Carpboard valt mij erg tegen!?!?...


Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

27-11-2014 11:06

Ik lees dit soort klachten wel vaker. Ik begrijp ook wel waar het vandaan komt, maar ben ook van mening dat volwassen mensen soms best duidelijk en kritisch naar elkaar mogen zijn. Dat is trouwens wat anders dan op de man spelen en mensen uitschelden, maar dat lijkt me duidelijk.

Wat ik storend vind, is dat mensen kritische reacties vaak niet proberen te begrijpen. Alsof kritiek per definitie negatief en als aanval bedoeld is. Zonder kritiek geen verbetering, elkaar naar de mond praten gaat niemand verder helpen.

Ik sla de spijker wel op zijn kop.. Wij moeten ons als nieuweling zeker naar binnen slijmen? En mogen niet zomaar meepraten in topics die al lopen... want wij zijn vreemd voor het "Vaste groepje"..vind ik wel jammer..dat dan weer wel..Vandaar dat ik er ook een topic over begin...Laat de reacties maar komen van de heren/dames die altijd reageren op alles en iedereen... :wink:

Dit herken ik helemaal niet eerlijk gezegd. Ik meng me in alles waar ik me in mengen wil en heb nooit het idee gehad niet welkom te zijn in een topic. Nou moet ik erbij zeggen: ik lees een topic eerst helemaal door, denk eens goed na of ik wat zinnigs over het onderwerp te melden heb en ga dan pas over een reactie nadenken.

Maar goed, bovenstaande is zoals ik het ervaar en dat kan voor een ander natuurlijk totaal anders zijn. Ik hoop hoe dan ook dat je alsnog je draai gaat vinden hier Erwin. Op mij kom je, voor zover ik je reacties gelezen heb, over als een serieuze karpervisser met een eigen inzicht. Ik zou zeggen: waag je eens aan het openen van een topic over één van die goede punten! Wie weet valt het mee,. :wink:
Ik weet het ook allemaal niet...
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

27-11-2014 15:53

@Frenk, Ik lees idd enkel wat ik leuk vind..en wat me niet boeit scroll erover heen.. toch hoop ik zo hier en daar iemand te kunnen helpen..of er zelf van te leren.. :wink: ..

@Bert, Je hebt een goed punt als het om Nederlands schrijven gaat van mij ..Ik kan het goed spreken..schrijven gaat me minder af helaas..
En dat ik loop te zeveren, kan je wel is gelijk in hebben..Ik zal een pantser op me rug doen...

@Ruben,Mennnnnnnnnn..... :wink:

@R de Winter, dat is wel de bedoeling toch..iemand in ze waarde laten..en geintjes moeten kunnen idd..Mensen op een dwaalspoor zetten vind ik niet nodig...

@Emilio, Klaas? Waar is die man dan gebleven??...

@Marco, Jij bent geen onbekenden voor mij hier...En iemand anders ze mening deel ik zeker niet altijd dat weet je wel...ieder ze ding.. :wink:


@Michel, Mooi woord jouw achternaam...TJA... lekker ouwehoeren en opschrijven en naderhand teruglezen... en dan denken van tja had ik ook anders op kunnen schrijven..ik verrander het ook niet als het er staat staat het er... Ik vind dat er voor mij heel wat bruikbare tips tussen zitten van iedereen.om me draai op het bord te vinden.ik ben net als jouw geen nieuwe dingen gewoon oldstyle karpervissen..en genieten van het hele plaatje....Als we maar Karpers vangen...en geen brasems windes of kopvoorns...


@Mart,Ik ga me in alles mengen waar ik van denk een bijdrage aan te kunnen leveren...En ik ben wel eigenwijs...Ik zie graag feiten en geen theorie's...ik ga me draai wel vinden hier denk ik.. En zoals ik al eerder aangaf..zal eerdaars is een topic beginnen over weerstand onder water in plaats van lood of steen.. :wink: Je ziet het wel verschijnen.. Lees namelijk niks over dat..althans op google kan ik er maar niks over vinden...

Thanx Heren voor de reactie's... :)
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
dave staal

27-11-2014 17:20

Ik ga me draai wel vinden hier denk ik..quote

Valt het opeens minder tegen?
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

27-11-2014 17:29

Op ieder forum kom je dit na enkele jaren tegen. Alle vragen zijn dan onderhand 179 keer de revue gepasseerd en sommigen voelen zich dan geroepen tot het verwijzen naar de zoekfunctie of een nietszeggend antwoord te geven. Op alle Facebook karperpagina's en in ( besloten ) groepen is het nog vele malen erger. Eens in de zoveel tijd neem ik hier een kijkje en bekijk wat voor mij intressant is. En heel zelden wil ik zelf een topic openen. Je moet dat hele internet ook niet al te serieus nemen.
Emilio Visser
Berichten: 390
Lid geworden op: 12-05-2013 21:44
Locatie: Dordrecht

27-11-2014 18:09

Waar is Klaas? In ieder geval niet meer in person op het forum en dat is redelijk permanent vermoed ik.

Maar dat was niet de strekking van mijn post, slechts een middel ter illustratie. Kan ook anders:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

27-11-2014 18:21

Forum valt mij al meer dan een decennium tegen. ;)

Nee, alle gekheid op een stokje: ik zou de zaken op dit forum niet te persoonlijk nemen. Het is namelijk een vrij onpersoonlijk medium. Dat mensen hier onder hun echte naam berichten posten helpt wel al een groot stuk, maar het is en blijft een forum. 't Is wel zowat hét forum van de Lage Landen, want er zijn er veel andere gekomen en die zijn quasi allemaal weer gegaan. Van groepjes of kliekjes merk ik eigenlijk niets, maar dat kan aan mij liggen. :)
Je hebt hier ook ups en downs, zoals overal. Dat het nu voor sommigen niet zo goed gaat, is dan ook hopelijk van voorbijgaande aard. Er gewoon samen de schouders weer een keer onder zetten!

Grts
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

27-11-2014 18:28

@Dave, Dat zal de tijd gaan leren...

@Niels, als je nieuw bent..Kan je niet weten wat er allemaal is besproken..En ik snap dat vragen die voor de zoveelste x gesteld worden..wel eens kunnen gaan vervelen.. En ik neem het niet te serieus ik zie het maar als een super chatbox... :)


@Emilio, weet je waarom ik fb heb verwijderd...door dit soort "plaatjes".. Maar je zal het vast goed bedoelen... :wink:


grts
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
Emilio Visser
Berichten: 390
Lid geworden op: 12-05-2013 21:44
Locatie: Dordrecht

27-11-2014 18:42

Erwin Groot 75 schreef:@Emilio, weet je waarom ik fb heb verwijderd...door dit soort "plaatjes".. Maar je zal het vast goed bedoelen... :wink:


Punt is juist dat mijn bedoeling er niet toe zou moeten doen, het is digitale onzin en zo moet je het ook wegen. Als je FB moet verwijderen om plaatjes, dan ligt dat aan jouw interpretatie/weging en niet zozeer aan de posters. Kans is groot dat geen enkel digitaal sociaal medium dan wat voor je is.

Maar je mag van mij de masochist uithangen, vrijheid blijheid!
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

27-11-2014 19:31

Emilio Visser schreef:Klaas zou zeggen: Het leven valt tegen. Stap eruit.

Maar ja, Klaas viel ook tegen. En dan valt het forum tegen. What ya gonna do.....


Je bedoel dat Klaas door de spreekwoordelijke mand is gevallen en ook gewoon maar een mens is?
Emilio Visser
Berichten: 390
Lid geworden op: 12-05-2013 21:44
Locatie: Dordrecht

27-11-2014 19:33

leenderts leon schreef:Je bedoel dat Klaas door de spreekwoordelijke mand is gevallen en ook gewoon maar een mens is?


Meer van de spreekwoordelijke troon en de rest lijkt me vanzelfsprekend.....
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

27-11-2014 19:34

Erwin Groot 75 schreef:@Dave, Dat zal de tijd gaan leren...

@Niels, als je nieuw bent..Kan je niet weten wat er allemaal is besproken..En ik snap dat vragen die voor de zoveelste x gesteld worden..wel eens kunnen gaan vervelen.. En ik neem het niet te serieus ik zie het maar als een super chatbox... :)


@Emilio, weet je waarom ik fb heb verwijderd...door dit soort "plaatjes".. Maar je zal het vast goed bedoelen... :wink:


grts


Even terug komen op een eerdere opmerking van je,..mocht je een informatief onderwerp hebben schroom je niet om dit hier te delen ipv eerst de kat uit de boom te kijken,..nee hèb je,..ja kan je krijgen en niemand is te groot,..te ervaren of te kortzichtig om te leren.
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

27-11-2014 19:55

Verdriet dat was het 'woord' Erwin!!! Kop op en gaaaan!!

Groet, Peter

ps serieus dit
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

27-11-2014 20:01

In het verleden hadden op dit forum mannen die regelmatig “de kat op het spekbonden”. Mannen als b.v. Hans Peter, Klaas en o.a. mijn vriend uit Leeuwarden brachten het regelmatig zo ver dat het stoom uit een ieders oren kwam. Ondanks de goede intenties van de mannen. Discussies werden regelmatig door vele op het scherp van de sneden gevoerd. Dat er ook door mij wel eens doorgeslagen en je af en toe vernederd werd kwam je niet los van KWO. Mis die mannen de jus van het board dan ook ondanks alles.

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

27-11-2014 20:24

Waar is Douwe trouwens gebleven ? Kan me nog wat leuke discussies met hem herinneren.
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

27-11-2014 23:19

@Marc,Je zegt het mooi..Met ze alle de schouders er onderzetten...we gaan het meemaken op het Karperforum van de lage landen...

@Emilio, Het doet er idd niet toe.. Ieder zij eigen mening... En dat de digi forums misschien niks voor mij zijn...Daar heb je een punt gozer...Niet geschoten is altijd mis.. :wink:

@Leendert, Ik wacht er nog even mee..Soms moet je mensen niet wijzer maken dan nodig..Eerst nog even wat rond-snuffellen hier op het forum..Misschien bestaat het onderwerp al wel? Ik denk dat een enkeling er bekend mee is?.. Mijn vismaten staan er versteld van...(Ik maak het zelf) We willen ze toch haken die karpers...en ze moeten toch niet met een rig kunnen spelen...Om zich snel van die haak te kunnen bevrijden.. :wink: Gaat een leuke topic worden.. en kan zomaar een extra visje op de kant brengen.. :D

@Peter, Ik zal je raad opvolgen... :wink:


@pj otte, Waarom zijn die mannen dan afgehaakt?..

@Niels, zeg me nou is wat het punt is met Klaas en Douwe.. Ouwe Ajax hooligan.. 8)
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

28-11-2014 04:37

Wat een gelul in het kwadraat!

Meneer is nieuw op het forum en heeft direct al een oordeel, n.l.het board valt mij erg tegen.
Kwestie van overschatting (ego), of is het misschien een luis in de pels?
Oftewel de boel even op scherp zetten (een doelbewuste actie).
Zou kunnen, maar je lijkt me nou niet de meest snuggere van het stel. Dus dat sluiten we uit.
Achterdeurtje heel misschien?

Geëxcommuniceerd worden leidt tot niks, is niks meer of minder dan een zwaktebod.
dave staal

28-11-2014 08:05

maar je lijkt me nou niet de meest snuggere van het stel. Dus dat sluiten we uit. quoto :lol:

Ho ho Hilco,Erwin heeft wel iets bedacht dat ons extra vissen op gaat leveren, :wink: hij wacht er nog even mee wil ons nog niet wijzer maken (DAT VALT TEGEN), maar misschien gaat hij er wel een topic over openen .
Moet je wel lief zijn Hilco 8)
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

28-11-2014 09:02

Wat een gelul in het kwadraat!


Kijk, zo begin je een reactie op CarpBoard!

En als je dan toch lekker bezig bent:

Zou kunnen, maar je lijkt me nou niet de meest snuggere van het stel.


Hoppaaaaaa........

Meneer is nieuw op het forum en heeft direct al een oordeel, n.l.het board valt mij erg tegen.
Kwestie van overschatting (ego), of is het misschien een luis in de pels?
Oftewel de boel even op scherp zetten (een doelbewuste actie).


Of "meneer" vindt hier niet wat hij gehoopt had te vinden. En dat maakt "meneer" kenbaar, middels een aanzet tot discussie in de discussiehoek. Lijkt me geen verkeerde weg om te bewandelen.

Bovenstaande is mijn mening maar hè. Mag iedereen van vinden wat 'ie wil.
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

28-11-2014 09:16

Denigrerende opmerkingen waarbij op de man gespeeld worden Hilco leiden tot niets. Zegt vaak veel over de persoon die ze uit.

Groet,
Peter
robertino smith

28-11-2014 09:23

:-? Nou ik was hem al kwijt, mij te ""klef"" hier!
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

28-11-2014 10:43

@Hilco, Jij geeft echt meerwaarde aan het forum.(Karperkoning).Denk dat jezelf beter door het achterdeurtje het forum kan verlaten... :lol: Ik reageer netjes thats it...Ik zou je kunnen afbranden tot op je enkels... en je egotje helemaal aan stront kunnen trappen.. Ik houd altijd de eer aan mezelf zou je nog wat van kunnen leren... 8)
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

28-11-2014 10:48

Afbeelding

:o :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

28-11-2014 11:58

Komt wel meer poeha uit het Gooi :D
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

28-11-2014 12:13

Is die al weg???
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

28-11-2014 14:50

Erwin, laten we het erop houden dat Douwe er een sterke eigen mening op na hield. Deze mening strookte nogal eens niet met de overige 95% van de forumleden. Hierdoor ontstonden regelmatig leuke discussies. Zelf ook meer dan eens met hem in de clinch gelegen. Jammer daarom dat hij niet meer op het forum zit. Maar goed, heb zelf ook 6 of 7 jaar niet meer gekeken.