Karperstudiegroep NL - Lid ?


KSN-Lid?

Ja
58
51%
Geweest
16
14%
Nee
39
35%
 
Totaal aantal stemmen: 113
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

24-08-2010 20:28

Ik hoop maar dat dat meevalt Michel, ben ook maar een doorsnee vissertje trouwens. Mocht ik belangrijk gaan doen, wil jij me dan even om de oren slaan? Dank u! 8)
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

24-08-2010 20:32

:lol: Ik houd het wel op een corrigerend tikje. :wink:
K. van den Herik

25-08-2010 08:15

zie je wel Kees? whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Bart Bouwens
Berichten: 383
Lid geworden op: 29-12-2001 01:00
Locatie: Lommel (B)
Contacteer:

25-08-2010 08:51

Zo'n 10 jaar lid geweest... inmiddels alweer zo'n 10 jaar ex-lid.
Reden van opzeggen lidmaatschap niet (meer) belangrijk.
K. van den Herik

26-08-2010 07:22

Als er iets niet naar mijn zin is bij een vereniging kan ik er voor zorgen als lid dat dat beter gaat.

Prima als je geen lid meer wilt zijn.

Als ik dan allerlei commentaar lees hoe niet goed het wel niet was en hoe kut en ik ga eens na wat dan de bijdrage was van zulke mensen denk ik dat John vroeguuh gelijk had.
Gebruikersavatar
Matthijs Gerrietsen
Berichten: 569
Lid geworden op: 10-01-2004 17:08

26-08-2010 09:04

K. van den Herik schreef:Als er iets niet naar mijn zin is bij een vereniging kan ik er voor zorgen als lid dat dat beter gaat.

Prima als je geen lid meer wilt zijn.

Als ik dan allerlei commentaar lees hoe niet goed het wel niet was en hoe kut en ik ga eens na wat dan de bijdrage was van zulke mensen denk ik dat John vroeguuh gelijk had.


Mits je de benodigde meerderheid van de stemmen weet te krijgen mits het tot een stemming dient te komen. ;)
Simpel voorbeeld: als Klaas links wil en alle 1249 leden/bestuursleden willen rechts, dan gaat Klaas alleen naar links! ;)
Wouter Hut
Berichten: 244
Lid geworden op: 14-08-2007 08:51
Locatie: Twente

26-08-2010 09:12

Ben geen lid en heb nooit echt behoefte gehad om lid te worden...

editted
Laatst gewijzigd door Wouter Hut op 26-08-2010 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruik je verstand aan de waterkant.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

26-08-2010 09:30

Ben al jaren lid en verleen er links en rechts hand en spandiensten. Voor de goede orde als ik aandrang heb ga ik naar de plee. Kan daar prima mijn behoefte kwijt :lol: :lol:
K. van den Herik

26-08-2010 10:49

Matthijs,

Het is geen kwestie van links en rechts en a;s dan nooit iemand iets deed renden we nog steeds in onze berenvel rond.

Als Matthijs denkt dat er betere artikelen geschreven kunnen worden, gaat Matthijs eens een bietje tiepen. Als Matthijs denkt, geegt Matthijs het voorbeeld.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

26-08-2010 11:10

Of de KSN actief is op allerlei fronten.

viewtopic.php?f=39&t=56866&p=716372#p716372
Tom Roelofzen
Berichten: 88
Lid geworden op: 21-06-2008 20:49
Locatie: Hierden

26-08-2010 11:38

Ja! Ik ben ook lid.

Ik ben afgelopen zomer voor het 4e jaar met de KSN Jeugdkampen mee geweest. En elk jaar is het weer een groot feest.
Daarnaast zijn we elk jaar op de landelijke meetings.

En van de SKP-projecten op de randmeren profiteren we nu ook. Het is helemaal geweldig om een SKP'ertje terug te vangen.

Ik denk als je echt wilt weten wat de KSN allemaal doet, dat je er dan gewoon even in moet verdiepen. Een paar jaar geleden werd WaterNatuurlijk gekozen met de verkiezingen. Daar hoor je ook weinig van. Maar als je je daar in gaat verdiepen, dan sta je versteld wat ze allemaal doen.

grt.
Carpfishing is a lifestyle
Gebruikersavatar
Matthijs Gerrietsen
Berichten: 569
Lid geworden op: 10-01-2004 17:08

26-08-2010 12:28

K. van den Herik schreef:Als Matthijs denkt dat er betere artikelen geschreven kunnen worden, gaat Matthijs eens een bietje tiepen. Als Matthijs denkt, geegt Matthijs het voorbeeld.


Matthijs zegt helemaal niet dat hij dat denkt. Ik denk uberhaubt nooit denk ik. Zou jij als geen ander moeten weten Klaas! ;) ;) :lol: :lol:
We dwalen in elk geval weer goed af van het topic-onderwerp! :lol:
K. van den Herik

26-08-2010 15:21

Stel, als in een voorbeeld.

Ben trouwens voor voor:

... en in het bijzonder voor de aangesloten leden....

Volgende keer maar eens meegaan in een voorstel van de federatie of niet Michel?

Jezus, dan breekt er de pleuris uit, weet ik zeker. En ik meld me acuut vrijwillig voor de ballotagecie. :lol:

arpervissen alleen voor een KSN lid of voor 89 jaar en ouderen met schriftelijke toestemming beide ouders. Hoppaa
Michiel van asselt82
Berichten: 24
Lid geworden op: 30-08-2008 16:10

30-08-2010 22:20

Beste Karpervissers,

Wat een mooie discussie, die Duitser kent nog steeds de oude uitdrukking, Wirr haben est nicht gewuBt, met andere woorden, toen sloegen ze ook niet de handen in elkaar om samen iets te doen aan wat ze dachten niet bestond.
Misschien vinden sommigen dit ietwat grof, mijn excuses daarvoor. Ik wil er iets mee duidelijk maken, zoals zovelen geprobeerd hebben. 1 specifiek.
Maar goed, terug naar het topic.
Lid of geen lid.
Ik wordt lid, zal dit deze week regelen.
Ik ben ga vanaf sept weer karpervissen. Na acht jaar het (door omstandigheden) deze mooie hobby op een zijspoor gezet te hebben.
Ik wil hier even terug komen op iemand die graag met natuurmonumenten in contact wil komen.
Toevallig heb ik daar een goed contact zitten die zeker met ons mee wil denken. En die staat niet onder aan de ladder (stuur maar pbtje)

Daarnaast moet ik toch zeggen dat er hier flink wordt gediscusseerd. Ik ben blij dat zoiets kan in dit mooie waterland, zouden we die schofterige Polen eens moeten leren.

Tot slot, ik wil graag lid worden, heb wat in de politiek gedaan, dus wil ook graag actief mijn bijdrage gaan leveren. Ik zal de site bezoeken en hoop in de toekomst (al is het maar 1 iemand) van diegene die hier zeggen dat ze geen lid (meer ) zijn, toch lid te kunnen maken.

Met kleine stapjes kom je ook waar je zijn wilt.

Michiel
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

03-10-2010 21:47

Zeker lid! Zou het niet meer willen missen, vind dat iedereen die zich karpervisser noemt lid zou moeten zijn.
Neem nou kevin johanessen, die is gewoon lid maar doet nergens aan mee verder.
Hij ziet die 3 tientjes als een donatie of investering (toch kevin?) neem ik aan dan als ik zijn post lees.
Prima toch.
Voor mij is de KSN veel meer als gewoon een vereniging, ik hou van die club en mis zelden een meeting van mijn regio en de landelijke is helemaal heilig.
Zie ik die jongens die ik anders nooit zie, en dat vind ik supertof.
Heb veel en hele leuke herinneringen aan de ksn en wil er daar nog veel meer van hebben.
Diep respect voor alle mensen die zich inzetten voor deze club, keep up the good work!!!
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Rommert Ydema
Berichten: 27
Lid geworden op: 16-03-2005 01:06
Locatie: Leeuwarden

04-10-2010 15:01

Geen lid

T.a.v. 'der Ronnie' het volgende: dat jij het hele jaar door mag nachtvissen op de Maas (trouwens ook op enkele andere rivieren en daarvan afstromende wateren) staat in de Visserijwet. Daar heeft de KSN niets voor hoeven te doen. Dat er echter ook het hele jaar door 's nachts gevist mag worden in vrijwel alle wateren in de provincies Groningen en Friesland en in vrijwel alle wateren van de federatie Oost-Nederland is wel door de KSN tot stand gekomen evenals in een groot aantal gevallen het hele jaar door mogen nachtvissen bij een aantal HSV-en.

Beste aart

Voor de wateren in Friesland was al een ontheffing daar heeft de KSN geen inbreng in gehad (is al eerder over gesproken) staat ook in de Visserijwet.

Wat betreft het nachtvissen in tent en slaapgelegenheid daarin was HSV-Leeuwarden de eerste met de zgn Nachtvispas ook daarin heeft de KSN geen inbreng in gehad.

Ik houdt mij normaal verre van deze discussies maar vondt het wel nodig om even hierop te reageren.

M.v.g Rommert
K. van den Herik

04-10-2010 15:11

KSN doet niet zoveel, wel de leden ervan, daarbij geholpen door door KSN leden gezamelijk ingebrachtte kennis.

Zo ben ik al eens als KSN vertegenwoordiger op zo'n boot mee geweest in Friesland. Samen met Wytze en Aart een beetje het karpervissen promoten. Met name de spiegeltjes en... het nachtvissen.
leo westdorp
Berichten: 94
Lid geworden op: 22-10-2009 11:56

04-10-2010 18:04

Geweest heeeel lang geleden daarna gestopt met drinken :D
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

04-10-2010 18:53

Rommert, je hebt gelijk, maar m.i. heb ik ook nergens het tegendeel beweerd.
K. van den Herik

05-10-2010 12:20

Ik vind het een mede verdienste van de KSN, dat door de BTW enquette er bij het publiek, de btw eigenaar en de touroperators een omslag heeft plaats gevonden en dat nu bij de meest btw en er rekening wordt gehouden met de vis.