meerdaagse sessie


Plaats reactie
Dave Rietveld
Berichten: 29
Lid geworden op: 20-09-2009 18:56

13-10-2010 17:53

Als je een meerdaagse sessie houdt dan liever open of gesloten water en waarom?

en als je een nacht blankt op open water, dan verkassen of blijven zitten?
en waarom!

ben benieuwd
greets :)
Hoe krijg je vissen aan de lijn?

BEL ZE OP
jurgern rijnsdorp
Berichten: 74
Lid geworden op: 28-09-2010 21:22

13-10-2010 19:31

Dave Rietveld schreef:Als je een meerdaagse sessie houdt dan liever open of gesloten water en waarom?

en als je een nacht blankt op open water, dan verkassen of blijven zitten?
en waarom!

ben benieuwd
greets :)


zelf zou ik kiezen voor een geslotenwater maar het ligt eraan wat jou voorkeur heeft toch?
en als je blankt kun je altijd verkassen maar het zou zonde zijn als ze net dat jij wegbent op je stek duiken.

groeten
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

13-10-2010 19:33

Ik zou zeggen open water

Maargoed dat is ieder zijn eigen keuze, open water heeft het voordeel dat je verrassingen kan verwachten en dat je je stek minder snel om zeep helpt.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

13-10-2010 23:18

leen goudappel schreef:Ik zou zeggen open water

Maargoed dat is ieder zijn eigen keuze, open water heeft het voordeel dat je verrassingen kan verwachten en dat je je stek minder snel om zeep helpt.


ga met je mee Leen altijd afwachten en surprise en ook nog eens kans op record karper wat ik nou niet zo snel zie gebeuren op gesloten water.

blanken hoort eenmaal bij de visserij doorzetten en doorgaan is dan mijn motto, keep going for catching fish.

mvg; jan
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

13-10-2010 23:19

[quote="leen goudappel"]Ik zou zeggen open water

Maargoed dat is ieder zijn eigen keuze, open water heeft het voordeel dat je verrassingen kan verwachten en dat je je stek minder snel om zeep helpt.

ga met je mee Leen altijd afwachten en surprise en ook nog eens kans op record karper wat ik nou niet zo snel zie gebeuren op gesloten water.

blanken hoort eenmaal bij de visserij doorzetten en doorgaan is dan mijn motto, keep going for catching fish.

mvg; jan
Gebruikersavatar
Bjorn Emans
Berichten: 37
Lid geworden op: 30-03-2008 20:45
Locatie: Roermond

14-10-2010 10:51

Hey Dave,
Tja het is net wat je wil. Ik heb zowel op gesloten als op open water geweldige en zeer teleurstellende meerdaagse sessies gehad.
mijn voorkeur blijft toch het open water. 1: omdat een gesloten put vaak niet heel spannend is omdat meestal het bestand bekend is.
2: open water bied vaak meer mogelijkheden.
Het is dus eigenlijk net wat je wil en waar je je het best bij voelt in jou visserij.

MVG,

Bjorn Emans
Jasper van Esch
Berichten: 9
Lid geworden op: 12-10-2010 08:10

14-10-2010 13:44

Inderdaad het hefet voornamelijk met persoonlijke voorkeuren te maken. Ik heb echter op een gesloten water vaak leuke sessies gehad maar juist op een open water verrassende sessies gehad.
Ik denk ook dat je op een gesloten water sneller de kans loopt dat andere mensen, op jou stek vissen terwijl jij daar nog een voersessie uit aan het zetten bent. Dit kan er voor zorgen dat het resultaat wat tegen valt.
Op een open water, mits je een goede niet zo bkende stek kiest kun je veel zorgvuldiger een voersessie uit zetten en heb j edenk ik meer kans op een leuke ONBEKENDE vis. Daar zit dan misschien wel die ene topper bij.

Veel succes groeten Jasper
Dave Rietveld
Berichten: 29
Lid geworden op: 20-09-2009 18:56

14-10-2010 21:28

danku danku,

het wordt idd open water:)
ik stuur hier nog wel ff of het wat is geworden

3dagen 2nachten
fishing 8)
Hoe krijg je vissen aan de lijn?

BEL ZE OP
Dave Rietveld
Berichten: 29
Lid geworden op: 20-09-2009 18:56

19-10-2010 22:05

nou het was top hoor,

2brasems, een lijnbruek bij het inhalen(zonder vis) en veel regen en kou,:P
MAAR het was gezellig en das ook altijd weer is leuk,

volgende keer beter. Hoi
Hoe krijg je vissen aan de lijn?

BEL ZE OP
Gebruikersavatar
Tim Kreuger
Berichten: 206
Lid geworden op: 21-09-2009 00:29
Locatie: Soul Alcatraz

20-10-2010 13:57

Open of gesloten water is een hele persoonlijke keuze. Ken zat gasten die zich volledig vastbijten aan een bepaalde (gesloten)put, of juist op een bepaald kanaal of open plas.
Zelf doe ik het eigelijk een beetje afwisselen, maar denk dat ik vaker op open water te vinden ben.
Plaats reactie