Karperrigs.com


Erik Marijnus
Berichten: 59
Lid geworden op: 15-08-2006 00:04
Locatie: Roelofarendsveen

27-08-2013 11:59

Wesley,

Wat je nu doet is niet netjes !

Er is twee keer een pakketje naar je opgestuurd met daarin de gewenste producten.
Dat het de eerste keer niet aankomt kan gebeuren maar er zijn nu twee zendingen naar je gestuurd.

Beide zijn volgens jou niet aangekomen wat toch erg opmerkelijk is.

Ik heb kom vaak bij Karperrigs voor een gezellig avondje kletsen.
Ik heb het pakketje voor jouw tweede verzending dan ook gezien, en kan me niet voorstellen dat het niet aankomt of jij weet je eigen adres niet.

Ik vind het dan zeker niet netjes van je dat jij je tackle box vult met met andermans geld en dan karperrigs.com ook nog eens zwart durft te maken.
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

27-08-2013 12:02

Erik Marijnus schreef:De man achter Karperrigs.com is een goeie vent.

Ik kan dan ook niet geloven dat de negatieve verhalen van het niet verzenden en dat soort zaken aan de orde zijn.

Hij is altijd bereid tot een oplossing en zal zelfs als het versturen niet gelukt is dit opnieuw toesturen of persoonlijk brengen.

Dat de site gehackt is geweest kan ik bevestigen.
Dit wordt gedaan door andere internet aanbieders/webshops van karperspullen.

Indien mensen zijn telefoonnummer wensen kan je mij een PB sturen.



Toch iemand met 2 gezichten? Waar rook is ,is vuur!!
Een misverstand kan, maar duurt toch geen maanden om een oplossing te zoeken???
Ach man..Ga toch vissen !!
Gebruikersavatar
Jeroen Visser
Berichten: 1013
Lid geworden op: 24-09-2009 13:33

27-08-2013 12:13

Erik,

Wat jij doet, dat is niet netjes! Wesley doet enkel waar dit forum voor is en waar de ts om gevraagd heeft. Ervaringen met deze site delen.

Met jouw beschuldigingen in je laatste zin geef je min of meer aan dat Wesley willens en wetens de kluit belazert maar voorlopig zijn er genoeg negatieve ervaringen en zoals al eerder gezegd, waar rook is, is vuur. Ik weet niet wat jouw verbintenis met deze site/firma is maar klaarblijkelijk weet je 100% zeker dat Wesley de boel belazert en dat betreffende firma geen blaam treft.

Niet quiche dit.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

27-08-2013 13:43

Het forum is er natuurlijk niet voor om over de rug van anderen met elkaar te gaan kissebissen.

Ervaring is gevraagd, veel goede en een enkele slechte waarvan niet duidelijk is waar de oorzaak ligt.

Mooi punt om met dit topic te stoppen.

groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======