Vooruitblik Monkey Climber magazine #1 - Winter 2011


Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

02-06-2012 18:47

Ik vind het jammer dat er niet meer andere vissoorten aan bod komen dan een stukje paling en kroeskarper. Is het vanwege het aanleveren van artikelen of is er bewust voor gekozen?

Ik meen op de site gelezen te hebben dat het een specimenblad zou worden voor meerdere disciplines maar waar het eerste deel nog vol stond met andere dingen als karper mis ik dat in dit tweede deel toch wel eigenlijk.

De artikelen die er dan weer instaan zijn heerlijk om te lezen, vooral dat stuk met Nick Helleur en de stekkenclaimer vs. Spencer vond ik zeker tof. Hoe die Helleur het voor elkaar bokst om in korte tijd die Belgische bakken te pakken krijgt is ook zeer benijdenswaardig.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

06-06-2012 22:11

Sven van Anrooy schreef:Ik vind het jammer dat er niet meer andere vissoorten aan bod komen dan een stukje paling en kroeskarper. Is het vanwege het aanleveren van artikelen of is er bewust voor gekozen?


Nee hoor, verhouding is goed zo. Koop maar een Beet ofzo erbij Sven !
Tussen het vangen door (eindelijk weer eens!) lekker gelezen. Die verhalen van "ik kwam,zag en overwon" ken ik nu wel, wat mij trekt zijn de verhalen er omheen. Als ik z'n foto van dat busje in het water zie dan wil je toch meteen lezen hoe die dat voor elkaar gekregen heeft !
Nog wat te zeiken ? Ja die strip, echt kansloos ! Of is er iemand die er wel om gelachen heeft ?
Verder ga zo door en veel succes met het blad.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
giovanni vanhooren
Berichten: 46
Lid geworden op: 21-12-2002 01:00
Locatie: Oudenburg (België)

30-07-2012 22:50

Sorry mannen dat we zo laat reageren, maar nu pas gezien... Zoals jullie merken, zoeken we onze weg met nummer 2 en de specimen idee die we van meet af aan vooropgesteld hadden, blijkt moeilijk om te overleven. Zowel naar abonnees als adverteerders. Uiteindelijk waren minstens 95% van de lezers karpervissers. Het is jammer genoeg niet anders.

Ik denk dat we de lijn inhoud/advertentie goed weten te bewaren, maar nogmaals, zonder adverteerders overleeft een blad als het onze niet. Temeer omdat we alles in eigen beheer en zonder uitgeverij doen. Naarmate wij groeien is het ook logisch dat meer bedrijven zich gaan interesseren, maar een reclameblad wordt het niet.

O ja, die strip 'werkt' misschien niet in NL, maar Kama en Seele zijn in Be echt wel bekend voor hun specifieke humor en komen ook in de grote weekbladen als Humo.

Groeten,

Gio