GESTOLEN!!!!!!!!!!!!!!!!


Plaats reactie
Michiel de Haas
Berichten: 19
Lid geworden op: 18-05-2008 23:21

22-04-2011 19:31

Ik was mijn spullen naar de auto aan het brengen, ik kan het niet in een keer meenemen, ik laat mijn foedraal, tas en slaapzak liggen voor de tweede keer maak nog een praatje met iemand kom terug en weg was alles, dit is gebeurd in Woubrugge, ben kwijt att beet verklikker+ontvanger, 3 arca bifa beet verklikkers,van rvs 3 hengels + shimano molens 10000 xte kevin nash frostbite all season sleeping bag plus een tas met accessoires en vis passen ik denk dat ik voor 1500 euro kwijt ben de klootzakken en het erge is nog dat ik volgende week naar abbeylake ga :evil: michiel
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

22-04-2011 19:38

Zwaar kut inderdaad.
Alleen laat je spullen niet langer dan nodig achter en ga dan ook geen praatje aan met iemand!

Al met al is het niet goed te praten! Het is wel weg!
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
jan mol
Berichten: 127
Lid geworden op: 01-11-2009 11:25
Locatie: kampen

22-04-2011 21:40

he Michiel

dat is zwaar kloten, ik zou marktplaats eens in de gaaten houden
ik doe het wel voor je als ik wat verdacht zie dan hoor je van mij (kijk er bijna elke dag)
suc6

gr jan
een zuidwester wind in het land biggen op de kant
Cor Hendriksen
Berichten: 119
Lid geworden op: 07-10-2010 22:33

22-04-2011 22:35

echt klote wat die mensen hebben gedaan :-?
maar raven heeft desnoods morgen wat acties.
Vincent Wilgenkamp
Berichten: 28
Lid geworden op: 28-09-2009 21:43
Locatie: gelderland

23-04-2011 11:53

bij mij is het hetzelfde overkomen, ze hebben gelukkig de hengels laten staan dat was de veel schouwen denk ik,
zwaar klote uit ERVARING.
Michiel de Haas
Berichten: 19
Lid geworden op: 18-05-2008 23:21

23-04-2011 11:55

dank jullie wel ik kijk ook overal op internet :cry:
Gebruikersavatar
Richard Mol
Berichten: 436
Lid geworden op: 17-12-2009 21:17
Locatie: Westfriese carp scene
Contacteer:

23-04-2011 16:45

Ik geef ze toch niet terug
sjors bal
Berichten: 71
Lid geworden op: 25-01-2007 23:21
Contacteer:

25-04-2011 00:06

ik snap dat het zwaar klote voelt als je spullen door een andere meegenomen wordt
maar wie laat nou zijn spullen onbeheerd achter dan vraag je er wel om hoor,
en dan ook nog op je gemak een praatje maken.
daarom vis ik altijd met zijn 2je en als ik alleen gaat dan heb ik alleen maar spullen bij me dat ik het in 1x kan lopen ook met nachtvissen een trolly doet wonderen

wat ik ook niet snap is dat sommige een stukje gaan lopen en dan de alles achter laten
en niet een paar meter maar echt een end lopen van hun spullen als je kwaad wil doen ga jer gewoon zitten en dan zijn het jouw spullen want er staat geen naam op en je bent in het openbaar en mag gewoon als gevonden goed beschouwd worden wel makkelijk als je nieuwe sullen wil hebben.

verder hoop ik voor je dat je spullen terug vind of krijgt
Gebruikersavatar
Erwin Pietersen
Berichten: 244
Lid geworden op: 02-07-2008 23:08
Locatie: Groningen

25-04-2011 00:35

sjors bal schreef:ik snap dat het zwaar klote voelt als je spullen door een andere meegenomen wordt
maar wie laat nou zijn spullen onbeheerd achter dan vraag je er wel om hoor,
en dan ook nog op je gemak een praatje maken.
daarom vis ik altijd met zijn 2je en als ik alleen gaat dan heb ik alleen maar spullen bij me dat ik het in 1x kan lopen ook met nachtvissen een trolly doet wonderen

wat ik ook niet snap is dat sommige een stukje gaan lopen en dan de alles achter laten
en niet een paar meter maar echt een end lopen van hun spullen als je kwaad wil doen ga jer gewoon zitten en dan zijn het jouw spullen want er staat geen naam op en je bent in het openbaar en mag gewoon als gevonden goed beschouwd worden wel makkelijk als je nieuwe sullen wil hebben.

verder hoop ik voor je dat je spullen terug vind of krijgt


Je vraagt er natuurlijk niet om. Ik loop ook wel eens twee keer, omdat ik denk dat dit kan op de plekken waar ik vis(nog nooit bij mij iets gestolen). Er lopen gewoon een hoop zielige mensen rond(waar ik niet om vraag). Ik ben dan wellicht iets te goed van vertrouwen en trek uit deze post mijn leer, maar er om vragen gaat mij iets te ver.

Gevonden goed? daar heb ik nog nooit van gehoord. Waardevolle spullen die liggen niet zomaar ergens op straat en het is dan de bedoeling dat je dit inlevert bij de politie, zodat wanneer de regmatige eigenaar zich meld dit kan opeisen. Gelukkig zijn er nog mensen die dit doen en zodoende heb ik 2 maanden terug mijn blackberry die ik verloren was retour gekregen. Ik zeg niet dat ik alles wat ik vind geef aan de politie, maar gevonden goed daar heb ik niet eerder van gehoord.

Dan even on topic. Ontzettend zuur en zoals eerder vermeld blijf een beetje zoeken op internet(speurders, marktplaats en zelfs ebay). Ik zit ook veel op marktplaats en mocht ik iets zien wat je kwijt bent dan zal ik je even een mail sturen.
't kin nait mizzen, dei veul drinkt mout ook veul pizzen.
Gebruikersavatar
erik pors
Berichten: 180
Lid geworden op: 06-08-2004 19:34
Locatie: langs de waterkant en bij mn vijver

25-04-2011 02:30

Ja dat is klote allemaal dat zulke spullen weg moeten worden gejat.
Misschien een schale troost ik heb nog 4 gladiator hengels liggen van 2,75 lbs mvg erik
vissen tot je er dood bij neervalt :):)
http://www.hareco-hengelsport.nl
spiegel :20 kilo
schub :18 kilo
spiegel :24 kilo
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

25-04-2011 10:17

gebeurt hier niet?
gebeurt tegenwoordig overal.
geloof me vind het klote voor je maar moet toch ook kwijt dat ik het erg dom vind.
die gasten die dat meegenomen hebben weten ook wat dat waard is en karpervissen is erg populair en duur.
succes verder.
Vis is vis
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

25-04-2011 10:30

Vroeger kon je de spullen onbeheerd achterlaten. Maar niet heus.

Volgende keer zal het je niet gebeuren, maar het is een harde leerschool. En veel geld.

Ik hoop dat je nog wat bij elkaar kunt scharrelen voor je uitje. Maar ik zou me aardig gehandicapt voelen.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Danny de Witt
Berichten: 11
Lid geworden op: 21-03-2011 19:08
Locatie: Roosendoal

27-04-2011 20:30

Mijn tas zullen ze zoiezo niet meenemen, daar zit een loodtasje in van 20 kilo ofzo hahaha, Anti-diefstal!!!

Zonder gekheid echt zuur voor je man!! hoop dat je diegene pakt en zijn kop eraf trekt!! succes.
Carp Fishing Ruined My Life! But I Love It!
Gebruikersavatar
Remco Akkermans
Berichten: 17
Lid geworden op: 20-06-2005 17:20
Locatie: Oosterhout NB

27-04-2011 20:58

Echt klote,





Volg Ron en Remco tijdens de Carp Angling Word Championship 2011 in Amerika.
http://www.ebizu.nl
Robert Steiger
Berichten: 96
Lid geworden op: 16-08-2010 12:28
Locatie: Maassluis

28-04-2011 06:23

Degene met wie je hebt staan praten, ken je die?

Misschien was het wel opzet van hem/haar om jou aan de praat te houden zodat de anderen meer tijd kregen om je spullen mee te nemen.

Ik weet niet of je een trolley hebt? Anders raad ik je echt aan deze aan te schaffen. Vroeger sjouwde ik mij ook een breuk, maar zo een trolley is echt werelds. Heb nooit meer hoeven sjouwen en heb het ook nog niet mee gemaakt dat het niet op mijn trolley paste.

Succes met de aanschaf van nieuw spul of mogelijk het terugvinden van je oude spullen.
Boudewijn pilon
Berichten: 142
Lid geworden op: 25-10-2010 19:59
Locatie: hoorn

04-05-2011 19:54

kan je geen transploft kar nemen dan kan je wel alles mee nemen
Sander Russing
Berichten: 372
Lid geworden op: 01-05-2011 17:23

04-05-2011 20:57

Is het misschien een mogenlijkheid om je spullen in het vervolg te verzekeren. Vooral als het gaat om zulke bedragen :o

Je kan tegenwoordig ook je telefoon of zonnebril verzekeren voor weinig misschien is dit voor een acceptabel bedrag ook mogelijk voor je visspullen.

Het is dat mijn visspullen all together misschien 1000 euro waard zijn, maar ik heb ze geregeld de nacht voor het vissen al in de auto liggen. En kan me voorstellen als iemand weet dat jij voor duizenden euro´s aan visspul heb liggen ze ook wel je garage of huis open breken voor zoiets.

Vind het wel zuur voor je :( dit wens je natuurlijk niemand toe.Ben eigenlijk bang dat dit voor iemands eigen collectie is :( Maar hopenlijk krijg je het nog terug.



Tip! als je er contact over hebt gehad met de politie en getuigen dat de spullen er rond een bepaalde tijd wel nog stonden en jij alleen naar je auto liep om de rest te halen dan kun je je misschien beroepen op het waarborgfonds. (zijn wel bepaalde voorwaarden aan verbonden moet je zelf even opzoeken)
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

05-05-2011 09:27

Als ze je garage + je huis openbreken valt het gelukkig onder de inboedelverzekering. Ik heb hierbij nog een extra post opgenomen voor max 7.500 € aan spullen buitenshuis. Kostte me maar 7 euro p maand extra dus mn hengelspulletjes zijn ook mooi verzekerd :D

Maar niettemin zwaar klote als dit je gebeurd, ik zou helemaal gek worden denk....
Gebruikersavatar
kevin bogers
Berichten: 73
Lid geworden op: 24-03-2011 21:57
Locatie: breda

05-05-2011 12:54

als ik jou was '' klop het af hoop niet dat mijn spullen gestolen worden''

zou ik marktplaats en 2dehands en die site's goed in de gaten houden ook bij de lokale supermarkt kijken of er geen advertentie staan of zo 9 van de 10 keer verkopen ze die spullen toch op zoeen manier




nog veel suc6 ;)
t Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
Gebruikersavatar
nico offerman
Berichten: 383
Lid geworden op: 03-05-2004 20:50
Locatie: Schiedam

05-05-2011 18:04

Leuk die verzekering,
maar die verzekering betaald echt niet uit als je je spulletjes zonder toezicht achterlaat hoor.
Zelfs niet als je in je tentje ligt te pitten.
Ik heb dit bij meerdere verzekeringen nagevraagd,maar niemand keert iets uit.
Hopen dat die kordaverzekering ook naar Nederland overwaait.
groeten nico
Plaats reactie