Ervaring service Leon bosveld powercatcher


Alan struiksma
Berichten: 9
Lid geworden op: 26-07-2016 16:11

31-07-2016 12:43

Hoi Arno even een vraagje,kan jij misschien vertellen waar dat dure systeem zit van dat glijlager,ik vind namelijk alleen maar een mooie streep vet als ik me accubak eruit haal,terwijl jij het steeds heb over indraaien glijlager.
Gebruikersavatar
Mark Uitenhoven
Berichten: 359
Lid geworden op: 29-10-2006 14:26
Locatie: Helmond

01-08-2016 17:06

Arno,

Wil je mijn verhaaltje even een positieve twist geven?... Misschien krijg ik dan wel een goed gevoel erbij.
Losers are allways whining about their best, winners go home and f.uck the promqueen!
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

03-08-2016 16:00

Er zijn onderhand volledige boeken geschreven over de slechte service van Bosvelt. Man man man wat een drama is dat zeg en dat het hem nog steeds lukt om überhaupt 1 verkocht te krijgen!!!! En ik woon ook nog eens in de buurt ook nog. Honderden mensen bedonderd deze beste man met zn bagger service en dan vinden sommige hier ook nog dat dat privé uitgevochten moet worden zoiets? Als karpervissers onder elkaar zouden we hem moeten boycotten zodat de de man nooit meer 1 boot verkoop!! Schandalig dat dat kan ik een land als Nederland. hij houdt er praktijken op na die meer in een bananenrepubliek thuishoren!!!!
....................
Jeroen Verschaeve
Berichten: 7
Lid geworden op: 24-04-2016 07:31

30-08-2016 17:06

Mag ik er verstandig nog eens schepje boven op doen?

Ik heb met mijn voerboot al veel problemen gehad ondanks ik hem amper zes keer gebruikt heb, hij is ondertussen anderhalf jaar oud.
Hij is moeilijk bereikbaar. Op mail antwoord hij niet ( tenzij u een boot besteld... ) en is telefonisch enkel bereikbaar op werkdagen tussen 14u en 16u als u geluk hebt.
Ik heb de boot al eens binnen moeten doen. Drie uur op en af. Ook de dieptemeter ben ik 2 maand kwijt geweest. Kreeg die terug zonder de lader en antennen, waar ik nog steeds op wacht... Dus al vier maand in totaal!
Hij zelf belt nooit: "je dieptemeter is onderweg", "ik heb nog de stukken niet", niks hoor je daar van!
Ik heb hem enkele weken terug een aangetekende brief gestuurd met onderstaande :

Beste Thea en Leon,
Ik heb de voerboot nu al een goed jaar. Ik moet eerlijk toegeven dat ik er helemaal niet tevreden over ben.
*Vandaag had ik opnieuw het voorval dat de boot opeens uit zichzelf als een gek er vandoor ging. Ik heb hem aan de andere kant van het meer terug gaan zoeken in het natuurreservaat. Hij stond daar als een gek stuurloos tegen de kant te beuken. Is al de tweede keer dat hij zoiets doet. Opeens is hij weg stuurloos.
*Ik heb hem al eens moeten binnendoen omdat de gps opslag niet werkte.
*Ik ben de dieptemeter meer dan twee maand kwijt geweest voor herstelling. Terug gekregen zonder antenne en lader.
*Ik kan max ( met een volle batterij! ) vier hengels 100m ver heen en terug uitvaren, dus tegen de middag waren de twee batterijen op vandaag … Das nog geen kilometer.



Daar de boot amper 1.5 jaar oud is, ik hem amper 6 keer gebruikt heb, en toch al zoveel miserie gehad, had ik graag gehad dat jullie hem terug over namen van mij.



Mvg Jeroen Verschaeve


Ik laat hier niet bij en leg klacht neer via testaankoop en de FOD/financiën. Ik heb bergen respect voor zijn werk, maar verwacht van hem hetzelfde. Het gaat niet om een gsm van 50€ maar om een boot van 1700€!

Ik denk dat we maar met een paar samen moeten klacht indienen.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

30-08-2016 18:15

Die treft toch een keer een verkeerde. Ik was er zelf ook al lang heen gereden om verhaal/geld terug te gaan halen.
Let op slagboom !
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

30-08-2016 20:26

Heb je er trouwens geen autopilot fishfinder optie op? Want die karpers lagen natuurlijk ook in dat natuurreservaat! Ook leuk als het op het ijsselmeer gebeurd!
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
john sterker
Berichten: 23
Lid geworden op: 20-12-2010 01:09
Locatie: Den Haag
Contacteer:

29-09-2016 12:17

Ik volg al een hele tijd de discussies over de service van Leon Bosveld en vind het nu tijd worden voor een reactie. Ik begrijp de geirriteerde reacties van bezitters van een voerboot die niet goed is en dan geconfronteerd worden met een slechte service. Ik heb eerst een Sniper van Bosveld nieuw gekocht, geen problemen mee gehad. Dit was een van de redenen om 1,5 jaar geleden over te stappen naar een Powercatcher Elite. Tijdens de laatste week vissen in Frankrijk ging de servo van de voerklep kapot. Jullie begrijpen dat ik ontzettend benieuwd was hoe Leon dit zou oplossen gezien alle negatieve berichten over de service van hem hier op dit forum. Afgelopen maandag gebeld, direkt contact en afspraak gemaakt dat ik de volgende dag om 11.00 uur bij hem zou zijn. Ook ik moet 120 km. rijden (enkele reis) maar dat weet je als je een boot koopt bij iemand die in Arnhem woont. Op afgesproken tijd werd ik ontvangen door Leon die de servo vervangen heeft en na 20 minuten stond ik weer buiten met een werkende voerboot. Let op: Ik probeer niets goed te praten v.w.b. de slechte ervaringen die andere hebben met Leon Bosveld. Maar aangezien dit topic gaat over ervaringen met Bosveld Modelbouw leek het mij niet meer dan normaal om een positieve ervaring ook enige aandacht te geven.
http://www.karpervakantiezoeker.nl, alle Nederlandse aanbieders van karpervakanties op één site (en meer...).
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

30-09-2016 00:08

Prachtig!! Maar een 100% servicegraad zal toch de doelstelling moeten zijn.

Groet, Peter

ps Er wordt nl behoorlijk wat afgejankt over zijn servicegraad!! Als de potentie er is maar de span of control ontbreekt dan moet je keuzes maken hé!!
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

30-09-2016 09:58

Positieve ervaringen ook gewoon plaatsen, dat is wel zo eerlijk. Maar de stand is wel : best veel-2 geloof ik.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Ferry van der Wilden
Berichten: 1
Lid geworden op: 08-10-2016 10:36
Locatie: Den Haag

09-10-2016 12:47

Ook ik heb had een power catcher en was er in het begin erg positief over tot na een half jaar storing kreeg....afspraak maken...... van Den Haag naar Arnhem gereden. K vermoedde een breuk in de draadboom maar dat kon volgens leon niet.Dit herhaalde zich 3 keer.1 keer was Leon niet thuis. Ik bellen waar die was? "ja ik ben er nu niet ik ben nu bij een klant aan t schilderen. Godver. maar goed. Nieuwe afspraak gemaakt. Van Arnhem wederom terug naar Den Haag. Volgende afspraak was hij er wel .. weer gereset nieuwe draadjes op de accu gezet.. Mooi we gaan weer een poging doen om te gaan vissen. Ik zat op de vlietlanden te snoeken ..plop. storing . Poging gedaan om het water in te gaan maar het water was 3 graden ...toch maar niet ..naar de haven van de vlietlanden gereden om te kijken of er iemand was met een Boot...Ja, pech jongen,. de haven is dicht gevroren en we gaan niet door het ijs varen..godver....In het haven winkeltje maar een bootje gekocht € 300 euro.....weer terug naar visplekje bootje te water naar de andere kant van de vlietlanden gevaren want hij was natuurlijk helemaal de andere kant opgedreven door de wind...... Leon boos opgebeld. Ja k denk dat je gewoon pech hebt met t bootje weet je wat kom m ff brengen dan kijk ik hem even helemaal na .......WEER naar Arnhem gereden. Joh ...heb nog niet meegemaakt er zit een breuk in je draadboom..... :evil: Dit is mijn ervaring met Leon uiteidenlijk heb ik m verkocht om van de ellende af te zijn want hierna kreeg ik weer storingen
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

09-10-2016 14:08

Wel een mooi verhaal Ferry!
Let op slagboom !
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

10-10-2016 18:50

@Ferrie,

En nu heb jij weer iemand anders met jou ellende opgescheept? Maakt jou dan natuurlijk geen haar beter als die Leon!
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

10-10-2016 19:14

mss woont de nieuwe eigenaar in Arnhem, hoeft die niet steeds zo ver te rijden
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

10-10-2016 19:38

Er staat toch nergens dat ie hem perfect werkend verkocht heeft?
Let op slagboom !
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

10-10-2016 20:28

En ik beweer toch niet dat hij dat hij wel gedaan heeft????.. Ik vraag het alleen :o
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

10-10-2016 20:32

mark bres schreef:En ik beweer toch niet dat hij dat hij wel gedaan heeft????.. Ik vraag het alleen :o



maar je veroordeelt hem al wel in jou reactie