willem barnas....


Gesloten
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

02-10-2014 10:58

Ik heb geen Facebook, en heb normaal een hekel aan artikels van tegenwoordig net al die reclame zooi.
Maar nu,wilde ik even mededelen dat ik helemaal mee ging in het artikel, eindelijk eens een realistische kijk op hoe karpervissers iets mee maken zonder dom gelul over vangsten op boilie x,wat een heerlijk neer gepend verhaal,ik zie graag meer van dit,en ben benieuwd naar het volgende artikel !!

8)
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

02-10-2014 11:46

Als Willem een boek zou schrijven (hij doet het niet) kreeg dat zeker een aparte plekje in mijn kast.

Gaat je goed oude reus,
Peter


http://karperwereld.nl/artikelen2/item/ ... lem-barnas
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

02-10-2014 12:42

Willem is een echte visser en hij weet het ook nog eens te vertalen in mooie woorden voor ons.

Niets dan lof voor die man.

Punt
Mark Gorte
Berichten: 151
Lid geworden op: 12-11-2006 21:37
Locatie: Amersfoort

02-10-2014 15:40

Rik,

Willem heeft jaren geleden wel eens wat in de bladen geschreven.
Fantastische verhaaltjes.
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

02-10-2014 17:40

[quote="Rik koster"]Ik heb geen Facebook, en heb normaal een hekel aan artikels van tegenwoordig net al die reclame zooi.
Maar nu,wilde ik even mededelen dat ik helemaal mee ging in het artikel, eindelijk eens een realistische kijk op hoe karpervissers iets mee maken zonder dom gelul over vangsten op boilie x,wat een heerlijk neer gepend verhaal,ik zie graag meer van dit,en ben benieuwd naar het volgende artikel !!

8)

Willem maakt met veel enthousiasme gebruik van de producten MTC Baits.
Klik op de de afbeelding om naar de website van MTC te gaan.

De beste man heeft in ieder geval verstand van Aas en ingredienten :wink:
Gebruikersavatar
Edwin van Gemeren
Berichten: 417
Lid geworden op: 06-05-2012 23:04
Locatie: Boskoop

02-10-2014 18:21

True, mooi geschreven en helemaal in mijn straatje. Willem we willen maandelijke verhalen van je illegale avonturen!
Take nothing but memories, leave nothing but footprints

Fish come in 3 sizes: small, medium, and the one that got away
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

02-10-2014 21:31

Goh,daar was ik nog niet achter leen...?
En wat wil je nou vertellen dan,dat hij verstand van aas heb en...
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

02-10-2014 22:31

is gewoon weer een reclame praatje voor een boilieboer net als de rest niks realistisch aan.....
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

02-10-2014 23:34

Goh Wally. Het is dan wel een goed reclamepraatje, en alleen dat al maakt het bijzonder.
Als we dan toch simplistisch mogen doen over een in mijn ogen mooi stukje tekst, dan vind ik ook dat ik het recht heb om jouw reactie het label 'kansloos' op te plakken. :)

Grts
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

03-10-2014 00:26

Ik voel me nerveus en opgejaagd als ik het stuk tekst lees!!!

Groet, Peter
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

03-10-2014 00:31

Ik ook, maar ik voel me al 2 weken zo, afkicken van de pregabaline :(

Mooie reclame trouwens, 3 dagen zitten blanken met MTC.
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

03-10-2014 09:59

[quote="Rik koster"]Goh,daar was ik nog niet achter leen...?
En wat wil je nou vertellen dan,dat hij verstand van aas heb en..

Dat ik jou kortzichtig vind omdat je aangeef in je verhaaltje (zonder dom gelul over boilie X) en er met koeien letters onder het artikel een link staat naar MTC Baits.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

03-10-2014 10:38

Is geen dom gelul,lees eens andere artikelen,hoe vaak een merknaam word genoemd etcetera, misschien dat ik het wel intressant vind omdat het best veel betrekking heeft tot mijn visserij,dat kan natuurlijk ook,wel grappig dat jij altijd averechts van mij werkt he Leon,als ik ja zeg zeg jij nee,weet niet wat je dwars zit...?
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

03-10-2014 11:12

Zo heren, gaan we weer mieren n....... :oops:

Kan Willem al jaren als persoon die zijn hart meer dan menigeen hier op de goede plaats heeft. Zijn persoon gebruiken om elkaar zo te bejegenen lijkt me dan ook niet juist.

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

03-10-2014 11:38

wally de weijer schreef:is gewoon weer een reclame praatje voor een boilieboer net als de rest niks realistisch aan.....


Wally,

ik ken Willem persoonlijk en ook nog eens goed.
Als er iemand een oprecht karpervisser is, dan is hij het wel.

Geen gezeik over Willem alsjeblieft als je 'm niet kent.
Want dat blijkt wel...

wiedersehen
Gebruikersavatar
Lorenz Cleymaet
Berichten: 268
Lid geworden op: 21-05-2011 15:04
Locatie: Merendree (Gent) - België

03-10-2014 13:11

Ik vind hem zonder twijfel met voorsprong de beste hedendaagse schrijver. Zijn blogs zijn van die aard dat je ieder woord met aandacht leest. Iets wat op een beeldscherm doorgaans uitzonderlijk is.
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

03-10-2014 14:56

[quote="Rik koster"]Is geen dom gelul,lees eens andere artikelen,hoe vaak een merknaam word genoemd etcetera, misschien dat ik het wel intressant vind omdat het best veel betrekking heeft tot mijn visserij,dat kan natuurlijk ook,wel grappig dat jij altijd averechts van mij werkt he Leon,als ik ja zeg zeg jij nee,weet niet wat je dwars zit...?

Mij zit hellemaal niks dwars,.ik vind je alleen onhandig overkomen.
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

03-10-2014 14:58

[quote="mitsz van der kamp"][quote="wally de weijer"]is gewoon weer een reclame praatje voor een boilieboer net als de rest niks realistisch aan....

Wally,

ik ken Willem persoonlijk en ook nog eens goed.
Als er iemand een oprecht karpervisser is, dan is hij het wel.

Geen gezeik over Willem alsjeblieft als je 'm niet kent.
Want dat blijkt wel...

wiedersehen

De meeste onder ons kennen elkaar toch ook niet persoonlijk maar dan mag je toch wel een mening hebben of het nou Willem B is of Klaas Z
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

03-10-2014 15:03

Wally,

ik ken Willem persoonlijk en ook nog eens goed.
Als er iemand een oprecht karpervisser is, dan is hij het wel.

Geen gezeik over Willem alsjeblieft als je 'm niet kent.
Want dat blijkt wel...

wiedersehen[/quote]

nee ik ken hem niet persoonlijk maar dit is mijn mening over zijn artikel.
we leven nog steeds in een land van vrije meningsuiting dus doe ik dat.
ik val hem niet aan, dit is wat ik er van vond,hoe jij dit opneemt is kan ik niks aan doen.....
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

03-10-2014 15:08

Klopt.

Daar kun jij helemaal niks aan doen.

Alhoewel...

Willem heeft geen woord gerept over MTC en al helemaal niet over successen.
Hij schrijft over iets dat niet gelukt is.

Toffe reclame Wally :o

Grow up
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

03-10-2014 15:10

Is niet onhandig, want ik heb niks tegen mtc niks tegen ttb en niks tegen geen enkel boilie merk of bedrijf,maar sinds ik gezegd heb dat ik 50 kg heb laten draaien bij de boilieman,kom jij op elk topic waar ik op reageer even een nutteloos iets plaatsen om een discussie uit te lokken,dat jij de bollen van boilieman niks vind is toch prima,ik heb net me 50 kg binnen,zijn gewoon perfecte snoepjes voor op de rivier,rest mij nog 1 vraag,jij had Chris gabrielle zijn boilies en zijn kennis van zaken ook hoog zitten toch ? Ik had hem al lang niet gesproken tot vanmiddag, gelijk een halfuur aan de telefoon gezeten,ken hem al een tijdje namelijk,en dan ken je het wel.
Misschien moet je hem eens zijn mening vragen als het over aas op een rivier gaat,de aasgoeroe is het namelijk helemaal met me eens,sterker nog,hij begon er zelf over dat je zo goedkoop mogelijk.Moet gaan vissen,als ze maar goed zoet zijn,zo zie je maar,dat er in het aas wereldje tal van meningen zijn,maar Chris lult niet tegen mij uit belangen,anders had hij me de slv1 wel aangesmeerd,er is geen enkele goede schrijver,goede visser,die reclame vrij en belangeloos typt op papier,maar of het stoort,of het is een aangrijpend verhaal gebaseerd op passie,en deze is van laatste categorie
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

03-10-2014 16:35

Wally de bralie,

Mierenneukers slagen er altijd in om over een zin van een verhaal en soms nog minder als hier hun mening op te baseren. Had je mening gegeven over zijn verhaal met een kleine kanttekening aan het eind dan had men recht gedaan aan het verhaal. En dat is mijn mening.
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

03-10-2014 19:19

[quote="Rik koster"]Is niet onhandig, want ik heb niks tegen mtc niks tegen ttb en niks tegen geen enkel boilie merk of bedrijf,maar sinds ik gezegd heb dat ik 50 kg heb laten draaien bij de boilieman,kom jij op elk topic waar ik op reageer even een nutteloos iets plaatsen om een discussie uit te lokken,dat jij de bollen van boilieman niks vind is toch prima,ik heb net me 50 kg binnen,zijn gewoon perfecte snoepjes voor op de rivier,rest mij nog 1 vraag,jij had Chris gabrielle zijn boilies en zijn kennis van zaken ook hoog zitten toch ? Ik had hem al lang niet gesproken tot vanmiddag, gelijk een halfuur aan de telefoon gezeten,ken hem al een tijdje namelijk,en dan ken je het wel.
Misschien moet je hem eens zijn mening vragen als het over aas op een rivier gaat,de aasgoeroe is het namelijk helemaal met me eens,sterker nog,hij begon er zelf over dat je zo goedkoop mogelijk.Moet gaan vissen,als ze maar goed zoet zijn,zo zie je maar,dat er in het aas wereldje tal van meningen zijn,maar Chris lult niet tegen mij uit belangen,anders had hij me de slv1 wel aangesmeerd,er is geen enkele goede schrijver,goede visser,die reclame vrij en belangeloos typt op papier,maar of het stoort,of het is een aangrijpend verhaal gebaseerd op passie,en deze is van laatste categorie.

Voor mijn persoonlijk geen kwaad woord over Chris,..deze man vind ik een Aas genie,.MAAR,..daar waar hij eerst de verkoop bescheiden wilden houden nav omstandigheden (je weet vast wat ik bedoel),.is CG Baits momenteel enorm de markt aan het veroveren,.terrecht want zijn producten zijn weergaloos goed maar in mijn beleving niet zo goed als in de periode toen hij het bescheiden wilde houden.

En wat betreft jou beleving over het artikel,.lekker belangrijk,.ik zie het totaal anders,.een ieder artikel geschreven hier op het forum heeft een commercieel karakter,.en als je zo bekent ben met Chris dan snap ik echt niet waarom jij dan met die BM pipo in zee ben gegaan en Chrs niet de vrije hand heb gegeven.
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

03-10-2014 19:24

Het gaat hier om de belevenis van een visser.

Zullen we alsjeblieft on topic blijven en Willem het krediet geven dattie verdient?

Het gaat niet over aas...
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

03-10-2014 19:50

Zo jammer dat zo,n mooi geschreven verhaal ALWEER zo,n verziek topic oplevert.
Kap er nu eens mee stelletje kleuters !!
Ach man..Ga toch vissen !!
Gesloten