kwo-fieldtester (negatieve) reactie,s


Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

01-03-2013 00:44

Fred Hazenbroek schreef:
reactie,s.

m,n

geplaats

reactie,s

boillie

z,n

editie,s



Tja, dat was vragen om een reactie op ".... deeltijd dislectisch blijken..." :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

01-03-2013 05:27

Inderdaad, dat feestboek is ook volkomen kudt op dat gebied zeg! Alles maar liken voor een prijssie en intussen je "vrienden" lastig vallen met al die reclame. Wat een spam is me dat.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

01-03-2013 07:58

@ Leen,
Guilty as charched! :oops: :oops:
Mag ik de jury er op wijzen dat deze meneer in 1986 van school kwam? :lol:
Een schrijf foutje vind ik wat anders, dan een msn verhaal.
Ach man..Ga toch vissen !!
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

01-03-2013 08:18

Goedemorgen heren,

Even wat verduidelijking over de opzet:

Er zullen door de maanden heen diverse producten worden getest. Ieder product zal bijvoorbeeld aan 3 verschillende Fieldtesters meegegeven worden. Een volgend product zal weer naar 3 nieuwe testers worden gebruikt langs de waterkant.

Zo komen er meer mensen aan bod, wat natuurlijk leuk is (lijkt ons).

Juist doordat deze Fieldtesters NIET aan een firma zijn gekoppeld verwachten wij eerlijkere reviews, iets wat uiteindelijk in het voordeel is van de consument die een keuze wil maken. Daarnaast geven 3 reviews wellicht een beter beeld dan 1 van een 'gesponsorde boy'.

Groetjes,

Michiel
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

01-03-2013 19:09

volgens mij zijn alle karpervissers een fieldtester zonder het in de gaten te hebben of heb ik het nu verkeerd.
we kopen allemaal een set hengels,molens en alles wat erbij hoort en na een tijdje mee gevist te hebben zijn we daar mee tevreden of niet,voor diegene die er niet mee tevreden zijn die kopen dan weer iets anders voor in de plaats.
tenminste zo ging het bij mij wel wij schrijven er alleen geen review van.
volgens mij gaat het bij ons (niet)testers om mond op mond reclame.
als ik een hengel,molen of wat dan ook heb en die bevalt mij niet vertel ik tegen mijn medevissers wat er niet aan bevalt en volgens mij geldt dat voor de meeste hier.
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

01-03-2013 19:18

Ik kan mij niet voorstellen dat iemand van de 2 regels die ik geschreven heb beledigd is.

Ik heb mij niet opgegeven omdat ik over de spullen die ik gebruik tevreden ben, het enige wat over blijft is aas.
Waarom dan geen fieldtester voor aas : Ik heb er een schurft aan als ik verplicht ben wat te doen, ik ben liever vrij in doen en laten.
Als je boilie's gaat testen, het zullen wel boilie's zijn misschien pellets maar ze zullen je geen zoete mais laten testen.
Hoeveel heb je dan nodig en als je er een maand niks mee vangt moet je dan van water veranderen of geef je je gewonnen en zeg je het is niks.
hoeveel ga je voeren dressuur water , rivier, overpopulatie enz enz. wat op het ene water wel werkt ?
Misschien vist de gene wel heel slecht?

En wat is er tegenwoordig niet getest als je het leest bijna alles dus waarom gaat het dan zoveel mis en raak je teleurgesteld in sommige producten.
Niemand is gelijk de een vist zo de ander zo, waar de een tevreden over is ?
Ik weet wel een paar mensen wat zou geven (geen aas) en het is nog heel na een jaar dan kun je het met een gerust hart kopen.

Waily, zo is het en als je heel lang vist dan heb je je spullen die je bevallen er uit gesorteerd.
Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

01-03-2013 19:45

Fred Hazenbroek schreef:@ Leen,
Guilty as charched! :oops: :oops:
Mag ik de jury er op wijzen dat deze meneer in 1986 van school kwam? :lol:
Een schrijf foutje vind ik wat anders, dan een msn verhaal.


Helemaal gelijk Fred :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

02-03-2013 00:34

Het te testen materiaal cq aas merkloos maken geeft een nog objectievere beoordeling of gaan de sponsoren hiermee niet akkoord?

Groet, Peter
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

02-03-2013 12:14

@ jozef,
Ik heb een aantal van jouw posten nog eens goed doorgelezen. Ik vind het jammer dat je me ziet
als een zuur mens , want ik weet wel beter. Verder suggereer je dat ik me voordoe als 'crack",
en dat vind ik dan weer zeer jammer! Ten 1e- "cracks" bestaan niet eens, ten 2e- als je mijn posten
nog eens goed doorleest, probeer ik juist aan te geven dat ik niet iemand ben van:
Ik vis al langer ,ik weet het beter.

In 1e instantie had ik gepost bij het aanmeld topic, en dat was fout. Ik heb dus aan de moderators
gevraagd om dit te verwijderen, en dus een nieuw topic bij discussiehoek. Op de netst
mogenlijke manier dus.

Jij vind mijn topic vol met voorbarige conclusies, en ik respecteer jouw mening, daarom staat het
geheel in discussiehoek. Misschien had ik idd wel moeten wachten, maar aan de andere kant geef
ik gewoon mijn mening! Ik had na een aantal posten ook gevraagt aan Michel :
Kan je iets meer vertellen over SELECTIE-criteria. Ik heb nog geen antwoord gehad!
Zou het niet beter geweest zijn als er bij de aanmeldingen om motivatie gevraagd werd als zijnde
een soort van voorselectie?
Ik kan nu al een paar aanmeldingen bedenken, waar ik GRAAG een recensie van zou lezen,
en jouw motivatie begrijp ik ook, en zonder jou persoonlijk te kennen geloof ik dat jij meent
wat je zegt over het product niet houden. (ook niet de essentie van m,n post)
Er zijn er ook veel bij waarvan ik moet huilen van het lachen, en andersom.

Dit topic is nu al meer dan 800 keer bekeken, en het aantal mensen wat reageerd (pos/neg)
valt me dan ook behoorlijk tegen. Er is geen gelijk of ongelijk, ik ben benieuwd naar wat de mensen denken over het geheel.
JA, ik vind het lastig om precies te omschrijven wat ik bedoel, JA, ik heb moeite met msn verhalen, en maak zelf taalfouten, JA, in een gesprek zitten mensen dichter bij elkaar dan in geschreven stukken
tekst met terug zoeken en al.

Voorbarige conclusies, en wat is the point? Discussiehoek..!!
Raar?? Blijft dan alleen nog de vraag van: Wat is the point van KWO
Persoonlijk blijf ik het een leuk tijdverdrijf vinden, inclusief de + en de -
Ik probeer dan ook een actief lid te zijn,en probeer grappige/nuttige/informatieve posten te plaatsen.
Sla ik hierbij de plank mis, verlies ik wel eens m,n geduld, post ik wel eens iets nutteloos.
Jammer, ik ben ook maar een mens




@Peter van Loo
Vind ik een goeie opmerking!
Kan me voorstellen dat er mensen een voorkeur hebben voor een merk.
Aas, blijft idd een lastige..Een kilo boillies of een potje pop-ups valt niet te testen.
Ben benieuwd wat er volgd!

@ KWO.. NOGMAALS Ik vind het een leuk/goed idee, wat ik zeker wel kan waarderen,
maar hoop nu dus echt mijn mening duidelijk gemaakt te hebben.
NIET per definitie negatief dus!!!!!

Allemaal een prettig weekend!!
Mvg, Fred


Mvg, Fred
Ach man..Ga toch vissen !!
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

02-03-2013 16:39

In het blad de karperwereld is ook zo een rubriek waar ik geloof zo 6 pagina,s aan verkwinseld wordt, volgens mij is het niets meer dan stukje reclame voor het te testen matariaal :roll: maar waar ik dus wel voor betaal en waarin goedgelovige mensen mee in de maling genomen worden:evil:
Als voorbeeld neem ik dan die slechte imitatie Fox (Infinity) baitrunners..
Die Franklin Broexs mag deze molen 2 maanden lang testen en schrijft na deze 2 maanden een positieve review over deze molen.
Maar hoe kun je nu in een test periode van 2 maanden een molen beoordelen....ik weet van verschillende mensen die met deze molens gevist hebben dat binnen afzienbare periode mankementen naar voren komen die van dien aard zijn dat de molens vrijwel ongeschikt maakt voor serieus gebruik.(het zijn volgens mij gewoon kut molens)
Zo zijn er een heleboel artikelen die voor de karperwereld getest worden maar waar gewoon geen serieus oordeel over geveld kan worden na zo een korte testperiode!
Ik bedoel bijv een tent of een beetmelder koop je niet voor een paar maanden maar daar wil je zeker een paar jr plezier van hebben dan kun je deze artikelen niet na een maand of 2 maanden serieus beoordelen lijkt mij :roll:
Ik heb me daarom ook nooit als mogelijke tester van de karperwereld aangemeld en zal dit nu zeker weer niet doen :lol:

Gr,

Mark
Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

02-03-2013 16:42

Goed dat je zo slim bent om er doorheen te prikken. Dit doe ik en vele anderen ook.
Maar wat is het probleem? Dat vele er niet doorheen kunnen prikken/lezen "in trappen"? So what? Alternatief is dat de bladen € 30,00 per uitgave of zo gaan kosten. Nu kost het me alleen een paar keer extra doorbladeren. Boeie ;-).
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

02-03-2013 16:47

Beste Leen,

Het probleem is dat ik lid van de Karperwereld ben en er dus ook voor betaal :roll: ,en dat naieve mensen werkelijk gaan geloven dat die veels te dure nep infinety,s werkelijk zo goed zijn :lol:

Gr,
Mark
Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

02-03-2013 17:03

Me too. Maar het alternatief is dat de prijs van het blad meer omhoog gaat dan dat het hen aan gratis spulletjes en paar bladzijden kost. Zonder al die reclame zou het, voor dezelfde prijs, beperkt blijven tot een pagina of 6 (hooguit) misschien. Overigens vele (overige) artikelen zelf bulken van de reclame. Kortom, het lijkt af en toe wel meer op een reclame folder dan wat anders.
But then again, what's new..;-)
sjakie lips
Berichten: 191
Lid geworden op: 05-05-2004 20:45

02-03-2013 18:18

zolang ik niet gesponsert wordt ben ik er zwaar op tegen :lol:
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

03-03-2013 11:50

mark bres schreef:In het blad de karperwereld is ook zo een rubriek waar ik geloof zo 6 pagina,s aan verkwinseld wordt, volgens mij is het niets meer dan stukje reclame voor het te testen matariaal :roll: maar waar ik dus wel voor betaal en waarin goedgelovige mensen mee in de maling genomen worden:evil:
Als voorbeeld neem ik dan die slechte imitatie Fox (Infinity) baitrunners..
Die Franklin Broexs mag deze molen 2 maanden lang testen en schrijft na deze 2 maanden een positieve review over deze molen.
Maar hoe kun je nu in een test periode van 2 maanden een molen beoordelen....ik weet van verschillende mensen die met deze molens gevist hebben dat binnen afzienbare periode mankementen naar voren komen die van dien aard zijn dat de molens vrijwel ongeschikt maakt voor serieus gebruik.(het zijn volgens mij gewoon kut molens)
Zo zijn er een heleboel artikelen die voor de karperwereld getest worden maar waar gewoon geen serieus oordeel over geveld kan worden na zo een korte testperiode!
Ik bedoel bijv een tent of een beetmelder koop je niet voor een paar maanden maar daar wil je zeker een paar jr plezier van hebben dan kun je deze artikelen niet na een maand of 2 maanden serieus beoordelen lijkt mij :roll:
Ik heb me daarom ook nooit als mogelijke tester van de karperwereld aangemeld en zal dit nu zeker weer niet doen :lol:

Gr,

Mark


Ik heb er toch nog even een nachtje over geslapen maar ben tot de conclusie gekomen dat ik te snel geoordeeld heb,zijn toch een paar produkten waar ik voor in aanmerking wil komen...Ten eerste mocht er een hengel ESP mk2 rod getest moeten worden hou ik me aanbevolen(Uiteraard heb ik er niet al 3 van)
Of anders ben ik ook wel bereid om wat van mijn kostbare tijd te spenderen in het testen van boilies van TTB(liefst de smell uiteraard) of MTC baits(liefst de liver uiteraard) :wink:


Gr,
Mark
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

03-03-2013 12:26

Nou ja als er een Mercedes dealer mij aanbied oom een jaartje de nieuwe Vito te testen of de nieuwste SL een tijdje te promoten heb ik daar geen moeite mee.
Met minder neem ik geen genoegen.
Voor alle andere productenen/of artikelen "geld meebrengen"

CN
Unicorn Carp Fisching
Gebruikersavatar
Edwin van Gemeren
Berichten: 417
Lid geworden op: 06-05-2012 23:04
Locatie: Boskoop

03-03-2013 13:44

Ik kan over het hele idee echt niks negatiefs verzinnen. Een van de nederlandse karperbladen doet dit al een hele tijd, nooit iemand over horen klagen?
Zolang de slectie procedure goed gaat (zijn hier genoeg boarders die reeds betrokken zijn bij een firma) vind ik het alleen maar een mooi initiastief. Iets nieuws op de markt waar je nieuwsgierig naar bent? Mooi toch om dan een objectieve review te lezen?

Dus ja ik heb me ook aangemeld.

En minder ervaren vissers van jonge leeftijd? Tsja ik denk dat er wel een vorm van selectie zal zijn.
Ik zou er ook totaal geen moeite mee hebben als ze als eerst de meer bekendere namen hier op t board de kans geven, als dank voor hun bijdrage.
Take nothing but memories, leave nothing but footprints

Fish come in 3 sizes: small, medium, and the one that got away
Gebruikersavatar
Philip Du Puy
Berichten: 820
Lid geworden op: 14-04-2006 19:16
Locatie: Zoetermeer

03-03-2013 14:38

Nu wil ik niet generaliseren, maar de ene helft van de aanmeldingen zijn boarders die in 4 jaar tijd misschien 2 berichten hebben geplaatst en de andere helft zijn boarders die zich eergisteren hebben geregistreerd!

Gelukkig heb ik vertrouwen in de KWO redactie! Ik zou het jammer vinden als dat soort figuren kunnen meeliften op zo'n geweldige kans. Wat dat betreft kan ik me heel goed vinden in de laatste zin van de bovenstaande reactie.
Brasemkoning!

pdupuy.wordpress.com
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

03-03-2013 15:35

Ik deel de mening van phillip .

Vind ook dat de mensen waarvan je nooit wat hoort in mindere vorm kans mogen maken .
En de mensen die nu pas aanhebben gemeld al zowiezo NIET !
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

03-03-2013 15:52

jeffrey van osch schreef:Ik deel de mening van phillip .

Vind ook dat de mensen waarvan je nooit wat hoort in mindere vorm kans mogen maken .
En de mensen die nu pas aanhebben gemeld al zowiezo NIET !
Philip Du Puy schreef:Nu wil ik niet generaliseren, maar de ene helft van de aanmeldingen zijn boarders die in 4 jaar tijd misschien 2 berichten hebben geplaatst en de andere helft zijn boarders die zich eergisteren hebben geregistreerd!

Gelukkig heb ik vertrouwen in de KWO redactie! Ik zou het jammer vinden als dat soort figuren kunnen meeliften op zo'n geweldige kans. Wat dat betreft kan ik me heel goed vinden in de laatste zin van de bovenstaande reactie.


Haha het kwijl loopt er van af denk dat jullie vast goede kandiaten zullen zijn. :wink:
Wordt steeds lachwekkender dus als je hier 4 jr lang onzin hebt zitten verkopen heb je recht om in aanmerking te komen maar een serieuse visser die zich speciaal aanmeld om kwo fieldtester te worden mag geen tester worden :roll:
Laten we eerlijk zijn,denk dat 95% mee wil doen om aan gratis matariaal te komen :-?

Gr,
Mark
Gebruikersavatar
Philip Du Puy
Berichten: 820
Lid geworden op: 14-04-2006 19:16
Locatie: Zoetermeer

03-03-2013 16:07

Mark, luister nou eens naar wat je zelf zegt man.

Betreffende de zin: '' Een serieuse visser die zich speciaal aanmeld om KWO fieldtester te worden mag geen tester worden''.

Met alle respect, maar ik ben van mening dat ik prima auto foto's kan maken, betekent niet dat ik nu ala minute de redactie van de auto kampioen binnen kom walsen om daar even aan het werk te gaan.

Als dan ook nog eens die stront uit je ogen haalt kun je zien dat ik me niet eens aangemeld heb.

Je eindconclusie is een feit daarentegen.

Met vriendelijke groet
Brasemkoning!

pdupuy.wordpress.com
dave staal

03-03-2013 17:38

Philip Du Puy schreef:Als dan ook nog eens die stront uit je ogen haalt kun je zien dat ik me niet eens aangemeld heb


mark bres schreef:Haha het kwijl loopt er van af denk dat jullie vast goede kandiaten zullen zijn


jeffrey van osch schreef:En de mensen die nu pas aanhebben gemeld al zowiezo NIET !


:lol: :lol:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Philip Du Puy
Berichten: 820
Lid geworden op: 14-04-2006 19:16
Locatie: Zoetermeer

03-03-2013 17:42

Dave, leg uit.
Brasemkoning!

pdupuy.wordpress.com
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

03-03-2013 17:42

Aangemeld hebben dan?
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

03-03-2013 17:45

@mark .. IK vind dat inderdaad !
Mensen die daadwerkelijk iets toevoegen aan het board mogen van mij dubbel zoveel kans maken dan een pietje die zich aanmeld voor kwo field tester te worden .

En ?
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl