schandalig voor woorden


Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

08-08-2010 08:24

kwam gisteravond effe buurten bij het plaatselijk vijvertje in velp en hoorde een bizar verhaal van een jongen die er zat te vissen .de jongen (ik noem zijn naam niet)ging paar weken terug lekker vissen met zijn buurman tussen zwolle en hardewijk op een grote plas ,hij zat er te vissen toen er opeens een jongen verscheen helemaal over de zeik om dat die daar gevoerd had ,omdat die een beetje agressief reageerde zijn ze gewoon blijven zitten . ze wisten het ook niet dat die jongen daar gevoerd had .
nadat de jongen afgedropen was dachten ze nog lekker door te kunnen vissen te vissen .toen ze plotseling met 5 man waren terug gekomen en zonder wat te zeggen de jongens met een ijzeren staaf zwaar mishandeld te hebben 1 jongen had een paar tanden kwijt, de buurman hadden ze met een mes langs het oorgesneden en geslagen te triest voor woorden vind ik en voor als dat nog niet genoeg was hebben ze ook alle spullen meegenomen voerboot 2000 euro alle hengels echt alle spullen hebben ze meegenomen .gelukkig had een iemand het kenteken opgeschreven van die gasten en zijn ze gepakt .ik hoop dat de straf erg hoog is maar dat zal wel meevallen in dit kut land .de vis vereneging waar ze lid van zijn moet in princiepe de namen doorgeven aan alle visverenegingen in nederland en in mijn ogen dat ze nooit meer in nederland legaal kunnen vissen . het is schandalig voor woorden wat er gebeurt is vind ik wou het toch effe kwijt gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Glenn van Katwijk
Berichten: 15
Lid geworden op: 19-05-2010 18:20
Locatie: uden

08-08-2010 09:08

TE TRIEST VOOR WOORDEN.

je kunt niet eens fatsoenlijk gaan vissen of er gebeurt wel iets ,
is het niet dat je hengels ed. gejat worden, (dat is kut maar wel vervangbaar)
maar dat ze je dan helemaal lens slaan sjonge sjonge wat een trieste mensen.
Hoop dat ze een flinke straf krijgen en ik hoop ook dat die jongen en buurman aangifte gedaan hebben.
wat een land
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

08-08-2010 09:57

Gebeurt wel vaker zelf pas ook zoiets meegmaakt in schollebos die gasten hadden onder de kant gevoerd gaan ze die plas vanaf de andere kant bevissen.Ik vaar mijn lijnen uit gooien ze gelijk bedreigingen naar me hoofd.Ik ram je in mekaar bla bla bla mijn voerplek wegwezen je kent het wel wij waren met 3 man hun zaten met 6 of 7 man totaal maar ik ga egt niet weg zolang dat water niet van hun is,iedereen betaald voor zijn vergunning dus heeft evenveel rechten als zulke losers om daar te vissen.Na 2 uurtjes kwam er 1tje terug en ging me weer bereigen ik breek je hengels bla bla bla toen was ik het zat en heb hem maar even wat manieren bijgeleerd met een korda werppijp.Ongeloofelijk dat sommige trieste mensen zich karpervissers noemen en een heel water gaan opeisen.Ik hoop dat die gasten flinke taakstraffen en geldboetes krijgen en die slachtoffers een flinke schadevergoeding dit is toch te triest voor woorden.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Erik Balduk
Berichten: 15
Lid geworden op: 23-07-2010 10:17

08-08-2010 11:35

Bizar verhaal.
Sneu volk.......
Als ik ga nachtvissen heb ik ook altijd wat bij me om me te kunnen verdedigen, als je dit soort verhalen leest en hoort word bevestigd dat het nodig is. Je weet nooit wie je bij je tent hebt staan! Triest dat het zo gaat.
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

08-08-2010 12:08

Dit soort mensen wens ik een enge ziekte toe. Niks meer, en niks minder.
En het idee wat Harald al aangaf dat ze bij elke vereniging op een zwarte lijst zouden kunnen staan sta ik volledig achter. Hopenlijk wordt dit ook werkelijkheid in de toekomst.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Jeremy Blomsteel
Berichten: 69
Lid geworden op: 17-06-2010 19:15
Locatie: Hurdegaryp

08-08-2010 12:21

Ik had het zelfde van de week.
wij zaten op 'zijn' stek dus hij ging naar de overkant.
Ik hoorde die knaap al bellen van kom maar even langs vanacht dan zullen ze het wel even weten.
toen zijn wij wel maar naar huis gegaan.
Jos de Wit
Berichten: 342
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heemskerk

08-08-2010 12:29

Als ik in andere discussies op dit board over "stekkenpezers" lees wat er gesuggereerd wordt hoe sommigen andere stekkenpezers dreigen te behandelen vind ik het niet vreemd dat dit gebeurd. Blijkbaar is het heel normaal om het vangen van een vis met geweld te verdedigen.
Er wordt dan bijna nooit een weerwoord gegeven tegen dat soort agressieve mafketels dus accepteren we dat maar.
Er lopen binnen de karpervisserij zat idioten rond die niet meer snappen dat het om een hobby gaat.
Het spijt me, maar ik loop toch al een aantal jaren mee in de karpervisserij en heb nog nooit meegemaakt dat er iemand bewust op een een door een ander voorgevoerde stek ging zitten.
Laten we wel realiseren dat het incident waar deze discussie mee geopend wordt te gek voor woorden is en dat de daders passend gestraft worden.
Ik zou het ook niet erg vinden dat degenen die dit soort agressieve taal uitslaan op dit board verwijderd worden.
Remco Brok
Berichten: 55
Lid geworden op: 03-01-2005 08:52

08-08-2010 13:48

shiffrin lugten schreef:toen was ik het zat en heb hem maar even wat manieren bijgeleerd met een korda werppijp..


en jij vind dat dit dan wel kan??????
Gebruikersavatar
michiel jongste
Berichten: 807
Lid geworden op: 27-03-2008 19:57
Locatie: Delft

08-08-2010 13:57

korda werppijpen zijn toch van plastic/kunststof :lol:
ron cuyten
Berichten: 986
Lid geworden op: 09-05-2003 02:00
Locatie: Hellevoetsluis

08-08-2010 14:06

Kom net terug van de Maas in Belgie. Vertelde een Fransman en later twee Belgische meervalvissers dat een locale karpervisser vorige week al z'n visspullen in het water zijn gegooid en z'n tent in de brand was gestoken.
Dat was dus dat hoopje as achter ons waar alleen nog wat aluminium tentstokken lagen.
Het schijnt een groepje Polen te zijn geweest. Die zijn later wel gepakt maar toch je kan bijna nergens nog normaal vissen als het zo door gaat. En goeie waakhond is wel het beste denk ik.
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

08-08-2010 14:11

Zoals ik al aangaf mensen kunnen niet een water opeisen en kunnen ook gewoon normaal zeggen of vragen of je weg wil gaan omdat ze gevoerd hebben dan ga ik tog gewoon weg ben nie zo moeilijk water zat.Maar als jan piet of klaas me gaat bedreigen en maar door blijft gaan zal ik hem zkr even wat manieren bijleren in dit geval met een werppijp is maar kunststof geen stalen zoals die andere gasten.Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten zeg ik altijd maar.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

08-08-2010 14:12

michiel jongste schreef:korda werppijpen zijn toch van plastic/kunststof :lol:

daarom moest ik ook een nieuwe kopen
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Paul Balk
Berichten: 46
Lid geworden op: 25-03-2010 11:50

08-08-2010 18:59

Is hier misschien ook ergens een nieuwsbericht van terug te vinden??? Lijkt me dat dit toch wel ergens in de (lokale) media moet zijn geweest...
mattijn brinkhof
Berichten: 299
Lid geworden op: 12-04-2010 17:38

08-08-2010 19:06

is toch echt te gek voor woorden dat je tegenwoordig bijna nergens meer kan zitten zonder lastig te worden gevallen?

gelukkig woon ik in dorpje in het "rustigere" oosten van het land :lol:
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

08-08-2010 19:13

Paul Balk schreef:Is hier misschien ook ergens een nieuwsbericht van terug te vinden??? Lijkt me dat dit toch wel ergens in de (lokale) media moet zijn geweest...


Tuurlijk niet

Is niet belangrijk genoeg :roll: :-?
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Paul Balk
Berichten: 46
Lid geworden op: 25-03-2010 11:50

08-08-2010 19:16

Zware mishandeling met een steekwapen, mwoh, dat is angst-inboezemend genoeg om de media te halen hoor...

Dus, link, of het is niet gebeurd... :-?
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

08-08-2010 19:22

Harald van der Graaf schreef:hoorde een bizar verhaal van een jongen die er zat te vissen


Ik ken heel bizarre verhalen van horen zeggen.

mattijn brinkhof schreef:is toch echt te gek voor woorden dat je tegenwoordig bijna nergens meer kan zitten zonder lastig te worden gevallen?


Wel vreemd dat ik vrijwel overal niet wordt lastig gevallen.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Richard Moog

08-08-2010 19:40

Dit soort dingen gebeurden 15 jaar geleden ook al toen ik nog in een andere plaats woonde dan waar ik nu woon,misschien niet zo heel erg,maar vechtpartijen waren er geregeld door voerplekken.
Ik vind het dan ook echt zeer triest dat het zo moet gaan allemaal,waar is de tijd gebleven dat je nog lekker ontspannen kan gaan vissen?
Gelukkig woon ik ook in een kleiner plaatsje,maar ik zeg nooit dat het mij niet zal gebeuren hoor.
Nogmaals,dat soort lui moeten ze van de aarde verbannen,dit gaat ten koste van deze leuke hobby.
antonie bartels
Berichten: 348
Lid geworden op: 20-09-2009 15:33
Locatie: thuis

08-08-2010 20:00

sjongejonge, waar gaat dit heen.....
moet tog echt niet gekker worden
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

08-08-2010 20:18

Stekclaimers wel meegemaakt, maar steekpartijen en beroving zijn niet normaal. Ik ben een fervent volger van het streeknieuws op internet. Zoiets haalt wellicht de landelijke pers een keer niet, maar het streeknieuws leeft hiervan.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Caroline de Mooij
Berichten: 477
Lid geworden op: 20-11-2006 21:06

08-08-2010 20:26

@kees :Dan zou je wel uit een andere streek komen denk ik, zo'n verhaal zuig je niet uit je duim.

Groeten Caroline
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

08-08-2010 20:38

de rechtzaak is al in volle gang gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

08-08-2010 21:02

Kees dat jij zoiets niet mee maakt is misschien omdat jij vist waar andere niet komen of misschien heb jij een bepaalde uitstraling :P :P

verder is het een bizar verhaal en gebeurd het wellis hier en daar, heb zelf nooit meegemaakt dat het zo erg was, maar wel bedreigt en weet ik het wat. Vooral hier bij ons in het delfse hout, maar ik ga het niet uit de weg het is niet hun water maar ONS water ;) betaal niet voor niets. Maar ik ga het ook niet opzoeken maar ben altijd wel gewapend mocht ik gaan vissen en zoiets tegen komen... Verder ga ik zo en zo niet meer naar het delfse hout hier want het is K*T water geworden ;) teveel mensen daar lijkt wel tentenkamp afentoe..

maar goed ik ben het met je eens dat ze op de zwarte lijst gezet moeten worden en nooit niet meer een hengels uit kunnen/mogen gooien. En gewoon een zware straf krijgen wegens zware mishandeling want dat is het owja en diefstal en vernieling erbij en verstoring van openbare orde enz enz... en dan gewoon bij de zware jongens zetten ;)

owja en harald jammer dat je zegt dat nederland een k*t land is, want het is 1 groepje dat het verpest dus niet het hele land en anders zou ik als ik jou was gaan verhuizen plek zat in europa ;)
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

08-08-2010 21:10

Hij heeft wel gelijk met ''Kut'' land

Straffen zijn in de meeste gevallen ''voorwaardelijk'' oftwel als dat zo blijft blijven deze situatie's ook voorkomen.

Jah een lachertje,je krijgt een geldboete. Nou dat is erg zeg,daar zullen ze het zeker van leren. :-? :o
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

08-08-2010 21:55

Ik denk eerder dat deze personen hier niet zo maar mee weg komen.
ze gaan echt voor deze daad een tijdje de bak in.
Ook ik ben van mening dat die gene roepen dat nederland een kut land is lekker moeten verhuizen naar een ander land.
Dat de straffen te licht zijn ok , maar buiten dat om heeft nederland het best goed voor elkaar (mijn mening)