Carp Zwolle 2013!!!!en wat vonden we er van?


Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

03-02-2013 18:59

super gezellig vond ik het. veel leuke fanatieke karper mannen tegen gekomen waar je normaal alleen op facebook mee zit te kletsen . ik ben er ook dan 2 dagen geweest en me niet 1 sec verveelt helemaal top mannen
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Henk Teunissen
Berichten: 1180
Lid geworden op: 14-05-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

03-02-2013 20:11

2 dagen pffffffffffffffff,dan moet je wel helemaal niks anders meer te doen hebben.......
groeten Henk
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

03-02-2013 20:21

Henk Teunissen schreef:2 dagen pffffffffffffffff,dan moet je wel helemaal niks anders meer te doen hebben.......
groeten Henk

beste henk ik heb altijd wat te doen :wink: ik vind het gewoon super gezellig om daar 2 dagen rond te banjeren en allemaal bekenden tegen te komen die je normaal niet zo vaak ziet :wink:
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
jan van teijen
Berichten: 167
Lid geworden op: 23-12-2010 21:38
Locatie: 111

03-02-2013 21:05

vandaag ook naar de beurs geweest, was vorig jaar niet geweest dus het werd weer tijd!!!!
uiteindlijk naar huis gegaan met een fox royale 12ft quiver foudraal :D
de verleiding was weer te groot, na 2 uurtjes ben ik weer na huis gegaan dus een
geslaagde dag 8)
sander van thiel
Berichten: 704
Lid geworden op: 20-01-2010 20:39
Locatie: Houten

03-02-2013 21:25

Vond het zeker leuk

Paar potjes pop-ups gekocht en flink wat stukken lood wat kokers pva.Was gezellig :D
vissen 2014

schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1
Gebruikersavatar
Menno Bosgra
Berichten: 119
Lid geworden op: 28-07-2011 11:12

03-02-2013 21:28

Vandaag ook geweest, vond het erg leuk en alles was goed te doen qua ruimte bij de stands. Overigens onvoorstelbaar zijn die stands waar de hele dag keiharde metal uit schalt.
En dan die afzetters van de catering: belachelijk wat ze voor een simpel broodje of wat friet durven te vragen. Maar goed, dat terzijde.

Ik was er vooral in het kader van mijn zoektocht naar nieuwe hengels en dat is goed gelukt. Lange tijd stond de nieuwe Piet Vogel 'El Classico' op #1, maar toen kwam ik bij de stand van Free Spirit en die hebben de slag gewonnen. Wat een prachtige hengels, heel mooi parabolisch, maar wel strak en nagenoeg onverwoestbare blanks. De E-class lijken mij wel wat: voor die prijs van €180 p.s. heb je een prachtige hengel waar je jaren mee vooruit kunt.
Nu nog weten waar ze te koop zijn, want ze zijn in NL haast niet te verkrijgen. Carp Company heeft ze in principe, maar nu niet op voorraad. Misschien maar uit Engeland over laten komen...
Gijsco pluygers
Berichten: 96
Lid geworden op: 15-12-2009 21:00

03-02-2013 21:52

Was weer toppie leuke dag gehad,lekker groot van opzet en het wat lekker lopen.
Alleen vindt het vreemd dat er onder de karper vissers ook zakkenrollers waren echt ongeloofelijk zeg,wat een kolere leiers.
Gr Gijsco
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

03-02-2013 22:07

Heb me ook prima vermaakt. Veel kleding aanwezig dit jaar. Verder wat lood meegenomen. Het eenigste wat ik echt niet meer van deze tijd vindt is dat de toegangskaarten niet online te bestellen zijn, er stond weer een stevige rij bij de kassa.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
martin blom
Berichten: 289
Lid geworden op: 11-02-2007 09:24

03-02-2013 22:41

[quote="jan van teijen"]vandaag ook naar de beurs geweest, was vorig jaar niet geweest dus het werd weer tijd!!!!
uiteindlijk naar huis gegaan met een fox royale 12ft quiver foudraal :D
de verleiding was weer te groot, na 2 uurtjes ben ik weer na huis gegaan dus een
geslaagde dag 8)[/quote]

Die heb ik ook gehaald!
8)
bas van geffen
Berichten: 1152
Lid geworden op: 12-11-2009 02:11
Locatie: bronxtel

03-02-2013 22:44

bij aankomst met de auto schrok ik ervan dat je 8 euro parkeergeld moest betalen... even dacht ik nog om verderop te parkeren maar omdat ik nog herstellende ben van een beenbreuk toch maar gewoon betaald...
vraag me echt af waarom die prijs zo hoog moet zijn...

eerste indruk... zijn ff snel rondje gelopen... veel stands en lekker druk, gezellige sfeer en idd vele merken waren aanwezig.

ff biertje gedronken en met wat mensen geklets... bavaria was niet te zuipen jammer genoeg... festival bier... maarja dat wist je van te voren natuurlijk..

2e ronde rustig overal kijken wat er is, beetje met de mensen kletsen van de stands...

wat mij opviel is dat er enkele winkels tussen zaten die niet echt beurs prijzen vroegen voor de spullen die ze aanboden. Een mooie trui gevonden, en nog aan de maat ook, aangezien ik wat groter ben, 45 euro... sorry maar ik weet wat een trui met opdruk kost... daar ga je dus gewoon 25 euro winst op proberen te maken!! bied je de trui aan voor 30 euro weet ik zeker dat je het dubbele aantal verkoopt...

zaterdagmiddag naar een lezing geweest... na 10 minuten de deur maar weer uitgelopen.
ben wel eerder naar lezingen geweest en daar leer je dan iets van, deze keer kreeg je een foto van een vis te zien, werd er vermeld dat hij op een kleine vijver gevangen was en kreeg je de volgende weer te zien... resultaat: binnen 10 minuten 20 % van de mensen die de zaal verlaat... misschien was hij zenuwachtig of was het de eerste keer maar het was echt geen pretje om aan te horen...

hoop bekende uit het wereldje rond zien lopen maar ik ga daar geen praatje mee maken omdat het moet ofzo... alleen bij de stand van ccmoore even met de eigenaar van het bedrijf staan te praten en wat misverstanden van vroeger uit de wereld weten te helpen... misschien binnenkort maar weer met ccmoore aan de slag... zonder de oude verdeler ertussen maar rechtsreeks uit engeland laten komen!!

even bij de stand van karper magazine langsgeweest om mijn prijs op te halen, een rigbox van soul, altijd leuk om een prijs te winnen!

bij nash even naar wat stretchers gekeken... aangezien ik een wat hogere wil kopen zodat het opstaan snachts makkerlijker wordt... mijn been is dusdanig naar de klote geweest dat ik er nog wel enkele jaren last van ga hebben... gaat weer geld kosten maarja... je moet er iets voor over hebben...

bij mtc eens een zak bollen meegenomen om te proberen... op zo'n beurs neem je makkelijker 5 kilotjes mee ipv van dat je 25 kilo koopt om het te proberen... vandaag mee wezen vissen en moet zeggen dat ze niet zo goed bestemd zijn tegen de werppijp... verder ruiken ze goed en zien er netjes uit, nog niks gevangen maar dat ligt denk ik meer aan het weer en temperatuur dan aan de bollen.

mijn maat heeft nog een spiegeltje meegenomen voor in zijn aquarium... dat vind ik toch eerlijk gezegt wel wat minder... levende vissen verkopen op de beurs...

al met al kan ik niet zeggen dat ik het echt heel leuk vond maar heb me wel vermaakt... en ik heb enkele spullen gezien die ik liever bij mijn lokale hengelsportzaak bestel aangezien er geen echte beursprijzen werden gevraagd...

oja en die man met zijn superlijm... die daar in zijn eentje aan die tafel zat en niemand die ook maar stopte maar allemaal eromheen liepen... dat vond ik wel een beetje sneu, die hadden ze wel een beter plekje mogen geven...
Gebruikersavatar
Arie oudshoorn
Berichten: 254
Lid geworden op: 18-04-2007 15:36
Locatie: Almere
Contacteer:

03-02-2013 23:23

Harald dan zullen we elkaar vast wel tegen gekomen zijn want ook ik ben 2 dagen geweest.
Leuke beurs met veel hunkerende karper vissers en zoms ergens een mooie blonde kanjer in een rode leren broekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

En die kleine bekende belgische karper koning word ieder jaar kleiner lijkt wel, gaat vast ook weer beginnen met karp....
De Magic bewijst zich keer op keer! Eindelijk een bal die anders is als andere. Kijk op http://www.flevobaits.nl
Franca Dobbe
Berichten: 407
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

03-02-2013 23:28

Leuke beursdag gehad.
Ruim opgezet.
Elk jaar even gezellig buurten en bij kletsen met oude bekenden.
Waar ik me wel elk jaar weer over verbaas, is de grote bende op de grond bij de ksn stand.

@Menno als ik het goed heb, kan je voor die hengels bij Lily Moonen terecht.
Is niet in Nl maar belgie ( Tackle Shop in Merksplas )
Arjan Brand1
Berichten: 57
Lid geworden op: 06-01-2007 23:48
Locatie: Ridderkerk

04-02-2013 06:49

Ben zondag geweest...
Ikzelf vind 8 euro wel meevallen.. Het mag altijd goedkoper maar Ahoy was ik verleden jaar al 11 euro kwijt..
Verder ben ik het wel met sommige eens dat er weinig beursaanbiedingen waren.
Vind ik heel jammer want een hoop kan ik bij de plaatselijke winkelier ook krijgen en soms nog goedkoper.
Ik ga wel eens naar een aquarium beurs maar die weten wel hoe ze dat moeten doen. Vaak 20 tot 30% onder de normale prijs. Dit had ik wel gehoopt eigenlijk bij Zwolle maar helaas.
Maar toch een leuke dag gehad en weer wat hebbedingetjes aangeschaft.
Heb nog wat leuke dingetjes gewonnen bij de loterij en ksn.
Wat bekende weer eens gezien en gesproken kortom het is niet alleen het kopen waarvoor ik naar de beurs gaat, maar ook de persoonlijke bekenden waarmee je even babbelt die het gezellig maken.
En waardoor ik een volgende keer weer gaat.

Verder hoop ik wel dat het centraler word gehouden. Utrecht of zo.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

04-02-2013 08:58

Als belangenvereniging voor en door karpervissers werden we in Zwolle verrast met een heuse taart.

Groet,
Peter

Afbeelding
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

04-02-2013 09:00

Geen punt bewaard zeker? :D

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

04-02-2013 09:08

Wie heeft het grootste stuk gekregen???
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

04-02-2013 09:11

Kees,

Heb zelf ook maar een heel klein stukje gehad, zoveel liefhebbers waren er voor.

Als beginnende vereniging kregen we vele hartverwarmende reacties, waarbij die van MTC Baits verwoord door Mitsz van de Kamp er zeker uitsprong.

Cor, ik dacht onze gewaardeerde Belgische vriend Filip die het zeker verdient,kijkend wat hij in België allemaal al gerealiseerd heeft op het gebied van Spiegelkarperprojecten.

Groet,
Peter

Afbeelding
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

04-02-2013 09:40

bas van geffen schreef:oja en die man met zijn superlijm... die daar in zijn eentje aan die tafel zat en niemand die ook maar stopte maar allemaal eromheen liepen... dat vond ik wel een beetje sneu, die hadden ze wel een beter plekje mogen geven...



Dat is niet sneu hoor die man is van een andere beurs en had daar lijm gemorst en zat nu vast geplakt.

Hij krijgt gewoon zijn dagelijkse happie eten en drinken, volgende beurs zit hij er ook weer let maar op ;)

Nee maar het was beetje vreemde plek idd, maar ik heb toch nog mensen met hem zien praten dus zo zielig was het niet en hij doet et ook zelf want wat doe je op een beurs voor karpers met hobbylijm??
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

04-02-2013 10:03

Zo blijkt maar weer dat er genoeg positieve mensen rondlopen in de karperwereld peter.

Wij hebben weer een goede en plezierige beurs mogen ervaren. Dat er mensen zijn die roepn dat er nagenoeg geen aanbiedingen waren kunnen beter naar een beurs voor opticiens gaan. Onze stand had op veel artikelen 50% korting. Rubberbootjes en electromotoren gingen echt ver beneden de adviesprijs weg. Onze overburen verkochten spullen met soms 65% korting. Ik heb voerbootjes weg zien gaan met 400.00 euro korting. Ik heb eventjes een kwartier gezocht en heb hier in een tasje 7 dingetjes zitten die ik hier niet kan kopen. Zoekt en gij zult vinden. Maar je moet er wel wat voor doen. En geen nieuwe dingen?? Bijna iedere maand komt er iets nieuws, en op een beurs zeer zeker.

Eventjes iets anders. Ik vind het best dat er een speaker is. Het zou prettig zijn dat de (voorgelezen) mededelingen vele malen korter zijn. Tijdens het uitleggen van een product aan de klanten moest je haast schreeuwen of een tijdlang niets zeggen. Misschien een tip voor volgend jaar.
Mick, je hebt samen met de andere mensen wederom een prachtbeurs neergezet. Ondanks de drukte kunnen de mensen nu tenminste een beetje zien i.p.v achter elkaar aan te schuifelen.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Patric Schipper
Berichten: 318
Lid geworden op: 13-12-2011 10:37
Locatie: Groningen

04-02-2013 10:20

Leuke beurs!
Was er Zaterdag en het was niet heel druk. Dus konden rustig overal een beetje kijken en een praatje maken.

Dat vrouwtje in de rode leren broek was wel de eye-catcher haha.

Verder mooi spul gezien van JAG-matrix-enz. Echte waterkant sieraden!
Maak me niet gauw druk om geld voor eten op een beurs, maar de Carpburger was echt mega overpriced! Wel kreeg je er een hartaanval mayo bij!

Veel engelse promoters. En niet allemaal de spraakzaamste. En die van Chub haha was echt lachen.
Vroeg aan hem hoeveel brandduur zijn geweldige hoofdlamp had. Antwoordt: That depends hou much you will use it! PFF haha sorry hoor, dan loop ik lachend weg.

Nog ff bij de scope set gekeken en uitleg gekregen. Leuk spul voor de toekomst!

Verder was het weer een leuke dag.

Oja, Als je op een beurs aangeeft dat er zakkenrollers zijn, en je ziet vervolgens de beveiliging (een snotneus van 18jaar en 2 meisjes van aan hun gegiegel te zien 16jarig) dan moet je je echt schamen. (de echte zakkenrollers stonden bij de parkeerplaats en de frietkraam)
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

04-02-2013 10:25

Cor,

Ga er vanuit dat jullie net de pech hadden een (lawaai)box pal voor je neus te hebben, bij ons in hal 5 was het juist anders om. Geluidsinstallatie blijven in een degelijke mensenmassa helaas regelmatig een zwak punt is mijn ervaring.

Groet,
Peter
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

04-02-2013 10:36

Aanbiedingen waren er wel maar soms verdekt opgesteld.

Solar pop up....3 potjes voor 20 euro.
Op zich al een erg mooie prijs.

Ik wou er slechts 1 en moest 5 euro afrekenen..
Das zo een 66% korting op 1 potje.

En goed spul.....trek net me tweede karper er mee binnen
Gebruikersavatar
Menno Bosgra
Berichten: 119
Lid geworden op: 28-07-2011 11:12

04-02-2013 11:41

@ Franca: Super, je hebt me met je tip bij de juiste mensen gebracht! Dat moge duidelijk zijn na het zien van het introductiefilmpje op hun site, want door Joris ben ik geholpen. De mail is er al naartoe gestuurd, dus hopelijk kunnen ze me verder helpen. Het zou geweldig zijn als dat lukt; het zijn schitterende hengels met een heerlijke actie en heel mooi parabolisch, maar toch strak genoeg om een eind te kunnen gooien. Fingers crossed!
Gebruikersavatar
Jeroen Visser
Berichten: 1013
Lid geworden op: 24-09-2009 13:33

04-02-2013 12:34

Was een leuke dag zaterdag. Of de beurs groter was dan vorig jaar betwijfel ik. Het was ruimer opgezet, dan krijg je de hallen ook sneller vol.

Eindelijk een setje Rattler Indicators gekocht bij MCF. Mooi degelijk en innovatief spul waar de stow bobbins van Korda wat mij betreft een puntje aan kunnen zuigen....
Franca Dobbe
Berichten: 407
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

04-02-2013 12:43

@ Menno

Gaat je zeker lukken bij hun :wink:
Doe ze maar de groetjes :)
Franca