waterwolf of gopro


Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

19-02-2015 11:51

Wat bedoel je precies met 'veilig'.
Wat kan er nou helemaal gebeuren met een paar karperflimpjes.
Het wordt anders als je er flimpjes bewaart van jou en je buurmeisje in allerlei compromitterende situaties, maar ik neem aan dat dat niet de bedoeling is.
Gebruikersavatar
Michiel ter Beest
Berichten: 479
Lid geworden op: 17-03-2005 16:33
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

19-02-2015 12:53

Ik gooi alles gewoon op een externe HD. Dat online opslag gebeuren heb ik nog weinig mee.
Gebruikersavatar
Jip Hopske
Berichten: 11
Lid geworden op: 03-02-2015 16:38

26-02-2015 17:47

Het was meer een wat algemenere vraag over filmpjes en foto's online opslaan (ook niet gerelateerd aan de karper, maar niets te maken met buurmeisjes, haha)
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

08-05-2015 19:38

zijn er hier eigenlijk ook mensen met ervaringen met de waterwolf? lijkt mij superleerzaam om terug te kunnen zien wat er met je rig en aas gebeurt, maar ben benieuwd hoe de prestaties zijn in minder helder water en bij minder licht. go pro is leuk natuurlijk, maar ietsjes lastiger om op je stek te krijgen. of je moet al werken met staafmarkers oid?
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

09-05-2015 19:25

Ik heb de rollei 6s wifi, compleet met onderwaterbehuizing etc.
Nog niet zolang en als ik ( 's nachts) penvis vergeet ik hem mee te nemen.
Is toch weer gesjouw, hoe klein ook.
Moet er toch eens aan beginnen aan de waterkant. Tot nu toe alleen thuis filmpjes van de hond
gemaakt. Ook om te oefenen.
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

09-05-2015 21:14

Ik lees geen reacties van mensen die daadwerkelijk ervaring hebben met de Waterwolf.

Zelf overweeg ik hem aan te schaffen, puur voor mijn eigen informatie verstrekking en de leerzame lessen die ik verwacht eruit te kunnen halen v.w.b. de werking van je rig, het aasgedrag op je water en net als iedereen ben je benieuwd wat er gebeurd.
Dat je dan nog eens de kans krijgt een complete run te kunnen filmen is helemaal klasse.

De beeldkwaliteit valt mij ook niet tegen.
Ik heb zelf ook een GoPro, wellicht is die iets beter maar dat is van ondergeschikt belang voor mij in de overweging de Waterwolf wel/niet te kopen.
De GoPro is ook niet op de stek te krijgen zoals een Waterwolf dat simpelweg is.

Denk bijvoorbeeld eens aan het feit dat je ergens activiteit ziet van karper en je snel een hengel erbij wilt brengen om te zien of het loont.
Met een GoPro lukt je dat niet zonder de stek flink te verstoren en de vis te verjagen, een hengel met een Waterwolf kun je sneaky in de buurt plaatsen. Dat zijn leuke beelden wellicht.


Maar mijn vraag blijft nog steeds, ik lees erg weinig gebruikersreviews over de Waterwolf.
Dek dat een hoop mensen ook worden tegengehouden door de zogenaamde kans op verspelen.
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

11-05-2015 08:22

Risico op verspelen zou ik wel aandurven, maar ik ben meer bang dat je in mindere omstandigheden (troebeler water, minder licht) te weinig ziet
Daniels Benny
Berichten: 165
Lid geworden op: 27-06-2007 11:41

11-05-2015 08:52

Volgens mijn ervaring zijn er weinig waters voldoende helder om mooie beelden te maken met de waterwolf of de gopro.Ik heb dan bewust gekozen voor de gopro omdat deze ook perfect gebruik kan worden als gewone camera,fototoestel.
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

11-05-2015 09:01

Zoals Danny ook aangeeft, ik vind het niet echt een keuze. Het zijn 2 compleet verschillende disciplines om het zomaar te noemen. Als je opnames wilt maken van je stek, neem je wss geen go pro en als je gewoon wilt filmen neem je geen waterwolf?
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

12-05-2015 02:10

Ik heb dan bewust gekozen voor de gopro omdat deze ook perfect gebruik kan worden als gewone camera,fototoestel.


Dat kan de Rollei 6S ook. 16MP fotograferen en 5 keer zoom (niet digitaal).
De rollei is zelfs iets lichtsterker: F2.7 tegenover F2.8 van de GoPro.

Daarom heb ik geen GoPro gekozen. De waterwolf was niet iets voor mij vond ik.
Berry Kuiper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-05-2010 12:10
Locatie: Apeldoorn

14-05-2015 12:05

Ik zou wanneer je denkt over de aanschaf van een GoPro ook eens kijken naar een AEE Magicam S71,
deze worden veel completer geleverd dan een GoPro en zijn qua prijs ook nog eens aantrekkelijker.

De nieuwe versies die binnenkort uitkomen zijn zelfs compatibel met GoPro accessoires en andersom,

grt

Berry
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

19-05-2015 14:59

Voor degene die een probleem hebben met het Fish Eye effect van de GoPro, is er een oplossing.

http://www.prodad.com/home/products/actioncam/300582316,l-us.html

Er zijn zat slimme gasten die alternatieve manieren weten hoe je er ook gratis aan kan komen.

Google is your best friend..!!!
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
tony hennep
Berichten: 19
Lid geworden op: 07-10-2007 15:44
Locatie: amsterdam

31-10-2015 15:23

Hallo allen. Ik ben ook opzoek naar gebruikers die ervaring heeft met de waterwolf helaas kon ik ook niks vinden.. de waterwolf is een leuke gadget en heb besloten hem tegaan halen. Ik heb de waterwolf nu 6 dagen gebruikt en ben er zeer tevreden over. Hij maakt echt mooie beelden haar scherp en dat had ik niet verwacht. Hij is heel makkelijk te bevestigen het zit echt goed vast hij komt niet zomaar los, ja bij lijn breuk ben je hem kwijt :( het is een risico maar het hele leven is een risico. Wil je geen risico nemen dan moet je verhuizen naar een hutje op de heide, lol. Ik heb ook een go pro de meest luxe versie. Kwam beelden zijn ze beiden even goed, vind ik. Als het donker is of wat troebel water presteren ze beiden even goed, je ziet niks. Helder water is dus nodig voor beide gadgets. (Ik noem het ff gadgets neem me niks kwalijk) de waterwolf heeft geen scherm zodat je meteen kunt kijken wat er gebeurt. Na het vissen zal je de beelden op de pc pas kunnen bekijken, ik heb er een goeie oplossing voor om de beelden toch aan de waterkant te kunnen bekijken, stel je aas licht 3uur in het water en je bent benieuwd of er überhaupt wel wat langs is gekomen.. draai de hengel op haal de sd kaart uit de waterwolf en stop de sd kaart in je mobiel en je kunt de beelden dan direct bekijken op je telefoon. Al met al ben ik er erg blij mee totaal geen spijt dat ik hem heb gekocht.

Ps. Ik ben niet zo een schrijver ben er niet zo goed in. Maar ik wilde toch mijn ervaring delen met jullie. Hoop dat jullie nu wat meer info hebben. Mog je nog wat willen weten drop een bericht..

Gegroet allemaal en mooie karpers toegewenst :)
Gebruikersavatar
Kees Zorg
Berichten: 62
Lid geworden op: 17-08-2015 20:24

31-10-2015 16:48



Gemaakt met een Gopro hero 4 in mijn toen niet zo heldere vijver.
Komen ook nog twee spiegels op de film voorbij