Online bestellen zonder verzendkosten


Danny Stelten
Berichten: 187
Lid geworden op: 29-04-2012 22:16

28-02-2013 21:25

Het klinkt misschien dom of gierig maja.. Ik moet 20 minuten rijden voor de viswinkel die ook voldoende materiaal op voorraad heeft. Dit is bijna 5-10 euro aan benzine kosten.

Voor klein materiaal zou het daarom fijn zijn om het te bestellen via internet. Maja door de verzendkosten loont zich dat ook niet.

Mensen die een online shop kennen met snelle levertijden zonder verzendkosten?
Henk verburght
Berichten: 8
Lid geworden op: 19-12-2009 17:26

28-02-2013 21:45

Bij sommigen telt de webshop verschillende tarieven, en kun je in het winkelmandje zien hoever je gaan kunt tot je in de hogere categorie valt. En sommigen zijn niet te beroerd om iets in een envelop te stoppen, maar zou je moeten bellen.

Alleen welke, dat weet ik niet zo 1,2,3.
Heb gehoord dat fishinn.nl straks gratis levert...
Gebruikersavatar
David van den Berg
Berichten: 858
Lid geworden op: 13-10-2010 17:56
Locatie: Wilnis

28-02-2013 21:53

carpcomopany.nl

:wink:
Je vangt geen reet als de vis niet eet!
Gebruikersavatar
Erwin Krijgsman
Berichten: 575
Lid geworden op: 20-02-2008 23:24
Locatie: Capelle ad IJssel
Contacteer:

28-02-2013 22:01

Wanneer je voor de artikelen €60.- moet betalen in plaats van €50.- bij een ander... dan is 'gratis' bezorgen best duur...

Mvg Erwin :wink:
http://markerworld.nl/ Your Carp Tackle Store
dave staal

28-02-2013 22:05

Weet er wel een die bezorgd VANAF euro2.95 heb je het wel binnen 24u in huis.
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

01-03-2013 03:28

www.goedinkarper.nl

Geen verzendkosten.
Ray Schra
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

01-03-2013 08:38

Ik heb hier een keer iets besteld, daar waren de verzendkosten € 1,99
http://karpervoordeel.nl/

Was verder prima afgehandeld, ging ook om kleinmateriaal.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

01-03-2013 08:40

carpcompany heeft nu een aktie met gratis verzenden:
http://www.carpcompany.nl/catalog/

ook de karperviswinkel rekent geen verzendkosten:
http://www.karperviswinkel.nl/

zou alleen bij karperviswinkel geen piet vogel down 2 earth kopen want die is echt echt duur en dan snap ik wel waarom ze gratis verzenden:
http://www.karperviswinkel.nl/Piet-Voge ... 16702.html

en anders kun je nog terecht bij Bruna die heeft nooit verzendkosten:
http://www.bruna.nl/?gclid=CNT0lOGB27UCFYhf3god4gcAIQ
Oja joh!!!
Danny Stelten
Berichten: 187
Lid geworden op: 29-04-2012 22:16

01-03-2013 09:59

Mooi :) Ga ik daar eens kijken!

Verzendkosten voor briefpost zou inderdaad al een hele hoop schelen, eindmateriaal is toch brievenbusgrootte.. Maja dat krijg je ook meestal in normale pakketpost.

Erwin Krijgsman schreef:Wanneer je voor de artikelen €60.- moet betalen in plaats van €50.- bij een ander... dan is 'gratis' bezorgen best duur...

Mvg Erwin :wink:


Begrijp ik, maar ik ben van mening dat als je een goede webshop onderhoud met veel voorraad, relatief aantrekkelijke prijzen, snelle levertijd en geen/bijna geen verzendkosten je sowieso meer klandizie trekt.

Bijvoorbeeld gratis verzenden vanaf 25 euro ofzo.. Als jij door bovenstaande twee klanten en niet één klant hebt hou je uiteindelijk meer over. Precies hetzelfde als het bulkprincipe.

Is een risico wat je loopt even, maar als je eenmaal de naam krijgt met gratis verzenden kan je echt veel makkelijker een marktleider worden. Men blijven Nederlanders en zullen daardoor eerder bestellen waar het goedkoper is, geen verzendkosten is goedkoper. + Goede service = Goud waard.

Desnoods gratis verzendkosten tijdens de seizoensmaanden, wanneer je toch al meer bestellingen hebt.

Maja dit is natuurlijk alleen echt lonend als je veel gangbare producten hebt, omdat je je zo kan onderscheiden. Als je veel exclusieve of onbekende merken hebt zonder veel concurrentie in Nederland is het mogelijk minder lonend.

Je kan zeggen wat je wilt, de wereld veranderd. Kijk maar eens naar cijfermateriaal van online verkopen in verhouding tot offline verkopen.
Laatst gewijzigd door Danny Stelten op 01-03-2013 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

01-03-2013 11:22

@danny,

als iets door de brievenbus past wordt het vaak toch als pakket verzonden vanwege de verzekering en ook het geen dat de ontvanger dan niet kan zeggen ik heb het niet ontvangen, wat vaak gebeurd..

maar goed je heb voldoende keuze nu ;)

succes.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

01-03-2013 13:04

En verzekerd of aangetekend verzenden is weer duurder. Geen verzendkosten berekenen hangt vaak weer af van het bestelbedrag.

Als er meerdere opties zijn is het wel zinvol naar de kosten inclusief verzending te kijken. In elk geval om na te gaan wat de verschillen echt zijn.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Edwin van Gemeren
Berichten: 417
Lid geworden op: 06-05-2012 23:04
Locatie: Boskoop

01-03-2013 16:28

R de Winter schreef:
ook de karperviswinkel rekent geen verzendkosten:
http://www.karperviswinkel.nl/

zou alleen bij karperviswinkel geen piet vogel down 2 earth kopen want die is echt echt duur en dan snap ik wel waarom ze gratis verzenden:
http://www.karperviswinkel.nl/Piet-Voge ... 16702.html


Karperviswinkel.nl heb ik wel goede ervaring mee, en die sturen een zakje haakjes nog gratis op. En ik denk als je een mailtje stuurt over dat prijsverschil dat dat best goedkomt.
Take nothing but memories, leave nothing but footprints

Fish come in 3 sizes: small, medium, and the one that got away
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

01-03-2013 17:39

@kees:

aangtekend gebeurd vaak niet want track and trace is al een beetje van verzekering mocht je het kwijt raken of niet ontvangen of wat dan ook..

maar goed ik snap dat winkeliers veel gewoon versturen onder track and trace ook al past het in een enveloppe, want het gaat hun veel geld kosten als de pakjes niet aan komen of zogenaamd niet ontvangen zijn..

en ja qua klein spul is het denk makkelijker om ineens 4 pakken haken te kopen enz enz dan kom je al gelijk aan 50 euro en dan heb je meer keuze dat het 'gratis' verzonden wordt.

opgelost ;)
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Erwin Krijgsman
Berichten: 575
Lid geworden op: 20-02-2008 23:24
Locatie: Capelle ad IJssel
Contacteer:

01-03-2013 20:47

@ Danny, bedankt voor je wijze woorden... mag ik je ook 1 advies geven, kijk even wat verder dan alleen "gratis verzenden". Uit hoofden van mijn beroep loop ik namelijk wel eens een rondje over de velden... lach me af en toe een stuip bij de "gratis verzenders".

Mvg Erwin
http://markerworld.nl/ Your Carp Tackle Store
Gebruikersavatar
andries mulder
Berichten: 24
Lid geworden op: 28-02-2013 17:17
Locatie: hoogezand
Contacteer:

01-03-2013 20:55

Klopt Erwin ,vaak zit de verzendkosten er bij in berekend,alleen betaal je dan ook vaak meer dan nodig is. 8)
En dat willen we natuurlijk ook weer niet ,want ons bin zunig :D
Geniet van elke dag,geniet van elke vis dat is genieten zoals het mag.
Piet Den Otter
Berichten: 20
Lid geworden op: 14-05-2011 19:50

01-03-2013 20:59

Hoi,

Ga zelf meestal naar een van de filialen van hengelsport Utrecht,Vught,Tiel of Geleen. Mocht ik iets vergeten zijn bestel ik het online omdat vanaf 25 euro deze mannen gratis versturen. Ik denk zelf niet dat er een website is die zoveel klein materiaal er op heeft staan. En volgens mij zijn de prijzen gewoon normaal maar ik zou zeggen oordeel zelf.

http://www.hengelsportvught.nl/


Groetjes

Piet
Gebruikersavatar
Michiel de Vries
Berichten: 1359
Lid geworden op: 13-10-2006 00:13
Locatie: Leiden

01-03-2013 21:42

www.henkkoster.nl

heeft enveloppe post, kosten zijn 2,50
Ronald van der Vaart
Berichten: 1
Lid geworden op: 01-03-2013 19:02
Locatie: Nieuwkoop
Contacteer:

02-03-2013 11:48

Die foute prijs bij de Karperviswinkel heb ik ondertussen aangepast.

Wij rekenen geen verzendkosten en hebben geen minimaal orderbedrag!!!

Het enigste nadeel van kostenloos op sturen is dat dat niet voor alle artikelen gaat... Een goedkoop artikel wat niet in een eveloppe past is dan niet rendabel en staat dan ookniet op de site, wat niet zeggen wil dat we het niet hebben. Daar kan je dan eerst een mailtje voor sturen!
Danny Stelten
Berichten: 187
Lid geworden op: 29-04-2012 22:16

02-03-2013 17:18

Erwin Krijgsman schreef:@ Danny, bedankt voor je wijze woorden... mag ik je ook 1 advies geven, kijk even wat verder dan alleen "gratis verzenden". Uit hoofden van mijn beroep loop ik namelijk wel eens een rondje over de velden... lach me af en toe een stuip bij de "gratis verzenders".

Mvg Erwin


Wijze woorden, weet niet precies hoe ik dat moet interpreteren maar ik zal je het voordeel van de twijfel geven.

Ik begrijp ook wel dat er meer aspecten zijn die een belangrijke factor spelen. Maja in een totaal andere sector bestel ik vaker bij een webshop die echt super service heeft. Voor 22:00 besteld is morgen in huis + gratis verzenden. Ik merk dat dit bedrijf een voordeel heeft ten aanzien van andere bedrijven in deze sector. Juist door zich te onderscheiden.

Natuurlijk is het ook niet alles, en een prijsvergelijking dien je overal wel te doen. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het een toevoeging kan zijn die het onderscheid kan maken. Of je dit nu waardeert of niet, iedere consument heeft eigen eisen en criteria.
nathan van dalen
Berichten: 62
Lid geworden op: 04-01-2014 20:18
Locatie: zwijndrecht

28-01-2014 13:23

dave staal schreef:Weet er wel een die bezorgd VANAF euro2.95 heb je het wel binnen 24u in huis.

welke winkel is dat? :lol:
Gebruikersavatar
Bart beentjes
Berichten: 697
Lid geworden op: 13-06-2011 21:26
Locatie: Hoorn

29-01-2014 05:13

Nipro! Geloof dat je bij een besteding van 40,- al geen verzendkosten hoeft te betalen
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

29-01-2014 18:59

Wanneer kopen de meeste van jullie bij een webwinkel en waarom? Is het de prijs of misschien het gemak van anoniem kopen? Prijs kan wel lager omdat ze minder kosten hebben maar op klein materiaal zal dat niet zoveel schelen lijkt mij. Denk ook dat niet iedereen het leuk vind die verhalen aan te horen die je meestal aanhoort in een winkel. Ik kan mij ook voorstellen dat een grote groep vissers eigenlijk ook geen tijd meer over heeft om naar een winkel te rijden, tijd kun je ook aan de waterkant besteden hoor ik de laatste tijd steeds vaker. Zelf vind ik endtackle goed te doen om online te kopen maar groot materiaal wil ik graag even goed kunnen zien.
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

29-01-2014 19:13

Meestal ga ik gewoon naar de winkel, maar we zijn hier in Almelo wel verwend met Vos en Raven.
Toch is er ook spul wat ze daar niet hebben, als ik het merk en de webwinkel ken zal ik dat dan gewoon online bestellen.
Hengels molens stretchers en tenten wil ik toch wel graag in levende lijve vasthouden en bekijken dus dat zal ik niet snel online kopen.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

29-01-2014 19:17

Ik koop zelden iets bij een webwinkel, hooguit dat ik in het verleden aasgerelateerde dingen deed.

Of het moest echt een aanbieding zijn, 100 PVA zakjes voor 12,50 bijvoorbeeld ;)

Gelukkig heeft m'n hsp alles wat ik nodig denk te hebben, en anders wordt het wel geregeld. Geld is geen issue, daar je als vaste klant in een fysieke winkel altijd wel een voordeeltje behaalt.

Daarentegen kan ik me prima voorstellen dat je dingen die je toch wel 'kent' bestelt via internet. Gemak dient de mens.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm