Wederom, moet niet veel gekker worden.


Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

17-06-2011 16:18

Kreeg net dit verontrustende bericht binnen van onze KSN regio vertegenwoordiger.


Een verontrustende groet,
Peter

Ben dinsdagavond tijdens het vissen,mishandeld bij een poging tot beroving van mijn voerboot.
Dit gebeurde op de ijzeren man in Geldrop
Werd van achter beslopen en met een eind hout tegen mijn hoofd geslagen,in een reflex deed ik mijn arm voor mijn hoofd en werd voor de tweede keer geslagen,nu op mijn hand/hoofd.
Daarna stond ik op en probeerde de dader te pakken en ging hem achtena door de stuiken,kwam boven bij de trimbaan en daar stonden nog 4 knapen.
Ben teruggegaan en een rvs bankstick gepakt en mijn vismaat geroepen,toen ik terug boven was waren ze gevlogen.
Resultaat een hersenschudding,een bult zo groot als een tennisbal en een gebroken wijsvinger.
Boot hebben ze niet mee kunnen nemen.
Ben erg geschrokken en onder de indruk van heel het gebeuren.
Zo gaat het plezier snel over!
Bij deze wil ik iedereen waarschuwen en hierop attent maken.
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

17-06-2011 16:31

Pffff zowiezo bekenden Of buurters die wisten van de boot
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

17-06-2011 16:35

het moet inderdaad niet gekker worden en dat voor een voerboot...

zo zie je maar oud of jong als ze iets willen komen ze toch wel..

vandaar ben ik altijd goed bewapend en slapen doe ik overdag wel tijden vissen ;)

spijtig om dit te horen/lezen en ze moeten dit soort gasten gewoon met de keiharde hand terug pakken...
maar goed liever een beetje pijn dan dat alles gejat is..

sterkte!!
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

17-06-2011 17:12

het houdt gvd niet op he....vuile klootzakken :evil:
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

17-06-2011 17:20

Ja, je zal moeten werken voor je spullen........ Dat moeten we niet hebben........ Dat duurt te lang.
Smerig klootjesvolk.... Afschieten is nog te humaan.
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

17-06-2011 17:34

Heel vervelend voor degene die dit overkomen is,dit soort dingen hoor je vaker. Nederland is de weg kwijt.
Stem eens op een partij die hier wel wat aan gaat doen.
Niet alleen landelijk maar elke verkiezing dit is de enige manier in ons democratisch landje.
Wat kan je er aan doen je hoort niet anders,pikken, stelen, graaien.
Ik hoop dat je met een vinger in het gips goed kan vissen.
Prettig weekend ik ga vissen.
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

17-06-2011 18:04

Te! schandalig voor woorden!, jeugdig volk zoals ik het begrijp?.
Als ik om mij heen kijk is er idd een hele grote groep die te bedondert is om ergens voor te werken.
Helaas kan ik niet anders constateren dat de ouders hier vaak weinig aan kunnen doen, de zgn vriendengroep is vaak de oorzaak van dit gedrag.
Die gasten hitsen elkaar gewoon op en als je dan zoiets uithaalt ben de de man :-?
Helaas! mag je het recht niet in eigen hand nemen in dit fuck land, anders had ik vd week ook nog zo'n knaap richting de ehbo geholpen die om niets mijn zoon greep :evil:

De verhuftering van, is behoorlijk doorgeslagen richting onze hobby.
Klaas was afgelopen week ook bijna de sjaak, 2 oostblokkers die bijna zijn kar ff leegde.

Het gaat om Bert in dit geval?, sterkte met de tennisbal en vinger gewenst.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

17-06-2011 22:06

Kielhalen die gasten !
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
marco duvaloois
Berichten: 164
Lid geworden op: 09-11-2009 20:26
Locatie: Papendrecht

17-06-2011 22:35

Kees Ouwendijk schreef:Heel vervelend voor degene die dit overkomen is,dit soort dingen hoor je vaker. Nederland is de weg kwijt.
Stem eens op een partij die hier wel wat aan gaat doen.
Niet alleen landelijk maar elke verkiezing dit is de enige manier in ons democratisch landje.
Wat kan je er aan doen je hoort niet anders,pikken, stelen, graaien.
Ik hoop dat je met een vinger in het gips goed kan vissen.
Prettig weekend ik ga vissen.



En welke partij had jij dan voor ogen ? Hou toch op man, er is geen 1 partij die hier iets aan wil doen, heeft totaal geen prioriteit voor die zakkenvullers in Den Haag ! Geld moet er binnen komen, benzine prijzen omhoog, aow naar beneden, hypotheekrenteaftrek afschaffen, dan zijn belangrijke zaken. Je denk toch niet ook maar 1 seconde dat Den Haag ze eigen druk maak of iemand zijn voerboot gejat wordt ?? Recht in eigen hand nemen, is helaas de enigste oplossing. Ik slaap al jaren met een rvs bankstick naast me en een groot kapmes onder me stretcher. Geef toe is niet de oplossing, maar ik laat echt niet me zuur verdiende setje weghalen door een stel randdebielen !
De toekomst is al gauw verleden tijd !!
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

17-06-2011 23:45

Idd., ZEER LAF :evil: , jammer dat degene hem niet te pakken kreeg! Van eigen recht, had er geen sprake geweest, RECHT op zelfverdediging. :wink:

STERKTE, misschien het vissen een aantal weken opgeven, en gaan jagen!!!

mvg.
Laatst gewijzigd door robert smith op 18-06-2011 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

17-06-2011 23:48

Hoi,

Ik denk dat Kees ons wil helpen door de PVV aan te prijzen. LOL
Tuurlijk dan worden de problemen opgelost. Ooit een karpervissende Marokkaan ontmoet. Ja.. die stelen voerboten :D IK ben er nog nooit 1 tegen gekomen. En zijn ze er wel.. die stelen niet!!!!!!!!!!!!! Die hebben dezelfde hobby. Nee, ik ga hier niet verder mee.. want dat is niet goed voor mijn bloeddruk.
Tegen dit soort dingen kun je je niet beschermen.
Hooguit kijken of er meer vissers bij je in de buurt zitten .. dus ff een beetje rondscharrelen .. een praatje maken en de 06 nummers uitwisselen. Elkaar ff bellen .. en kom je in de problemen .. dan klik .. en je hebt hulp.
In Duitsland zijn dingen te koop ter bescherming .. stroom.. maar daarmee kun je jezelf ook in de problemen brengen. Kies voor wat je lief is!
Ach, het blijven gelukkig incidenten!
Rinus
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

18-06-2011 00:06

jammer hè!

straks gebeurd dit bij jou/mij ook, denk dat ik er nog weinig plezier aan heb dan.

sterkte!
MVG, Bart Bosch.
Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

18-06-2011 11:49

WTF?!

Ik vis hier al heel me leven en nog nooit zoiets als dit meegemaakt!
moeten ze ook eens proberen!!
Nooit hebben we problemen hier op de vijver, wel eens ooit opgeschoten jeugd maar dit?!

Maar goed, heb het doorgespeeld aan het bestuur en we gaan aktie ondernemen!
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

18-06-2011 13:37

:lol:
Laatst gewijzigd door Patrick Visser op 16-07-2011 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
geel he
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

18-06-2011 13:48

weliswaar niet karpergerelateerd, maar toch...

hoorde gisteren op de radio dat een vrouw, die een epileptische aanval kreeg in een supermarkt (met de portomonnee in de hand) en van haar portomonnee is beroofd.......zet die maar is vol met zijn of haar bakkes op internet, als ik die persoon tegenkom, heeft die aan mij een hele slechte....vieze honden....
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

18-06-2011 13:52

naast mijn vorige post moet ik opmerken dat ik sinds kort weer aan het werk ben, in de thuiszorg als huishoudelijke hulp. Bij mijn allereerste client werd mij gelijk gevraagd of ik een boodschap kon doen. Met mijn voorkomen (kaal, oorbellen, tatoeages) kreeg ik alsnog een volle portomonnee mee( paar honderd euri) en vraag me af of ik het voordeel van de twijfel kreeg of dat er sprake was van een blind vertrouwen in de medemens??? ik weet het niet, maar ben er trots op dat ik dat vertrouwen kreeg en dat het tegenwoordig nog kan.....(zeker met al die hufters die oudjes aan de deur belazeren.)
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

18-06-2011 15:26

Triest verhaal, compleet verrot dat dit soort dingen gebeuren ......

Maar even ingaand op een paar antwoorden:

@Jacco, ik ben het niet met je eens dat ouders hier niet zo heel veel inbreng in hebben. Als mijn kids thuiskomen met spullen die ze niet van mij hebben gekregen, geen geld voor hebben verdient hebben ze iets uit te leggen aan mij. Het probleem zit hem er meestal in dat er in een vroeg stadium niets aan gedaan wordt. Je ziet je kind toch de verkeerde kant opgaan? en dan grijp je toch zeker in als ouder?

Dennis is toch ook niet onstpoort? Mijn kids toch ook niet? Komt dit omdat wij de goeisten zijn? welnee, dat komt omdat wij geen attitude hebben van "Mijn kid(s) doen dat soort dingen niet" zoals de meeste ouders tegenwoordig. Als hier een buur komt klagen dan ga ik mijn kids vragen of ze het hebben gedaan, hoe niet passend bij hun karakter of normaal gedrag ook. Hebben ze het gedaan dan mogen ze op de blaren zitten simpel als dat.

@Robert Smith, zelfverdediging wordt weleens redelijk in eigen voordeel uitgelegd. Maar als knaapje het al op een lopen heeft gezet, jij haalt hem in en schopt hem lens is dat GEEN zelfverdediging maar gewoon brutaal mishandelen. Zelfverdediging stopt namelijk zodra jij, of mensen om je heen, buiten direct gevaar zijn. Dus als iemand op jou inslaat en jij slaat hem met 1 goede mep naar de eeuwige jachtvelden = zelfverdediging. Als iemand jouw brommert steelt en jij slaat hem op zijn neus = mishandeling.

@Kees Ouwendijk.
De PVV heeft inderdaad veiligheid als doelstelling, je zou je echter kunnen afvragen of de methiodiek die men kiest extra veiligheid oplevert of eerder meer geweld. Nu wordt er bij jou ingebroken en de dief zal zich, in de meeste gevallen, uit de voeten maken als jij naar beneden komt. Indien den boef mag en kan verwachten dat jij hem lens schopt, zal hij zelf ook eerder over gaan tot geweld en wellicht jou opwachten met een pistool o.i.d.. Lijkt mij niet de weg te zijn naar een betere toekomst voor ons allen. Nodeloos op te merken dat ik uiteraard ook geen oplossing heb voor dit soort zaken.

@all:
De mensen die veel harder willen straffen of wel willen toestaan dat je iemand die iets steelt verrot slaat ......... nodig ik van harte uit om eens naar hun eigen verleden te kijken. De verontwaardiging en boosheid beginnen meestal als men aan JOUW spullen komt. Niemand van het heerschap hier uiteraard die vroeger wel eens iets vernield heeft wat niet de zijne was, niemand hier die vroeger wel eens een pakje sigaretten heeft gestolen of iemand onterecht op zijn neus heeft geslagen?
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Jeroen Visser
Berichten: 1013
Lid geworden op: 24-09-2009 13:33

18-06-2011 17:11

Vreselijk dat dit is gebeurd. Zulke gasten moet je met harde hand aanpakken. Echt waar, iets anders begrijpen ze niet en aangifte doen heeft al helemaal geen nut. Flink bewerken met een bankstick of end hout. Je mag het recht niet in eigen hand nemen, nee, maar stelen mag ook niet. Gelukkig vis ik (meestal) met zijn tweeën als ik 's nachts vis hetgeen de kans op beroving denk ik iets kleiner maakt. Mocht een onverlaat het proberen wordt het een hele korte discussie. Een zware Maglite zal dan hopelijk uitkomst bieden. Natuurlijk, mocht er een daap met een vuurwapen staan maak je geen schijn van kan maar ik zal mijn met hard werken verdiende setje echt niet zonder slag of stoot afgeven.
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

18-06-2011 18:18

te schandalig is het gewoon als je dit weer leest .ik wens de heer otte in iedergeval beterschap .nog een vraagje voor de heer otte heb je die jongens herkend of was het in het donker?.in iedergeval hebben ze je je voerboot niet kunnen meenemen
gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

18-06-2011 18:19

:o Marc, als je iemand van achter weet te besluipen, met een end hout, zodat hij er een hersenschuding/ bult als een tennis bal/ gebroken vinger er aan overhoud en boven aan de dijk staan zijn maatjes te wachten! Hoef je van mij geen knaapje te noemen. Brutale mishandeling of als volwassene berechten!!! Mijn idee.....

Triest!!!

mvg.
Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

18-06-2011 20:28

Harald het is niet de heer otte die ze hebben willen beroven, maar een bekende van hem ;)
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

18-06-2011 23:08

oke jamy had ik beter moeten lezen maar als nog vind ik het niet normaal wat er tegenwoordig allemaal gebeurt .
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

19-06-2011 12:47

Robert Smith, zelfverdediging wordt weleens redelijk in eigen voordeel uitgelegd. Maar als knaapje het al op een lopen heeft gezet, jij haalt hem in en schopt hem lens is dat GEEN zelfverdediging maar gewoon brutaal mishandelen. Zelfverdediging stopt namelijk zodra jij, of mensen om je heen, buiten direct gevaar zijn.

Dan moet je hem terug leggen op de plek waar die jou spullen wilden stelen :lol:

@Kees Ouwendijk.
De PVV heeft inderdaad veiligheid als doelstelling, je zou je echter kunnen afvragen of de methiodiek die men kiest extra veiligheid oplevert of eerder meer geweld. Nu wordt er bij jou ingebroken en de dief zal zich, in de meeste gevallen, uit de voeten maken als jij naar beneden komt. Indien den boef mag en kan verwachten dat jij hem lens schopt, zal hij zelf ook eerder over gaan tot geweld en wellicht jou opwachten met een pistool o.i.d.. Lijkt mij niet de weg te zijn naar een betere toekomst voor ons allen. Nodeloos op te merken dat ik uiteraard ook geen oplossing heb voor dit soort zaken.

Dit zijn wederom aannames, wat wel duidelijk is, is dat er iets moet gebeuren in dit land want het begint echt de bekende gaten uit te komen. Dus waarom niet beginnen met je eigen verdedegen, notabene in je eigen huis!!!!

Verder kan ik wel leven met de reactie van Jeroen Vissen, maar ik zou ze zeker weten dood slaan

Dan wil ik de slachtoffers van deze (laffe) daad heel veel sterkte wensen.


Gradus.....
....................
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

19-06-2011 13:08

gradus scholtens schreef:Dan moet je hem terug leggen op de plek waar die jou spullen wilden stelen


Juist!!! Het liefst ff. op de buik draaien, en die 10 a 15mtr. de dijk af, aan de enkel terug! :roll:

Maar Gradus, je hebt helemaal gelijk, aangezien ik mijn bivy & oval op het moment van gebruik ook als mijn huis zie, en de vierkante mtr. voor eventuele rod pod of banksticks. Vind ik dat je idd. je eigen huis mag verdedigen. Een ieder naar eigen wens in te vullen!!!

mvg.
Gebruikersavatar
John Berg
Berichten: 39
Lid geworden op: 29-07-2008 10:52
Locatie: Meeuwen

19-06-2011 13:42

Te gek voor woorden.
Ik hoorde het dit weekend op de Fisn Inn.
We hebben je gemist Bert!!

Heel veel sterkte en een snel herstel toegewenst.

Gr JOHN