50 veertig plussers in 1 jaar......


robertino smith

25-01-2015 11:06

Mijn visje is beter als jou visje, daar komt het eigenlijk op neer :lol: ! Verboden of exclusief, hmmm, niet voor een ""ieder""!!!

Dennis Slagboom schreef: Ieder zijn visserij en ieder zijn middelen, wateren, opvattingen, technieken, tijd ed.


Dat is voor mij de spijker op de kop slaan :wink: !

Groet.

FF gewijzigt heur, anders word het dadelijk weer persoonlijk opgevat :) .
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

25-01-2015 11:40

Martijn van Ierland schreef:Daarom vroeg ik: weet je waarover je het hebt met je eerdere opmerking. Door het noemen van deze drie type wateren / visserijen geef je aan dat je dat dus niet weet.


Privestekken, er ook bij zetten dan....
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

25-01-2015 11:45

Dennis Slagboom schreef:Privestekken, er ook bij zetten dan....

Op een groot, openbaar water waar iedereen mag (nacht)vissen nog succesvoller zijn door sociaal te zijn en door te vragen of je op iemands land mag zitten, wat heeft dat met BTW, syndicaat en verboden (vis)water/stek te maken? Ik snap het oprecht niet.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

25-01-2015 12:03

Ik dacht dat het een hele plas(wel in open verbinding) was waar Kees exclusief mocht vissen. Begrijp me niet verkeerd zou het ook meteen aanpakken als ik het zou vinden maar wat ik bedoelde te zeggen dat je dan ook een flike streep voor hebt op de gemiddelde visser.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

28-01-2015 10:51

Hahaha, je wil niet weten hoeveel kwaad bloed zoiets al kan zetten bij jaloerse mede-vissers. Ik ben destijds zelfs beschuldigd van corruptie en machtsmisbruik en al. Om je dood te lachen als het niet zo triest was dat mensen je op die manier proberen te beschadigen. Roomser dan de paus ben ik echt niet, maar dit...

Het is overigens niet mijn bedoeling om te pronken als ik een lezing geef of artikel schrijf hoor, ik ben gewoon enthousiast over de visserij die ik uitoefenen, en probeer dit over te brengen op anderen. Mijn ego is kennelijk onvoldoende ontwikkeld om er wat mee te zijn ofzo. Zo bijzonder zijn mijn vangsten trouwens ook niet, ik ken zat betere riviervissers, maar die houden (heel verstandig) alles stil.

On topic, want die Alijn he, die vangt pas dikke bakken, en heul veul ook. :P

Zal ik mijn mening over BTW eens een keer voor me houden.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

28-01-2015 20:50

Kees ik had het er niet bij moeten halen, ik draafde een beetje door. Ik weet dat je een echte vissert bent.
Let op slagboom !
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

28-01-2015 20:54

En Alain is ook een topvissert in hart en nieren, vindt het alleen jammer dat hij dvm van zijn vangsten op zulke wateren een scheef beeld trekt. Maar dat is zijn eigen keuze....
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

29-01-2015 11:31

OK Dennis, no hard feelings en (rivier)zand erover dan maar!
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!