WCC 2013


Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

09-10-2013 16:15

michel Tja schreef:
met deze tekst geef je eigenlijk al aan dat het feit dat het vrouwen zijn je er iets tegen hebt of er mee zit ( althans zo komt het bij mij over) anders had je niet over natte poezen en stijve jodokussen begonnen.

en dat mensen het leuk vinden dat deze vrouwen al die mannen eruit gevist hebben heeft niks met een stijve jodokus te maken.. ( iig niet in mijn geval)
overigens heb ik begrepen dat ze van de vrouwenliefde zijn en heeft die jodokus dus weinig nut.buiten dat mijn vrouw is 26 en 10x zo lekker ( sorry :D )

maar als mensen met hun tong vastzitten in ene Danny F zn reet is het wel allemaal normaal.. :roll:


Ik heb de dames in kwestie zelfs ontmoet en als personen heb ik er niets tegen, zijn hele vriendelijke mensen..
Ik gun ze het kampioenschap ook van harte..

Maar wat mij stoort is dat ze zichzelf zo goed vinden en geilen op alle aandacht die ze krijgen.. Ik had ze beide op mijn facebook vorig jaar, was soms wat kritisch op hun postings en weet een beetje de achtergrond waarom ze bij Fox zijn weggeschopt, dan vraag ik me wel eens af: Waar ben je mee bezig?
Vis je voor de hobby? of voor de aandacht?
Na enkele kritische opmerkingen hebben ze me gewoon geband.. Hoezo niet tegen kritiek kunnen?

Ze wonen nog geen 10km van mij vandaan, Ik heb tot 1,5-2 jaar geleden nog nooit van hun gehoord of ze gezien aan de waterkant.. En idd ik ken niet iedereen in de buurt maar vissende vrouwen vallen wel op.. En ja vorig jaar heb ik ze 1x zien vissen, op een overbezet stadsvijvertje waar ze probeerden te nachtvissen (wat niet mag), en de volgende dag vol trots zeggen dat ze 16 runs hadden ofzo.. :)
Het gevoel van "gemaakt succes" heerst bij mij ontzettend.. Het vangen van Shoulders op een hoog gewicht, en het uitmelken hiervan.. Zelfs in italiaanse en hongaarse visbladen stonden ze.. Alsof ze daar die dames kennen??
Vissen op Villedon terwijl het gesloten was en al half was afgelaten voor afnetting.... En hierover schrijven alsof het een hele prestatie is..
Tuurlijk "moeten" ze dit van de sponsoren maar het komt bij mij niet geloofwaardig over.

Nee ik heb totaal geen afgunst naar hun (eerder medelijden).. Ik ben alleen tegen de commercie eromheen en hoe hun "gepresenteerd" worden/zelf presenteren..

Danny BareAss mag ik ook niet met zijn eeuwige COME ON!!!.. :) maar die verzint soms nog wel eens wat nuttige dingen voor het vissen..
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

09-10-2013 16:29

ik snap de ophef ook niet helemaal.

de dames winnen en komen daarmee in het nieuws.
De sponser regelt nog even 10 andere nieuws/entertaiment uitzendingen en je hebt het circus wat je nu hebt.

en het probleem daarvan is..........euh.......euh........euh......oja ze komen op tv.
Lopen ze naast hun schoenen....mischien....ik zou er ook trots op zijn als ik de wcc had gewonnen.

Mijn eigen wedstrijd ervaring is ook alleen maar 1 wedstrijd lang.....nr 2 komt er aan.
Omdat ik zo graag wedstrijd vis.....nee ik vis gewoon nou eenmaal graag.
Ik heb weken/maanden lang lopen zeuren bij onze hsv dat er zo weinig gebeurde vanuit de karpercommisie.
Toen de karpercommissie met een wedstrijd op de proppen kwam vond ik ook dat als je a roept ook b moet zeggen.
mezelf dus opgegeven voor de wedstrijd en ook nog gewonnen.
Niet door mijn vis kunsten, maar mijn maatje deed me even 24 uur lang voor hoe het nou wel moest.
onze prijs.....2 kaarten voor Shimano's masters of carp op pimprez eind november.
Dat word onze 2 de wedstrijd dus.
beide nog nooit in frankrijk geweest om te vissen dus best een avontuurtje voor ons.

tja de 2de wedstrijd word dus en een wedstrijd en op een betaalwater.....das voor sommige hier toch wel eigenlijk 2 bruggen te ver.

wij hebben er iig zin in.....
1 we gaan lekker vissen in frankrijk
2 we gaan gewoon lekker vissen
3 als echte hollander zijnde................gratis.......lekker vissen in frankrijk.

ik vind iig de ophef over de meiden wel grappig, terwijl ik ze al weer een paar dagen niet met hun koppie op tv heb gezien zorgen de mensen die het zo verschrikkelijk vinden er voor dat ik hun naam iedere dag voorbij hoor komen.

Ik ga weer even vissen maar haha
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

09-10-2013 16:32

Mart Honen schreef:
Sorry hoor, leer effe zappen anders. :wink:
Ik kijk elke dag tv en heb nog niks voorbij zien komen over dit evenement.
Ook staat de radio hier op het werk de hele dag aan. Niks.
Kranten? Zolang de Telegraaf nog een van de meest gelezen kranten van Nederland is, is er blijkbaar behoefte aan nieuws zonder inhoud.

Oftewel: valt allemaal reuze mee. Vraag op straat naar deze dames en geen hond die ze kent. Terecht. Het is immers maar vissen.


Ze waren vanmiddag nog bij Q-Music erop.. :roll:
En zag op FB dat ze vanavond weer op TV zijn bij RTV-Oost..
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

09-10-2013 16:52

@remko,

Mijn neefje uit thailand stond in duikbladen uit australie en amerika.
Dit omdat hij met zn 5jaar oud al aan het duiken was tussen de walvishaaien.
Karpervissende dames zijn er niet veel.vandaar dat dit goed 'verkoopt' en de sponsors spelen er natuurlijk graag op in.
De bladen verkopen,geld komt binnen en ook hongarije pakt zn graantje mee.
Je zegt zelf al dat omdat het dames zijn valt het meer op.
Ikzelf vind het juist leuk dat ze al die cracks eruit vissen en niemand 2jaar geleden ze nog kende.(zegt gelijk ook iets over al die commercie en onzin op de markt lol)
Iig is weer wat anders dan die kale dikke mannen in de bladen

Zelf luister ik geen radio op sublime fm na. Lees geen bladen en bij de naam shoulders haal ik mn schouders op :lol:
Ik heb geneens facebook :o
heerlijk in mn eigen karperwereld leven ,zouden er meer moeten doen :wink:
Ik vind alleen dat het opvalt dat er zeer negatief naar hun gekeken wordt.ik ken ze verder ook niet ,maar ik zie ook niet direct waar ze dat aan verdienen persoonlijk.
Het enige wat ik weet is dat ze nl vertegenwoordigd hebben en gewonnen hebben en dat is best een felicitatie waard imo.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

09-10-2013 17:01

Ze waren vanmiddag nog bij Q-Music erop.. :roll:
En zag op FB dat ze vanavond weer op TV zijn bij RTV-Oost..


Laten we die (Q-music) nou regelmatig op hebben staan! Heb ik gemist dan. Maar door de strot duwen is nog wel effe wat anders hè?

Ze op Facebook hebben kies je 100% zelf voor, ennuh, RTV-Oost? Serieus... 8)
Ik weet het ook allemaal niet...
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

09-10-2013 20:22

Remko, jou aandacht hebben ze in ieder geval, je houd het allemaal perfect bij, als er weer wat nieuws is, laat het ff weten :D
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

09-10-2013 21:05

Ik heb er nog geen moer van in de reguliere media gezien.., misschien omdat ik die schijnprogramma's aan m'n vrouw over laat (of ik heb de zapper :D ) en tegenwoordig wat vaker vis . Zouden er meer kunnen doen.

Zag net wat wel wat op KWO en een jaartje terug stonden ze in het visblad/beet oid met een artikel. Vooropgezette kunstmatige inseminatie van karperliefde te behoeve van hengelsportpromotie doeleinden misschien. Wie zal het zeggen! Maar 't was al een tijdje een hoer hoor, dat karpervissen. En hoeren zijn er altijd al geweest. Hebben zo hun nut. De een vindt echte liefde echter iets belangrijker en beseft dat dat iets meer moeite kost.

Nadeel van die omschreven aandacht is wel dat er nog meer media geile personen op het vertekende karpervisserij beeld afkomen, en dat baart me persoonlijk betreffende het toekomstperspectief van onze visserij meer zorgen dan wie, wat, waar en waarom.

Poppetjes komen en poppetjes gaan, maar de hang naar faam en geld blijft altijd bestaan...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Danny Slaats
Berichten: 542
Lid geworden op: 07-08-2008 11:55

09-10-2013 21:07

Wat een gedoe om een wedstrijd waar geluk een grote rol speelt maar even feiten op een rij :

- de stekken aan de zuidzijde van Bolsena vingen veruit het meeste ( op 1 sector na werd elke sector gewonnen met 7 vissen of meer met een totaalgewicht van meer dan 90kg )
- ze vingen 40 van de 61 gevangen vissen in hun sector !
- hiermee was hun sector ook diegene met de meeste vissen
- de nummer 2 in sector SOLAR ( waar de dames zaten )

Solar Tackle 66 WCC13-008 Joakim Jacobson & Hakan Olsen swe 51.3 KG 4 vissen

- de sector op de 2e plaats werden 46 vissen gevangen TOTAAL ( sector SBS )
- in de sector sbs waren de vissen verdeeld gevangen over vooral 3 koppels :

SBS 43 WCC13-132 Lee Jackson-Rob Tough eng 192.9KG 18 vissen OVERALL 2e
SBS 46 WCC13-002 Antonio Monaldi-Francesco Capannini ita 179.4 KG 20 vissen OVERALL 3e
SBS 41 WCC13-080 Davide Decataldo & Andrea Fava ita 79.6KG 7 vissen

- totaal aantal vissen 275 ( voor diegene die mee hebben geteld al 101 in 2 de 15 sectoren )

- Aan de overkant van het meer werd geen *piep* gevangen

Als je dan bekijkt dat er tussen sector solar en Carp R us ( deze lag tussen solar en sbs ) zo'n 2.5+ km niet gevist werd zou ik zeggen een flinke portie geluk met de sector.
Dan blijft de vraag nog waarom vingen ze zo veel beter dan de rest van de mensen in hun sector ? god weet
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

09-10-2013 21:27

Als ik vis was liet ik mij ook door die blonde vangen i.p.v. al die lelijke mannen.
Let op slagboom !
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

10-10-2013 07:40

Jealousy is a bitch and get a life, man man wat een pannenkoeken zeg hier op het forum.
Vergeet je zakdoekje niet als er alweer wat uitzendtijd aan besteed wordt. :cry:

Dames gefeliciteerd met de tobprestatie.
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

10-10-2013 08:26

Cees v Opstal schreef:Dames gefeliciteerd met de tobprestatie.

:D :D :D
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

10-10-2013 09:42

michel Tja schreef:@remko,

Mijn neefje uit thailand stond in duikbladen uit australie en amerika.
Dit omdat hij met zn 5jaar oud al aan het duiken was tussen de walvishaaien.
Karpervissende dames zijn er niet veel.vandaar dat dit goed 'verkoopt' en de sponsors spelen er natuurlijk graag op in.
De bladen verkopen,geld komt binnen en ook hongarije pakt zn graantje mee.
Je zegt zelf al dat omdat het dames zijn valt het meer op.
Ikzelf vind het juist leuk dat ze al die cracks eruit vissen en niemand 2jaar geleden ze nog kende.(zegt gelijk ook iets over al die commercie en onzin op de markt lol)
Iig is weer wat anders dan die kale dikke mannen in de bladen

Zelf luister ik geen radio op sublime fm na. Lees geen bladen en bij de naam shoulders haal ik mn schouders op :lol:
Ik heb geneens facebook :o
heerlijk in mn eigen karperwereld leven ,zouden er meer moeten doen :wink:
Ik vind alleen dat het opvalt dat er zeer negatief naar hun gekeken wordt.ik ken ze verder ook niet ,maar ik zie ook niet direct waar ze dat aan verdienen persoonlijk.
Het enige wat ik weet is dat ze nl vertegenwoordigd hebben en gewonnen hebben en dat is best een felicitatie waard imo.



Helf Nederland kan Mark Rutte en Diederik Samsom ook wel afschieten.. Maar misschien zijn het wel 2 hele toffe gasten!! (buiten de politiek) :)
Zoals ik al zei: Ik heb niets tegen de dames persoonlijk, ik ben zelfs een keer bij hun thuis geweest en zijn heel aardig..
Maar hoe hun zichzelf (laten) neerzetten in de karpervisserij en media dat kriebelt me gewoon.. Ik probeer het te negeren maar zeker op facebook ontkom je er niet aan als je veel "vrienden" deelt.. (Nadeel dat ik bij hun uit de buurt kom dan :) klein wereldje hier..)

Ik gun het ze als persoon zeker wel.. begrijp me niet verkeerd.. Maar dat gehele poeha eromheen mag van mij wel snel afgelopen zijn..

Maar ff Offtopic.. Waarom hoor je niets in de media van het echte WK karpervissen? Lees het wel op wat vis websites maar niet in de landelijke media... :) Zitten toch ook sponsoren achter???