De uitdaging


Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

28-01-2017 09:06

Michiel schreef;
En we weten allemaal: meten is weten.
Dus Joostje, je had gelijk met ..
ze gaan echt meten wie de langste heeft. (hengel)
Hilco vist vast met een 4.2 m. pen hengel. Maar Michiel is een Zeeuw (zo is 'ie geboren en dat is 'm niet verwijtbaar), dus die heeft misschien nog ergens een lange strandstok liggen... Spannend hoor!

Ik stel verder voor om dit (Hilco's) topic om te dopen tot het 'Help Hilco de winter door, want 't einde van deze koude (oorlog :wink: ) is nog niet in zicht' topic.

En Hilco, wederom bedankt voor je zeer overtuigende vertrouwen in mijn visie.
Schijnbaar snapt niemand de gedachte die er achter het topic zit, behalve (misschien) Marco.
Nope, geen idee. Ben gewoon graag het olifantje in de porseleinkast, het spiegeltje aan de wand, de voet tussen de deur...

Stalen neuzen (doen goed schenen schoppen.., watjes!).

Het ontgaat me wat het onderwerp nou is maar als je met je kop in allemaal dikke karperfilms zit die echt leuk, informatief en goed gemaakt zijn, dan ben je wat mij betreft een dikke baas.
Mad props voor die UK en laatste in tsjechie. Ik ben jaloers.
Jarloers? Da's niet goed voor een mens hoor. Net zoals; 'dikke baas'? Slecht voor je bloedsuikerspiegel! Ennuh; Mad props; Ik weet niet wat voor gekken rekwisieten jij tijdens het vissen gebruikt, maar sommige zaken kan je beter in je slaapkamer laten..!

Drop the mic.., BOOM :lol: .

Al die 'slang'!? Leer normaal communiceren man, want ik krijg m'n 'I HATE MICHIEL even a little bit MOORE than Hilco' buttons nu al niet gratis aan de straatstenen kwijt :wink: !

(PS: No hard feelings or love lost. Die waren beide niet aanwezig tijdens het typen van deze tekst.)
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

28-01-2017 11:39

Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
michiel moore
Berichten: 327
Lid geworden op: 03-05-2013 17:36

28-01-2017 15:23

Je moet met je tijd meegaan. Een karper vetmesten en dan een dikke bak noemen, is toch ook niet hetzelfde als zeggen dat je hem diabetes probeert te geven en hem dan boven water voor lul te zetten?

Als jij de 'microfoon' op de grond flikkert, ben je zelf degene die niet goed communiceert.
Mevrouw de voorzitter, ik wil de heer Mostert vragen of hij ooit heeft overwogen zijn eigen achternaam goed te spellen, alvorens de naam van een ander te gebruiken in zijn eenvoudige grapjes.
Michiel 'We Want' Moore

Drops mic and starts throwing water bottles and cans of monster energy drink
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

28-01-2017 16:13

Michiel, mijn naam is tweeërlei fout gespeld :D , maar dat terzijde. Trouwens erg sterk van jij - als mostert na de maaltijd - je eigen naam wel misbruikt, maar het flauw van mij vindt wanneer ik dat doe :wink:.

En de vis wordt niet voor lul gezet Michiel. Menig visser heeft niet in de gaten hoe achterlijk hij in de lens kijkt, en die beesies lachen ondertussen mee (..met kiespijn). Bovendien is een karper met leververvetting naar mijn idee niet veel beter af dan met diabetes. Of wat dat betreft; de huidige situatie is vast een combinatie van beide.

PS; Ik zou wat minder energy drink naar binnen gieten, raaskal je minder. En blijf met je poten van mijn mic af, kwijlende cheap ass mf :P :wink: !

(Henk, 'uitdaging' van een niet kudde dier ziet er hier al zo uit. Mooi.)
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Joost Rippen
Berichten: 418
Lid geworden op: 18-08-2016 14:42

28-01-2017 17:22

naast de wedstrijd Hilco vs M&M nu ook de clash Moore vs Mostert. :D
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

28-01-2017 19:09



Weet je, ergens een mooie voldoening uit halen dat is ook een uitdaging.
Vooral genieten en een kind leren hoe je met een vier meter stokkie, een blikje maïs leuke kleine karpertjes kan vangen, dat geeft mij net zoveel voldoening dan zelf een dikke vis van 25 kilo of meer te vangen.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

29-01-2017 00:48

https://youtu.be/fQJ6xTfUG5M

Groet, Peter

ps De uitdaging!! Uitdaging is challenge hé, voor de ruimschoots aanwezige simpele onder ons :wink:
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

29-01-2017 08:37

@"Marco Mostert"
Onder een valse naam op het forum mensen bashen, pff!
Hoe oud ben je?
Je moet in mijn ogen wel heel diep gezonken zijn, wil je voldoening kunnen halen door op zo'n manier je te profileren.
Wees dan een echte vent en ga lekker onder je echte naam de internetheld uithangen i.p.v op deze kinderachtige manier je gal te spuwen.
Aan de ene kant moeten we ook blij zijn dat voor de zwakkeren in de samenleving er ook een plek is op het internet, waar hij of zij zich van zich kan doen laten spreken om zo een beetje sociale ( nou ja ) contacten op te doen.
Je moet toch wat als je de leeftijd bent ontgroeid ( met tientallen jaren ) voor Habbo Hotel en je je plezier op het internet wil vinden.
Voor wat betreft het lijstje van mensen die zich onder een andere naam voordoen op het internet, past "Marco" er prima tussen.
Ik weet alleen niet of de verschillende mannen die in het echt dezelfde naam dragen, zich prettig voelen dat er iemand is die onder hun naam allerlei ongein verkondigt!
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

29-01-2017 10:42

Ik had het tegen 'Michiel Moore', Michel. Er zit toch echt een letter minder in jouw voornaam. Mooi stukje ontbrekende zelfreflectie van je wanneer je het over namen hebt. En mijn naam; Die staat gewoon geschreven zoals ik heel mijn leven overal al genoemd wordt. Zelf op Schiphol :wink: !

Maar bashen Michel (..nog meer 'slang')? Daar gebruik jij persoonlijk - keer op keer op keer op keer :roll: - Hilco juist voor! Iets met pot verwijt... Dacht dat ik juist een paar postings terug nog schreef;
(PS: No hard feelings or love lost. Die waren beide niet aanwezig tijdens het typen van deze tekst.)
Nu ook niet hoor :D .
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

29-01-2017 11:03

naast de wedstrijd Hilco vs M&M nu ook de clash Moore vs Mostert. :D
Je bedoeld vast More Mostert, haha.

(Nope; less, less, less :D ...)
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

29-01-2017 19:56

[quote="Marco Mostert"]Ik had het tegen 'Michiel Moore', Michel. Er zit toch echt een letter minder in jouw voornaam. Mooi stukje ontbrekende zelfreflectie van je wanneer je het over namen hebt. En mijn naam; Die staat gewoon geschreven zoals ik heel mijn leven overal al genoemd wordt. Zelf op Schiphol :wink: !

Maar bashen Michel (..nog meer 'slang')? Daar gebruik jij persoonlijk - keer op keer op keer op keer :roll: - Hilco juist voor! Iets met pot verwijt... Dacht dat ik juist een paar postings terug nog schreef;

Dus ik mag niet inhaken op hetgeen wat je zegt?
Ik meende dat je grote vriend juist meer discussies wou....
En aangaande Hilco, tsja actie werkt reactie.
Als hij denkt dat hij alles kan zeggen, dan gelden omgekeerd die regels ook voor mij.
En als hij daar niet tegen kan, tsja pech voor hem!
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

30-01-2017 15:29

Dus ik mag niet inhaken op hetgeen wat je zegt?
Michel, je mag wat mij betreft overal op inhaken...

Tekst, mooie vis, het bart smit bootje waar jij midden op 't water in zit :lol: :wink: ...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

31-01-2017 01:31

Het juiste water, de juiste stek en dan?

Of begin ik al verkeerd en draait de hele karpervisserij alleen maar om plezier?
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

31-01-2017 10:01

Nou ja Hilco, bij vele wel. Want wanneer de visbeleving een naar gevoel zou geven, dan waren er een stuk minder karperaars, haha.

Overigens is het bij mij ook gezellig begonnen, maar was het snel een serieuzere hobby waarbij ik er vaak alleen op uit trok. Zeker de nachten brachten mij destijds een dieper genieten van de natuur, maar ook bezinning, nog meer tijd om na te denken m.b.t. vis technische aspecten, en gelukkig ook inzichtelijke winst m.b.t. het/mijn leven (toen bestond er geen smartphone om in te duiken :wink: )!

Er zijn begrijpelijk ook mensen die simpelweg geen behoefte aan dat laatste hebben. Dan blijft er het man vis verhaal over en/of lol. Of dat allerlaatste dan een uitvlucht is of niet, dat laat ik aan de persoon zelf over!? Combinatie van plezier en bezinning ligt mij persoonlijk het best. Gezelligheidsvissen geeft mij na een paar keer wel het gevoel ('t is meer wat hangen) dat ik niet echt met vissen bezig ben. Dus liever niet vaak. Is ook weer heel wat anders dan met m'n zoontje (en dochter) vissen. Maar zolang het een mens brengt wat 'ie zoekt...

Eén ding is wel zeker; Hij die zoekt naar stilte zal onder lawaai van anderen lijden. Hij die lawaai koestert zal geen stilte kennen.., en een f#cking pain in the ass voor de stiltezoeker zijn 8) !
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

31-01-2017 11:38

Hilco Meijer schreef:Het juiste water, de juiste stek en dan?

Of begin ik al verkeerd en draait de hele karpervisserij alleen maar om plezier?



Als je nu eens niet om de ketel heen draait,en gewoon eens vertelt wat je wedstrijdje nu inhoud... snap nog steeds de clou niet.
mike van megen
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-12-2007 11:12
Locatie: geleen

31-01-2017 22:48

Marco Mostert schreef:Nou ja Hilco, bij vele wel. Want wanneer de visbeleving een naar gevoel zou geven, dan waren er een stuk minder karperaars, haha.

Overigens is het bij mij ook gezellig begonnen, maar was het snel een serieuzere hobby waarbij ik er vaak alleen op uit trok. Zeker de nachten brachten mij destijds een dieper genieten van de natuur, maar ook bezinning, nog meer tijd om na te denken m.b.t. vis technische aspecten, en gelukkig ook inzichtelijke winst m.b.t. het/mijn leven (toen bestond er geen smartphone om in te duiken :wink: )!

Er zijn begrijpelijk ook mensen die simpelweg geen behoefte aan dat laatste hebben. Dan blijft er het man vis verhaal over en/of lol. Of dat allerlaatste dan een uitvlucht is of niet, dat laat ik aan de persoon zelf over!? Combinatie van plezier en bezinning ligt mij persoonlijk het best. Gezelligheidsvissen geeft mij na een paar keer wel het gevoel ('t is meer wat hangen) dat ik niet echt met vissen bezig ben. Dus liever niet vaak. Is ook weer heel wat anders dan met m'n zoontje (en dochter) vissen. Maar zolang het een mens brengt wat 'ie zoekt...



Eén ding is wel zeker; Hij die zoekt naar stilte zal onder lawaai van anderen lijden. Hij die lawaai koestert zal geen stilte kennen.., en een f#cking pain in the ass voor de stiltezoeker zijn 8) !


Ik snap wel waarom jij zo ' graag' alleen ging vissen! Wat een hoop bla bla
mike van megen
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-12-2007 11:12
Locatie: geleen

31-01-2017 22:51

Hilco Meijer schreef:Het carpboard was vooral altijd een discussieforum.

Wil wel eens de discussie aangaan met M & M ( de zogenaamde opperbazen) op meerdere onderwerpen voor wat betreft het karpervissen.
Oftewel wat weten jullie nou eigenlijk echt.

Dus hierbij daag ik jullie uit om de handschoen op te pakken.

Een wedstrijdje zeg maar en jullie mogen het eerste onderwerp kiezen.


Ga in Gods naam samen met oppertopperbaas Mostert vissen, hij zoekt nog een vriendje! Jullie vangen bergen met vis, sorry grote vette karpers! Hoeveel aandacht heb je nodig?
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

01-02-2017 00:22

En ik snap op mijn beurt niet waar jij je druk om maakt, Mike?
Wat is jouw inbreng hier op het forum tot nu qua onderwerpen geweest?
Je kunt het niet met deze heren eens zijn(net als ik vaak) maar deze heren houden het bijna dood gebloede board nog een beetje in leven!
Zal wel iets met egootjes en kleine pikkies te maken hebben (michel H) 8)
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

01-02-2017 07:15

Ik begrijp hier niets van ,
wat is nu de uitdaging om elkaar zoveel mogelijk te beledigen?
Of een schreeuw om aandacht.
Ik ben een opperbaas ben altijd zeer onder de indruk van mijzelf en kan mijzelf uren horen babbelen of zijn dat de medicijnen.
gr Henk
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

01-02-2017 07:57

mark bres schreef:En ik snap op mijn beurt niet waar jij je druk om maakt, Mike?
Wat is jouw inbreng hier op het forum tot nu qua onderwerpen geweest?
Je kunt het niet met deze heren eens zijn(net als ik vaak) maar deze heren houden het bijna dood gebloede board nog een beetje in leven!
Zal wel iets met egootjes en kleine pikkies te maken hebben (michel H) 8)


Mark, ben jij nou degene die bukt of ben je degene die drukt?
Een of ander infantiel opent topics met als doel om op de man te spelen en jij neemt het voor hem op en wordt die persoon er op aangesproken en door anderen gebasht dan kan dat allemaal niet?
Toch apart dat de bashers dan opeens en een ego en een klein pikkie hebben, waar je dat laatste vandaan haalt geen idee als je de waarheid zou weten had je het niet gezegd!
Wellicht toch een beetje jaloers? :lol:
Toch leuk geprobeerd, maar topics openen over Originals om daarin min of meer te twijfelen aan het belang en doel van Martin Post en te schijterig zijn om dit face to face te bepraten, sorry hoor maar dan verlies je bij mij al het respect.
Jezelf daarna net zo lang profileren als een of andere aasgoeroe tot je word uitgekotst door iedereen en de clou niet snapt, sorry hoor maar hoe dik is die plaat voor je kop dan?
Ik had meer respect er voor gehad als hij niet met een dom excuus aan zou komen en zo een bezoek aan De Tacklebox zou vermijden, wees dan net zoals je hier een vent bent en gedraag je als een echte vent!
Ga je daarna verder om je ongenoegen te uitten omdat Pilaar en Hofman je kont niet willen kussen omdat je een artikeltje aandraagt die niet snel genoeg geplaatst wordt en vervolgens aan gaat vallen, de tering!
Ik heb in het verleden ook wel eens ideeën aangedragen ook om bepaalde idioten van het forum te kletsen, maar ik ga ook niet zielig lopen doen omdat ik mijn moment of fame niet heb gehad.
Ook kreeg ik van Michiel eens een oproepje op Facebook privé, jaja ( dolletjes ) of ik nog wat vragen kon bedenken bij een artikel, so what?
Als je daarna ook nog eens gaat verkondigen dat je het zelf wel eventjes beter kan en weet, sorry hoor maar dan heb ik maar een "ego" maar dat neemt niet weg dat ik niet alleen op internet iemand anders met zijn pootjes op aarde durf te zetten!
Gelukkig ben ik niet de enige die de intenties van Hilco Meijer in twijfel trekt!
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

01-02-2017 12:43

Hallo Michel,
Mbt Hilco heb je best een punt maar de mate waarin jij je geroepen voelt continu iemand waar je wat mee gehad hebt hebt te blijven achtervolgen elke posting van die gene weer met dezelfde boodschap komen en op die gene blijven jagen..(we weten het op een gegeven moment wel)
Ook ik erger me wel eens aan de manier van reageren van Marco en zeker Hilco maar om me daar zo druk over te maken.. Ik laat het lekker gaan en pak de positieve zaken eruit!(er gebeurd dankzij hen tenminste wel weer wat hier op het forum)
Jou manier van reageren(stalken) is niet alleen bij Hilco gebeurd en wanneer ik er niets over zou gezegd hebben zou nu Marco aan de beurt zijn?
Michel buiten wat jij hier op het board geplaatst hebt weet ik niets van jou en heb dus geen reden per definitie iets tegen jou te hebben.. Ik weet alleen gezien jou reacties hier op het board dat het er op lijkt dat je een hoop woede en frustraties met je mee draagt :roll:

Bij deze wil ik je uitdagen om een onderwerp te plaatsen in deze rubriek waarin we eens inhoudelijk over onze hobby kunnen discussiëren :wink:
Torsten Mackenzie
Berichten: 266
Lid geworden op: 30-04-2014 11:26

01-02-2017 13:21

Ik zit hier denk ik verkeerd, joh.

Ik dacht dat dit een website was waar gelijkgezinden een gezamenlijk passie delen. Maar blijkbaar inmiddels een platvorm vol misgunnerij zodra iemand iets niet op 'jouw manier' doet.

Ruil dat toetsenbord lekker in voor een hengel joh. Beter voor jezelf en een ander.
Voor diegene die hun kennis willen laten gelden:

viewtopic.php?f=18&t=82536
Gebruikersavatar
Edwin van Gemeren
Berichten: 417
Lid geworden op: 06-05-2012 23:04
Locatie: Boskoop

23-02-2017 20:38

Wat een onzin hier.
Het forum is inderdaad en beetje dood gebloed. Dat is zeker jammer.
Hilco no offense, maar misschien ben je zelf nog het meest gehecht aan het forum, en ben je daarom de laatste tijd steeds meer om je heen aan het slaan hier om maar reacties te krijgen een een beetje leven in het topic te pompen. Misschien neem je M&M de leegloop hier kwalijk, ik hoop dat je beseft dat dit al heel lang gaande was en alleen maar versterkt door facebook etc. Een medium waar je zelf waarschijnlijk geen gebruik van maakt en je daarom hier een beetje achter gelaten voelt.

Sorry als dit kleinerend overkomt, maar dit topic, en de haat in al je andere laatste topics geeft me wel dit beeld. Ik zie je verder als een slim onderzoekend persoon met heel veel aaskennis.


Wat betreft je "wedstrijd" met je zelf gecreëerde vijanden, ik zeg Fish Off! Het gaat hier uiteindelijk maar om 1 ding en dat is vissen vangen, dus regel maar eens een wedstrijd vissen met de heren Hofman en Pilaar, en nodig Michel ook gelijk uit en als we toch bezig zijn Marco en Michiel ook.
Eens kijken wat theorie vs praktijk doet.
Ik denk dat de KWO mannen de wedstrijd zelfs aandurven met hun commerciële bollen als aas ;) Mag jij ze zelf draaien.

Ps Peter van Loo mag ook mee, kan die ook eens laten zien dat ie meer dan mensen kan laten happen (see what i did there)
Take nothing but memories, leave nothing but footprints

Fish come in 3 sizes: small, medium, and the one that got away
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

24-02-2017 14:21

Forum heeft zeker bestaandrecht en is idd een klein beetje in de schaduw komen te staan van Facebook. Echter moet men er zelf iets van maken, zorgen dat een forum interessant blijft. Best jammer heb hier heel veel uurtjes zitten schrijven en lezen. Zou best leuk zijn als er weer wat meer leven in de brouwerij kwam hier.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
Pim van de Panne
Berichten: 20
Lid geworden op: 05-03-2017 17:52
Locatie: Kamerik

11-03-2017 21:38

Wat is dit nou??? :o

Ik dacht dat dit een forum was om over de visserij te praten, maar blijkbaar gaan mensen uit verveling in het ''off season'' andere mensen kleineren??!! ff serieus take a break man...
ga dan rigs knopen tot je er bij neervalt of ga 30x naar het water waar je wilt gaan vissen, heb je in mijn opzicht meer aan dan dit... (en dat van een 16 jarige) :lol:

het is lekker weer trek er op uit!!! :D :D :D



groet Pim
CARPFISHING
our goal is to make things WET!!!