Hier word ik boos van....


Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

06-09-2010 19:20

Carpyboy dan? :wink:
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
K. van den Herik

07-09-2010 08:13

Ik discrimineer niet ik heb voorkeur.


kom hier nog maar eens overheen. Mooi afsluit monument
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

07-09-2010 09:45

Schitterende poëzie Kees :lol:
Penvissen, omdat een wegzakker een mooie opsteker kan zijn!
http://www.karperbeheer.nl, word lid van de BVK!
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

08-09-2010 07:51

ga toch vissen.....
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
ron lemmens3
Berichten: 282
Lid geworden op: 15-06-2008 13:14
Locatie: bergeijk

08-09-2010 16:26

en laat ons vissen :-?
wie ut klein niet eert, ist groot niet weerd ;)
Demis Wenting
Berichten: 8
Lid geworden op: 03-03-2010 20:10

09-09-2010 21:11

wil iemand mij de telefoonnimmers geven van deze dealende jochies,mijn slangen eten deze maat visjes ook.Wat een discussie over wat kinderen niet weten.Spreek de kinderen goed aan en leg ze uit waarom ze iets niet moeten doen.Valt niet altijd mee!! :wink:
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

03-10-2010 18:43

vroeger kon je bij ons kleine karpertjes kopen om te snoeken, die zwommen lekker lang. En daar had niemand problemen mee.
We slaan soms wel een beetje te ver door vind ik, iedereen koopt kibbeling, terwijl er amper nog een fatsoenlijke gul te vangen is op de noordzee. zouden degene die de karper als god zien dit ook slecht vinden?
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

03-10-2010 19:12

ik kan me nog wel iets leuks van vroeger herinneren ik was een jaar of 12 en ik liep rustig langs de waterkant of ik nog wat visjes kon zien ik ging elke dag trouw naar de duiker ging op me buik liggen en zag een zwerm visjes en af en toe een snoek brasem of karper
toen ik een man aan het vissen zag jaar of 50 denk ik kon ik het toch niet laten om even te kijken bij de vriendelijke man ik vroeg netjes of de meneer al wat gevangen had ja zei die trots kijk ik heb er 1 een hele mooie snoek . zie ik daar een snoekje liggen cm of 70 nog naar adem happend op de grond .ik weer op mijn beurt meneer zet u die snoek niet terug nee zei die man die eet ik lekker op vanavond .ik vond dat erg zielig zo mooie vis eet je toch niet op .toen de meneer effe niet op lette pakte ik de snoek gooide hem ver in het water en begon heeeeeel hard te rennen ik hoorde nog de boze meneer van alles roepen of die achter me aan kwam weet ik niet durfde niet meer achter om te kijken heb gerend tot ik thuis was :lol: ja zoiets vergeet je nooit meer gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Patrick Wielenga
Berichten: 178
Lid geworden op: 05-04-2010 10:28
Locatie: Joure

03-10-2010 21:12

afknallen die kutkinderen
sjakie lips
Berichten: 191
Lid geworden op: 05-05-2004 20:45

03-10-2010 22:10

vooral als ze je vis terug gooien he
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

04-10-2010 10:40

harald :D my hero :wink:
Vis is vis
Gebruikersavatar
stefan laurijssens
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-03-2010 18:17
Locatie: Brielle

08-10-2010 23:08

Harald groot gelijk. eerst vond ik beneden bij mij bij de walle/dijk een fuik. later kwam een maat voorbij en vroeg of ik een fuik had gevonden. en ik zij ja. later komt hij terug met een jongetje van 13-14 zou ik mijn fuik terug mogen. ik zij alleen als je hem niet meer in leg. en beloofde het en ik zij, als ik hen zie liggen neem ik hem mee en snij ik hem kapot. 2 weken later op een andere stek aan het vissen, en ja hoor ik zie hem in het water liggen. dus dat soort dingen vind ik echt gierig. en bovedien vissen hoor je gewoon te laten zwemmen
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

09-10-2010 10:13

stefan laurijssens schreef:en bovedien vissen hoor je gewoon te laten zwemmen


Waarom vang je ze dan? Beetje ongelukkige stelling van je..

Het is een beetje hypocriet hoor. Men vreet koeien, varkens, kuikens, kippen en meer van die bende maar als iemand een paar kleine visjes meeneemt, meestal ook nog uit onwetendheid in dit geval dan schreeuwt men moord en brand. Als die dingen daar al zo makkelijk te vangen zijn door de jeugd dan zullen er wel zat zitten. Kan heus geen kwaad.

Wij haalden in de winter (heul-heul-lang-gelee) wel eens een emmer kleine witjes uit de sloot onder het ijs vandaan, het vogelasiel zat in een strenge winter overvol met meeuwen en andere beesten die dat wel konden gebruiken. De helft van die visjes was al dood gegaan vanwege zuurstofgebrek en het ijs, de rest was dat ook zo. Ik zou dat nu toch anders doen, maar goed. We waren jong en we hielpen Sjaak ( ;) ) graag. Nog steeds maar op een andere manier.

Ik kan het ook niet over mijn hart verkrijgen om een vis dood te maken om op te eten, maar nu eet ik zowieso al geen vis omdat ik er geen reet aan vind. Doe mij maar een lekker biefstukje of een braadpannetje met drumsticks.

Als ik iemand een roofvis zie vangen die van plan is hem mee te nemen ( en zeker met buitenlandse vrienden) dan krijg ik ook een apart gevoel van binnen. Is het toegestaan ( zoals een maatse snoekbaars of wat dan ook) dan moet je er mee leven maar snoek gebeurt niet waar ik bij ben.

Ook hier in de velden waar van die achterlijke Poolse (jazeker, want die werken hier in overvloed) methoden met emmers enzo, dan worden die er stantepede uitgetrokken en helemaal de vernieling in geschopt.

Maar een paar kotertjes? Met wat visjes? Ach, er zijn ergere dingen in de wereld hoor. Ook al is het in onze ogen niet helemaal netjes..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

09-10-2010 11:14

Kijk Sven jij snap het, ik denk er precies zo over. :wink:
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
stefan laurijssens
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-03-2010 18:17
Locatie: Brielle

09-10-2010 12:03

Sven dat over de vissen moeten blijven zwemmen, dat is gebazeerd op dat met die fuik. niet op de rest. maar dat met die meeuwen vind ik wel goed. nu lekker vissen
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.