Karperstudiegroep NL - Lid ?


KSN-Lid?

Ja
58
51%
Geweest
16
14%
Nee
39
35%
 
Totaal aantal stemmen: 113
Gebruikersavatar
Harry Koreman
Berichten: 105
Lid geworden op: 19-10-2009 12:33

20-08-2010 17:54

Wie is er lid en waarom? Wie is er geen lid (meer) en waarom?

Ik zal beginnen met mij zelf.

Geen lid, waarom: ze hebben leuke doelstelling, maar je hoort of leest er niets over dat die ook gehaald worden. Ik vind dat er relatief ook weinig karpervissers lid van zijn, dus velen die die mening delen? :oops:
Gebruikersavatar
michiel jongste
Berichten: 807
Lid geworden op: 27-03-2008 19:57
Locatie: Delft

20-08-2010 18:12

Ik ben lid :)
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

20-08-2010 18:17

ik ben lid geweest....niet erg lang overigens...niet omdat ik denk dat de KSN geen goede dingen doet, maar meer vanwege het feit dat ik vanuit financieel oogpunt niet overal lid van kan zijn waar ik achtersta. Ik heb geprobeerd te compenseren door lid van het bestuur van een visvereniging te worden om daar lokaal wat meer voor elkaar te krijgen
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

20-08-2010 18:40

Hai Harry ik ben lid, sterker nog als ledenadministrateur van de KSN weet ik precies wie er lid zijn.

Jij zegt leuke doelstelling heeft de KSN maar mag ik jou vragen welke doelstelling(en) jij denkt dat de KSN heeft ?

m.vr.gr.


BTW ben aan het inpakken voor een nachtje en zal morgen er verder op ingaan.
Gebruikersavatar
Remko Berendsen
Berichten: 671
Lid geworden op: 26-10-2006 20:25
Locatie: Westervoort

20-08-2010 18:53

ook lid,

Harry je vind de doelstellingen goed maar wordt geen lid omdat er vele niet lid zijn?

Beetje vreemd he, als het goed is zou je misschien ook eens lid moeten worden om anderen te laten zien dat het wel goed is.

GR Remko
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

20-08-2010 18:59

Ik ben al heel lang lid, ik moet toegeven dat het nu meer voor het sociale doe. Je kunt nog eens een praatje maken met gelijkgestemden.
Wel vind ik dat de commercie er bij de ksn ook insluipt en dat terwijl ik jaren geleden als een van de weinigen het nadeel van commercie in de ksn niet als erg ervaarde. Toen ik met een andere Kees de regio Rotterdam regelde werden we gesponsert door een chinees restaurant. Nooit had ik gedacht dat ik er zo'n hekel aan zou krijgen.(commercie algemeen) Overdaad schaad, ik ben van geen enkel blad lid meer en denk bij alles wat ik lees van ( wat steekt hier achter , de geloofwaardigheid van sommige vissers is voor mij afwezig) Ik weet ook dat ligt ook aan mij, het is net als ik het heb gehad met jenever te dronken geworden en na 20 jaar word je misselijk van de lucht.
De ksn heeft het enige blad waar de schrijver kan zeggen wat hij wil.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

20-08-2010 19:02

Lid

Waarom?

Omdat ze zorgen voor het karperbestand en dan zeker ook voor de spiegelkarper,zodat mijn kinderen(Hoop jongens) ook de spiegels kunnen vangen die nu uitgezet worden. Zonder deze groep zou de spiegelpopulatie vele malen minder geweest zijn!

En omdat er genoeg onderzoeken gedaan worden naar karper,maar ook zeker naar wateren en maken zich sterk om dingen voor elkaar te krijgen zodat we op karper kunnen blijven vissen.

Gelezen? Nee heb ik niet(Jah ooit),moet je kunnen weten als je er lid van bent,ergens lid van zijn en dan niet weten waar het om gaat en zomaar ergens geld in steken zonder benul ervan te hebben waar het aan besteed word,is niet echt een logica.

Wat er verder gebeurd of wat een ander vindt zal me een zorg wezen,je kan lullen maar voorlopig zijn de mensen die lid zijn en er geld voor betalen wel de mensen die het realiseren.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Taco van der veen
Berichten: 1024
Lid geworden op: 19-05-2007 16:01
Locatie: Z-H

20-08-2010 19:30

Hallo,

Ik dacht die spiegelkarpers die worden nooit teruggevangen hier op het openwater ..
Toch in vergist worden wel regelmatig gevangen door maatjes van me.
Zijn over het algemeen hele mooie vissen.
Dus dat is natuurlijk heel erg mooi.

Ben al dacht ik 3 jaar lid, afgelopen winter voor het eerst naar regio meeting geweest.
Dat beviel me prima dus ik denk dat ik nog een jaar bijteken haha.

Groeten

Taco
Gebruikersavatar
Harry Koreman
Berichten: 105
Lid geworden op: 19-10-2009 12:33

20-08-2010 19:40

@ Remko,

Als je goed leest, dan staat dat er niet. Ik bedoel hoeveel karpervissers zijn er nou in Nederland? 200.000? Meer? Hoeveel leden heeft de KSN? 5.000? Meer of minder? Michel zal het weten. ;)

@ Michel,

Ik bedoel deze:
Zo heeft de KSN het behouden en verbeteren van de mogelijkheden van de Nederlandse karpervisserij, het beschermen en behartigen van de belangen van de karpervisserij en in het bijzonder van de bij de vereniging aangesloten leden en het bevorderen en uitdragen van een ecologisch verantwoord karperbeheer, hoog in het vaandel staan.

Een vraag die ik daarbij heb: welke belangen worden bijzonder behartigd voor de aangesloten leden?

De uitzettingen worden toch geregeld door de regio's? Dat heeft dan toch niets met de landelijke organisatie te maken?
Daarnaast zijn er uitzetting die betaald worden met subsidies of door sponsoren.

Een andere vraag die je zou kunnen hebben: wat is de toegevoegde waarde van een lidmaatschap?

Michel, vang ze!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

20-08-2010 20:03

Harry beetje rare vraag, de toegevoegde waarde bepaal jezelf.
Als je achter de doelstellingen staat en je wilt niet langs de kant blijven staan en zelf invloed hebben op die doelstellingen dan wordt je lid anders
doe je het niet.
De waarde bepaal je dus zelf.

Ben om mij moverende redenen geen lid meer, maar dat is hier wel bekend.
Draag overigens de KSN wel een warm hart toe.
Vissen is een hobby, geen religie!
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

20-08-2010 21:03

Harry Koreman schreef:Wie is er lid en waarom? Wie is er geen lid (meer) en waarom?

Ik zal beginnen met mij zelf.

Geen lid, waarom: ze hebben leuke doelstelling, maar je hoort of leest er niets over dat die ook gehaald worden. Ik vind dat er relatief ook weinig karpervissers lid van zijn, dus velen die die mening delen? :oops:


Nooit gehaald? In mijn ogen te weinig eer voor de moeite en tijd van velen. Wat denk je van de vele spiegelkarperuitzettingen? Het nachtvissen wat op meer en meer plekken van de grond komt. Het achter de schermen lobbieen voor onze belangen op vele fronten. Als je geen lid bent mis je de informatie om te kunnen beoordelen wat ze doen voor ons omdat dat besproken word op de meetings. Hoe meer leden hoe groter de invloed die uitgeoefend kan worden, is de macht van het getal. Kijk maar naar de
dierenbescherming.
Ik ben dus lid
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

20-08-2010 21:06

Harry Koreman schreef:Wie is er lid en waarom? Wie is er geen lid (meer) en waarom?

Ik zal beginnen met mij zelf.

Geen lid, waarom: ze hebben leuke doelstelling, maar je hoort of leest er niets over dat die ook gehaald worden. Ik vind dat er relatief ook weinig karpervissers lid van zijn, dus velen die die mening delen? :oops:


Even inhaken nog: Als je geen lid ben,dan klopt het dat je niks lees of ziet over behaalde resultaten,en dat is vaak ook het probleem van mensen die geen lid zijn en maar wat gaan lopen roepen.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-08-2010 21:44

Hoeft niet. De web site van de KSN gevolgd?

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

20-08-2010 21:47

Jah wilde dat ook erbij zetten Kees. Staat ook vol met info. Dus lid hoef je niet te wezen maar praten dat er niks gedaan word omdat het nergens staat is te hard geroepen.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

20-08-2010 22:14

Ik ben lid,
Omdat ik het karpervissen en alles erom heen een warm hart toedraag.
Ook het feit (maar dat is bekend )dat ik totaal geen vertrouwen heb in Sportvisserij Nederland.
Ik hoop dan ook dat de KSN zijn visie kan overdragen aan SN.
groet Henk
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Gebruikersavatar
Harry Koreman
Berichten: 105
Lid geworden op: 19-10-2009 12:33

21-08-2010 10:22

Martijn Nederpel schreef:Nooit gehaald?


Nooit gehaald is jouw intepretatie. Begrijp me goed, ik respecteer een ieder die vrijwilligerswerk doet voor het belang van de hengelsport. Maar als de KSN iets realiseert mag dat ook wel kenbaar gemaakt worden. Als één of andere groene idioot ergens één of ander maf uitziend vogeltje weet te beschermen staat het in iedere krant die Nederland heeft, komt het op TV en nog net niet bij CNN. Ik vind dat de KSN NEDERLAND (dus niet de regio's met hun uitzettingen!) te onzichtbaar is.
Mooi voorbeeld hier: de website wordt hier boven aangehaald. Hoe vaak krijgt die site nou een update met nuttige informatie? Onder nuttig vallen in dit kader geen datums van activiteiten/meetings, maar echt behaalde resultaten: de KSN in het nieuws bijvoorbeeld.

En de toegevoegde waarde bepaal je zelf Douwe? Waarom draag jij de KSN dan een warm hart toe, maar ben je geen lid meer want dat is mij niet bekend?
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

21-08-2010 10:53

Harry,

Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt.
Ondanks dat de KSN bergen met enorm nuttig werk heeft verricht is dat niet altijd kenbaar gemaakt. Mijn idee daarvan is dat het bij de KSN vooral om gaat om de nuttige dingen te doen en om ons niet op de borst te kloppen van hoe goed we zijn door alle successen te benoemen.
Voor een groei van het ledenaantal en een bredere bekendheid van de KSN is dat echter tot op zekere hoogte wel noodzakelijk. Er wordt dan ook al enige tijd aan gewerkt. De KSN stand die bijv. op Carp in Zwolle te zien was is hiervan een voorbeeld.
Een ander succes is bijvoorbeeld dat de Commissie Jeugd van de KSN afgelopen zomer haar 50e viskamp heeft georganiseerd en de teller inmiddels zelfs al op 52 staat. 52 keer een week vissen met gemiddeld 12 deelnemers is een hoop jeugd die heel veel leert over succesvol en verantwoord karpervissen.
Overigens vind ik successen op regionaal niveau ook succes van de KSN. De KSN wordt immers gevormd door alle afzonderlijke regio's samen. Zonder leden geen vereniging zeg maar.
Groot succes op regionaal niveau zijn alle inspanningen geweest na afschaffing van de WOR. Veel van de initiatieven om gemeenten te overtuigen om het plaatsen van een tentje ten behoeve van de karpervisserij toe te staan, door middel van regulering of deregulering in de APV, komen van personen die actief betrokken zijn bij de KSN.
Kortom, ik denk dat er genoeg gebeurd is, maar te weinig benoemd. Daar gaat echt wel verandering in komen!

Groeten Bart
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

21-08-2010 11:05

Geen vertrouwen in SVN?
SVN voert uit wat federaties in grote lijnen beslissen.Ben je het niet eens met dat beleid zul je wel je federatie via je HSV er op aan moeten spreken.

Als buitengewoon lid van SVN heeft de KSN geen stemrecht maar is zij wel aanwezig op vergaderingen. Je kunt van mij aannemen dat zij hun stem daar regelmatig laten horen. Op veel punten zitten SVN beleidmatig KSN op een lijn. Verschillende federaties liggen echter dwars als het op wijzigingen van beleid aankomt.

De KSN is een vereniging door en voor karpervissers. Door langs de zijlijn te gaan staan zal invloed op besluitvorming binnen SVN en overheden een lastig punt blijven.

Alleen al dat onderstaande gedragscode overgenomen is door federaties geeft aan dat met de KSN terdege rekening gehouden wordt.

KSN Gedragscode maart 2006
1. Toon respect voor een ieder en ieders eigendom.
2. Veroorzaak geen overlast.
3. Toon respect voor de natuur.
4. Meld calamiteiten en onregelmatigheden bij de gemeente, politie of hengelsportvereniging.
5. Zorg dat je beschikt over alle benodigde vergunningen.
6. Vis alleen met visveilige systemen.
7. Gebruik bij het onthaken en fotograferen altijd een onthaakmat.
8. Houd de vis nat bij het onthaken en fotograferen.
9. Ga verantwoord om met het gebruik van de bewaarzak, landingsnet, weegnet en onthaakmat. Vermijd het overbrengen van visziekten.
10. Zet de karper terug in het water waarin deze is gevangen.
...
Artikelsgewijze Toelichting
1. Toon respect voor een ieder en ieders eigendom....Hiermee wordt primair bedoeld dat men zich aan de 'normale' fatsoensnormen dient te houden zoals die gebruikelijk zijn in onze samenleving. Zo dienen karpervissers bijvoorbeeld geen onrechtmatig gebruik te maken van andermans eigendom (bijv. zonder toestemming vissen op privé terrein). Bovendien zijn karpervissers niet de enige recreanten die aan de waterkant vertoeven. Houd dus ook rekening met andere vissers, watersporters, dagrecreanten, wandelaars etc. Claim geen stekken en profiteer niet — zonder te overleggen — willens en wetens van de inspanningen van collega karpervissers ('stekkenpezen').

2. Veroorzaak geen overlast....In met name woongebieden wordt snel overlast ondervonden, vooral tijdens de nachtelijke uren. Vooral te hard afgestelde beetverklikkers zijn hier debet aan. Dergelijke overlastsituaties kunnen worden voorkomen door de beetverklikkers zachter af te stellen in combinatie met het gebruik van een sounderbox. In de nacht draagt het geluid veel verder dan overdag. Ook kleine stemverheffingen kunnen 's nachts al heel snel als hinderlijk worden ervaren. Voorkom dat andere mensen aanstoot kunnen nemen aan je gedrag....

3. Toon respect voor de natuur....Houd zoveel mogelijk rekening met de flora en fauna. Er is al zoveel verdwenen. Cre&eoml;er bijvoorbeeld geen visstek door het snoeien van bomen en planten en verstoor geen broedende vogels. Behandel ook andere vissoorten dan karper met liefde en respect. Laat ook geen afval achter op je visstek. Ruim ook afval op dat door anderen is achtergelaten. Als karpervisser val je op in je omgeving en wordt je snel verantwoordelijk gehouden voor afval dat op de stek is achtergebleven na je vertrek.

4. Meld calamiteiten en onregelmatigheden bij de gemeente, politie of hengelsportvereniging....Instanties zoals de gemeente, de politie, het waterschap of de hengelsportvereniging hebben tegenwoordig een milieu/calamiteiten telefoon. Door melding te maken van calamiteiten en onregelmatigheden zoals vernieling, overlast, vervuiling en stroperij werk je actief mee aan een beter (leef) milieu. Waarschuw bij vissterfte de visrechthebbende en/of Sportvisserij Nederland. Zij kunnen, indien nodig, passende maatregelen nemen.

5. Zorg dat je beschikt over alle benodigde vergunningen....Zonder de benodigde vergunningen (niet alleen visvergunning maar ook bijv. gebruikersvergunning of toegangsbewijs) ben je in overtreding.

6. Vis alleen met visveilige systemen....Vis alleen met systemen waarbij de karper zich bij lijnbreuk te allen tijde kan bevrijden van lood en lijn. Gebruik geen rigs die de karperbek onnodig schade toebrengen (bijvoorbeeld de bent-hook-rig bij karpers met zachte bekken). Beperk het gebruik van een voorslag tot die specifieke situaties waarin geen andere alternatieven aanwezig zijn.

7. Gebruik bij het onthaken en fotograferen altijd een onthaakmat....Door het gebruik van een goede onthaakmat zal de karper geen onnodig letsel oplopen bij het meten, wegen en fotograferen.
8. Houd de vis nat bij het onthaken en fotograferen....De slijmlaag van de karper is zijn grootste bescherming tegen bacteri&eoml;n, virussen en parasieten. Maak een onthaakmat goed nat voor je de karper er oplegt. Dit geldt tevens voor het gebruik van het weegnet. Droog en ruw materiaal beschadigt in hoge mate de slijmlaag. Bij uitdroging en/of beschadiging kan de karper bezwijken. Voorkom dit dus.

9. Ga verantwoord om met het gebruik van de bewaarzak, landingsnet, weegnet en onthaakmat. Vermijd het overbrengen van visziekten....Bewaar slechts één karper per bewaarzak. Door meerdere karpers in een bewaarzak te bewaren is er grote kans dat de karpers elkaar letsel toebrengen. Een bewaarzak moet goed 'verankerd' zijn. Tevens dient de bewaarzak op een zuurstofrijke plaats te worden weggehangen. Hang een bewaarzak nimmer tussen de waterplanten. Waterplanten onttrekken na het invallen van de duisternis namelijk zuurstof aan het water. Ook op zeer modderige bodems kunnen zeer zuurstofarme situaties ontstaan. Hang een bewaarzak, in verband met golfslag en stroming, nooit in de buurt van harde puntige materialen (zoals bijv. basaltblokken). Ga nooit varen met een boot indien er een bewaarzak met daarin een karper aan bevestigd is. Heb je in een water gevist waar een vissterfte heeft plaats gevonden, ontsmet dan je bewaarzak(ken), weeg- en landingsnet.

10. Zet de karper terug in het water waarin deze is gevangen....Een karper is niet voor niets groot geworden in het water waarin hij rond zwemt. Door verandering van zijn biotoop kan er een levensbedreigende situatie ontstaan voor de karper. Vaak zijn de bekende grote exemplaren ook nog eens 'target' vissen voor veel karpervissers. Door hen een karper te ontnemen, ontneem je collega vissers ook een stuk plezier in de visserij. Bovendien kan een karper resistent zijn voor ziekten maar evengoed drager zijn en daardoor ziekten meenemen naar het visbestand op het 'nieuwe' water.
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

21-08-2010 13:11

Geen vertrouwen in SVN?
SVN voert uit wat federaties in grote lijnen beslissen.Ben je het niet eens met dat beleid zul je wel je federatie via je HSV er op aan moeten spreken.

Niet echt maar dat is meer vanwege mijn ervaringen als bestuurslid en ontwikkelingen in het verleden met onder andere het opheffen van de Naso en vermoedens die er toen gerezen zijn.

Maar het gaat te ver om dit op openbaar fora te bespreken daarbij kan ik het niet hardmaken het waren vermoedens geen feiten.

Laat ik zeggen dat de laatste Naso vergadering waar ik als bestuurslid aanwezig was, bijzonder vreemd verlopen is ten aanzien van de HBLO.

Maar dit verleden is afgesloten en het heeft verder ook geen zin om het verder uit te diepen.
Het kan alleen de hengelsport schaden en dat wil ik niet.

Het is nogmaals mijn mening en vermoeden en niet van het huidig bestuur van HBLO omdat ik er geen zitting meer inneem.


Daarbij word het beleid gevormd ,door beslissingen van de meerderheid en het soort agenda`s wat tijdens vergaderingen opgesteld zijn.
Het is opportun te denken dat je als HSV lid of Hsv enig invloed kan uitoefenen in beleid.

Een beetje bestuurder weet hoe lastige beleidsstukken zo ingepakt kunnen worden dat deze weing invloed hebben op verloop van een vergadering
groet Henk
Laatst gewijzigd door Henk Janssen op 21-08-2010 13:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Henk Teunissen1
Berichten: 308
Lid geworden op: 20-09-2009 16:56

21-08-2010 13:24

Lid,altijd al geweest,vindt dat elke zichzelf serieus nemende karpervisser lid MOET zijn.
groeten Henk Teunissen
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

21-08-2010 14:13

Al 18 jaar lid!

Behaalde zaken wat de KSN heeft behaald.

Zie bijvoorbeeld de een na laatste Spiegelmagazine(interview)

In de toekomst zullen we (KSN)transparanter zijn en onze inzet en de daaraan gekoppelde successen meer naar buiten toe uitdragen.

Enkele behaalde successen : Duizenden extra spiegelkarpers in de nederlandse wateren, jeugdviskampen, nachtvissen met tent of paraplu daar waar dat eerder niet mocht. Het tegenhouden van onverantwoorde afvissingen van karpers...om maar eens wat te noemen.

gr Harnold
Gerrit Hees

21-08-2010 14:31

Jep ben lid. Vind het goed wat de KSN allemaal doet, vooral voor de jeugd en kwa voorlichting.
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

21-08-2010 16:54

Ik ben inmiddels zo even uit mijn hoofd 7 jaar lid.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

21-08-2010 19:12

Misschien een gevaarlijke stellingname, maar kom, het is wel een eerlijke. Ik vind (een persoonlijke mening dus) dat elke Nederlandse karpervisser die iet of wat serieus met z'n hobby bezig is, lid moet zijn van KSN.

Waarom? Bekijk het ten eerste al eens als een soort vakbond. Mensen die zowel achter de schermen als op de voorgrond de toekomst proberen te verzekeren en te verbeteren van het karpervissen, en dit op vele gebieden.
Ten tweede zijn er een heel aantal andere voordelen: het ledenblad 'De Karper', het sociale aspect, zorg voor jeugdopleiding, ...

Bewijzen? Nogmaals (sorry): elke karpervisser die iet of wat serieus met z'n hobby bezig is, kan heel makkelijk een hele trits verwezenlijkingen en lopende projecten / doelen terugvinden in deze tijden van moderne media. Kwestie van een beetje moeite te doen.

Heren KSN bestuursleden, regioverantwoordelijken en allen die achter de schermen werken: Keep up the good work!
Gebruikersavatar
roos paul
Berichten: 382
Lid geworden op: 13-12-2003 01:00
Locatie: Brakel
Contacteer:

21-08-2010 19:31

Ik ben er ook lid....

Paul
hou het netjes aan de waterkant!!