Rubberboot, Raptor of Vortex...


Plaats reactie
Boy van Leeuwen
Berichten: 1
Lid geworden op: 12-03-2016 12:52

13-03-2016 10:10

Na weken van research op het internet voor een rubberboot zijn er nog 2 optie's over. Na dat ik een collega verteld had dat ik een rubberboot ga kopen en dat het zeer waarschijnlijk de Raptor Wide Alu 3.0m wordt. Kwam hij met een scherp argument, de service van Vortex is top, en de boten zijn degelijk en robuust. Daar kon ik hem niet anders als gelijk in geven maar qua uitstraling trekt de Raptor mij meer. De Raptor heeft ook weer handige handvaten die het makkelijk maken om de boot met 2 man te verplaatsen. Het enige nadeel van de Raptor is dat er vrijwel niets te vinden is aan reviews op forums of Youtube. Vandaar ook de vraag: Heeft er iemand ervaring met de service van Raptorboats of met het gebruik van de boot? Of ben je er van overtuigd dat Vortex een betere keuze is, Reageer aub.

Want ik zou het niet meer weten, Raptor of Vortex?

Met vriendelijke groeten,
Boy van Leeuwen
Gebruikersavatar
Theo de Vries
Berichten: 442
Lid geworden op: 15-02-2003 01:00
Locatie: Lelystad

13-03-2016 10:21

Fout topic! Maar Votex is top, heb de eerste uitvoering, nooit problemen mee gehad.
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

13-03-2016 11:08

Raptor is nieuw dus daar zul je weinig over vinden, ik denk dan maar dat waar geen rook is er ook wel geen vuur zal zijn als je begrijpt wat ik bedoel.
Raptor geeft 5 jaar garantie, is €100 goedkoper, heeft een airdeck ipv alu vloer en heeft zowel in de binnenbreedte als lengte 20cm extra ruimte. Verder heeft de Raptor een verstelbaar bankje en extra heavy duty stootranden en beschermstrips.
Ik ben zelf ook op zoek en tenzij ik tegen een koopje aanloop op marktplaats wordt het zeker weten een Raptor.
rick heemskerk
Berichten: 26
Lid geworden op: 19-02-2010 15:03

13-03-2016 17:15

Ik ben zelf sinds kort in het bezit van een Raptor x wide 2m air. Ik heb nog niet gevaren met het bootje maar het ziet er wel echt super degelijk uit. Ik verwacht dat de boot erg stabiel is doordat de boot zo breed is. Voor een 2 meter boot heb je ontzettend veel ruimte.

Wat betreft de service ben ik tot nu toe erg te spreken. Duidelijke en snelle antwoorden op je vragen.
Ik zou als ik jouw was voor een Raptor gaan.

Succes met kiezen.
janet van der hoff
Berichten: 331
Lid geworden op: 29-01-2013 21:55

20-03-2016 22:21

Ik heb voor dezelfde keus gestaan en ik ben sinds 6 weken de trotse bezitster van de Raptor 230 wide air.
In mijn ogen zal hij qualitatief gezien voor de vortex niet onderdoen.
Door zijn breedte en de opblaasbare kiel is het een zeer stabiele boot.
Daarbij ben ik 225,= euro goedkoper uit dan de vortex deluxe 230.
Wil je 1 week gelukkig zijn ga dan trouwen,
wil je je leven lang gelukkig zijn ga vissen
arjan meerdam
Berichten: 18
Lid geworden op: 03-02-2014 23:35

22-03-2016 01:05

Hier ook in het bezit van de Raptor 300 Wide air.
Overstap gemaakt van een Vortex 270 alu.

De raptor is veel breder als de vortex boot. Het lijkt `maar`20cm maar in werkelijkheid vind ik het heel wat! Stabiele boot welke met elektro motor koers vaster is..

Materiaal is goed. Valt niks op aan te merken.
Plaats reactie