Karperstandverneuker van het jaar


Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

03-10-2013 14:55

Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

03-10-2013 14:56

Kwamen ze maar praten Danny...
Wij hebben het geprobeerd.

Op een rijtje?
Emiel heb ik zeggen en schrijven 1x zeer kort gesproken, was geen kwaad woord bij op dat moment.

Het wordt allemaal opgeblazen, denk ook wel te weten wie de veroorzaker is.
Die zwaait altijd vrolijk als hij langs rijd, maar achter je rug krijg je dit soort dingen blijkbaar.

Sorry maar ik kan hier zeer slecht tegen.
Ik en vis uitzetten zegt hij... en dan mijn bedrijf noemen alsof er 20 man met shirtjes rond lopen daar..

Hoe haal je het in je hoofd!
Wim Voets
Berichten: 229
Lid geworden op: 16-08-2010 13:12

03-10-2013 15:47

Karpervissen anno 2013, leuk joh?!
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

03-10-2013 16:11

Gaat weer lekker hier.
jacco noordermeer schreef:En waarom?, afgunst! meer is het niet.



Als dat nu gewoon niet zou bestaan! We doen allemaal ons best (hebben er veel voor over) om succesvol te zijn he! Alleen op wateren waar het allemaal wat lastiger is kunnen we niet allemaal succes hebben he! Dan kun je weleens vierkant naar huis gevist worden door een ander.. Als je daar niet tegen kunt, kies je toch een ander water?

Off:
Maandje of wat terug werd ik nog door Jacco met mn neusje op de feiten gedrukt. Eigen theorietjes met een paar vissen de grond in geboord. Best hard ook! Tuurlijk had ik ze liever zelf gevangen, maarja ik kreeg van deze "ttb-loser" wel een paar gouden tips voor de volgende keer. Afgunst my ass!

On:
Wat ik vooral erg triest vind is dat 1tje het nodig vindt om over een derde zn boterham heen te pissen nav van een Klaasiaans (no offense en zal best kunnen kloppen, weet ik niet!) bericht.

De groente,
Danny Slaats
Berichten: 542
Lid geworden op: 07-08-2008 11:55

03-10-2013 16:15

Dat Emiel specifiek TTB vissers zegt slaat nergens op want ik neem niet aan dat Jacco mensen in dienst heeft om daar te vissen en de mensen betaald om shit over die put te praten.

Ten 2e viel mer een andere post van Emiel ook op namelijk 1 van 13-5-2006

Emiel Den Hartog schreef:Hallo, ik ben vanavond bij de put van uppel wezen kijken. iemand die mij daar ook meer info over kan geven? ik heb daar in de buurt een huis gekocht, maar ik ben helemaal niet bekend in die buurt. ik zoek dus wat info over het water.


Ja als je er al 7 jaar vist maximaal zal je heel de geschiedenis wel kennen ;)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

03-10-2013 16:21

Ik benoem het water nog steeds niet bij naam :wink:
Al is dat nu niet meer nodig helaas....

Zoals ik al schreef, het gaat om mij en Klaas, meer niet.
Voor zo ver ik weet zijn er 3 man( die ik ken) ooit 1 x een nachtje wezen vissen in de afgelopen jaren.
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

03-10-2013 16:22

Nou nog 1tje dan :wink:
om in de woorden van Klaas te blijven:

Wij waren er al, de rest is er later bijgekomen :lol:
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

03-10-2013 16:27

ik vis graag met TTB,MTC,Mainline,Dynamite en Martin SB.

stel ik ga daar een nachtje pakken... wie vertegenwoordig ik dan ? of is dat dan afhankelijk van het gebruikte aas op dat moment ?
overigens ken ik al die mensen niet... ben enkel een klant.. ik snap het niet meer.... :roll:
aub beste aasleveranciers... ook geen petje cadeau geven bij een levering.. straks worden mn tanden nog uit mn smoel geslagen tijdens het vissen :o

@ Sjoerd, ik kan niet eens tegen karpervissers dichterbij als 1km als ik ga vissen.. dus ik kies bij voorbaat al een ander water zodoende kunnen ze me nooit naar huis vissen :wink:

Karpervissen anno 2013, leuk joh?!


leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker :wink:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

03-10-2013 16:42

Om effe terug te komen op de aanhef nomineren we die HSV? Krijg meer en meer een vreemde smaak in mijn mond waar karpers daar en ik zeker niet van houden.

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

03-10-2013 16:53

michel Tja schreef:ik vis graag met TTB,MTC,Mainline,Dynamite en Martin SB.

stel ik ga daar een nachtje pakken... wie vertegenwoordig ik dan ? of is dat dan afhankelijk van het gebruikte aas op dat moment?


Hier is de nuance wel op zijn plaats dat dat voor Jacco en Klaas samen iets anders ligt dan bij bv jou. Oké, ieder gekdt als individu, maar als je met Klaas te maken krijgt dan zul je in dit specifieke kader ook met Jacco te maken krijgen en vice versa. Daarmee wil ik overigens niets zeggen over de inhoud van de discussie.

Iemand nog iets over dat visserijkundig onderzoek?
Roy Koen
Berichten: 312
Lid geworden op: 28-01-2006 23:10
Locatie: Schiedam
Contacteer:

03-10-2013 17:02

leon leendert schreef:Achhh hsv Schiedam&omstreken,..elk jaar een uitzetting van spiegeltjes die na de eerste de beste nachtvorst weer boven komen drijven



Beste Leon,

Ik vraag me af waar je deze info vandaan haalt? We hebben 2 uitzettingen gedaan, eerste uitzetting spiegelkarpers en 2e uitzetting schubkarpers.

Ik heb na de eerste nachtvorst en zelfs winter geen grote hoeveelheid dode karper aangetroffen hooguit 2-3 stuks. Voordat we besluiten om over te gaan tot uitzetting doen we echt ons huiswerk.

Jammer dat je hier zo over denkt, hopelijk ben je na deze winter weer positief ;-)
Alle in's en out's van HSV Schiedam? https://twitter.com/hsvschiedam
-------------------------
http://hengelsport-schiedam.nl/
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

03-10-2013 17:09

Hoe, wat, waar, wie
ik weet het allemaal nie..
Heb nog maar 1 woord over ...TRIEST !! :(
Ach man..Ga toch vissen !!
leon leendert
Berichten: 144
Lid geworden op: 26-05-2013 10:13

03-10-2013 17:13

[quote="Hoedemakers Mark"]

Deze gebeurtenis staat niet op zich zelf,..HSV,s willen leden tevreden houden omdat deze weinig tot niks vangen,..de oplossing vinden hun we knallen er een berg nieuwe vissen op en we zien wel,.met als resultaat uitval van het oudebestand en uitval onder de nieuwe vissen.

Ik ben van mening dat juist mede hier een rol is weggelegd voor de KSN,.advies en toezicht.
Maar goed dit herenclubje heeft meer boter op hun hoofd dan de plaatselijke boterfabriek.
leon leendert
Berichten: 144
Lid geworden op: 26-05-2013 10:13

03-10-2013 17:15

@Roy,

Hoeveel foto,s wil je hebben????
Niet de boel om gaan lopen draaien nu want je weet best wel waar ik het over heb.
leon leendert
Berichten: 144
Lid geworden op: 26-05-2013 10:13

03-10-2013 17:20

@Roy

Deden jullie maar eens een keer je huiswerk,.prutsers amateurs en notoire dierenbeulen.2a3 laat me niet lachen man,..maargoed het zal allemaal wel ga gerust zo door,..althans dat zogemaande KC clupje.
(Einde discussie wat mij betreft deze kwestie anders worden er mensen beschadigd)
Wim Voets
Berichten: 229
Lid geworden op: 16-08-2010 13:12

03-10-2013 17:30

Dit is een discussiehoek/forum, geen plaats om vetes uit te vechten. Ik vind dan ook dat de moderatoren ernstig tekort zijn geschoten. Dit had in een veel eerder stadium gestopt moeten worden, ik ben het met Fred eens, TRIEST.
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

03-10-2013 17:52

Het moderaten is inderdaad beneden peil. Nog nergens heb ik zulke smadelijke dingen zo ver zien gaan. Evenals dat boilieman topic. De gekste smadelijke dingen zijn er al over dat bedrijf genoemt en nog steeds staat het topic overeind. Maargoed deze zal vast verwijdert worden en de boilieman niet. Zo is er in het verleden wel vaker met belangen in het achterhoofd "ge-moderate".
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
leon leendert
Berichten: 144
Lid geworden op: 26-05-2013 10:13

03-10-2013 18:07

Wim Voets schreef:Dit is een discussiehoek/forum, geen plaats om vetes uit te vechten. Ik vind dan ook dat de moderatoren ernstig tekort zijn geschoten. Dit had in een veel eerder stadium gestopt moeten worden, ik ben het met Fred eens, TRIEST.


@Wim

Uiteindelijk gaat het wel om onze sportvis en de manier hoe wij ermee omgaan,van visveiligheid,welzijn tm uitzettingen enz enz enz.
Emiel Den Hartog
Berichten: 141
Lid geworden op: 07-03-2004 09:18
Locatie: Sleeuwijk

03-10-2013 18:07

Jacco

ik weet niet of je het weet maar ik ben al meer dan een jaar geleden uit de kc gestapt uit onvrede

dus heb op dit ogenblik niks met de kc te maken en distancier mijn eigen ook van deze club

alleen het uitzetten van de vis gaat mij wel aan daar heb ik toen nog aan mee gewerkt
en als jullie denken dat het mij helemaal niks doet en dat we expres die vissen uitgezet hebben om afgunst hebben jullie het helemaal mis
die vissen zijn uitgezet om continuïteit te garanderen voor de toekomst

ik heb ook helemaal geen afgunst tegen jullie weet ook niet hoe jullie hier bij komen maar het zal wel
als het om meer vissen vangen gaat heb je het mis want dat interesseert mij niks ik vang genoeg vissen daar.
Wim Voets
Berichten: 229
Lid geworden op: 16-08-2010 13:12

03-10-2013 18:42

Leon schreef: Uiteindelijk gaat het wel om onze sportvis en de manier hoe wij ermee omgaan,van visveiligheid,welzijn tm uitzettingen enz enz enz.

Jazeker, maar dan hoef je elkaar nog niet voor rotte vis (no pun intended) uit te maken. Ik vrees dat de titel van het topic al een indicatie was dat het de verkeerde kant uit zou gaan. Ik voel me er niet prettig bij als men op deze manier met elkaar omgaat, sorry.
Roy Koen
Berichten: 312
Lid geworden op: 28-01-2006 23:10
Locatie: Schiedam
Contacteer:

03-10-2013 20:07

Beste Leon,

Ik weet niet wie je bent, ook zegt je naam mij helemaal niks, vind het heel jammer dat je gelijk zo een oordeel heb over ons/mij, Ben heel nieuwsgierig naar de foto's van jou... Voor mij is deze discussie nog niet afgelopen en zal je ook een PB sturen om je uitnodigen voor een persoonlijk gesprek zodat we dit eens en altijd uit de wereld kunnen helpen (op een volwassen manier)

Met vriendelijke groet,
Roy
Alle in's en out's van HSV Schiedam? https://twitter.com/hsvschiedam
-------------------------
http://hengelsport-schiedam.nl/
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

03-10-2013 20:21

en we hebben het allemaal zo goed voor met ONZE vis.....
waarom vissen uitzetten,omdat we weinig vangen?
laat de natuur zelf zijn gang gaan en misschien komen er wel nieuwe kroost bij,zo niet pech gehad dan is het maar een net iets moeilijker watertje....

maar om hier nou een hsv uit te maken voor verneuker......nee
ben dan een held en ga gewoon langs waar je moet zijn en doe daar je verhaal......
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

03-10-2013 20:52

Lijkt erop of alles nu wel gezegd is. Rest is blaming tot aan degene die er al helemaal niks mee te maken hebben. We sluiten de discussie maar op dit punt.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======