vis TV


Plaats reactie
jan van kranenburg

24-06-2003 01:22

Snap best dat jullie naar zo'n programma kijken.

Er valt echter veel meer te genieten op TV als 't vissen betreft.
Dat reclame programma over "flying lure" (hebben we natuurlijk niks an), maar die handige hengel die zo in je binnenzak past, is toch een "must"! Scheelt enorm in 't sjouwen. Ik wacht nog even tot ze daar ook een
even handig molentje (in je borstzak) aanbieden. Misschien wordt het wel een Shimano Lilliput. Zitten we qua merk ook gebeiteld!
Gebruikersavatar
Melvin Miltenburg
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-10-2002 02:00

24-06-2003 10:49

Nou dat is dus op mijn Thuisbasis waar ik vanacht ga nacht vissen :razz: dus zo. Ik hoor zelf ook bij de groep jongeren maar ik kom dus aan rond zon 2 uur in de middag om de stek ff te bekijken (je kent het wel kijken naar bellen bewegende lelies enz.)zitten er een bolle witte plofkop en een proffesor met een bril te vissen die denkt alles te weten ( ze enigste karper die hij heeft gevangen heeft ie gevangen stiekem bij een kweker)maar die witte krijgt dus een run slaat en ja hoor er zit een karper aan. Gaan ze hem landen met een brasemnet!!! de karper paste er niet in en witte helemaal boos. Wat doen ze pakken de karper beet en tillen hem uit het water en laten hem op een hoogte van 1 m op een stenen grond vallen!!!!!!!! karper half dood en hun de vis overstuur terug gezet. Nadat ze weg waren gegaan ben ik naar die karper gegaan heb hem in een grote glazen bak gedaan met pomp van kleine aquarium en ben hem nu aant herstellen het is een hele mooie schub en hij gaat de goede kant op. gelukkig maar. Maar die witte en die proffesor pak ik nog weleens
Plaats reactie