik als Leidenaar is op geen enkele wijze geinformeerd en ook in het Visblad is er met geen woord overgerept.

Ook mijn eigen vereniging geeft niet thuis alleen dat ze in onderhandeling zijn .

Is dit verhaal op enige wijze gecommuniceerd en heb ik dat gemist, het ziet er naar uit dat ik dus na 45 jaar een vergunning moet hebben van de Haagse om in Leiden te kunnen vissen.

Wilders zou zeggen zijn ze knettergek geworden en waar is de federatie in deze , een deel van de bovenstaande hebben wel lijnen met de federatie maar ik snap er niets meer van .

moet er dan toch weer een NASO opgericht gaan worden om in EIGEN wateren te mogen vissen
Gr Henk
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Gebruikersavatar
Joost Rippen
Berichten: 418
Lid geworden op: 18-08-2016 14:42

27-02-2017 15:30

eigen water eerst of zoiets? ;)
Torsten Mackenzie
Berichten: 266
Lid geworden op: 30-04-2014 11:26

27-02-2017 18:55

half alphen aan den rijn is inmiddels ook van de haagse.

Voordeel van het in overleg zijn, betekent naar mijn ervaring dat de boa niet moeilijk doet als je maar een willekeuige vispas hebt.
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

27-02-2017 19:58

Hoi Torsten ,
volgens de gegevens op de visplanner staat er specifiek alleen toegestaan met toestemming van de Haagse dus niet met een vispas.
gezien de boete bedragen wil ik geen risico lopen en ben ik verplicht nu ook een vergunning te kopen met nachtvis toestemming van de Haagse en dat voor een water die onder gemeente Leiden valt .
Waar is ook weer het voordeel van de de vispas
gr Henk
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

28-02-2017 11:45

Henk,

Gezien het feit dat je jaren in het bestuur hebt gezeten van de Leidsche denk ik dat je de juiste wegen naar de betreffende partijen ook wel weet.

Hebben zij niets te melden hierover?
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

28-02-2017 12:36

Hoi Sven ,
ik heb idd al diverse mailtjes aan bestuursorganen verstuurd ,
maar het blijft stil.
Alleen de HBLO heeft aangeven dat ze in onderhandeling zijn , maar blijft vaag.
Haagse heeft het over ``alleenrecht voor de eigen leden``( eigen leden eerst) maar niets over onderhandelingen.
gr Henk
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Torsten Mackenzie
Berichten: 266
Lid geworden op: 30-04-2014 11:26

28-02-2017 14:56

Henk Janssen schreef:Hoi Torsten ,
volgens de gegevens op de visplanner staat er specifiek alleen toegestaan met toestemming van de Haagse dus niet met een vispas.
gezien de boete bedragen wil ik geen risico lopen en ben ik verplicht nu ook een vergunning te kopen met nachtvis toestemming van de Haagse en dat voor een water die onder gemeente Leiden valt .
Waar is ook weer het voordeel van de de vispas
gr Henk


Dan heeft dat overleg ook weinig nut!
tijd voor een zuid Hollandse vispas dan maar een paar tientjes meer betalen
Plaats reactie