3x Delkim TXI Plus gestolen????????


Plaats reactie
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

09-05-2011 14:15

DELKIMS AANGEBODEN?? 3x Delkim TXI plus voor 150 euro!

Heren, nu ben ik zelf nogal achterdochtig maar wie slaat hier op aan. Vast hebben enkelen de ad gezien gok ik zomaar.

Via marktplaats zag ik dit ''koopje'' voorbij komen. 3 delkim's, volgens mij blauw, rood en paars dacht ik dat de kleuren waren. De adverteerder was pas 1 dag actief op MP. De email komt niet overeen met de achternaam, helemaal niet zelfs. Ik heb wel een mobiel telefoonnummer, waarmee gezonden wordt via internet Iphone. Dus het is een vast nummer, veelal gekoppeld aan een persoon, omdat internet via prepaid een beetje duur is. Ik heb ook een woonadres gekregen. Eerst laten weten dat ik het opgestuurd wilde hebben en zijn adres ook wilde. Daarna aangegeven het toch op te willen halen. Dit kon, was op hetzelfde adres als eerder door hem aan mij opgegeven. Dus dat klopte. De aanbieder gaf zelf aan dat ik het ook kon komen ophalen, dus ik geloof wel echt dat hij de spullen heeft.....Sorry mourad....hhah maar deze aanbieder klonk mid 20, en sprak Noord Afrikaans. Jij was het niet, en echt veel andere zijn er ook niet die karpervissen......wel pikken :lol: Gaf aan het setje wet te doen ivm aanschaf Home Cinemaset, maar in de ad stond ivm nieuwe piepers.

Ik heb ergens het vermoeden dat het mogelijk van diefstal afkomstig is? Ik ben wel mij machte om e.e.a. uit te zoeken, maar goed ik wil geen gestolen goederen overnemen. Ik heb aangegeven ze evt morgen op te komen halen. De advertentie is nu weg.

Zijn er nog meer mensen die hebben gereageerd of hun Delkim's kwijt zijn??
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

09-05-2011 15:17

of iemand waarvan een familielid is overleden en zij deze te koop aanbieden, en geen flauw benul hebben wat dit nu kost :wink:
MVG, Bart Bosch.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

09-05-2011 15:22

jordyopthof schreef:Sorry mourad....hhah maar deze aanbieder klonk mid 20, en sprak Noord Afrikaans.


Gelukkig ben ik geen Noord Afrikaan :lol:
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

09-05-2011 15:43

Mourad, hahaha. :wink: Nee, dat is zo. Dat had ik al elders een x gelezen uiteraard.

Nee, zoals je kunt lezen gaf hij in de ad zelf aan andere piepers te willen. Ook bij het telefoongesprek gaf hij aan dat er geen ontvanger bij zat, vandaar de lage prijs. Wellicht is het snel geld nodig hebben?

Maar meestal is je gevoel een goede raadgever.
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Simon Grol
Berichten: 155
Lid geworden op: 01-11-2009 14:06

09-05-2011 15:45

Als je er op reageerd dan krijg je gelijk een mailtje terug en als je zeg ik wil ze graag ophalen dan hoor je niks meer dus dan weet je het wel!

Simon.
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

09-05-2011 19:16

Stond laatst nog ergens of het nou hier was of ander topic of board dat er iemand een 3 verschillende kleuren delkim txi plusjes kwijt was doordat ze waren gestolen samen met nog meer andere vis artikelen. Waarschijnlijk gaat het hier zeker om diefstal en dergelijke is in ieder geval een vreemde zaak.

mvg; jan
Gebruikersavatar
Niek Wijnen.
Berichten: 728
Lid geworden op: 15-08-2003 02:00
Locatie: Nijmegen

09-05-2011 19:39

Zijn ze er nog?? :lol: :lol:
Catch them if you can...
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

10-05-2011 15:44

Dat van die gestolen spullen stond mij idd ook bij. Daarom wilde ik het hier ook even onder de aandacht brengen.

Ik ga ze niet halen. Al zijn ze 150 euro. Er zijn op dit moment in mijn ogen teveel dingen die niet kloppen. Ik wil geen gejat spul.
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Plaats reactie