''vrienden'' in dit wereldje.


Plaats reactie
K. van den Herik

27-12-2010 12:13

zalig zijn de onwetenden pjotte...

Piet,

Niet moeilijk, jij begint over “vrienden” enzo dus jij hebt een bepaalde gedachtengang met je “vrienden”. Ik denk zomaar, dat je er blind van uit gaat dat iedereen zoals jij denkt. Das jammer, maar niet waar.

Mij boeit het nu werkelijk niets wie wat wanneer en waarom niet. Ik kan alleen heel goed 1 en 1 optellen. Als ik lees dat er maar heel weinig bezoek komt ( zie bericht 25-11 van Aart) is het bij mij 2 dat er dan van zijn vele vroegere vrienden er niet zoveel langs komen.

En al je je daarbij aangesproken voelt, zal wel ergens een kern raken. Had niet aan jou gedacht verder. Nooit gedaan ook trouwens.

Weet trouwens wel dat er aan jou verhaal mbt tot pb er ook 2 kanten zitten.
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

27-12-2010 12:29

Klaas
Dat jij een andere kant van het verhaal zal hebben gehoord zal best wel en ik sta te popelen dat iemand daar mee naar buiten komt. Dan pas zal ik mijn kant laten horen, iets wat ik nog niet heb gedaan. Vele weten niet eens dat ik er al twee jaar weg ben!
Dat heeft echter niets met Bertus te maken dus ga ik daar niet verder op in.
Ik weet het verhaal heel goed over die vrienden dus ik schrijf niet zomaar wat. Echter ik zal pas helemaal ermee naar buiten komen als ik onwaarheden lees.
Piet
K. van den Herik

27-12-2010 12:40

Gezien jou aanval van enige tijd geleden richting Daniel en daarna een paar verhalen in een winkel heb ik navraag gedaan. Als 100% waar was geweest wat ik in de winkel hoorde had ik dat hier zomaar verteld, geen probleem. Recht is recht en krom is krom.

Zoals gewoonlijk is er wit en zwart en heel veel nuances grijs.

De uitdaging was met 3 gezichten dus dat was al in 2009 1 en 1 is 2,5 toch?

Ik weet niet met wie eens met wie zou moeten praten, maar ...

ach laat maar suc6 ermee.
Laatst gewijzigd door K. van den Herik op 27-12-2010 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

27-12-2010 12:45

Klaas ook hier ben ik totaal niet bang voor en zou maar al te graag in discussie gaan over hetgeen jij dan wel niet van hun hebt gehoord!
Piet
K. van den Herik

27-12-2010 12:49

Denk dat je dat eens zou moeten doen, met de belanghebbende Koen of zo...


MVG

Klaas

Ben met 3 dingen gelijk bezig, kan niet he sorry...
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

27-12-2010 12:52

Belanghebbende wie? Klaas als ik daar nu aan begin kan ik wel weer een boek schrijven. Lijkt mij beter het nu niet te doen en zeker niet in deze topic.
Piet
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

27-12-2010 12:58

Moet dat nou, dat steken onder water?

Het is zogezegd maar een forum en nep, maar ondertussen, het straalt er vanaf. Jammer, zéker in een topic als dit. Ik denk als stil protest maar weer aan Joris' uitspraak aan het IJsselmeer:

"God vergeef het ze want ze weten niet wat ze doen.".

Piet, ik heb veel respect voor jouw verhaal, maar eigenlijk zou je dit voor jezelf en je goeie vriend Bertus moeten bewaren en koesteren. Ik bedoel dit niet anders dan goed, maar ik denk dat je dat wel begrijpt.

Ik wil geen kaart sturen, want dan breek ik voor mijn gevoel in op gevoelig terrein, maar ik wens Bertus en zijn naasten natuurlijk alle goeds, wat dat ook moge zijn.

Vrienden ben je niet omdat je iets van elkaar moet, maar omdat je iets van elkaar mag.

Zijn is genoeg, alles zelfs.

Het is goed om te zien dat sport nog altijd verbroedert.

Groeten,
Willem
K. van den Herik

27-12-2010 13:34

joh zoals je al bezig bent onderwater te porren tel ik 1 wel weer bij 1 op en kom ik weer op 2. Ik vind het allemaal heel zielig hoor die verhalen. Schrijf je boek of niet, het boeit me geen zier.

Ik heb het voor jou opgenomen zeg maar, maar dat geeft niet, want ik ben bang dat ik er echt naast zit/zat.
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

27-12-2010 13:46

Klaas,

Ik heb je een privébericht verzonden, lijkt me beter, want dit gaat niet meer over waar het topic voor bedoeld is.

Groet,
Willem
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

27-12-2010 13:56

Vrede op aarde en in de mensen een welbehagen
Penvissen, omdat een wegzakker een mooie opsteker kan zijn!
http://www.karperbeheer.nl, word lid van de BVK!
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

27-12-2010 14:06

momenteel ver te zoeken, maar het is dan ook geen kerst meer :evil:
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

27-12-2010 14:07

ik ken Bertus ook niet en een ieder doet waar hij of zij zich goed bij voelt. voor mij voelde het goed om hem toch en kaartje te sturen als hart onder de riem, lekker belangrijk of hij mij kent....
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
Gebruikersavatar
stefan laurijssens
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-03-2010 18:17
Locatie: Brielle

27-12-2010 15:45

ik zou gewoon iedereen in zn waarde laten zegmaar, piet ik zou het verder voor u zelf houden. want anders vergeet u dalijk de goede dingen en dan let u meer op de niet waar stukken. zo denk ik er over. bij alles het is gewoon echt vervelend
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

27-12-2010 15:58

Piet en Klaas ik zal dit niet snel doen dat weten jullie beiden heel goed maar ik ben van mening dat je dit niet op dit forum verder uit moet diepen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

27-12-2010 16:11

Pffff, het zal weer eens niet.. :roll:

Voorlopig even een slotje erop gegooid tot er wordt besloten wat er verder met deze topic gebeurt.

WPJ Barnas schreef:dit gaat niet meer over waar het topic voor bedoeld is.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

28-12-2010 23:56

Nu de lucht is geklaard kan deze topic weer heropend worden
Gebruikersavatar
kornelis schipper
Berichten: 351
Lid geworden op: 31-03-2010 14:32
Locatie: putten

01-01-2011 18:30

Vrienden in dit wereldje heb ik heel veel omdat ik iedereen veel gun,mensen die mijn vriend niet meer zijn, dat zijn degene die niemand wat gunnen!Piet is ook een vriend van mij maar er zijn altijd zoveel mensen die een ander niets gunnen dat ik dan maar zeg tegen die mensen,wat ze het liefst horen.Maar je kunt niet iedereen te vriend houden.want de vijand van mijn vijand is ook mijn vriend.Dus als we allemaal een stukje vooruit willen met ons zelf moeten we soms liegen en compromissen sluiten om verder te komen in ons leven.Ik heb schijt aan die mentaliteit dus zeg vaak wat ik denk,en dan leer je veel vrienden kennen!En verlies je ook veel vrienden ,want alles wat je zegd en schrijft kan en wil tegen u gebruikt worden.Dus als je zwijgd kan dit vaak veel beter zijn dan eerlijk een antwoordt te geven op vragen,die het daglicht niet kunnen verdragen.
Ik ben dom maar mijn vrienden weten wel beter.die zwijgen en trekken leer uit dingen die ik schreef en zei tegen deze mensen.
VRIENDEN ze zijn er in veel diversietijden en vijanden ook maar de mens is ook maar een mens.
groetjes van kees , piet veel sucses met je rig solutions soms is het tijd om verder te gaan.
Vissen is ontspanning en geen gezeur met elkaar.
Patrick Wielenga
Berichten: 178
Lid geworden op: 05-04-2010 10:28
Locatie: Joure

02-01-2011 18:10

Leuke "soap".
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

03-01-2011 07:01

Gisteren weer eens op bezoek geweest bij Bertus, in totaal heeft hij nu 57 kaarten (waaronder ook enkele hele grote) ontvangen en daarnaast ook wat leuke dingen om op te drinken en op te eten. Dit doet hem erg goed en namens Bertus moet ik iedereen daarvoor weer hartelijk bedanken. Tevens wenst hij iedereen een gelukkig nieuwjaar toe.
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

12-01-2011 12:17

Als je allemaal zo even leest dan is die radiocommercial wel terecht. Mensen die ziek zijn worden blijkbaar vaak door ''vrienden'' in de steek gelaten.
Ik heb liever een paar vrienden dan een heel dorp vol, dat heb ik wel ervaren.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

12-01-2011 14:06

Het board lijkt steeds meer op een dorp. :roll:

Iedereen kent elkaar, maar ook eigenlijk weer niet :roll:

voor 80% die hier surft is het karper vissen een hobby ( waar onder ik )
15% a way of life
5% heeft een zaak , een blad, of iets anders wat met karper vissen te maken heeft.

Soms worden hier zaken uit besproken die 95% van de mensen die hier surft niks aan gaan. lijkt me beter voor je zelf ( De gene die de schoen past die trekt um aan )

Het verleden is het verleden, Op naar het heden :wink:

Dit is goed bedoelt , en zet dan hopelijk ook een aantal mensen aan het denken.
Ik hoor ook een hoop of heb een hoop gehoord, maar weet al te goed dat er 2 kanten aan een duppie zit.
Ook ik heb mensen ontmoet die in mijn ogen zeker niet het respect verdienen die ze krijgen, >>> arrogant, kunnen je geen normale blik geven als je geintreseert bent in hun product, of het product waar ze voor uit komen.
In elke sport, hobby of wat dan ook komt dit heel veel voor.
Ik laat het lekker, en maak me er niet te druk over, zo lang ze maar niet aan me komen.

Is al weer bijna zomer heren kunnen we weer vissen :roll: nog eventje,s vol houden :wink:

MET VRIENDELIJKE GROETEN
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

15-01-2011 15:06

Ik heb af en toe door de karperwereld gewandeld. Vond het niet prettig op mijn tenen lopen...
Laat mij maar dikke vissen vangen. Heb ik geen (vrienden) voor nodig.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

20-01-2011 07:00

Ik loop nog steeds door dit wereldje Robert, het wel leuk om te zien dat er op sommige neuzen eeuwige sneeuw ligt, zo ver steken ze de lucht in. :lol: Ik slaap weer ergens in een hotel met Carp, kerels met steenpuisten onder hun armen is iets wat dan ineens een epidemie is. Het is maar kapervissen mensen, meer is het niet. Het is wel weer leuk om met een paar ''vis''vrienden ergens in Zwolle een kroeg in te duiken. Daar moet het bij een beurs ook om gaan, leven en laten leven.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
K. van den Herik

20-01-2011 07:19

Robert,

Als je "vrienden" je aanwijzen waar je moet wezen, helpt het wel toch?

Of erger je je dan groen/geel of oranje
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

20-01-2011 10:09

:D
Penvissen, omdat een wegzakker een mooie opsteker kan zijn!
http://www.karperbeheer.nl, word lid van de BVK!
Plaats reactie