Interview Maatschappijleer


Plaats reactie
Rick Acker
Berichten: 230
Lid geworden op: 20-09-2009 20:11

20-01-2011 21:27

Hallo mensen van het board.

Ik heb voor het vak maatschappijleer de opdracht gekregen om een interview af te nemen bij een persoon die een beroep uitoefend dat ik zelf later ook graag zou willen doen. Nu ben ik eens gaan zoeken op internet, maar ik kon helaas van niemand een e-mailadres o.i.d vinden die een beroep uit oefende wat ik zelf later ook uit zou willen oefenen. Ik was dus benieuwd of er op het board iemand was die iets doet omtrent waterbeheer en die mij zou willen helpen. Ik weet dat dit onderwerp eigenlijk niet in de discussiehoek thuishoort, maar eigenlijk in het subforum; Waterbeheer, maar aangezien ik het interview zo snel mogelijk nodig heb ( niet opdringerig bedoeld ) leek het me het slimste om dit topic te starten in een drukker bezocht deel van het forum. Aangezien er vrij weinig activiteit te bespeuren is in het forum over waterbeheer. Als u een beroep beoefend omtrend waterbeheer en bereid bent mij te helpen door middel van het invullen van een tiental vragen, die ik U dan per Pb stuur hoor ik graag van U!

( Moderators: Als u het alsnog nodig vind om dit topic naar het forum ''waterbeheer'' te verplaatsen is dit natuurlijk ook oké )


Mvg,

Rick van den Acker.
M.v.g. Rick van den Acker
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-01-2011 21:41

Willem-Alexander der Nederlanden doet iets met waterbeheer. Je weet maar nooit of hij toevallig een van de CarpBoard leden is. :wink:

Nee sorry, maar houdt wel je bericht hoog. Wellicht brengt een e-mail naar Sportvisserij Nederland je het snelst bij de bron.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

20-01-2011 21:56

Groet'n Henk..

still growing Old.
Rick Acker
Berichten: 230
Lid geworden op: 20-09-2009 20:11

20-01-2011 22:10

Bedankt voor de snelle reacties.
Een topvisser interviewen zou natuurlijk ook hartstikke leuk zijn, en als het zou kunnen zou ik daar ook mijn beroep van willen maken. Lijkt me allees wel sterk dat het zover gaat komen.
Ome Gerwin is al van een mailtje voorzien, nu maar hopen op een snel antwoord :).
Mochten er toevallig nog mensen zijn die iets omtrent karpervissen als beroep hebben ( bijv; boilie maker, verkoper in een hengelsportwinkel of iets anders op karpervisgebied ) zou ik het ook erg graag horen.

Met vriendelijke groet,

Rick van den Acker
M.v.g. Rick van den Acker
Gebruikersavatar
Mehmet Yildiz
Berichten: 209
Lid geworden op: 20-04-2010 21:28
Locatie: Grunn

21-01-2011 01:36

Rick,

Mocht je nog een "top-visser" willen interviewen, iemand die bekend is omdat hij veel in de bladen staat, laat het me dan even weten. Ik zal dan eens kijken wat ik voor je kan betekenen....

gr.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

21-01-2011 08:08

De topvissers van tegenwoordig hebben alleen geen fuck met waterbeheer te maken, althans, niet in hun functie als topvissert.. Zou het inderdaad gewoon eens bij SVN vragen, of één van de waterschappen..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Rick Acker
Berichten: 230
Lid geworden op: 20-09-2009 20:11

21-01-2011 09:15

Sven, in mijn tweede reactie vertelde ik al dat een 'topvisser' ook erg leuk zou zijn, evenals iemand die op een andere manier met de karperwereld te maken heeft tijdens zijn of haar werk. Naar Svn kan ik wel nog een mailtje sturen :D.
Mehmet, je krijgt een Pb'tje!

Met vriendelijke groet,

Rick van den Acker
M.v.g. Rick van den Acker
HaPe van Ee
Berichten: 295
Lid geworden op: 07-12-2010 18:14

21-01-2011 15:22

Yeah..., doen Rick, sturen dat mailtje.
Een interview met Sven the Man.
Kan geen maatschappijleraar om heen. :lol:

met dollende groet

HPE
Met de wind van gisteren kan men vandaag niet zeilen...

http://www.youtube.com/watch?v=xxGUeonyNnE
Jos de Wit
Berichten: 342
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heemskerk

21-01-2011 19:48

Rick, als een schouwmeester voldoende is, stuur je vragenlijst maar.
Jos de Wit
Berichten: 342
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heemskerk

23-01-2011 01:27

Rick, volgens mij zijn de antwoorden niet via pb naar jou te sturen, geef anders even je email, dan lukt het zeker.

Jos.
Bert-Jan Bosman
Berichten: 191
Lid geworden op: 02-02-2006 18:19
Locatie: Genemuiden

09-02-2011 14:02

ik weet niet of je het eventueel in de wereld van de aquacultuur zoekt, ik studeer hier in wageningen en miss kan ik je nog wel aan iemand helpen ;) eventueel zou je contact op kunnen nemen met valkenswaard, die levert bijvoorbeeld de karpers voor uitzetbeleid. Echter heeft hij er veel meer dan enkel spiegelkarper. Toen ik daar vorig jaar stage liep had hij bijvoorbeeld ook een kwart miljoen snoekbaarsjes zwemmen van ong. 250mg ook erg interessant. Als je wat wilt weten hoor ik het wel en laat eens wat specifieker weten wat je zoekt.
Plaats reactie