Help mijn man heeft een hobby ,deelnemers gezocht ???


Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

10-04-2015 11:07

mark bres schreef:Ik snap eerlijk gezegd de ophef over de heer Williams ook niet zo hoor, hij komt op mij in ieder geval sympathiek over met de nodige dosis humor.
Ik denk dat velen hierzo zich herkennen in de mannelijke slachtoffers van zijn programma's :roll: gezien de reacties hier. :wink:
Laten we eerlijk zijn dat mannen niet door John te kakken gezet worden maar zetten zich zelf te kakken met hun gedrag en meestal gewoon enorme losers zijn.. en zoals eerder aangehaald door Robertino die John werkt een vooraf gemaakt script af.
Vooral die karpervisser die een aantal jaren geleden in zijn programma zat, jeetje wat een sukkel was dat zeg..
Schijnbaar doet hij het toch wel aardig goed want zijn programma's zijn al jaren op de buis..


sommige mensen kunnen elkaar niet uitstaan denk ik zo..ik het echte leven (niet internet) ga ik goed om met 95% procent van de mensen (echt waar! :D ) maar die 5% wat niet klikt ,klikt ook echt totaal niet.
het is voor mij niet enkel die John ,maar het totaalplaatje en opzet van dit programma. ja die mannen zijn vaak losers en ikzelf heb een hekel aan mensen die beloftes maken en zich er niet aan houden. maar het wordt wel erg uitgemolken en ipv positief opbouwend worden deze losers eerder nog meer naar beneden gehaald. onterrecht als je mij vraagt. ze staan al genoeg voor aap op tv wanneer heel nederland ziet wat voor een waardeloze vent/echtgenoot/partner je bent welke verzaakt heeft.
het doet het al jaren goed op tv want veel simpele zielen worden graag gevoed met een flinke dosis leedvermaak wanneer ze tv kijken ,maar deze mensen denken niet na over de gevolgen voor de lijdende voorwerpen in deze programma`s. Dat intresseert ze ook niet waarschijnlijk.
mij intresseert het in zoverre dat ik een topic opende om mijn medevissers te waarschuwen hiervoor. :wink:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

10-04-2015 14:59

LOL

staat zelfs in de krant waar ik het net over had.

VIDEO - De vrouw die zich niet tevreden toonde met de hulp van John Williams bij Help, mijn man is klusser, is na de uitzending bestookt met boze berichten.

De deelneemster in kwestie, Karin uit Roosendaal, was gisteravond te zien in het programma. Ze kreeg een gloednieuwe keuken van John en zijn team, maar reageerde daar bepaald niet met gejuich op.

Haar lauwe reactie leidde tot verontwaardigde reacties op social media. Zo erg, dat de vrouw zelf werd overladen met negatieve berichten van kijkers. "Ik heb al tweehonderd haatmails op Facebook moeten verwijderen", vertelt ze aan Omroep Brabant.

Ook zegt Karin dat ze wél blij was, maar dat die reactie uit de show is geknipt. John Williams spreekt dat tegen: "Haar reactie hebben we geregistreerd", zegt hij tegen RTL. "We hebben het in beeld gebracht zoals het is gebeurd


hij zal wel geregisseerd bedoelen. :lol:

maar zo zie je maar wat meedoen aan dergelijke programma`s teweeg kan brengen. :wink:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

11-04-2015 00:31

Rik koster schreef:Het zou sommigen sieren niet alles zo serieus te nemen,en al helemaal niet om op de man te gaan lopen spelen.
Achternaam veranderen in kotser als een kleuter van 10,mij via een omweg een homo noemen...gelukkig heb ik een vrouwtje waar meneer waarschijnlijk zwaar jaloers op is,ik heb er in ieder geval geen 1 met een reet zo dik met putten dat je er poffertjes in kan bakken..

Fijn weekend mannen,ik ga vanavond en vannacht maar is wat vissen pakken,iets wat geen tv presentatortje van me af kan pakken !!


8)


En jij mag dat wel? Naast op de man spelen maak je ook de partner van iemand belachelijk die hoogstwaarschijnlijk er niet eens zo uit ziet zoals jij omschrijft.
Mensen, we hebben Jezus hier op het forum...
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

11-04-2015 01:09

Begrijpend lezen is ook een vak he,ik zeg IK HEB ER IN IEDER GEVAL GEEN ÉÉN !!!
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

11-04-2015 01:39

Hehehehehehe :)
Michel Hulshof schreef:Mensen, we hebben Jezus hier op het forum...

Weet je dat nu pas?
Stuur maar een berichtje als je wat nodig hebt.....
harry de jonge
Berichten: 64
Lid geworden op: 01-02-2015 14:22

11-04-2015 08:22

Kunnen ze geen aflevering maken met Help mijn man heeft een gezin?,de verplichte tripjes naar de supermarkt,schoonouders,familliedagen feestjes en partijtjes,Ikea,s en tuincentrums,kinderen die je huis afbreken,50uur bikkelen bij de baas met alle bijkomstige ellende,.en als je dan een keertje kan vissen dat alle kinderen in de wijk besluiten om een Bart Smit bootje te kopen en massaal het water op te knallen,..met aan het einde van de sessie een gesprek met psygoloog Kas Stuyf.

@Rik Koster

Bij de Blokker kosten die poffertjes pannen niet zo heel veel en bij de Aldi hebben ze heerlijke poffertjes mix daar waar waarschijnlijk meer voedingswaarde in zit dan in die bollen van de Boilieman.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

11-04-2015 10:43

Ach 1 van de dikste vissen van een water hier vond na 6 kilo bollen gevoerd te hebben die voedingswaarde niet echt heel belangrijk,nu jij weer ? :wink:

even ter info,ik vis niet met 1 aas,of 1 merk ik vis met wat ik denk dat op bepaalde wateren vis kan vangen.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

11-04-2015 12:10

Michel Hulshof schreef:Dat bedoel ik dus Rik, ik ben niet de enige die zich "stoort" aan bepaalde uitspraken en dat heb ik je proberen uit te leggen in een pb. En verwensingen en bedreigingen jij zou iemand op zijn neus stompen, maar kennelijk is dat normale praat voor je.


Wel geinig dat je anderen op dingen wijst terwijl je zelf niet veel beter ben om op het 3 woorden verhaal iemand net als mij te "treiteren" je bent geen haartje beter als ik ,verbeter de wereld begin bij jezelf...
Verder heb je nu overduidelijk geen recht van spreken meer Michel,enigste wat je bewezen heb is dat je zeilt om te zeiken.Ik zou zeggen pak eens een hengel en ga een vis vangen,of eet een snicker,volgens de reclame werkt dat ook.
viewtopic.php?p=948222&sid=ebb1f61713787e5f47acc0e1138baf9f#p948222
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

11-04-2015 13:07

Zo kan ie wel weer, mag van mij een slotje op.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

11-04-2015 14:52

Laat ik me dan maar eens volwassen opstellen....
Heel fijn weekend allemaal toegewenst !!! :lol:
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

11-04-2015 19:48

Wat verwijderd en (voorlopig) even op slot.
Word tijd dat men hier een hobby (erbij) neemt...
CarpeR Diem