De uitdaging


Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

26-01-2017 03:49

Het carpboard was vooral altijd een discussieforum.

Wil wel eens de discussie aangaan met M & M ( de zogenaamde opperbazen) op meerdere onderwerpen voor wat betreft het karpervissen.
Oftewel wat weten jullie nou eigenlijk echt.

Dus hierbij daag ik jullie uit om de handschoen op te pakken.

Een wedstrijdje zeg maar en jullie mogen het eerste onderwerp kiezen.
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

26-01-2017 09:41

Hey Hilco,

Je hebt zeker een punt dat het Carpboard altijd vooral een discussieforum was. Helaas heeft Facebook dit een beetje overgenomen. Mensen stellen tegenwoordig eerder een vraag (of droppen een stelling) op hun FB profiel of in een FB groep. Daardoor is het rustiger op het board dan zeg 7-8 jaar geleden.

Je stelling 'zogenaamde opperbazen' wil ik direct ontkrachten. Ik hoop dat wij niet zo overkomen want het laatste wat wij willen pretenderen is dat we beter zouden zijn dan andere vissers.

Door de jaren heen hebben Mark en ik wel heel veel gevist op heel veel verschillende wateren in flink wat verschillende landen. Ik denk dan ook wél dat we meer ervaring hebben dan de gemiddelde visser. Echter: dit is een logisch gevolg van de keuzes die we gemaakt hebben.

Ik wil best een keer de handschoen oppakken, maar dat zal echt pas in de loop van februari zijn. Tot aan de beurs en de eerste weken daarna is het gekkenhuis qua hoeveelheid werk die er ligt.

Gr. Michiel
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

26-01-2017 09:56

Valt er ook wat te winnen hilco.... wat is het hele nut van dit wedstrijdje..? Beetje inspiratieloos topic met zeer weinig info vind je ook niet ? Benieuwd wat je wedstrijdje exact inhoud eigenlijk.
Gebruikersavatar
Joost Rippen
Berichten: 418
Lid geworden op: 18-08-2016 14:42

26-01-2017 09:58

opperbazen bestaan niet.

je hebt goeie vissers en (nog?) wat minder goeie vissers, de ervaring speelt een grote rol en hoe veel tijd/energie/geld je in je visserij stopt zijn natuurlijk ook flinke factoren. en sta je open voor sponsoring of niet, zo ja scheelt dat natuurlijk al weer een hele hoop.

natuurlijk wordt er opgekeken tegen hen die met de grootste regelmaat de grootste vissen vangen, maar diezelfde 'opperbazen' krijgen dan ook weer vaak de wind van voren omdat ze vaak voor de makkelijkste weg kiezen (de bekende top-betaalwateren afvissen waar de vis op een geforceerde manier zo groot mogelijk gehouden wordt.

trouwens, volgens mij wil Hilco eigenlijk het liefst zelf zo'n 'opperbaas' zijn. en dan niet dat hij graag naar die topbetaalwateren wil, maar de beste man lijkt wel om erkenning te schreeuwen voor de kennis die hij ongetwijfeld wel zal hebben.

maar veel succes met jullie 'wedstrijd' wie het verst kan pissen.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

26-01-2017 11:00

Oftewel wat weten jullie nou eigenlijk echt.
Hilco, ik kan me een betalend bezoekje herinneren aan een KSN meeting in de buurt van Goes (was m'n 1e, m'n 2e en laatste was in Tilburg).

Ik schotelde Michiel toen een technisch inzichtelijke conclusie voor die een eerder gemaakt punt twijfelachtig maakte. Het betrof, als ik het me juist herinner, een film of dia voorstelling die hij begeleide over hun bergmerenvisserij, gebruikmakend van dikke zinkende hoofdlijn (fluoro carbon?). Ik herhaalde m'n vraagteken halverwege z'n zeer geanimeerde uitleg nog eens, maar een antwoord - althans, een verhelderend antwoord of inzicht - bleef tijdens herhaling uit. Ik heb m'n biertje maar opgedronken en uit beleefdheid gewacht tot de meeting klaar was, ..en m'n bonnen moesten trouwens nog aan fris op :) , want je moest er natuurlijk een minimaal aantal bonnies kopen wegens commercie :wink:...

Z'n aanwezigheid werd overigens behoorlijk gewaardeerd. Vrolijk hieperdepieper typ (waar ik persoonlijk moe van wordt, ..zoals anderen weer op hun beurt van zagende ikke moe worden :D ).

Het bevestigde gewoon mijn eeuwige mening dat zelf nadenken en op zoek gaan naar antwoorden, iemand meer brengt dan aan iemands lippen hangen en 'weg zwijmelen', wat menigeen schijnbaar graag doet. Nooit begrepen, dat 'opkijken naar iemand wiens kop regelmatig in de media te zien is'? En al helemaal niet binnen zoiets simpels als de karpervisserij!

..Dus wat betreft zelf nadenken; Het houdt zeker niet in dat je het wiel opnieuw hoeft uit te vogelen. We bevinden ons helaas wel sterk in een tijdperk van volgers die graag hap klare brokken krijgen voorgeschoteld, of erger nog...

Alles liefst voorgekauwd willen krijgen, zodat wederzijds kwijl zich eens flink kan vermengen :lol: :lol: !
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

27-01-2017 03:13

Valt er wat te winnen? Goede vraag!

In de eerste plaats, het board gaat inhoudelijk eigenlijk nergens meer over.
Misschien gaat dat ook niet meer gebeuren en zijn we uitgeleerd. De meeste karpervissers doen allemaal min of meer hetzelfde en vangen ook allemaal hun vissen. (veel) Voeren en uren draaien is nog steeds een garantie voor succes. Oftewel je val uitzetten en wachten maar.
Ik vis natuurlijk ook om het vangen, maar vis op heel veel verschillende manieren en dat is voor mij echt vissen. Gaat er niet om dat je het beest vangt, maar hoe en dat het liefst in een paar uurtjes. Tegenwoordig gaat het karpervissen alleen nog maar om kilo’s en de hoeveelheid vis en daarnaast niet te vergeten de foto natuurlijk.
What’s in the game?

Natuurlijk bestaan er geen opperbazen in de karpervisserij, die worden vooral gecreëerd door de commercie en de vele vissers die daar in trappen.
Wil ik zelf een opperbaas zijn? Even in de spiegel kijken. Het antwoord is een pertinent nee!
Zo zit ik nou eenmaal niet in elkaar.
Ik zal best wel vaak eigenwijs overkomen, maar ik weet wel waarover ik praat en daarnaast heb ik meer dan 45 jaar praktijkervaring voor wat betreft het vissen.

Zijn we uitgeleerd?
In grote lijnen wel natuurlijk.
Op druk beviste wateren zal je met je aas, je voertactiek en je rig nog het verschil kunnen maken. Punt is wel, dat steeds meer wateren druk bevist worden.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

27-01-2017 08:02

Oké, je vind dat het board nergens meer over gaat, duidelijke taal, echter is je topic inhoudelijk nog steeds vaag.

Wat is nu je punt om michiel of Mark uit te dagen voor een wedstrijd....? Wat houd je wedstrijdje nu exact in, dat is me nog steeds een raadsel...

Je argumenten over dat iedereen hetzelfde doet, (voor)voeren, en uren wachten... waar baseer je dit op ?
En is dit nog wel ontopic, of heeft het betrekking tot "deze" wedstrijd ?

Stel he, stel....

Mark en Michiel weten minder van het vissen af dan een ander... maar ze vangen toch bijna overal wel hun vissen, gaat het dan erom dat ze minder ervaring hebben, of gaat het erom, dat dat eigenlijk dan weer geen fuck uitmaakt, ze vangen immers prima uit onwetendheid.

Nogmaals Hilco, wat is exact je bedoeling van dit topic ?
Gebruikersavatar
David Janssen
Berichten: 231
Lid geworden op: 22-06-2016 11:12

27-01-2017 09:05

Een wedstrijdje wie de meeste kennis heeft? Who the fuck cares? :lol:

Ik denk dat we er beter een wedstrijdje "wie het meeste plezier uit zijn hobby haalt" van kunnen maken. En als ik dan zo de azijn zeikerige berichten van Hilco lees dan gok ik dat Mark en Michiel per definitie gewonnen hebben. Die gasten hebben zelfs hun werk ervan kunnen maken!

Zou ik in hun schoenen willen staan? Absoluut niet want ik wil mezelf niet verstoppen als ik aan een plaatselijk watertje zit omdat ik anders lastig gevallen zou worden door de plaatselijke jeugd. Maar dat is dus zo relatief allemaal. Ieder heeft zijn plezier op zijn eigen manier.

Alle gekkigheid op een stokkie. Wanneer ben je nou een opperbaas?
Stop wishing... Go fishing!
robertino smith
Berichten: 752
Lid geworden op: 08-03-2016 21:43

27-01-2017 09:23

Juist!!!

David Janssen schreef:"wie het meeste plezier uit zijn hobby haalt"


Denk zelf dat hier de schoen wringt! :)

Michiel Pilaar schreef:heel veel verschillende wateren in flink wat verschillende landen.


Voor velen niet haalbaar, ook voor mij niet :D , toch leuk meekijken! Uhhh, sorry geen member :) .

Groet.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

27-01-2017 09:57

Stel he, stel.... Mark en Michiel weten minder van het vissen af dan een ander...
We borduren allemaal verder op wat anderen eens hebben toegepast, in welk tijdvak je dan ook in het karpervissen bent ingestapt. De één past zaken instinctiever, meer doordacht en inventiever toe dan een ander (zeker in het verleden). Anderen kopiëren omdat het nu eenmaal werkt, en daar houdt het ver op.

M&M gaan een stap verder dan de kudde. Al is het alleen al door het anders te doen (..en iets doen' is voor velen nog altijd een groter obstakel dan 'iets willen doen'!), zoals filmpjes te schieten en het onbekende tegemoet te treden, waarna de kudde weer volgt. Dat ze buiten plezier, daarmee ook geld verdienen ligt in de handen van de kudde. En zolang die kudde daar vrede mee heeft, zijn er twee tevreden partijen. Goed toch.

En een wedstrijdje? Heb ik meteen een verhaal in m'n hoofd van een knul die instant met een zakje readies aan een lastig water kwam en er vlot een big eruit haalde. Of moet ik bij een wedstrijd denken aan vragen als; Noem de meeste knopen op, hoeveel lagers heeft het betreffende model molen, uit hoeveel strengen materiaal bestaat het volgende type onderlijn, etc.?

Wat mij betreft beide totaal onzinnig! En vooral kennis om kennis heeft geen moer met het kunnen vissen te maken. Da's net zoiets als 'de slimste mens'. Dat is een kennisquiz. En met een berg kennis alleen redt je het niet. Het gaat om het toepasbaar kunnen combineren van de kennis die je hebt. Het één en één verhaal...

Doen ze het vangst gewijs en zakelijk niet verkeerd.., en nog naar hun zin ook.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Joost Rippen
Berichten: 418
Lid geworden op: 18-08-2016 14:42

27-01-2017 10:18

Door de jaren heen hebben Mark en ik wel heel veel gevist op heel veel verschillende wateren in flink wat verschillende landen. Ik denk dan ook wél dat we meer ervaring hebben dan de gemiddelde visser.


Ik zal best wel vaak eigenwijs overkomen, maar ik weet wel waarover ik praat en daarnaast heb ik meer dan 45 jaar praktijkervaring voor wat betreft het vissen.


nou, allebei dus enorm ervaren dus de tussenstand na ronde 1 is nog steeds 0-0....

voor vandaag staat ronde 2 op het programma, en gaan we meten wie de langste heeft. (hengel)
Gebruikersavatar
Marvin Mertens
Berichten: 11
Lid geworden op: 02-01-2017 11:36
Locatie: Edegem

27-01-2017 11:49

De uitdaging(voor mij althans) is zoveel mogelijk genot beleven aan mijn hobby. Dat is het uitgangspunt toch. Anders blijf je het niet doen denk ik ...
Kennis opdoen over de ervaringen van andere vissers via o.a. fora en andere media is een steuntje in de rug. Het is zeker een groot voordeel.
Om te bepalen wie de "beste (karper)visser" is: dat is niet zo evident. Wedstrijdvissen? Hoeveel wedstrijden zijn dan nodig? Onder welke omstandigheden? Komt dit de sport ten goede? Willen de meesten dit wel? Ik weet het niet. :roll:

Met vriendelijke groeten, Marvin
"Life is really simple, but we insist on making it complicated." - Confucius quote
Gebruikersavatar
Joost Rippen
Berichten: 418
Lid geworden op: 18-08-2016 14:42

27-01-2017 12:01

dit draadje is natuurlijk alleen maar leuk omdat het enorm op de lachspieren werkt. verder maakt het mij echt geen ene reet uit wie er meer kennis heeft of wie de betere visser is, de zelfbenoemde allesweter Hilco of de veel meer commericieel gerichtere M & M.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

27-01-2017 13:45

(Mooi man, post ik een nieuwe post - die hieronder - , is de posting waarop ik reageer door de poster ineens verwijderd, onder de noemer; Wie schrijft die... trekt z'n woorden soms erg rap terug. M'n reactie blijft.)

Wat meer leven :roll:? Bedoel je zoiets dan..???

https://www.youtube.com/watch?v=8UWpvVlBIHs

Als dit jouw perceptie is om "leven in de brouwerij" te krijgen dan sla je de plank finaal mis, vind ik.

Precies! Dat gevoel had ik net met dit 'in your face' gepropte filmpje toen ik het (helaas - nou ja - net pas) zag. Echt de ver van m'n bed show! Heeft niets, maar dan ook helemaal niets met mijn hengelsportbeleving te maken. De jeugd liked dat vast volop (...), maar ik vond de heren persoonlijk te gemaakt en te oud overkomen voor die promo. Vroeg me even af of ze over 10 jaar nog zo hun zaken promoten..!?

'Nope, dan zijn we hopelijk een eind binnen Marco, en dragen we een driedelig camouflage pak met bescheiden KWO borduursel op het revers'. :D

PS: Pak kan vast nog even gemaakt worden voor Zwolle :wink:, waar jullie mij niet zien...

'Gelukkig Marco'. :D

Met andere woorden heren. Voor elk wat wils, en voor mij vele malen liever zo'n kort sferische filmpje als dat van Tom ter Weele (Le Gardon) met lekkere muziek op diezelfde KWO pagina.

https://karperwereld.nl/topfilmpjes-loo ... e-en-meer/
Laatst gewijzigd door Marco Mostert op 27-01-2017 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

27-01-2017 16:23

Zitten inderdaad hoop zinloze topics bij en ja ik doe daar soms ook aan mee...

Maar dit is toch echt het meest onzinnige topic op heel het forum dat is een feit..
Lekker belangrijk wie meer weet of niet.. zolang de vis maar met respect behandeld wordt en de medevisser trouwens ook net als de natuur.

Heb plezier aan je hobby en of je nu een opperbaas ben of niet maakt dus geen zak uit... en zoals rik inderdaad al zegt wat wil je hier nu mee bereiken...

Cheers.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

27-01-2017 16:47

Marco Mostert schreef:
Met andere woorden heren. Voor elk wat wils, en voor mij vele malen liever zo'n kort sferische filmpje als dat van Tom ter Weele (Le Gardon) met lekkere muziek op diezelfde KWO pagina.



Gelukkig maar en zo hoort het ook. We proberen iedere week een contentmix te realiseren zodat iedere karpervissers iets naar zijn (of haar) gading kan terugvinden op KWO. Of je nu betaalwatervisser, een zware pro, een recreant of een zwaar avontuurlijk ingestelde karpervisser bent.

Ik zal alvast een offerte opvragen voor dat driedelige camouflagepak. Al duurt het in de hengelsport wel even voordat je binnen bent helaas ;-)

Fijn weekend allen!

Michiel
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
Remco Kulk
Berichten: 698
Lid geworden op: 04-07-2012 07:33
Locatie: Amsterdam

27-01-2017 18:36

Beetje jammer dat het hier op het board de laatste tijd een soort van trend lijkt om Pilaar en Hofman
af te kraken of om ergens op te pakken.

Ik vind dat die jongens het leuk doen, commercieel of niet, boeiend, als je het niks vind word je geen lid van de community of kijk je helemaal niet meer op KWO.

Eerlijk gezegd denk ik dat er genoeg mensen jaloers zijn op Pilaar en Hofman, ze lijken succes te hebben en terecht, volgens mij werken ze er hard zat voor.
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

27-01-2017 20:09

Hi Remco,

Die tendens lijkt er wel een beetje te zijn. Maar zowel Mark als ikzelf voelen ons zelden aangevallen. Proberen overal de leerpunten uit te halen en zijn ons daarnaast zeer bewust van het feit dat we niet iedereen tevreden kunnen houden.

Toch denk ik dat wij de doelgroep vrij goed begrijpen en aanvoelen wat wel en niet werkt. Zeker met een website als KWO en de daaraan gekoppelde sociale media platforms is alles te meten. En we weten allemaal: meten is weten.

We hebben een bepaalde koers en daar past een publiek bij. Wellicht niet Marco, maar dat geeft ook niet. We zijn in onze ogen op de goede weg en prikkels van buitenaf houden ons scherp.

Men mag ons commercieel noemen. Maar het is ons werk geworden. Net als dat van een bakker of een redacteur van een magazine. Is dat ook commercieel? Ja, wellicht wel: als er brood op de plank komt ben je commercieel bezig ;-) Pas als het naar onbeschoft beledigen gaat grijpen we in. Maar gelukkig is het zover nog niet gekomen.

Houden zo ;-)

Grtz. Michiel
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
jerry weijers
Berichten: 95
Lid geworden op: 31-03-2016 20:26

27-01-2017 21:19

[quote="Hilco Meijer"]


Ik zal best wel vaak eigenwijs overkomen, maar ik weet wel waarover ik praat en daarnaast heb ik meer dan 45 jaar praktijkervaring voor wat betreft het vissen.

Je kan ook iets 45 jaar verkeerd doen en ik zie ervaring op het gebied van vangen dan vissen , want karpers vangen is heel iets anders dan karpervissen

gr jerry
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

27-01-2017 22:02

Het mooiste vind ik eigenlijk nog dat de commercie haters, en dan met name hilco, die nu voor een 2de keer een topic opent met een "indirecte" aanval op de beheerders, zelf hier lid zijn, en het meeste actief zijn in tijden als het vissen op een laag pitje staat.
Zou het dan de verveling zijn.... of wat is het ?
Want het vreemde is dat je de commercie wel opzoekt, maar het tegelijkertijd ook verafschuwt.

Ik zou zeggen, laat je account blokkeren, ga diep de bossen in zonder enkel bereik van internet, en ga lekker vissen op een manier die voor jouw het prettigst is, en of dat met een boek op een stretcher is, of dat het met je pen hengel tussen de struiken is laat ik geheel over aan jezelf.

Fijn weekend mensen, er komt beter weer aan, eindelijk !
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

27-01-2017 23:14

Beste Hilco,

Nog niet zo lang geleden deed je een belofte en dat was dat je niks meer zou posten hier.
Ik vindt het daarom jammer dat er wederom een topic is welke geclassificeerd kan worden als een afzeiktopic.
Ik zou bijna zeggen geef Hilco Meijer lekker een ban hier, want kennelijk krijgt hij er een hard hengeltje van om naast diverse aasboeren in de zeik te nemen het nu op dezelfde manier bij iemand anders te proberen.
Ik heb ook een uitdaging voor jou Hilco, want met je potloodnekje kun en durf je hier wel de keyboardwarrior uit hangen maar wanneer ga je eindelijk eens naar De Tacklebox om Martin eventjes te vertellen dat hij rommel verkoopt en als je toch on tour bent volgende week ook even naar Zwolle en bij de KWO stand langs?
Je hebt een groot bekje hier op het forum, maar in het echt hangen de lappen stront al aan je broekje.
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

28-01-2017 00:13

Humor, het topic begint te lopen, terwijl het volgens de meeste totaal onzinnig is!

Zoals ik al schreef: natuurlijk bestaan er geen opperbazen in de karpervisserij, die worden vooral gecreëerd door de commercie en de vele vissers die daar in trappen.
Eigenlijk had ik naamsbekendheid moeten schrijven i.p.v. commercie.

Schijnbaar snapt niemand de gedachte die er achter het topic zit, behalve (misschien) Marco.

Mensen zijn en blijven verhalen vertellers en kuddedieren ook natuurlijk!
Gebruikersavatar
michiel moore
Berichten: 327
Lid geworden op: 03-05-2013 17:36

28-01-2017 02:33

Het ontgaat me wat het onderwerp nou is maar als je met je kop in allemaal dikke karperfilms zit die echt leuk, informatief en goed gemaakt zijn, dan ben je wat mij betreft een dikke baas.
Mad props voor die UK en laatste in tsjechie.
Ik ben jaloers.
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

28-01-2017 07:39

Hilco Meijer schreef:Humor, het topic begint te lopen, terwijl het volgens de meeste totaal onzinnig is!

Zoals ik al schreef: natuurlijk bestaan er geen opperbazen in de karpervisserij, die worden vooral gecreëerd door de commercie en de vele vissers die daar in trappen.
Eigenlijk had ik naamsbekendheid moeten schrijven i.p.v. commercie.

Schijnbaar snapt niemand de gedachte die er achter het topic zit, behalve (misschien) Marco.

Mensen zijn en blijven verhalen vertellers en kuddedieren ook natuurlijk!


Je klinkt nu een beetje als vadsige Adje van der Steur die van de week tijdens het debat nog even wilde benadrukken dat het zoveelste debat omtrent de "Teevendeal" oneerlijk was, en de beschuldigingen van liegen ongegrond waren en dat uiteraard Adje geen blaam trof en hij in alle eerlijkheid handelde.
Je kunt nu wel zeggen, humor...
Maar de manier hoe jij je verwoord, en dat is je al vaker verteld is dat je gewoon keihard beledigd.
Als jij een discussie wil starten met wat inhoud, dan kun je die beter aan een "opperbaas" over laten want elke poging van jou om zo iets dergelijks te beginnen is al gedoemd te mislukken zo gauw jij op de button versturen drukt.
In plaats van met een heel lulverhaal je uit de voeten te maken dat het topic "loopt", zou ik als ik jou was een pas op de plaats maken en enkel nog lezen.
Of een topic van jou draait om jezelf als "opperbaas" neer te zetten als aasgoeroe, of het draait om anderen voor lul te zetten.
In beide misluk je eigenlijk en in plaats van een "opperbaas" ben je meer een "faalbaas".
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

28-01-2017 08:26

Nou Michel, je kunt en mag natuurlijk ook altijd een posting wissen terwijl een ander alweer aan een reactie bezig is... Dit maal ben je te laat :wink: .

PS: Ga even een berg I HATE HILCO buttons maken, om er mee op Zwolle te staan :D .., katjing!
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).