Tent probleem opgelost


Plaats reactie
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

03-10-2015 23:03

Inmiddels is mijn probleem toch netjes opgelost door hengelsport molenberg en korda europe en mag ik een nieuwe tent uitzoeken gelukkig.
Ben blij dat ze voor mij een uitzondering maken 8)
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

03-10-2015 23:19

De aanhouder wint !
Zo heb ik dat toen eens gehad.met Sander's hengelsport in Ridderkerk. Mijn delkims via hun ter reperatie en hun gingen failliet.
Alle paniek brak bij me uit en dacht nu ben ik alles kwijt.
Met een flinke heisa via de telefoon konden ze niks doen zeiden ze.
Toen ik hun vertelde dat ze 3 opties hadden om stipt 3 uur die middag ( geld terug, vervangende set, of dat ik ter waarde van de set spullen mee zou nemen zonder pardon ) is het alsnog gelukt toen om een nieuwe set te krijgen.het was inmiddels ook al 11 weken aan de gang dat ik het zo beu werd dat ik deze boze beslissing nam.was in alle Staten wegens een frankrijk trip 2 weken later.al met al werd het dan toch opgelost, terwijl ze door de telefoon herhaaldelijk zeiden we kunnen niks betekenen.we hebben geen delkims op voorraad.soms kan een brutaal mens de hele wereld aan.en nou een goeie tent uitzoeken gozer !!
Gebruikersavatar
peter cooreman
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
Locatie: Belgie

04-10-2015 20:44

Beste Bojan,
Ben blij voor je...nu nog een goede kiezen en een betere hengelsportzaak voor de volgende keer.
Mvg Peter :wink:
Better a bad day at fishing than a good day at work.
amellita kwekel
Berichten: 1
Lid geworden op: 01-10-2015 23:28

04-10-2015 21:51

Beste Bojan,

Bedankt voor de rectificatie. Soms is een probleem niet 1,2,3 op te lossen. Ben blij dat we uit eindelijk toch tot een passende oplossing zijn gekomen.

Mvg Amellita
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

04-10-2015 22:29

Blijkbaar werkt het toch om je ongenoegen te uitten op kwo :wink:
mike de jong
Berichten: 278
Lid geworden op: 15-07-2015 20:44

05-10-2015 09:38

amellita kwekel schreef:Beste Bojan,

Bedankt voor de rectificatie. Soms is een probleem niet 1,2,3 op te lossen. Ben blij dat we uit eindelijk toch tot een passende oplossing zijn gekomen.

Mvg Amellita


Het lijkt me niet meer dan normaal om het als winkelier meteen op te lossen ipv dat de consument eerst ze ongenoegen moet uiten zeker met de kennis dat ze bij Korda totaal niet moeilijk doen bij problemen.
Ik hoor wel vaker over de slechte service die jullie leveren onderscheid je en neem een voorbeeld aan Hareco of Wout van Leeuwen.
Gebruikersavatar
peter cooreman
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
Locatie: Belgie

05-10-2015 12:08

Inderdaat....en anders ben je niet waard dat je een Hengelsportzaak uitbaat!!!....klant is koning....behandel ze goed...zaken gaan goed...doe je dit niet...gaat de zaak na een tijdje dicht!!! :roll: :wink:
Mvg Peter
Ps:voor je te onderscheiden van Wout van Leeuwen en Hareco....zal jullie heeeeeel veeeeel moeite kosten!....maar het is meer dan het proberen waard! :wink:
Better a bad day at fishing than a good day at work.
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

05-10-2015 13:09

heb met een vertegenwoordiger van korda gesproken en die zeggen zelf dat ze niet zomaar meer een nieuwe tent geven omdat er in het verleden misbruik van werd gemaakt.
Dus de winkelier heeft juist gehandeld.
Gelukkig hebben ze voor mij een uitzondering gemaakt :D
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

05-10-2015 15:48

Ze zouden die delkims eens in Nederland moeten laten repareren!
Dan had ik waarschijnlijk geen overstap na flink wat jaren hoeven te maken naar de ntxr.korda is 1 van de grootste spelers, maar de service.....
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

05-10-2015 16:33

ik was mijn delkim ook ooit 7 maanden kwijt voor reparatie :roll:
Michael Lintvelt
Berichten: 197
Lid geworden op: 10-11-2010 11:55

05-10-2015 23:28

Korda service is en blijft slecht! Wel de lusten (mega winsten) maar niet de lasten (garantie afhandeling) want die besteden ze liever uit. Dit geldt dus voor alle zooi (aqua, trakker, delkim en nog wel meer) dat zij hierheen halen.

Als je dan als klant zijnde om een los onderdeeltje vraag wanneer je tent voor de tweede keer kapot is, je niet zit te wachten op weer 13-14 weken zonder zitten en het gemakkelijk zelf te repareren is, dan is dat teveel gevraagd en moet je het maar met de winkelier uitzoeken.
mike de jong
Berichten: 278
Lid geworden op: 15-07-2015 20:44

06-10-2015 08:36

Bojan van der Linde schreef:heb met een vertegenwoordiger van korda gesproken en die zeggen zelf dat ze niet zomaar meer een nieuwe tent geven omdat er in het verleden misbruik van werd gemaakt.
Dus de winkelier heeft juist gehandeld.
Gelukkig hebben ze voor mij een uitzondering gemaakt :D


Ik vind het knap van hun dat ze jou het gevoel geven dat ze voor jou een uitzondering hebben gemaakt!!!Ik begrijp dat je opgelucht bent met een nieuwe tent maar vergeet niet dat dit in jou en vele andere gevallen niet meer dan logisch is zo ook de service van Molenberg want eerst was het ruk en kon niks en nu kon het plots wel.
Geniet van je nieuwe tent.
Plaats reactie