Wie durft er nog alleen een nachtje doen?


Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

24-11-2014 22:03

Opzoeken?

Wanneer je als groep vissers de belofte doet een weinig bevist karperbestand van een van de verenigingswateren in kaart te brengen, dan noem ik dat geen opzoeken. Bovendien is één kant van het water, de rustige kant, welke door de terreinbeheerder vervolgens toegankelijk werd gemaakt, nu weer een stuk minder makkelijk bereikbaar gemaakt. En ergens (dit topic?) heb ik trouwens al eerder geschreven dat er zelf overdag een keer onzedelijke handelingen in mijn gezichtsveld plaatsvonden. Dat heeft niets met opzoeken te maken. Dat heeft met gebrek aan respect van één partij te maken, want het is simpelweg oneerbaar gedrag in een openbare ruimte.

Opzouten!
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

25-11-2014 00:28

Marco, voel je niet zo aangevallen dat is niet mijn bedoeling :wink: Ik reageerde enkel op de vraag van deze topic.. En dat erveel viespeuken rondlopen.. We weten het.. Ik persoonlijk heb daar niks te zoeken... Maar als je afspraken maakt..en er gebeuren van dat soort dingen....dan zoeken ze het maar uit met dat hele bestand zo zou ik denken...Ik ga vissen om te ontspannen..en als ik aan de waterkant ben, wil ik me met vissen bezighouden.. Ik vis bijna altijd alleen.. En ik heb ook al van alles meegemaakt aan de waterkant. Ik ben al eens een vermogen aan karperspullen kwijtgeraakt. Ze hadden me Karperboot gestolen inclusief visspullen ik was alles kwijt maar dan ook alles.Vast een bekende geweest... Dus om problemen te voorkomen...zoek ik ze ook niet op....


grts
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

25-11-2014 13:51

Erwin.., opzouten sloeg niet op jou, maar op dat volk :D!

Buiten dat; Toen ik er begon met vissen, en ik kom er slechts af en toe, was het me niet bekend dat het zo'n ellende kon zijn. Ik heb er, sinds het minder toegankelijk worden van de andere oever, recent dus nog een paar uurtje overdag gevist in een schappelijke zone en er kwam niemand in m'n buurt.

Buiten dat; De 'belofte' van het groepje maakte schuld voor mij toen ik erbij kwam. Nu de belofte/vraag vanuit de vereniging al snel een weinig overlegvolle bleek, voelde ik me zeker niet verplicht. Hoogstens aan mezelf om er, tussen de verse spiegels, een leuke schub van het oude bestand te vangen (heb ik het gewoon over +- 10 kg. hoor). Dat wordt volgende seizoen zo licht mogelijk bepakt en bezakt een handvol korte dag sessies doen. Vis sowieso toch al niet graag 's nachts.

Maar wanneer ik jou zo aanhoor mag ik het volgende concluderen;

Wanneer je uit gaat, en tussen beschonken mensen begeeft, dan zoek je een klap op je gezicht op? Wanneer je auto rijdt, dan zoek je een ongeval op? Wanneer je neukt, dan is dat om kinderen te krijgen.., of eigenlijk omdat je een SOA opzoekt? Wanneer je leeft, dan zoek je de dood op?

Heb er niet om gevraagd :wink:, maar alleen niet leven is zonder risico!

Eigenlijk mag ik ook concluderen dat jij met de aanschaf van een boot en hengelspullen opzocht dat ze gestolen werden.

Nee toch Erwin..!
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Antoinette den Os
Berichten: 262
Lid geworden op: 09-03-2014 18:41
Locatie: Oudenhoorn
Contacteer:

25-11-2014 16:24

@Marco, door jouw kritiek zoek je op om geband te worden :lol:
Wie achter de kudde aanloopt trapt in de stront van anderen
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

25-11-2014 16:31

Marco, ik zoek geen problemen op. Maar als het moet kunnen ze het krijgen. Geen enkel probleem!!. En van me boot tja als ik weet wie dat heeft gedaan.. :evil: Het leven is niet zonder risico's. Als je op straat loopt kan je ook over je eigen benen struikelen en je nek breken...beetje rare voorbeelden haal je erbij vind ik.. Je weet hoe ik vis Marco ik zoek juist de stilte op...Waar een ander van denkt daar ga ik niet helemaal heen lopen.. Op zulke plekken doe ik me ding..En zoals je weet ik verstop me goed!! ik wil geen visite aan de waterkant.. Dus laat staan een stel van die viespeuken in me buurt... ook al zit er zo een mooi en oud bestand... Al is het maagdelijk water ik kom daar niet... Niet omdat ik geen risico wil lopen gewoon omdat ik me er aan zou storen.. En gewoon wil vissen zonder stress!!! Wat staat er boven aan deze topic? Wie durft er alleen nog een nachtje te doen? Ik wel dus...zonder flikkers of wat voor gespuis om heen....Je kan het ook opzoeken...En daar hoef ik helemaal geen uitleg over waarom en hoe...Ik vind dat je het opzoekt als je weet wat daar gebeurt en als ze je dan rippen of klappen geven is dat toch echt je eigen schuld...zo denk ik erover..moet je ook niet zeuren achteraf..
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

25-11-2014 17:32

beetje rare voorbeelden haal je erbij vind ik

:D Wist niet dat op CB ook normale mensen kwamen Erwin haha...

Maar serieus; Een mens kan overal wel de openbare ruimte vermijden, maar dat is niet mijn plan.
Het gaat hier bovendien om een beetje respect. Buitendat wil ik gewoon gebruik maken van de wateren waar ik voor betaal.

Babbelbox toelichting;

Onze 'buurman' gaf te vaak (minimaal wekelijks), te lange en zeker te late feesten in z'n voortuin, en ik ging meermaals naar hem toe met de vraag om rekening met de 'slapende buurt' te houden. Dat vragen werd mededelen, mededelen vanuit het raam met een een godverd van mijn kant, en vanuit een van z'n gasten de belofte tot een pak slaag. Ik ben dat gaan halen, maar het kwam maar niet. Vervolgens een handdruk vanuit de bewoner en wederom de belofte tot betering. Een week later vond hij echter het recht te hebben om ongevraagd onze WK vlaggen, de ochtend na uitschakeling van Nederland, uit onze tuin te verwijderen en in een vuilniszak te stoppen bij zijn meuk, welke zo'n beetje over heel het plein had gehangen. Tja, toen had ik de behoefte hem echt te slopen, mocht hij dichterbij gekomen zijn!

Vervolgens heb ik een gesprek de wijkagent gehad, en later met meerdere bewoners vervolgens ook met de woningbouwvereniging. Nu is het aardig stil...

Gewoon wat respect voor openbare orde en persoonlijke ruimte!

Dat die heren aan dat water dus elkaar willen afwerken, dat is één, maar dat doen ze dan maar ergens uit het zicht. Ik zet m'n tent er toch zeker niet naast (al zouden ze dat waarschijnlijk niet erg vinden). Zo verwacht ik ook dat ze mijn ruimte respecteren. En het gebied is er zeker groot genoeg voor. Maar zoals ik al schreef;

Dat wordt volgende seizoen zo licht mogelijk bepakt en bezakt een handvol korte dag sessies doen.


'Tis stil aan de overkant, 'tis stil :wink: ...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
dave staal

25-11-2014 17:37

Erwin Groot 75 schreef:....Je kan het ook opzoeken...En daar hoef ik helemaal geen uitleg over waarom en hoe...Ik vind dat je het opzoekt als je weet wat daar gebeurt en als ze je dan rippen of klappen geven is dat toch echt je eigen schuld...zo denk ik erover..moet je ook niet zeuren achteraf..
:roll:

Eigen schuld als je ergens gaat vissen, waar rare figuren rond lopen, en je krijgt klappen of je wordt geript??
Moet niet gekker worre.......

Dacht niet dat ik dit nog zou zeggen maar vind de voorbeelden van Marco precies de kern raken. :oops:

Als ik jouw insteek zou moeten volgen. Kan ik beter heel de dag thuis blijven met de deuren dicht.
Gebeuren hier elke dag gekke dingen in de buurt. :wink:
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

25-11-2014 22:35

Heren wat een drukte joh.. Het respect is allang verdwenen aan de waterkant. We leven niet meer in de jaren 70.. En er zijn wateren waar je meer last heb van karpervissers die stekken opeisen... Dan dat er een stel viespeuken rondlopen waar je zit te vissen.. Dus waar gaat het over? Als je een bang persoon bent moet je niet s'nachts gaan vissen in je eentje..En als je last hebt van onzedelijk gedrag wat doe je er dan..Bij mij hier in de omgeving zijn wateren waar je echt niet moet komen s'nachts geheid dat je daar problemen gaat krijgen...Veel hoeren/homos/crackjunks/afrekeningen.. maar wel hele mooie karpers zijn er te vangen ik hoef ze niet..En dat bedoel ik met problemen krijgen en ze opzoeken.. als je op dat soort wateren aan de gang wilt moet je ook niet zeuren achteraf.. Ik blijf uit de buurt van dat soort wateren...
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

26-11-2014 00:32

Heren wat een drukte joh..

Die maak je zelf hoor Erwin. Ik gaf zelf al aan mobiel aan de stille overkant te gaan zitten en sowieso
de voorkeur voor overdag vissen te hebben. Maar het blijft respectloos gedrag.

Op dat recreatieterrein komen tijdens de zomer ook gezinnen met kleine kinderen vissen, de hond uitlaten, zonnen. En er wordt daar niet voor niets zeer regelmatig door (B)OA's gecontroleerd én aan sancties uitgeschreven. Maar die ambtenaren, die aangeven dat je als visser meteen hen moet bellen bij een geval van openbare onzedelijkheid etc., die zien dat dan vast ook verkeerd, want ze hebben de opdracht de sociale orde er te handhaven. Nee, lekker andermans legale plezier verpesten. Dat kan je toch niet goedkeuren of maar uit de weg blijven gaan. Proberen op te lossen lijkt me zinniger, en ja dat kost soms energie.

En als je last hebt van onzedelijk gedrag wat doe je er dan..

Het is verder een verpacht viswater en er worden dus geen vergunnigen uitgeschreven waar 'openbare rukput' op staat.

Wanneer ik in jouw straat dagelijks in m'n blote kont ga lopen, dan verhuis jij toch ook niet zeker? Ze vunzen er verder maar op los, maar daar hoeft een ander niet op gewezen worden. Dat is de grens. En wanneer er een keer die grens overschreden wordt, dan handel ik daar naar. Heeft niets met opzoeken te maken.

Een goede twintig jaar terug, toen een junk in een verder leeg stationshok naast me ging zitten, z'n schoenen en sokken uittrok en aan de tenen van z'n blote voeten ging schurken, vertelde ik 'm ook dat 'ie daar meteen mee moest stoppen. Moet ik dan een hokje opschuiven? Een minuut later had hij weer naast me gezeten. Ik wilde gewoon de trein pakken na een werkdag en zat niet verlegen om aandacht.

En een struisvogelpak heb ik nooit gehad...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

26-11-2014 10:51

@marco, Ik snap je punt wel heel goed zelfs.. Als je dat soort (mensen) zou kunnen weren aan de waterkant en je zet je daar voor in helemaal top Marco. :wink: . Laatst een gabber van mij die word s'nachts wakker staat er een travestiet in ze tent.. Gekker moet et niet worden maar het kon noch gekker.. De week erna was die op een andere plek gaan zitten weg van die travostek zelfde water.. Word die s'nachts wakker van een bivvyjumper.. springen ze achter op je tent met 1 of 2 man.. maar je hele troep is kapot.. en nee we vragen er niet om maar het gebeurt wel.. Die gabber van me vist nog steeds op dat water enkel banksticks andersom in de grond aan de binnenkant van ze tent..Hij was niet de eerste die het overkwam dus maatregelen zijn soms nodig..en als je je daar voor inzet netjes hoor Marco...Maar mijn punten snap je ook wel... dat ik juist dat soort stekken mijdt..

grts
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

27-11-2014 08:38

Zeker Erwin, ik probeer(de) voorheen ook vaak 'drukte' te mijden. Helaas werken m'n knieën niet meer mee. Een wandelingetje met de hond is dan ook een wat minder pijnlijk verhaal dan dat ik een stuk de pakezel moet spelen (dus weinig materiaal en niet ver lopen). Trouwens; voor mij onbekende vissers aan 't water een bezoekje brengen is ook niet m'n ding hoor.

Een vroegere vriend van me zei eens dat Nederland niet vol is. Tja, voor iemand die geen natuurliefhebber is waarschijnlijk niet. En waar veel natuur is, daar mag je vaak weer niet van de paden af :)...

https://www.natuurmonumenten.nl/doe-mee ... Reltype%20
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

27-11-2014 11:54

Marco Mostard schreef:Een vroegere vriend van me zei eens dat Nederland niet vol is.


Voor mensen die beweren dat Nederland wel vol is heb ik de volgende quote:
Een minder vol Nederland begint bij jezelf !!



Zo, nu maar weer terug on topic.
Ik heb altijd heel veel alleen gevist en eigenlijk nooit wat vervelends mee gemaakt.
Ok, misschien 1 keer dan toen er 3 aangeschoten hangjongeren 's nachts aan de tent kwamen. Toen ik de tent uit kwam viel gelukkig de jongen met de grootste mond van het talud het kanaal in en toen no 2 hem eruit wilde trekken verloor die ook zijn evenwicht en ging met een koprol zijn vriend achterna. Ik heb nog geprobeerd ze eruit te helpen maar het talud was te steil zodat ze uiteindelijk maar naar de overkant zijn gezwommen om eruit te klimmen. Nadeel daarvan was wel dat het zo'n 20 minuten lopen was naar de brug. Aangezien ik geen beet meer verwachte na alle commotie heb ik maar ingepakt, tijdens het wegrijden zag ik in de verte de 2 jongens aan komen lopen. Ze begonnen zelfs nog even te rennen, waarschijnlijk een poging om mij nog even te bedanken voor het proberen te helpen.

Wat betreft het al dan niet opzoeken, ik vermijd plekken waar veel volk langs komt, hangplekken van jongeren of zwervers en fietsroutes naar uitgaansgelegenheden. Niet alleen vanwege verwachte problemen maar ook omdat ik liever rustig zit.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

27-11-2014 12:28

ik hou ook van rust,vrijheid en mn eigen ding doen en heb liever hardlopers en hondenuitlaters in mn buurt dan karpervissers.
toch lijkt het me erg vet om een keer midden op de oudezijdsvoorburgwal recht voor de deur van Casa Rosso op een parkeerplek mn tent neer te knallen en hopelijk een vis te vangen. :D
alleen die 4 euro per uur voor de parkeerplek houdt me een beetje tegen..
en wie weet zit ik daar wel veiliger als ergens in mn eentje in een donker bos met niemand in de buurt. :wink:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Jan Kasteelen
Berichten: 654
Lid geworden op: 08-05-2007 12:24
Locatie: Gouda

27-11-2014 13:16

Ik moest erg lachen om het verhaal van Bert en ik heb ook liever te maken met joggers en hondenliefhebbers dan met die vervelende karpervissers. :wink:
Na al die jaren in mijn uppie nog nooit echt bang geweest (anders begin je er niet aan).
Ik denk dat als je zelf op je gemak bent op een afgelegen stek en niet voortdurend paranoïde om je heen zit te kijken, dat je het gevaar ook niet aantrekt. Nu vind ik dat die mooie rustig afgelegen plekken – waar ook nog eens karper zwemt – wel steeds moeilijker te vinden zijn in mijn omgeving. Met de fiets kom je overigens wel op plekken waar men met den automobiel niet zo makkelijk komt, dus dat voordeel heb ik dan weer.

Toch, van een keer kan ik me herinneren dat het een beetje spannend was. Ik zat in een natuurgebied te vissen waar overdag wel recreanten kwamen, maar verder nooit van drukte sprake was. Het was zojuist donker geworden en bij een recreatiebankje was de lantaren aangegaan. Ik zat goed verscholen achter struiken en had gemerkt dat er iemand aanwezig was bij dat bankje. Iets later kwam een tweede figuur en zo te zien hadden ze daar afgesproken. Ik zat er slechts zo’n 10 meter vandaan en kon alles duidelijk onderscheiden en horen. Het werd mij al snel duidelijk dat daar iets gebeurde wat het daglicht niet kon verdragen. De figuren leken zo bij “Opsporing Verzocht” weggelopen en het betrof hier duidelijk een drugsdeal.
Nu wist ik dat er met het vallen van de nacht runs verwacht konden worden: ik was er echt voor gaan zitten. Maar nu dacht ik: even geen run alsjeblieft! De twee duistere types hadden mij duidelijk niet in de gaten en ik vroeg me af wat er zou gebeuren als een van mijn beetmelders was afgegaan. Gelukkig dachten de karpers die avond met me mee en heb ik roerloos afgewacht totdat het voorval voorbij was.
Laatst gewijzigd door Jan Kasteelen op 27-11-2014 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

27-11-2014 13:18

Voor mensen die beweren dat Nederland wel vol is heb ik de volgende quote:
Een minder vol Nederland begint bij jezelf !!

Heeft niets met ras te maken, mocht dat de interpretatie zijn geweest...

Maar eh,

Wat betreft het al dan niet opzoeken, ik vermijd plekken waar veel volk langs komt, hangplekken van jongeren of zwervers en fietsroutes naar uitgaansgelegenheden.

Dan blijft er weinig over wanneer je minder mobiel bent en in het drukst bevolkte landje van West Europa woont. Niet dat ik verder m'n best niet doe (en zeker deed), maar tussen de rook van Rotterdam en Antwerpen is het bijvoorbeeld een stuk drukker dan in Groningen oid.

En denk je een leuke stek, illegaal, tussen het riet te hebben gevonden aan bijvoorbeeld de Roosendaalse vliet, dan komt er een landeigenaar z'n beklag doen. Aardig dat hij me vervolgens op zijn gammele steigertje uitnodigt, maar dan kwam, nadat ik drie dagen gevoerd had, vrolijk bij zitten ouwehoeren. Zijn goed recht, maar niet echt wat ik zoek met m'n stokken onder het eigen kantje op de ter plaatste betere oever.

Maar ook zaken als een waterkaart bestuderen en dan stekkenpezer genoemd worden ergens aan het Zoommeer, pfff :-? ..!
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

27-11-2014 13:47

Heeft niets met ras te maken, mocht dat de interpretatie zijn geweest...

nee hoor

Dan blijft er weinig over wanneer je minder mobiel bent

Datzelfde probleem heb ik ook, maar gelukkig is het hier nog niet zo druk als in het westen.
Als ik wat verder weg ga zijn er wel stekken waar ik met de auto achter de kont kan vissen en voor dichterbij heb ik een Tomosje met aanhanger wat de mogelijkheden aanzienlijk verruimd.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

27-11-2014 17:21

Bert,

Dan is, in de context van mijn gesprek met die niet natuurliefhebber van een vroegere vriend, destijds wonende een wijk verderop en dus in dezelfde regio (gut, had ik het zo meteen maar geschreven), 'mijn' stukje Nederland aardig vol.

En nog over je opmerking;
Een minder vol Nederland begint bij jezelf !!

Een stukje inleving in de wereld van een ander ook. 'Bij ons is het niet vol' was bijvoorbeeld ook duidelijk geweest, maar naar je toelichting ga ik het bijna lezen als verhuisadvies haha :D .

En nee, jij heet me dan vast geen welkom. Maar ik heb ook niet direct zelf de behoefte om ergens anders te gaan wonen ondanks minderend visplezier. Of het moet Mallorca zijn omdat m'n vrouw en kinderen dat zo leuk vinden. Daar zal vast in een van die meren ook wel een visje te vangen zijn.

Zonnetje, drankje erbij (nu nog de knaken) :D ...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

28-11-2014 00:10

michel Tja schreef:ik hou ook van rust,vrijheid en mn eigen ding doen en heb liever hardlopers en hondenuitlaters in mn buurt dan karpervissers.
toch lijkt het me erg vet om een keer midden op de oudezijdsvoorburgwal recht voor de deur van Casa Rosso op een parkeerplek mn tent neer te knallen en hopelijk een vis te vangen. :D
alleen die 4 euro per uur voor de parkeerplek houdt me een beetje tegen..
en wie weet zit ik daar wel veiliger als ergens in mn eentje in een donker bos met niemand in de buurt. :wink:



Wat jij nu zegt over de wallen..ik loop ook wel is met zulke vreemde gedachtes rond.(komt vast door die groene plantjes :wink: ). En een parkeerplaats is niet nodig enkel een stoel en een rodpot.. Tent kan verhuurd worden als peestent :lol: ik weet wel dat er in grachtengordel veel karper zwemt.. en met een karper op de foto met als achtergrond Casa-Rosso.. dat is wel uniek..


grts
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

30-11-2014 10:46

en met een karper op de foto met als achtergrond Casa-Rosso.. dat is wel uniek..

Er wordt behoorlijk aan streetfishing gedaan in Amsterdam, dus zo uniek is het niet meer :)
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

30-11-2014 12:59

@Frenk uniek of niet...er zullen er maar weinig zijn die in de roze buurt durven te vissen..en het kan er wel is veiliger zijn dan op het Nieuwe meer of de Sloterplas :wink:..
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

30-11-2014 13:05

Ja , wat let je eigenlijk?
De portier kan voor je voeren en op je hengels letten , als je binnen even je "handen'
op gaat warmen :lol:
Ach man..Ga toch vissen !!
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

30-11-2014 16:41

Erwin Groot 75 schreef:@Frenk uniek of niet...er zullen er maar weinig zijn die in de roze buurt durven te vissen..en het kan er wel is veiliger zijn dan op het Nieuwe meer of de Sloterplas :wink:..


Hoeveel controle wil je er hebben?ik zou er zo gaan zitten,..totaal geen problemen mee,voor het nieuwe jaar wil ik me tijd weer voor de volle 100% gaan inzetten in de Rotterdamse en Delfsche/Haagse binnen stad,..attentheid is geboden maar waar niet.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

30-11-2014 17:05

Ja, een mens kan nooit genoeg achterom kijken (of onder z'n bed, stretcher, z'n auto, achter de deur, z'n tent, of aan de binnenkant van z'n ogen.., snurk) :lol:.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

30-11-2014 21:27

Fred Hazenbroek schreef:Ja , wat let je eigenlijk?
De portier kan voor je voeren en op je hengels letten , als je binnen even je "handen'
op gaat warmen :lol:



@Fred, Je kan natuurlijk ook, een "banaantje" gaan eten ondertussen... :lol:
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

30-11-2014 21:54

:lol: :lol:
En ze thuis maar afvragen waarom vissen zo,n dure hobby is :lol:
Ach man..Ga toch vissen !!