Carpboard valt mij erg tegen!?!?...


Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

26-11-2014 16:18

Het valt mij op dat er hier op het forum?..Er bijna altijd dezelfde mensen reageren.. En dat als er iemand tussendoor komt.. en met de vraag van de topic doorgaan.. er gewoon geen andwoord op komt? Want waar hun het over hebben is dan belangrijker dan de vraag van de topic?

Of dat ze je proberen voor lul te zetten inplaats van te helpen.. Ik ben pas een maand hier op het forum.. Ik dacht laat ik is een profiel aanmaken.. Ik vis al heel lang op Karper en ik kan echt mensen goed op weg helpen wanneer nodig..

Als ik zie hoe er met medecarpboarders word omgegaan..ook met mij... Dan wil ik geen eens andwoord geven..ik kijk het nog eventjes aan misschien dat ik wat mensen wakker schud...

Maar als mensen enkel hier hun frustraties uiten?? Misschien omdat ze bij vrouw lief niks te vertellen hebben.. Of aan de waterkant geen karper op de mat kunnen krijgen. En daardoor enkel hier op het board kunnen zeiken dan duurt het niet lang en dan verwijder ik het..

Het valt mij erg tegen dat moet ik er wel bij zeggen...Had er meer van verwacht eerlijk gezegd... Misschien stom voor sommigen dat ik hier een topic over begin..ik had gehoopt hier nog iets te kunnen leren of iemand te helpen.. het valt mij erg tegen hier op CB.. Nou ben ik wel is benieuwd hoe jullie hier kritiek op gaan geven....
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
rob leenheer
Berichten: 26
Lid geworden op: 06-10-2014 21:12

26-11-2014 16:31

Je slaat de spijker op de kop Erwin,ik ben ook nog niet zo lang op dit forum en ik moet je zeggen het valt mij ook vies tegen.Het zal mij niets verbazen dat je met dit onderwerp kompleet afgezeken wordt en wat je hier komt doen op het forum.En idd zijn er maar bitter weinig leden die een normaal antwoord geven op een vraag.Ik hoop voor je dat je een hoop ogen opent met dit onderwerp.
Beter 1 karper in de hand dan de lucht van 10.
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

26-11-2014 17:15

@ Rob, Thanx ik ben dus niet de enige die het opvalt :wink: En ik kan heel goed tegen kritiek dus ze mogen me tot op zekere hoogte afzeiken!?!.. Ik sla de spijker wel op zijn kop.. Wij moeten ons als nieuweling zeker naar binnen slijmen? En mogen niet zomaar meepraten in topics die al lopen... want wij zijn vreemd voor het "Vaste groepje"..vind ik wel jammer..dat dan weer wel..Vandaar dat ik er ook een topic over begin...Laat de reacties maar komen van de heren/dames die altijd reageren op alles en iedereen... :wink:

grts
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
Gebruikersavatar
Jan Kasteelen
Berichten: 654
Lid geworden op: 08-05-2007 12:24
Locatie: Gouda

26-11-2014 17:19

Wie neem je hier iets kwalijk Erwin? De andere forumleden, de Carpboard politie, of de bekende namen die weten hoe een forum werkt?
Zo’n forum wordt door alle leden gemaakt en iedereen kan zijn stukje bijdragen.

Het is een bekend gegeven dat op ieder internetforum een bepaald groepje mensen het meest aan het woord komt.
Ik denk dat leden die hun verhaal goed weten te beschrijven, ook meer zegkracht bezitten. Iedereen kan wel eens ongefundeerd of stom uit de hoek komen en wanneer dit door andere leden wordt gecorrigeerd is dat heel normaal voor een forum.
Op de man spelen vind ik niet nodig en hier zijn regels voor die in het faq staan beschreven.

Zo is het punt van de bekende beginners vragen ook al vaak aan de orde geweest.
Men verwijst de nieuwkomer dan naar de zoekfunctie, maar de nieuwkomer had eigenlijk liever het oordeel van de doorsnee forumbezoeker gezien. Dit zou kunnen resulteren dat er duizenden topics over dezelfde vragen zouden ontstaan.

Misschien als er meer forumleden wat vaker hun zegje zouden doen, ook al zijn ze niet zo handig met de Nederlandse taal, dan zou de situatie die je beschrijft kunnen verbeteren.
michiel kamphorst
Berichten: 28
Lid geworden op: 26-04-2011 13:49

26-11-2014 18:17

het is internet en op internet is heel veel informatie te vinden alleen de juiste informatie vinden is lastig. Zeker op een forum moet je erg goed kijken en lezen naar wat er gezegd wordt. een interessant topic volg ik en er zijn altijd wel een paar mensen die een goed onderbouwt antwoordt geven die lees ik en daar leer ik van.
De rest van het forum is voor mij rommel.
waar ik me ook meer aan erger dan dat er 1 bepaalde groep mensen de grootste zeg kracht hebben, zijn de mensen die offtopic reageren en daar discussie over krijgen.
er wordt wat af gespamed op dit forum, bij de discussies staat bijvoorbeeld een topic over medicinale wiet. wat heeft het met karpervissen te maken? ja je kan het tijdens het vissen doen, maar ik kan ook tijdens het vissen aan me lul lopen trekken maakt dat het een onderwerp dat het op dit forum past, volgens mij niet.
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

26-11-2014 18:59

Als het niet dat is wat je dacht te vinden en het een bepaalde irritatie bij je los maak dan is het toch gewoon klaar,..ieder zijn ding zou ik zeggen.
michiel kamphorst
Berichten: 28
Lid geworden op: 26-04-2011 13:49

26-11-2014 19:13

ja, zo kan je het natuurlijk ook bekijken, voor mij blijft de informatie die er te vinden is erg goed.
En het is natuurlijk altijd makkelijk om ergens kritiek op te leveren, maar zo is verandering ook altijd erg lastig. voor mij persoonlijk is het dan ook niet erg aantrekkelijk om dingen te posten hier.
misschien ben ik samen met de topic starter 1 van de weinige die er zo over denken dan kunnen we beter ergens anders ons gram halen, misschien is de bedoeling juist wel om dit forum voor een meer selectieve groep te gebruiken die dat wel allemaal erg leuk vinden.
Maar volgens mij verlies je met jouw visie wel de kans op vergroting en zeg nou zelf deze hobbie is zo leuk die gun je iedereen toch!
Dave Gerritsen1
Berichten: 55
Lid geworden op: 07-06-2012 21:00

26-11-2014 20:34

Ik moet zeggen dat mij het zelfde als jou opvalt Erwin.
Naar mij idee zou het uitgangspunt van een forum zo moeten zijn dat mensen met een gelijk soort interesse er met elkaar en voor elkaar een boekwerk aan informatie van maken.
Ik zie nu regelmatig antwoorden voorbij komen die naar mij inziens geen bijdrage leveren aan dit digitale boekwerk.
De korte en soms zelfs botte antwoorden zorgen er niet voor dat een forum laagdrempelig blijft voor beginnende vissers, en als we eerlijk zijn, we schreeuwen al snel dat een groot gedeelte van "de jeugd" niet weet wat ze doen.
Ik probeer de jeugd en ook andere onervaren vissers, welke soms prutsend aan de waterkant staan te helpen in plaats van af keurend te zijn. Die instelling mis ik hier wel eens, ook al zijn het soms pruts vragen die gesteld worden.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

26-11-2014 21:09

Natuurlijk zitten er een paar zeikstralen hier op het forum en soms gaat het echt helemaal nergens meer over maar dan haak ik gewoon af. En de volgende keer is er weer een leuk topic en dan doe ik weer mee. Moet kunnen toch. En hoeveel beginners met veelal dezelfde vragen hebben de afgelopen jaren niet een zetje de goede kant op gekregen via dit forum? En hoeveel aas vragen worden er niet uitgebreid beantwoord? Als de nood aan de man is staan er altijd wel een paar klaar om je te helpen.
Mijn grootste ergernis hier op het forum is eigenlijk dat mensen info vragen, geholpen worden en vervolgens zelf niet meer reageren. Of de pbtjes die je krijgt over een water en die je netjes beantwoord maar als die gene er heen geweest is krijg je geen feedback. Dat vindt ik nou jammer.
Let op slagboom !
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

26-11-2014 21:26

@Jan, Ik neem niemand persoonlijk iets kwalijk..Ik zeg enkel dat het mij tegenvalt..En dat het altijd dezelfde zijn die reageren. Voel je je aangesproken dan?.. Ik vind de hulp die jij vaak aan medeboarders aanbied vaak best goeie info bevat...Jij reageert altijd..Aan jouw hebben de mensen ook wat... :) je praat er niet omheen maar pakt de info op en geeft je mening...Daar hebben we wat aan....

@Michiel, Op internet is alles te vinden daar heb je zeker gelijk in..(maar we zitten niet voor niks op het forum dacht ik zo?) En dat er af en toe eens duidelijke reactie staat hier op cb! Die tussen de topics doorkomt ben ik het ook mee eens. Maar dan moet je wel heel erg goed zoeken/ lezen want de topics dwalen vaak af naar andere onderwerpen.. Dan waar de topic overgaat.. Maar meng je je nou tussen de boarders krijg je vaak geen reactie? Of je krijgt wel een reactie maar willen ze me meezuigen in hun onderwerp..Dat valt mij erg op..maar zoals jij mooi zegt je gram halen..zo moet ik het ook maar gaan zien idd...Het mag van mij wel wat meer over de inhoud van het Karpervissen gaan...tactiek en aas allemaal zeer nuttig voor ieder van ons aan de waterkant..

@ Leon, Het maakt geen irritatie bij me los. En ieder zijn ding zeker weten.. Maar we zijn hier toch om elkaar te helpen.?. En om over onze hobby te praten op een normale manier.. We hoeven in de praktijk niet met elkaar om te gaan.. En ik ben echt niet te beroerd om Karpervissers te helpen.. En tot nieuwe inzichten te komen nooit te oud om te leren zeg maar..Er lopen een hele hoop prutsers rond met hele dure spullen.. die spullen boven water laten ons echt niet beter vissen.enkel voor het oog is dat lekker belangrijk. De laatste meters lijn en waar karper zich mogelijk op kan houden in een bepaalde tijd van het jaar.. Dat zijn punten die ik maar weinig tegen kom. De meeste lopen de kudde achterna...Maar geven kritiek alsof ze koning karpervisser zijn.. En bij mij maken mensen geen indruk met grote karpers... Tis maar een gewicht thats it... Karpervissen bestaat voor het grootste deel uit tactiek laten we daar nou eens een topic over openen...
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

26-11-2014 21:49

Hé Erwin wat is dit nou? Je negeert mij gewoon! Wat is dit voor een forum zeg! :lol:
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

26-11-2014 21:50

Zeg Erwin, ik bemerk dat je verdriet hebt maar hoe zouden we dit kunnen tackelen dan? De gevestigde orde is moeilijk te beïnvloeden namelijk.

Groet, Peter
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

26-11-2014 22:03

Dit gaat tog al jaren zo ?
laatste tijd misschien iets meer dan anders, maar daar scrol ik door waar nodig.
een topic waar ik daadwerkelijk iets kan bijdragen zal ik beantwoorden en een topic waarin geruzied word scrol ik verder .
Simpel als dat.

gr. Jeffrey
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

26-11-2014 22:04

Je had klaas eens moeten meemaken :lol:
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Gebruikersavatar
Jan Kasteelen
Berichten: 654
Lid geworden op: 08-05-2007 12:24
Locatie: Gouda

26-11-2014 22:16

O.K. Erwin, je had je er dus meer van voorgesteld. En ik voel me niet direct aangesproken omdat ik alleen ergens op reageer als ik er iets vanaf denk te weten, of een uitgesproken mening heb.
Voor de rest is zo’n forum eigenlijk een afspiegeling van de maatschappij. Hier staat natuurlijk onze vriend karper centraal en het liefst praten we alleen daar over. Maar als je met je vismaten ergens wat gaat drinken wordt er ook over van alles gepraat. Over de dingen van de dag, grappen verteld, mogelijk politiek. Niet dat ik het in onze karper gerelateerde topics wil aanraden om te doen, maar het heeft een plek nodig. Humor, muziek, maar ook de donkere kanten, alles komt aan bod.

Omdat ik op andere fora – geen hengelsport – ook dergelijke patronen tegenkom, denk ik dat er tegen je teleurstelling weinig te doen is. Toch is er natuurlijk altijd een komen en gaan van enthousiaste vissers. Kijk er de oude topics maar eens op na. Dan zie je veel namen die al weer een tijdje uit het beeld verdwenen zijn. Dat zie je op die andere fora ook; een kleine vaste kern, vaak mensen van het eerste uur. Ze zitten inderdaad al die jaren al op de eerste rij en zijn niet van plan om op te schuiven. We zijn net mensen allemaal!

Maar dit forum kan je zelf interessanter maken door – zoals je nu al doet – iets van je te laten horen. Open die topic maar over de laatste paar meter en locatie. Dat is inderdaad een belangrijk onderdeel van onze hobby.
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

26-11-2014 22:26

@Dennis, Ik ben niet zo snel met tikken..Maar snap wel goed wat je bedoeld. :) . ik zal het mee gaan maken hier op het forum..en idd afhaken als het niks meer is..en op een nieuw onderwerp weer inspringen..ben er nog maar net op dat forum. en heb al jaren internet maar zit sinds de laatste tijd pas iets actiever.. Dus ben nie zo snel met dat tikken joh :wink: ..

@Dave, dus bij jouw sla ik de spijker ook op ze kop :) .zoals als jij het beschrijft zo denk ik er ook over..en om over prutsers nog maar te zwijgen..Die kunnen we wel goed op gang helpen dat dan weer wel.. :wink:


@Peter,Ik verdrietig :lol: ...De gevestigde orde!!...Hoor jij daar ook bij Peter?.(Ben jij zeker de zielenknijper van de gevestigde orde :lol: ). Mij tackelen.. Misschien gewoon op een normale manier feedback geven als je reageert?.. deze topic word als een gek bekeken en er zijn er meerdere die er zo over denken!!..Ik wil graag info als ik op een forum kom.. anders kan ik net zo goed op een of ander forum een babbelbox acount aanmaken? Begin maar is een goeie topic Peter...inplaats van te reageren..


grts
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
robertino smith

26-11-2014 23:03

Nou hier ben ik het weer even kwijt Erwin! De een leest het als sarcasme, de ander als droge humor!

Erwin Groot 75 schreef:@Peter,Ik verdrietig ...De gevestigde orde!!...Hoor jij daar ook bij Peter?.(Ben jij zeker de zielenknijper van de gevestigde orde ). Mij tackelen.. Misschien gewoon op een normale manier feedback geven als je reageert?.. deze topic word als een gek bekeken en er zijn er meerdere die er zo over denken!!..Ik wil graag info als ik op een forum kom.. anders kan ik net zo goed op een of ander forum een babbelbox acount aanmaken? Begin maar is een goeie topic Peter...inplaats van te reageren..


Peter van Loo schreef:Zeg Erwin, ik bemerk dat je verdriet hebt maar hoe zouden we dit kunnen tackelen dan? De gevestigde orde is moeilijk te beïnvloeden namelijk.

Groet, Peter


Het had wel wat :lol: , mijn tijd op het board bestaat voor 95% uit lezen, soms nieuwsgierig, zit dan met een hoop vragen, soms beantwoord en soms niet :roll: . Topic aanmaken is niet voor een ieder, zeg niet dat het niet mag, lezen of reageren staat vrij. Openbaar forum, dat de reacties niet naar wens zijn, tja :) (deze is van jou). Heel goed wat je hier benoemt met je topic, maar je doet er zelf bewust/ onbewust ook aan mee!

Groet.
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

26-11-2014 23:51

Het carpboard wordt gemaakt voor en door mensen. Met beginners, ervaren mensen en cracks. Je leest wat je wilt, je slaat over wat je niet wilt.
Wijkt de topic aan het eind (lees voorlopige eind) af van de begintopic, tja, even er weer op wijzen waar het over gaat.
Je maakt het zo interessant als je het zelf wilt en kunt maken, en iedereen doet er meer of minder aan mee. In het dagelijkse leven haken mensen ook af, zoeken ander werk, andere hobby, andere vrienden, andere partner. Dus vul maar in wat er hier gebeurt. Zoals al eerder gezegd (weet niet meer wie) we zijn net mensen :P
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

26-11-2014 23:59

@Robertino, Bij de een is het droge humor. Ik vind het nergens opslaan.Tja Das Mijn mening :wink:En ik heb echt veel humor .Mij iets verwijten omdat ik er een topic over begin.. zo komt het eerder over op mij..En ik heb al eerder gezegt in deze topic ,kritiek accepteer ik tot op zekere hoogte..Als ze iemand willen afzeiken..doen ze dat maar bij een ander niet bij mij..

En dat het forum mij een beetje tegenvalt..tis maar een mening ik vis zo een 25 jaar heel fanatiek op die Karpers..En ik weet ze goed te foppen..Ik koop zelden zo een blad.. ik had meer van het forum verwacht...thats it.. Ik weet nog wel een paar hele goeie punten om topics over te beginnen..Maar omdat er hier een paar rondneuzen.. Die denken dat ze karperkoning zijn :lol: begin ik er voorlopig nog niet aan..eerst maar is de mensen wat beter leren kennen hier..voor mij is zo een forum nieuw..en misschien wel helemaal niks voor mij.Ik heb ook al eens fb gehad.. was ook met 2 mnd weg dus we zullen het gaan meemaken...


@Jan,Thanks voor je feedaback @Jeffrey, Wie weet dan tot een andere topic..En die Klaas had ik dan zeker geblokt :lol: It's a simpel..


Grts
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

27-11-2014 01:52

Erwin, ik heb eens jouw posts en de reacties daarop terug gelezen en kan ik kan niet zeggen dat je op een of andere manier onheus bejegend bent, laat staan afgezeken.
Je moet dus niet zo lopen zeveren, de Engelsen zouden zeggen "grow a pair".
En nou ik toch bezig ben, gezegt schrijf me met een d, als je spellingcontrole aanzet had je dat geweten.
Vreselijk irritant zulke spelling fouten.

Maar even serieus, op een forum als dit krijg je vooral vragen van in meer of mindere mate beginners.
Daar krijg je af en toe reacties op van mensen die denken "nee hé, alweer ?" wat wel begrijpelijk is maar niet leuk voor de vraagsteller. Ik snap ook wel dat het forum een beetje tegen valt, maar het is natuurlijk ook afhankelijk van wat je er van verwacht, ik ken nog wel een ander forum waar het niveau nog vele malen lager is.

Het zou jammer zijn als je jouw goeie topic punten voor jezelf zou houden, wie weet welke interessante discussies je los kunt maken. Laat je vooral niet tegenhouden door wat jij de karperkoningen noemt. Trouwens, sommigen vallen best mee, anderen moet je gewoon negeren.
Hoe je moet reageren op bepaalde personen leer je alleen maar door actief mee te doen, houdt daarbij altijd in het achterhoofd dat dit het internet is. Mensen zeggen hier wel eens dingen die ze je nooit in het echt zou horen zeggen.
Dus, grow a pair, koop een stuk olifantshuid voor op je rug, houdt altijd flink wat korreltjes zout in de buurt en vooral, blijf meedoen.
Ruben Lubbers
Berichten: 317
Lid geworden op: 13-05-2010 15:00

27-11-2014 06:48

Bert,

En men schrijft meN met een N......... :lol:
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

27-11-2014 07:33

Iedereen in zijn waarde laten is de sleutel. Daarbij is dit allang een issue op kw en ik doe er ook zo nu en dan aan mee ff beetje jennen moet kunnen toch. Je moet ook niet alles zo serieus nemen schiet je niks mee op. En bevalt het ke niet blijf je weg hoe simpel kan het zijn.

En als je echt informatie wil geven aan iemand stuur dan een prive bericht doe ik ook en dat wordt echt wel gewaardeerd.

Cheers.
Oja joh!!!
Emilio Visser
Berichten: 390
Lid geworden op: 12-05-2013 21:44
Locatie: Dordrecht

27-11-2014 07:38

Klaas zou zeggen: Het leven valt tegen. Stap eruit.

Maar ja, Klaas viel ook tegen. En dan valt het forum tegen. What ya gonna do.....
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

27-11-2014 09:30

'T is net een echt gesprek, alleen wat trager. En tijdens een echt gesprek zegt men ook wel eens, wegens tussenkomende info waar op geantwoord wordt, of een discussie op het zijspoor ontstaat;

Oh ja, waar waren we ook alweer gebleven..?

Maar het is absoluut (en in mijn ogen gelukkig) geen gespreid bedje, mocht iemand dat zoeken. Bovendien hoeft iemands mening ook zeker niet die van een ander te zijn :wink:.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

27-11-2014 09:38

wat een ge"tja" in dit topic zeg :wink:

ben hier nota bene ruim 3 weken niet geweest,en die opmerking over koffie in dat andere topic is gewoon waarheid als een koe voor mij.het zijn de kleine dingetjes die het em doen in het leven he :wink:
anderzijds zijn er wel 2 mensen geholpen blijkbaar naar aanleiding van dat topic.(Rick en Bert) de een kan het dus hier niet vinden passen hier maar de ander heeft er toch blijbaar baat bij.uiteindelijk ligt de keuze wat ermee te doen bij de moderators.
in ieder geval het glas is altijd half vol of half leeg.er is hier heel veel informatie te vinden en alles is bespreekbaar op andere fora is dat vaak wel anders.
en ondanks dat ik vaak aan het ouwehoeren ben hier en veelal gewoon lol heb zitten er tussen mijn 3200 posts toch zeker wel 200 nuttige en zeer behulpzame posts. :lol:
het is even zoeken,maar dan heb je ook wat :D

buiten dat,ik mag wel oudgediende zijn hier maar een karperkoning ben ik niet. ik ben gewoon een prutster die totaal niet meegaat met welke hype dan ook.
ik vis nog steeds zoals 15 jaar geleden en vang ze nog steeds dus al die poespas hoeft niet van mij.
voor mij is vissen gewoon ontspannen en spanning en heerlijk genieten van het buiten zijn.
en buiten het feit dat ik van uitdelen hou en tegen de gevestigde orde aanschoppen hou ,kan ik ook goed incasseren dus als er iets dwars zit gooi het eruit zou ik zeggen :wink:

het valt allemaal wel mee naar mijn idee, zoals een ander zei: neem het een en ander met een korreltje zout en als je iets dwars zit zeg het gewoon :wink:
ik ben zo een persoon die niet nadenkt, iets neertypt en op verzend drukt en daarna eens gaat kijken wat ik gezegd heb..uiteindelijk denk ik dan ach.. het staat er nu toch dus weghalen heeft ook geen zin :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(