schandalig voor woorden


Gebruikersavatar
nico offerman
Berichten: 383
Lid geworden op: 03-05-2004 20:50
Locatie: Schiedam

08-03-2011 17:09

had je waarschijnlijk ook zn smoelwerk verbouwd als hij op jouw stekkie had gezeten??
wat een maffe antwoorden zeg.
1 simpele oplossing.niet meer voorvoeren.heb je dit gezeik ook niet.
ga zoiezo niet op wateren zitten waar dit soort dingen kunnen gebeuren.totaal geen zin in dat soort gezeik.
Ik kom voor mn lol en niet meer of minder.
Degene die dit soort acties uitvoeren zijn in mijn ogen geen vissers maar een soort van asociale hooligans.
die zijn het doodschoppen niet waard.hard aanpakken die lui.
groeten nico
Gebruikersavatar
Rene Kooijman
Berichten: 52
Lid geworden op: 27-09-2010 16:17
Locatie: Volgens mijn vrouw overal waar water is dus niet thuis.
Contacteer:

09-03-2011 10:58

Inderdaad wat je zelf al zegt dom antwoord, want ja hij zij of hun hebben dan wel netjes betaald voor die (nacht)vispas maar voor hun geld natuurlijk niet hetzelfde als voor mij en ik zal hun dan ook direct met een paar klappen van mijn visplek verwijderen.








Neem aan dat je dat graag bevestigd wilde zien want anders had je het eerste stukje wel weggelaten.
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
mark berk
Berichten: 514
Lid geworden op: 23-03-2010 10:33

09-03-2011 11:14

Als je (moedwillig) ten koste van een ander zijn werk je vissie moet vangen, ben je nog triester dan de lokale (bewuste) Koos-werkloos die om bollen komt bietsen!
b@rt bouwmeester
Berichten: 40
Lid geworden op: 28-01-2011 11:11
Locatie: tienhoven

09-03-2011 17:40

denk aan de normen en waarden, en respect voor elkaar hebben :roll:
al zit je perongeluk op iemand zijn stek en hij gaat door het lint, gewoon verkassen zo verkom je een hoop narigheid
gr bart
Gebruikersavatar
nico offerman
Berichten: 383
Lid geworden op: 03-05-2004 20:50
Locatie: Schiedam

09-03-2011 17:48

Als ik net aankom wil ik best verkassen,als ze het normaal vragen.
Als ze met een hoop gedreig komen kunnen ze het bekijken...
@mark dat is toch gewoon het risico van voorvoeren.Je weet dondersgoed dat er iemand op die plek kan gaan
zitten. en waarom niet.tis niet jouw(voorvoerders)water.
Iedereen klaagt hier over stekkenpezers,maar stekkenclaimers zijn net zo erg.misschien nog wel erger.
groeten nico
mark berk
Berichten: 514
Lid geworden op: 23-03-2010 10:33

09-03-2011 23:00

@ nico :natuurlijk neem ik/je een risico met voorvoeren. Echter als iemand weet dat je (veel) geld 'in de sloot' aan het voeren bent en doelbewust op jou voerstekkie gaat zitten vind ik dat triest.
Deze winter een voerstekkie onderhouden. Op een dag zat er een oude pikkebaas op t stekkie. Na een praatje wilde de man best verkassen, hij wist van niks. Ik zei de man dat hij gewoon lekker moest blijven vissen. Het weekend erop kwam hij langs met een kop koffie! Hij had niets gevangen, wilde wat info over onderlijnen en vroeg of het goed was dat hij een meter of 50 verderop aan de slag ging, geen probleem. Zo kan het dus ook..
Ik kan me indenken dat je op een 'klein' water al gauw op een ander 'zijn' stekkie zit, op 'groot' water is t wel erg 'toevallig' .. :-? , helaas ook al een paar meegemaakt. Ik ga niet lopen knokken :P maar wil in dat geval wel ff. weten wie mij een oor aannaait ..
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

09-03-2011 23:12

Zie het te vaak voorbij komen --- als je op een ander zijn stek zit.
Niemand heeft een eigen stek zo lang het geen prive water is , dan heb je gewoon peg.
Vindt stekken claimers ook bloedje irritand maar laat ze tog hun gangetje gaan, stekken pezers heb ik nooit last van, waar ik vis.

Ook aan mij kun je het heeeel netje,s vertellen dat je er al enige tijd aan het voeren ben enz enz enz, meschien dat ik wel over me hard strijk , en me spullen op pak.
Als je neer buigend gaat doen en je als een debiel gaat gedragen tja, dan hou ik voet bij stuk en zoek je het maar uit.

Gellukig heb ik deze dingen nooit mee gemaakt , wel dat er iemand op me aangevoerde stek zat op een water waar redelijk veel gevist word , maar die risico had ik zelf genomen.
Eigen schuld dikke bult
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

09-03-2011 23:17

Als iemand komt vertellen op de stek te voeren, dan blijf ik rustig zitten. De volgende keren zal ik de stek wel ontzien. Maar niet voor eeuwig. Overigens heb ik wel gehad dat er, als ik een dikke maand later weer verschijn, heel vervelend wordt gedaan. Ik wist het toch? Uiteindelijk verkas ik dan wel. Je zit tenslotte voor je plezier en met al die onrust op je stek worden je kansen sterk verkleind. Maar het is van de gekke.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
valentijn trossel
Berichten: 61
Lid geworden op: 27-05-2010 20:29
Locatie: zandvoort

09-03-2011 23:41

het slaat nergens op dat je iemand toetakelt omdat die daar heeft voorgevoerd, maar ik kan me wel voorstellen dat je baalt als iemand op je ''voorgevoerde stek'' zit.
maar dat ligt ook weer aan het water waar je op zit, zoals veel mensen al zeggen dat is je eigen risico. je kan het ook verwachten als je op een
klein putje gaat voeren dat er kans is dat iemand daar heeft gevoerd.
heb zelf ook wel eens gehad dat iemand op dezelfde stek had gevoerd als ik, ben gewoon verkast, zak er dan maar in als je zoooo graag dat karpertje wil vangen op DIE stek!
Steun de KSN en wordt lid!
meer info: http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Rene Kooijman
Berichten: 52
Lid geworden op: 27-09-2010 16:17
Locatie: Volgens mijn vrouw overal waar water is dus niet thuis.
Contacteer:

10-03-2011 09:16

b@rt bouwmeester schreef:denk aan de normen en waarden, en respect voor elkaar hebben :roll:
al zit je perongeluk op iemand zijn stek en hij gaat door het lint, gewoon verkassen zo verkom je een hoop narigheid
gr bart


Tuurlijk normen en waarden daar heb je gelijk in, maar als ik verkas kan ik straks blijven verkassen omdat ik toevallig op iemands voerstek zit. Ik ben ook niet al wetend dus de kans dat ik een keer op iemands stek zit is altijd aanwezig daar kan iemand ook rekening mee houden.
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
Gebruikersavatar
nico offerman
Berichten: 383
Lid geworden op: 03-05-2004 20:50
Locatie: Schiedam

12-03-2011 10:54

Daarom is het misschien ook wel handig als je eerst wat info van een watertje probeert te vergaren.
Ipv domweg gelijk aan te pakken met voeren en een aantal dagen gelijk vissen.
Ik ga meestal eerst een aantal keren kijken,dan kijk en vraag ik of er vaak of juist weinig gevist wordt.
Dan ga ik zoeken.en meestal na 3 weekenden gekeken te hebben ga ik pas aan de slag.
Of dit de juiste manier is weet ik niet,maar weet wel dat ik dit soort gezeik nog nooit heb meegemaakt.
En dat wou ik graag zo houden.
groeten nico