Waarom is niet iedere karpervisser lid van de KSN???


herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

02-09-2012 08:07

Roy Koen schreef:Lid worden is hetzelfde als vreemdgaan.. Op het moment voelt het super, daarna krijg je spijt :wink:


in dat geval begrijp ik niet zo goed waarom je hier reageert :roll:
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

02-09-2012 08:46

Dennis, wat jij hierboven schrijft betekent dus dat je lid bent geworden t/m eind 2012 en niet t/m eind 2013...
Wat m.i. weer inhoudt dat Michel 100% gelijk heeft!
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

02-09-2012 09:51

In het verleden bloeide het verenigingsleven kwam o.a. door het saamhorigheidsgevoel ergens voor staan en samen wat willen opbouwen. Een goed en gezond verenigingsleven is een van de bouwstenen van onze maatschappij. Haal je dat fundament er onderuit dan krijg je toestanden als wat je nu al in de politiek aantreft. Een fatsoenlijk kabinet wat de tijd redelijkerwijs 4 jaar uitzingt en wat betekend is niet meer te voormeren.

Nu is ieder voor zich bezig we weten het allemaal beter egotripperij om wat voor reden dan ook viert hoogtij. Oogkleppen op en een paar witte dingen in je oor als individu je afsluiten van de maatschappij. We zijn vergeten of willen niet zien dat je alleen weinig kunnen bereiken. Je bereikt alleen nog maar je medemens om er zelf beter van te worden.

Kijk eens in de spiegel en geef aan waar je staat als karpervisser in dit geval. De maatschappij verandert snel prima, maar stuur het wel zo dat we er als maatschappij alle beter van worden.

Groet,
Peter

Ps. Ben al jaren lid van de KSN. Ook al ben ik het niet altijd eens met het beleid blijf ik de noodzaak van deze vereniging van harte onderschrijven.
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

02-09-2012 10:24

Ben sinds 2011, lid van de ksn (dus zo groen als ...). Ben ook niet de persoon die alle meetings zal af lopen of er geen zal missen! Mijn beweeg reden om lid te worden, toch een steentje bijdragen, belangen behartiging, hoe gering ook (contributie) :) . Daartegen ontvang ik het magazine van de ksn wat mij toch voldoende leesvoer geeft (wachtend op nr. 81 :wink: ). In ieder geval was voor mij een ""VRIJE KEUZE"", word niemand gedwongen!!!

mvg.
Roy Koen
Berichten: 312
Lid geworden op: 28-01-2006 23:10
Locatie: Schiedam
Contacteer:

02-09-2012 11:19

@herman hulsman

Titel van het topic: Waarom is niet iedere karpervisser lid van de KSN???

Mijn antwoord, ik krijg er waarschijnlijk spijt van.. Hoop dat het zo duidelijk is? Verdere communicatie graag via de pb, wil niet het topic gaan vervuilen :wink:
Alle in's en out's van HSV Schiedam? https://twitter.com/hsvschiedam
-------------------------
http://hengelsport-schiedam.nl/
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

02-09-2012 13:22

Aart Lokhorst schreef:Dennis, wat jij hierboven schrijft betekent dus dat je lid bent geworden t/m eind 2012 en niet t/m eind 2013...


Ik vul toch alles in wat mij gevraagd wordt en geef meteen toestemming om het lidmaatschap t/m 2013 af te boeken dmv een AUTOMATISCHE machtiging. Vervolgens had ik er eigenlijk niet meer naar gekeken wat er afgeschreven was en krijg geen enkele reactie meer. En toen in het na Michel zijn reactie het meteen nagekeken had zag ik dat er inderdaad 15,- was afgeboekt en ging er vanuit dat de contributie voor 2013 in 2013 automatisch zou worden afgeboekt.

Maar ben er nu inmiddels zo klaar mee dat jullie het hele zooitje in het begin van Michel zijn achternaam kunnen douwen en zal me gelijk even afmelden. Het was gezellig toedeloe !
Let op slagboom !
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

02-09-2012 14:44

Zelf ben ik op 31-07-2012 lid geworden en de speciale lidmaatschapsactie scheen, zoals ik later vernam, half Juli al stop gezet te zijn.

Ik had even gemist dat er sowieso een einddatum aan verbonden was. Voorheen liep de actie tot de 30e geloof ik (was dus al te laat) en ik heb vervolgens nog geinformeerd naar de optie om De Karper nr80 nog te ontvangen. Helaas, wegens de beperkte oplage en het feit dat ik te laat lid geworden was, greep ik mis. Vond het een geloofwaardige en normale reactie. Dus ik zie het volgende nr wel tegemoet.

Ik zie voor mijzelf iig niet in dat er iets mis bij de KSN zou zijn. Ik blijf echter bij elk clubje altijd waakzaam 8)

Kijk nou gewoon is naar de vis, daar gaat het allemaal om.
Groet, Peter


Peter, kijk dan zelf aub ook naar de vis wanneer je gefotografeerd wordt. Wij homo sapiëns zijn nl vanuit genetisch / overlevings gerelateerde aspecten zeer sterk op gezichten gefocust. Je maakt het mij zeer lastig met je Danny Fairbrass pose.

Met grote handen heb ik geen probleem.., die heb ik ook :D
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

02-09-2012 14:55

Ik blijf echter bij elk clubje altijd waakzaam 8)


Mmmm.., dat wordt een makkie. Ben maar lid van 1 clubje. Big Marco is watching you :D
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

02-09-2012 16:08

Moeilijk zichtbaar op dit fotootje hoor Marco, maar mijn mimiek spreekt boekdelen vindt je niet?

Enne klein hoofd dus minder focus van homo sapiëns, ook de grote handen geven maximale ondersteuning aan de buik van de vis, beter dan drie vingers zijn anaal in.

Toch een compliment betreffende Danny z'n pose, maar daar moet je veel vissen voor vangen om zo'n pose onder de KNIE te krijgen.

Groet, Peter
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

02-09-2012 17:00

Begrijp me niet verkeerd he Peter. Ik zeg niet dat je op 'm lijkt. Dat kan ik je niet aandoen :D
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Arjan Gijs Verkoelen
Berichten: 324
Lid geworden op: 24-09-2003 02:00
Locatie: Leeuwarden

02-09-2012 18:05

Beste Marco,


Ik begrijp uit eerdere posting op deze pagina van je dat je graag nr. 80 wil ontvangen? Nu heb ik al lid en tevens als adverteerder/ sponsor altijd twee stuks in de brievenbus liggen. Normaliter maak ik de jeugd blij met mijn extra exemplaar... Ik schaar je onder de 'jeugd' bij deze en je krijgt hem van mij toegezonden.


Als je je gegevens effe mailt naar;

info@karperbootshop.nl gaat ie op de bus.

Kosten 0,0 of je moet mij een keer een biertje op de meeting willen doen whahaha.

Gr. Arjan
http://www.karperbootshop.nl

Vortex Karperboten voor en door Karpervissers

http://www.sunrisebaitservice.com

Quality Carpfood
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

02-09-2012 18:13

Super! mailtje komt eraan.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Arjan Gijs Verkoelen
Berichten: 324
Lid geworden op: 24-09-2003 02:00
Locatie: Leeuwarden

05-09-2012 19:01

heb je de mail reeds verstuurd? namelijk nog niks van die aard voorbij zien komen.

Gr.


Arjan
http://www.karperbootshop.nl

Vortex Karperboten voor en door Karpervissers

http://www.sunrisebaitservice.com

Quality Carpfood
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

05-09-2012 19:09

Info wederom verstuurd naar je e-mail adres en nogmaals bedankt!

Gr. Marco.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

13-09-2012 15:37

Stapeltje 'De Karper' en vacuum bollen. Da's een heel leuk pakketje wat je er zo van gemaakt hebt Arjan.

Bedankt, Marco.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

13-09-2012 21:20

Dat is netjes van Arjan, die snapt er meer van dan Michel.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Arjan Gijs Verkoelen
Berichten: 324
Lid geworden op: 24-09-2003 02:00
Locatie: Leeuwarden

13-09-2012 23:21

Hoi,

Zou het zelf zo niet willen stellen...

Het werk dat Michel verzet in zijn vrije tijd om de KSN toko mede te laten draaien is niet mis... En heb dat uit eerste hand want als regiovertegenwoordiger/ bestuurslid voor de KSN in Fryslân zie ik zijn werk per regiovertegenwoordigersvergadering voorbijkomen.


Over de wijze van communiceren en met welke pet je 'wat' en 'hoe' op internet plempt kan een hele boom opgezet worden maar wou daar niet aan beginnen... het is al snel kerstmis en dan ben ik druk zat met die boom optuigen!

Wie schrijft die... blijft... ( ook als je later van mening bent veranderd)


Voor nu; het najaar is voor mijn gevoel in volle hevigheid op de Friese weilanden gerold en de plannen liggen klaar... dus VISSEN!!!
http://www.karperbootshop.nl

Vortex Karperboten voor en door Karpervissers

http://www.sunrisebaitservice.com

Quality Carpfood
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

14-09-2012 00:36

Heb de discussie even gevolgd, en word er niet vrolijk van, man man blijf bij de topic.

Eerst mijn situatie:
Ben ik lid? Nee.
Was ik ooit lid, ja een paar keer.
Word ik ooit weer lid? Zal vast wel weer een keer gebeuren. Weet niet of dan wel wanneer.
Doet KSN goed werk? Ja.
Vis ik volgens de gedragscode? Ja.

Mijn mening:
Ik vind dat iedereen het zelf moet weten. Waarom? Vergeljk het met :
Is iedere automobilist lid van de ANWB? Is iedere aanhanger/liefhebber (?) van een politieke partij (even actueel blijven)
dan ook LID van een politieke partij? Nee.
Is dat niet lid zijn dan egoïstisch? Nee. Niet iedereen heeft daar behoefte aan of heeft daar geld voor over.
Ik oordeel niet over anderen als ik hun situatie niet ken.
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

14-09-2012 06:59

Ik word soft. ik wilde dit plaatsen


Wat een ongelofelijke kutopmerking.

Kan niet anders dan deze is:

uit onwetendheid: zalig zijn de onwetenden, daar is ook een speciaal plaatsje voor ingeruimd

onnozelheid: zie 1

kift: zoek het speciaal plaatsje en ga niet langs af


Ik doe het toch maar niet, sorry.

Tjonge voelt goed om onzin zo langs je rug te laten zakken.
It's okay 2 pay
Steintje Verheggen
Berichten: 289
Lid geworden op: 25-01-2008 18:12
Locatie: Hilvarenbeek

14-09-2012 08:05

Waarom niet.

Veel voor lidmaatschap teruggekregen.

Fish inn die kei gezellig zijn.
Leuk blad waar je iets aan hebt in plaats van reclamebladen.
Veel kennis die je binnen krijgt en deelt.

Heb ik het niet eens over de vele dingen die de KSN doet voor het belangen behartigen en mogelijk maken voor het karpervissen.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

14-09-2012 08:12

Dennis Slagboom schreef:Dat is netjes van Arjan, die snapt er meer van dan Michel.

Mwah communicatie is een tweedelig iets niet waar?
Ik denk dat de toon in Marco zijn postings hier, m.n. begrip, aanleiding is geweest en als ik dat vergelijk met jouw toon ...... wordt ik ook niet vrolijk. Sterker nog ik denk dat wij KSN leden misschien wel blij mogen zijn dat jij niet meer wilt. Zal ONS gebeuren dat jij overal gaat verkondigen dat jij ook lid bent :oops:

Oh en ik verkondig hier mijn mening en niet die van de KSN, voor jij daar over gaat beginnen.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

14-09-2012 09:31

4 x per jaar een leuk boekje met aardig wat info en verhoudingsgewijs weinig reclame Leon. Wel grappig dat ik je naam tegen kwam in een KSN blad (nr 78). Was wel bij een bollenboer reclame, maar toch :D .

Ik wil wel even aan de redactie van De Karper vermelden dat de layout wat onrustig oogt door het geknepen lettertype en de half roze / half witte pagina's.

Ik zeg maar zo; nieuwe ogen bekijken zaken met een verse blik. Dat vondt m'n werkgever ook heel belangrijk.., niet dat zij er wat mee gedaan hebben hoor :wink:

Gr. Marco.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

14-09-2012 21:03

HAGELNIEUWE AKTIE :

in nauwe samenwerking met Shimano en het magazine Karperwereld ( zie het jongste nummer 86 op pagina 92 )

http://www.karperstudiegroep.nl/index.p ... Itemid=247

m.vr.gr.
Gebruikersavatar
Geert Rooy
Berichten: 66
Lid geworden op: 21-10-2012 19:33

23-10-2012 12:48

Waarom niet iedere karpervisser lid is van de KSN zal voornamelijk te maken hebben met het feit dat de informatie je tegenwoordig aan alle kanten om de oren vliegt als je een beetje op internet gaat zoeken. Ook op dit forum is natuurlijk ontzettend veel informatie te vinden. Feit is natuurlijk wel dat de KSN een pioniersrol heeft vervuld in de karpervisserij met name in de tijd dat er nog geen internet bestond. Tevens bood en bied het lidmaatschap van de KSN de mogelijkheid om op bijvoorbeeld de meetings collega karpervissers te ontmoeten die in de regelmaat op een serieuze manier met hun hobby bezig zijn.
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

23-10-2012 12:50

De vakbonden hebben bijna geen leden meer.

Toch zijn de bonden onderhandelingspartner bij CAO wijzigingen.

Er zijn er maar weinig die de loonsverhoging, uit onderhandeld door de vakbond, weigeren.
It's okay 2 pay