kwo community.....


Gebruikersavatar
Marc Fransen
Berichten: 79
Lid geworden op: 04-04-2016 14:01
Locatie: Den Haag

06-09-2017 18:35

Dennis Slagboom schreef:Tja Michiel alle boekenclubs, postcodeloterijen, ringtone apps ed zijn jullie al voor gegaan vandaar dat 'we' zo wantrouwig zijn als een karpervisser :D . Ik zal jullie na deze uitleg niet in dit rijtje plaatsen.


Maar bij die boekenclubs kreeg je bij aanmelding wel gratis cadeaus en ook als je een nieuw lid aanbracht kreeg je een cadeau. Is dat bij de KWO community ook ? Ik wil wel een KWO pet of shirt.

Ik heb mij gisteravond ook aangemeld voor de gratis 21 dagen en heb gelijk de roadtrip 2.0 in één ruk uitgekeken. En ik vond dit wel een goede film moet ik zeggen, niks mis mee.
Voor mij is de 21 dagen actie aanleiding om betalend member te worden denk ik.
Als je een hobby hebt geeft het sowieso ook wel een goed gevoel om je bij een club aan te sluiten.
En € 6,95 p.maand is te overzien, een pakje haken kost tegenwoordig al meer.

Groeten uit Den Haag,
Marc
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

06-09-2017 18:38

Haha, is onderdeel van goed forum gedrag om quotes alleen te gebruiken om een eerder bericht te herhalen waar je later nog op reageert. Als je direct onder een bericht reageert is de context voor iedereen wel duidelijk en werkt een quote storend. ik wijs iedereen er nog maar eens op, want het gebeurt nog regelmatig. Het is echter niet verboden.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Marc Fransen
Berichten: 79
Lid geworden op: 04-04-2016 14:01
Locatie: Den Haag

06-09-2017 18:41

Huh ?? Ik gebruik hier de quote toch goed ? Wat doe ik fout ?

Groeten uit Den Haag,
Marc
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

06-09-2017 20:25

Haha ik was het boefje dat onnodig een extra quote het Carpboard op slingerde. Excuses allemaal! ;-)

Marc Fransen schreef:
Maar bij die boekenclubs kreeg je bij aanmelding wel gratis cadeaus en ook als je een nieuw lid aanbracht kreeg je een cadeau. Is dat bij de KWO community ook ? Ik wil wel een KWO pet of shirt.



Hey Marc,

Helaas, naar de nieuwe leden worden geen cadeau's opgestuurd. We willen jullie (de leden, alle leden, niet alleen de nieuwe) zo goed mogelijk dienen met:

- vermakelijke en leerzame content
- goede kortingen bij onze partners (en 20% op alle KWO Merch in onze eigen webshop)
- middels winacties, dit jaar hebben we al voor 25.000 euro verloot onder members (en er komt weer wat leuks aan) :-)

Tof om te horen dat je Roadtrip 2.0 leuk vond. Er zit ruim 100 uur editwerk in, dus ik ben blij als het gewaardeerd wordt :-)

Fijne avond allemaal!

Michiel
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

06-09-2017 21:22

Nu zie je maar weer dat Marc wel geholpen was met een quote. Hij kwam er net tussen tijdens mijn reactie en ik was te gehaast om zijn bericht te checken. :lol:

Groet Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======