"slechte"service!!!


Gebruikersavatar
Bas Timmermans
Berichten: 604
Lid geworden op: 02-06-2011 11:16
Locatie: Stadskanaal

13-11-2012 20:25

Tsja... Kon het ook niet de volgende dag opgehaald worden?

En waar was t?
The art of fishing..... Keep your wife at home!

Friends call met The Carp whisperer :lol:
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

13-11-2012 20:54

Hoe druk was het?
Waren er andere zaken die even prioriteit hadden?

Er zijn natuurlijk nog andere factoren die ik zo kan verzinnen.

Vind overigens de optie dat de spoelen later op de dag opgehaald kunnen worden (3x 675 meter) ook geen verkeerde optie.
Kijk dat je zelf andere plannen hebt kan de man niet weten lijkt mij,
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Philip Du Puy
Berichten: 820
Lid geworden op: 14-04-2006 19:16
Locatie: Zoetermeer

13-11-2012 22:16

Niet wat ik gewend ben van de buren van de Ikea!
Maar spijtig dat het inderdaad zo moet. Kleine moeite voor ze lijkt me?

Heb zelfs een keer gehad dat de locale hengelsport zaak lijn op mijn spoelen spoelde die;
1: niet van hun was!
2: op niet bij hun gekochte molens ging!
Brasemkoning!

pdupuy.wordpress.com
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

14-11-2012 00:44

Toevallig op de 12000D's ? :lol:
Tight Lines !
jan van kranenburg
Berichten: 429
Lid geworden op: 04-03-2007 03:07
Locatie: Den Haag

14-11-2012 03:34

Verwacht je dan, ik kom en draaien maar?

Zeer eenzijdig gedacht!
Door misverstandje ruim 3500 van mijn posts sinds 2002, zoek.
Steun KSN!
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

14-11-2012 07:42

jan van kranenburg schreef:Verwacht je dan, ik kom en draaien maar?

Zeer eenzijdig gedacht!


jij dacht,hij komt en hij wacht maar,dat zal hij waarschijnlijk een eenzijdige gedachte vinden,met als resultaat dat hij nu zegt jou deur voorbij te gaan in het vervolg en dat is toch zonde Jan.
Gebruikersavatar
Marco Boer
Berichten: 428
Lid geworden op: 20-02-2012 20:09

14-11-2012 09:43

jan van kranenburg schreef:Verwacht je dan, ik kom en draaien maar?

Zeer eenzijdig gedacht!


Als er verder niemand in de winkel is, is dat wel een beetje service dat gegeven kan worden ja. Lijkt me duidelijk...

Als ik hier naar de hengelsportwinkel in de buurt ga, dan draait deze de lijnen er meteen op. Gewoon om service te verlenen en er voor te zorgen dat men weer naar zijn winkel terugkomt...

Wat verwacht je dan als winkelier??? Dat iemand twee keer op en neer rijdt naar de winkel, omdat jij als winkelier het nou eenmaal zo doet?

Let wel niemand in de winkel verder hè én voldoende personeel aanwezig... Over eenzijdig gedacht gesproken...
Ciao,

Marco

Werken is voor mensen die niet kunnen vissen...
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

14-11-2012 09:47

regel 1 voor een winkel de klant heeft altijd voorrang op dat moment .slechte zaak en een zeer slechte service ik had het zelfde gedaan leon
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

14-11-2012 10:01

Leon, dat opspoelen daar doen ze liever niet "eventjes waar iemand bij is" Heb een keer meegemaakt dat ik mn spoelen liet opspoelen daar waarbij het opperhoofd al 3 keer een nieuwe klos uit de verpakking moest halen omdat de lijn brak midden in de rit. Zo heb ik die ervaring vaker gehoord en het idee alleen al zegt genoeg......lekker zelf opspoelen :D
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

14-11-2012 10:12

dat is altijd het beste als je het zelf opspoelt de klos lijn in een bak water leggen en gewoon je spoel vol draaien .
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
mike bier
Berichten: 8
Lid geworden op: 27-07-2006 10:40

14-11-2012 18:55

van de 2 hengelsportzaken in delft zit er een in een verhuizing waardoor het mis kon komen dat de spullen al op de anderen locatie waren.
maar het gaat denk ik om die andere zaak daar hebben ze nog nooit van het woord service gehoord.
een bak koffie hoef je er niet te verwachten, heb wel is iemand gehoord die daar om advies vroeg die stonden ze aan te kijken of die gek was. en er lopen mensen in de zaak die volgens mij buiten de zaak om nog nooit een hengel in hun handen gehad hebben.

en lijnen zelf opspoelen blijft het beste daar kan geen machine tegen op
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

14-11-2012 19:43

Ze doen het leuk met de webshop en dit is ook hun redding. Want het zijn echt een stelletje ongezellige klootviolen daar !
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

15-11-2012 12:27

Als klant wil je graag wat extra service, maar soms kan dat niet.
als je binnen komt gaan de winkeliers niet gelijk rennen voor je, maar een lijn op spoelen is zo gebeurd dus vind ik het inderdaad terecht dat je gewoon weg loopt ik zou er ook niet meer heen gaan dan.

ZO hier heb je bij ons ook een winkel en daar kreeg je vaak koffie en waren ze altijd in voor een leuk verhaal en een lijn op spoelen gebeurde ook binnen 5 minuten.
Maar sinds een nieuwe eigenaar teminsten al paar jaar nu ondertussen, maar ik ben er nooit meer geweest want al die positieve dingen die ze voorheen hadden waren verdwenen. net als ik als klant ;)

succes.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

15-11-2012 13:56

Leon,

Je had alleen maar hoeven zeggen dat het om Koster ging, dan wist iedereen al genoeg. Ik kom daar al 20 jaar inmiddels maar nog steeds kijken ze me aan alsof ze me nog nooit gezien hebben.

Dat meisje dat er werkt is trouwens wel heel behulpzaam en aardig. En nog een wat jongen van een jaar of 20, die is ook wel te doen.
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
Gebruikersavatar
bart grandia
Berichten: 354
Lid geworden op: 04-05-2003 02:00

15-11-2012 15:25

Heb het ook ooit is gehad bij een redelijk grote hengelsportzaak in ongeveer dezelfde regio.
Stonden terwijl je afrekent gewoon een boterham naar binnen te werken en met volle mond tegen je te praten.
Plus dat de service en behulpzaamheid ook aardig te wensen over liet, daar zien ze mij dus ook niet meer.

Heb toch het idee dat sinds de webshops steeds uitgebreider worden veel winkels hun vooraden in de winkel minder goed bijhouden, grijp te vaak mis naar toch redelijk gangbare artikelen.
Mzzl Bart
Gebruikersavatar
paul vonk
Berichten: 196
Lid geworden op: 16-07-2007 00:17
Locatie: delft
Contacteer:

15-11-2012 15:42

Eigenlijk is het toch te bizar voor woorden dat je een dag later terug moet komen om je spoelen op te laten spoelen. In de oude tijd van Rothfuzs op de beestenmarkt stonden ze dat zowat de hele dag te doen. Is volgens mij een vereiste om dit te doen als winkelier zijnde. Al die ouwe baasie's die hun spoelen van nieuwe lijn willen voorzien moeten maar de volgende dag terug komen pfffff mega slecht dit zeg.

Het eventuele excuus dat het te druk zou zijn is natuurlijk onzin, er loopt daar altijd minimaal 3 man/vrouw rond en zo druk is het in de zaak niet.

Alle verhalen hierboven zijn zeer herkenbaar, ook ik kom daar regelmatig maar voel me ongeveer een criminieel zoals ik daar word aangekeken en geholpen. Het blonde vrouwtje niet hoor die is echt klantvriendelijk.
Als je wat vraagt gewoon midden in het verhaal wat anders gaan doen, geen begroeting als je binnenkomt terwijl je zelf wel gewoon goedemorgen/middag zegt.
Ik hoef echt niet op rozen gedragen te worden en ook een bak koffie hoef ik niet maar mensen gewoon vriendelijk te woord staan vind ik wel een vereiste.
Het is dat het aanbod in Delft e.o. slecht tot zeer slecht is anders zou ik er nooit meer komen. ( denk dat ze dit ook weten anders zou je je nooit zo opstellen.)
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

15-11-2012 17:02

Dan is het eenvoudig, daar ligt een riante kans voor een startende winkelier met hart voor zijn klanten die er niet alleen voor de blabla mannen staat
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

15-11-2012 17:35

Ik heb begrepen dat jij wel wat ervaring hebt Herman? :D Iets voor jou?
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

15-11-2012 17:52

Zou wel willen maar de jaartjes gaan tellen Eus, laat het aan de jonge garde over, was ik 30 dan wist ik het wel :D
Gebruikersavatar
Erwin Krijgsman
Berichten: 575
Lid geworden op: 20-02-2008 23:24
Locatie: Capelle ad IJssel
Contacteer:

15-11-2012 18:14

Mag ik even vragen... hebben we het over opspoelen met de spoel op een machine of handmatig draaien?
Wat ik er van vind laat ik in het midden, er zijn redenen zat om het wel te doen en ook om het niet te doen.
Wanneer het opspoelen met de spoel op een machine gedaan wordt zou ik er al voor bedanken.... terwijl opspoelen met de hand (spoel op de molen) niet binnen 5 minuten klaar is. Daar zou misschien het "probleem" kunnen zitten.

Mvg Erwin :wink:
http://markerworld.nl/ Your Carp Tackle Store
Gebruikersavatar
Erwin Krijgsman
Berichten: 575
Lid geworden op: 20-02-2008 23:24
Locatie: Capelle ad IJssel
Contacteer:

15-11-2012 19:08

Met een machine vind ik niet zo natuurlijk want ik doe dat niet... zou ook nooit een mooie lijn op een goede molen opgespoeld willen hebben met een machine.

Mvg Erwin :wink:
http://markerworld.nl/ Your Carp Tackle Store
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

15-11-2012 19:40

leon van der schelling schreef:Erwin,

Met de machine natuurlijk,ik heb nog nooit een winkelier meegemaakt die het opspoelen met de hand doet.
Het is ook een kwestie van 30min en klaar,4 spoelen waar gaat het om.
grt



30minuten, en normaal vinden dat dat gratis is? 6klanten en hij heeft 3uur onbetaalde arbeid :wink:
Gebruikersavatar
Mike Verhoeff
Berichten: 752
Lid geworden op: 10-02-2004 12:09
Locatie: Nederland

15-11-2012 20:18

Klant is altijd koning, maar hij hoeft niet altijd alles te verwachten en te commanderen vanaf zijn troon.
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

15-11-2012 20:21

Leon
Zie mijn smily....en ik kom uit leeuwarden alwaar hengelsportspeciaslzaak de fuik je molen met de hand opspoeld
Gebruikersavatar
paul vonk
Berichten: 196
Lid geworden op: 16-07-2007 00:17
Locatie: delft
Contacteer:

15-11-2012 20:36

Mike Verhoeff schreef:Klant is altijd koning, maar hij hoeft niet altijd alles te verwachten en te commanderen vanaf zijn troon.


huuuu? Als jij een tv koopt wil je daar toch ook een afstandbediening bij? Dat is in mijn ogen en volgens mij, velen met mij hier precies hetzelfde. Als je lijn koopt bij een hengelsportzaak is dat een kleine moeite om dat er even op te spoelen.

Er staat toch niet voor niets zo'n spoelapparaat. Dat is zo gebeurd een paar spoelen.