landelijke nacht vergunning.


Plaats reactie
Gebruikersavatar
maurice van driel
Berichten: 276
Lid geworden op: 30-03-2008 17:19

03-05-2014 15:29

goedendag.. mag ik met de landelijke nachtvergunning op de sloterplas vissen . of moet ik >> De nachtverblijfpas van de amsterdamse hv kopen. <<is geldig op de volgende wateren: de Sloterplas, het Kinselmeer, de sierwateren in Amsterdam Zuidoost, de Bosbaan, de Grote en Kleine Amstelveense Poel en het Amsterdamse Bos ten zuiden van de H. Colijnweg, het Amsterdam-Rijnkanaal van KM paal 0 tot de spoorbrug bij Weesp, het Nieuwe Diep en de Diemen. .. gr maurice
Dennie Jol
Berichten: 30
Lid geworden op: 24-03-2014 03:28

03-05-2014 15:34

Als jij een landelijke nachtvergunning hebt en het water staat in de landelijke lijst mag jij hier gewoon nachtvissen.
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

06-05-2014 21:15

Moet er wel een half maantje bij het betreffende water staan.

Maurice moet dus een nachtvergunning bij de AHV aanschaffen.

mvg
Raymond Schouten
Berichten: 1
Lid geworden op: 18-09-2011 09:49

07-05-2014 09:44

Let op!! Om te willen nachtvissen in de sloterplas heb je nodig:
vispas en Lidmaatschap AHV
nachtpas van de AHV
Als je een derde hengel wil ook nog de 3e hengel vergunning via AHV
Alles via de site van de ahv te regelen.

Kortom, de landelijke nachtpas en de landelijke 3e hengel logos zijn NIET genoeg!!!
De Sloterplas staat namelijk niet genoemd in de lijst van landelijke viswateren
Als je er gaat nachtvissen let dan goed op waar je zit ivm verbod op bepaalde plekken ivm overlast omwonenden. Daarnaast mag je niet vissen in de buitenwateren van het zwembad en op bepaalde aanlegsteigers.

Groet raymond
Gebruikersavatar
maurice van driel
Berichten: 276
Lid geworden op: 30-03-2008 17:19

08-05-2014 10:10

bedankt voor het meedenken .. ik heb ook nog eens gezocht .., het water is van de amsterdamse.... dus vergunning(en ) van de ahv is vereist..
Gebruikersavatar
willem boersma1
Berichten: 17
Lid geworden op: 12-04-2014 13:24
Locatie: Beverwijk

08-05-2014 21:23

Hoi Maurice ,

Tja tegenwoordig heb je gewoon alles van AHV nodig dit hebben ze gedaan omdat er teveel mensen kwamen vissen die er niet thuis hoorde en er verschrikkelijke troep achter lieten .. dit was al een hot gesprek in de tijd dat piet vogel er ook nog viste en hij bij een vissport winkel in osdorp waar hij zijn spullen te koop had staan.. toen kwam het vergunning hebben voor nachtvissen op de sloterplas , en over het niet mogen nacht vissen op bepaalde plekken is meer bij de flats in Osdorp ..
Dat was al zo toen ik vroeger veel viste op de Sloterplas, omdat er "mensen" waren die niet gewoon konden doen , zowel hun piepers hard op hadden staan en er een verschrikkelijke troep achter lieten en de bewoners dit zat waren( en gelijk hadden ze)
Maar ik heb altijd met veel plezier gevist op de sloterplas en daar staat nog steeds me beste karper van 32pond , alleen zal je voor de meeste plekken een kar of wat dan ook nodig hebben om je spullen er heen te brengen.

Wens je er veel visplezier daar ..
Een dag niet gevist is een dag niet geleefd ;)

Karper :
meerval : 1 1.27 mtr
Brasem :
overige :
Plaats reactie