"slechte"service!!!


Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

23-11-2012 10:10

Ik heb dit jaar redelijk wat nieuwe spullen aangeschaft mede door slijtage van de oude spullen. Onder andere 2 nieuwe tenten voor Frankrijk(Jrc quad continentel XL)(één voor de vrouw), nieuwe stoel(Big Daddy), nieuwe stretcher(Nash emperor), nieuwe rodpod, en dan vraag ik gewoon bij de winkelier waar ik kom wat zijn uiterste prijs is, zodat hij ook nog wat verdient, en ik een redelijk gevoel er bij heb. Daarna zoek ik op internet of soms ook wel van te voren, wat bij iemand anders de prijzen zijn, en mijn ervaring is, dat het internet vaak niet goedkoper is dan mijn hengelsport winkel, althans niet voor de spullen die ik nodig had. Dus heb ik mijn spullen gewoon gekocht bij die hengelsport winkel, om de 1e reden dat hij een geweldige service heeft, en op de 2e plaats dat hij het goedkoper leverde dan iemand anders. En ik heb niet het gevoel dat ik hem daarbij onder druk zet, om het onder zijn marge te leveren, want ik denk niet dat hij dat zou doen om alleen maar omzet te hebben.

Natuurlijk koop ik zo af en toe ook wat online, maar dat zijn sowieso nooit geen grote en dure artikelen, en altijd in overleg met mijn hengelsport winkelier of hij iets wel of niet kan leveren, met daarin in ogenschouw genomen de levertijd, en of ik iets snel nodig heb. In het verleden heb ik ook wel iets uit Engeland laten komen, maar ook daar ben ik mee gestopt, simpelweg omdat vaak de verzendkosten niet opwogen tegen de prijs die ik er hier voor moet betalen.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Jan de Heer
Berichten: 120
Lid geworden op: 28-04-2005 21:48
Locatie: Leiden

23-11-2012 16:11

Support your local dealer. Misschien soms iets duurder, maar ik betaal graag voor goede service en de ontspannen sfeer in de winkel. Gewoon wegblijven bij de massawinkels.
Gebruikersavatar
Edwin van Gemeren
Berichten: 417
Lid geworden op: 06-05-2012 23:04
Locatie: Boskoop

23-11-2012 16:22

idd Support your local store.
Zie je het wel een goedkoper op internet geef dat dan gewoon aan, kunnen ze meestal wel wat doen.
Je word er wel netjes geholpen en meestal kan je er ook een hoop info inwinnen qua wateren en vangsten in de regio.

En mensen die het minst willen betalen en de hoogste service verwachten moeten lekker zelf een tijdje in de detailhandel gaan werken, dan zullen ze heel wat meer begrip hebben!
Take nothing but memories, leave nothing but footprints

Fish come in 3 sizes: small, medium, and the one that got away
Gebruikersavatar
Theo de Vries
Berichten: 442
Lid geworden op: 15-02-2003 01:00
Locatie: Lelystad

23-11-2012 16:39

Mijn local is: Raven :lol: :roll:
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

23-11-2012 19:12

maar dan rust nog steeds de vraag,,

een aktie tegen koster een maand niks bestellen of kopen daar ;)

@ronald,

het is geen gezeur om niks en qua prijzen ja als je er een 10tje uit geeft en dan big service verwacht snap ik je volkomen, maar hier worden meer dan een 10tjes uit gegeven en een lach of een stukkie service is bij die tent totaal niet mogelijk.
ze moeten wel snappen dat wij hun draaiende houden want als wij er niet waren waren er ook geen vis winkels toch.. we het verders niet over..

Daarbij heb ik zelf een keer gehad dat mijn spullen waren gejat dus ik alles bij hun opnieuw besteld en gekocht, maar een stukje medelijden of iets nee hoor of van nou jongen bedankt voor je 2400 euro die je nu even zo uit geeft aan spullen nee hoor en al helemaal niet eens dag en tot ziens..
maar ieder zijn mening, ik rijd wel stukje verder naar schiedam of den haag.


mzzl
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

24-11-2012 23:37

Ik denk dat zo'n winkelier eens met Frits van Eerd moet gaan praten die zal hem eens duidelijk uitleggen hoe de 7-zekerheden in elkaar steekt en hoe het zijn vruchten afwerpt.

Groet, Peter
Gebruikersavatar
Edwin van Gemeren
Berichten: 417
Lid geworden op: 06-05-2012 23:04
Locatie: Boskoop

25-11-2012 11:53

Ik moet zeggen dat ik zelf 2 x bij Koster ben geweest en alle 2 de keren prima geholpen ben. En ik ben juist iemand die daar kritisch naar kijkt. Verder is het een grote en goedkope speler op internet, dus als klant in de winkel kan je nooit weten hoe druk ze het hebben. Je bent misschien de enige klant in de winkel maar de bestellingen en emails met vragen blijven ook doorlopen. Misschien verwachtte ze ieder moment de koeriersdienst en moest er een hoop klaargezet worden.
Het verhaal van de topicstarer klinkt gewoon zielig. Je komt daar, zeer waarschijnlijk vanwege de laagste prijzen, en verwacht dat ze alles gelijk voor je laten vallen en je lijnen opspoelen. En als dat dan niet gaat, boos de winkel uitlopen en nooit meer terugkomen en ze zwart proberen te maken op internet.
Ik zal er zelf niks minder snel heen gaan vanwege dit verhaal iig.
Take nothing but memories, leave nothing but footprints

Fish come in 3 sizes: small, medium, and the one that got away
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

25-11-2012 20:09

Peter van Loo schreef:Ik denk dat zo'n winkelier eens met Frits van Eerd moet gaan praten die zal hem eens duidelijk uitleggen hoe de 7-zekerheden in elkaar steekt en hoe het zijn vruchten afwerpt.

Groet, Peter


Uit ervaring weet ik dat dit geen vruchten afwerpt, misschien voor Frits, maar niet voor z'n klanten.....!!!!!!
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

25-11-2012 20:20

Zomerrapport en kerstrapport zegt mij genoeg Jan, en dat zijn de beoordelingen van de klanten.

Groet, Peter
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

26-11-2012 09:30

Dat heet selectief inzamelen Peter......... :wink: :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Taco van der veen
Berichten: 1024
Lid geworden op: 19-05-2007 16:01
Locatie: Z-H

26-11-2012 17:20

Ikzelf kom er ook wel is, maar puur om snel even wat klein materiaal te kopen. Voor de grotere duurdere spullen ga ik voortaan naar Paddy Hengelsport, daar zijn de prijzen hetzelfde of goedkoper. Alleen je bent een kwartiertje langer onderweg, maar dat heb ik er wel voor over!

Groeten,

Taco
Gebruikersavatar
Raymond van der Voord
Berichten: 60
Lid geworden op: 19-07-2007 10:14
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

04-12-2012 00:55

Ga altijd naar Paddy of Koster. Bij koster krijg je geen koffie nee, maar als ik een broek ga kopen krijg ik ook geen koffie...
Sjaak van Paddy is een relaxe vent, maar bij koster zijn ze ook altijd vriendelijk en geven advies. Maar goed, dat is mijn ervaring.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

05-12-2012 09:02

:lol: :lol: :lol: Sjaak relaxt? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Koster vriendelijk? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: en ook nog advies? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

05-12-2012 09:47

Raymond van der Voord schreef:Ga altijd naar Paddy of Koster. Bij koster krijg je geen koffie nee, maar als ik een broek ga kopen krijg ik ook geen koffie...
Sjaak van Paddy is een relaxe vent, maar bij koster zijn ze ook altijd vriendelijk en geven advies. Maar goed, dat is mijn ervaring.


als je een broek koopt krijg je geen koffie nee, maar ik ben ook niet elke week in een broekenwinkel ;)
in de viswinkel kom je vaker en het bekende bakkie hoort er nu eenmaal bij.

maar vriendelijkheid bij koster geloof ik weinig van, kom er al nee ik zeg het verkeerd ik kwam er jaren maar vriendelijk waren ze nooit en advies nou dat wil ik niet eens van hun mochten ze het uberhaupt geven.
Oja joh!!!
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

06-12-2012 06:34

Nog even voor de duidelijkheid. Paddy/Sjaak geeft wel goede service en advies. Het is wel 1000% een verkoper, je kan hem volgens mij ook net zo goed op een occasionshow of ik een keukenzaak zetten. :lol:
Maar weet zeker als je ergens mee zit en het ligt binnen zijn mogelijkheden dat ie je helpt.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

06-12-2012 09:49

sjaak helpt je zeker en die verkoopt als het moet zijn schoonmoeder nog ;)
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

06-12-2012 12:54

Leon,

ik heb het er niet over hoe die sjaak is, ik vind het ook een vreemde stakker en kom er ook niet graag.. daar bedoelde ik dus ook mee dat hij ook zijn schoonmoeder zou verkopen, of sex toys of paddestoelen.

daarom gaf ik al eerder aan dat ik liever naar den haag ga en anders wel bestellen ;)
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

06-12-2012 14:21

ik zou ook niet blij zijn met een bon heb liever cash ;)

en er lopen heel veel mensen op een beurs dus misschien zag hij hem niet..

niet dat ik het wil opnemen voor sjaak maar goed het is een vage vogel dat wel ;)
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

07-12-2012 23:08

http://www.youtube.com/watch?v=95yGVDjANoE

Halve liters bij hengelsport Overschie. Service toch!!

Groet, Peter

ps die Lau gaat weer heerlijk los.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

10-12-2012 10:05

Lau blijft grappig ;)

en marco blijft ook lekker zich zelf hahaha....
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

12-12-2012 09:16

het assortiment is inderdaad wat minder bij marco, maar de service en het befaamde koppie koffie heeft hij wel.

daarbij doet hij ook moeite voor je als je iets niet snapt en geeft advies en neemt ook zijn telefoon op als hij niet aan het werk is of met wedstrijden bezig is, dat vind ik echt top aan marco en zeer zeker service..

maar goed het gaat om koster en dat is gewoon een kut zaak PUNT!
Oja joh!!!