Groothoeklensdruk???


Plaats reactie

Foto 1, 2 of 3?

Foto 1
2
2%
Foto 2
59
59%
Foto 3
11
11%
Wat zeur je nou, moet iedereen toch lekker zelf weten, mij boeit het niet.
28
28%
 
Totaal aantal stemmen: 100
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

12-12-2011 12:51

Je moet mij niet geloven Ron, het mag.
Niet mijn zoon in de avatar, Hubert Muller een Franse auteur hield de vis ook even vast waar een colega auteur de plaatjes schoot.
Was in 1998 en de laatste..Een mooie herinnering...tsjaa was dat maar zo.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Sebastian Huvenaars
Berichten: 2078
Lid geworden op: 18-02-2005 16:02
Locatie: Eindhoven

12-12-2011 13:00

Tijdje terug op de verjaardag van een vriend van me kwam hij met een stapel fotomapjes van
vroeger aanzetten. Had ie op zolder gevonden. Boel ouwe herinneringen op gehaald met z'n allen,
geweldige avond gehad :)
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

12-12-2011 14:40

Dat is ook om te genieten Sebastiaan, dat zou de reden moeten zijn om foto's te maken.

Als je geen foto's maakt vind ik je maar zielig.
Als je er maar vertrouwen in hebt.
ron cuyten
Berichten: 986
Lid geworden op: 09-05-2003 02:00
Locatie: Hellevoetsluis

12-12-2011 15:12

Nou goed ik zou stel er breekt hier brand uit thuis. Echt als eerst na mn vrouw ,dochter en de honden mn foto albums pakken.
Dat hoort voor mij gewoon bij mn hobby. Zou niet 1 reden weten waarom ik geen foto's meer zou maken. Het gaat er dan ook niet om of ik je geloof Henk. Maar ik kan me er niets bij voorstellen. Als jij zegt ik maak geen foto's meer geloof ik dat wel alleen begrijp ik gewoon niet waarom niet. Net als Sebastiaan kan ik zo een avondje vullen hoor met vismaten foto's en videobanden/dvd's. geweldig!! en dat heeft niets met stoer doen of haantjes gedrag te maken.
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

12-12-2011 16:00

Foto,s maken hoeft toch niet altijd Kijk mij...te zijn?
Heb al een paar foto,s in de 23-24 jaar karpervissen, maar
volgens mij niet op carpboard.
Foto,s is veelal voor jezelf i.i.d als herinnering , maar b.v ook om groeifase,s
te zien bij een vis/bestand. En/of een wond goed geneest.

Ik kan zonder foto,s , maar bij een brand is het ook vrouw,fotoboeken
(ook van het vele reizen) hengels zijn vervangbaar!!

Hoe mensen foto,s maken.... ach,teveel aan anderen storen is slecht
voor je hart :wink:
Dikke vissen bij een advertentie.... ach,sommige weten beter :roll:
Ach man..Ga toch vissen !!
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

12-12-2011 20:56

Krijg het idee dat foto's nemen en wegen van je vissen vandaag de dag not done is, als je dat nog doet hoor je er echt niet bij hoor :roll: Ik maak mijn foto's op de eerste plaats voor mezelf, daarnaast vind ik het leuk om het anderen te laten zien en eventueel vangsten te vergelijken.

Stond laatst nog een vis in een karperblad die ik ook meende te hebben gevangen, even opgezocht en warempel het was dezelfde alleen nu zo'n 8kg zwaarder, dat is toch mooi om te zien?!

Gr.
©
mark berk
Berichten: 514
Lid geworden op: 23-03-2010 10:33

14-12-2011 11:28

Heb in 25 jr. vissen zoveel foto's dat ik eronder begraven kan worden..
Voor wie? voor mezelf en evt maten die op visite komen en een bep. vis willen 'checken'.
Ik geloof niet dat ik ooit een foto op t board heb gezet, ben t ook niet van plan..

"kijk mij is met mn bak" - so what??
groet
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

14-12-2011 12:16

ron cuyten schreef:Nou goed ik zou stel er breekt hier brand uit thuis. Echt als eerst na mn vrouw ,dochter en de honden mn foto albums pakken.
Dat hoort voor mij gewoon bij mn hobby. Zou niet 1 reden weten waarom ik geen foto's meer zou maken. Het gaat er dan ook niet om of ik je geloof Henk. Maar ik kan me er niets bij voorstellen. Als jij zegt ik maak geen foto's meer geloof ik dat wel alleen begrijp ik gewoon niet waarom niet. Net als Sebastiaan kan ik zo een avondje vullen hoor met vismaten foto's en videobanden/dvd's. geweldig!! en dat heeft niets met stoer doen of haantjes gedrag te maken.


Amen!
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Plaats reactie