Levertijden Raven/Vlemmix


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Victor Kanters 2
Berichten: 39
Lid geworden op: 21-09-2009 18:07
Locatie: Deurne

07-05-2010 17:10

:lol: :lol:
wat is jullie ervaring met de levertijden
:evil: :evil:
Gebruikersavatar
dennis gerits
Berichten: 549
Lid geworden op: 07-12-2009 13:07
Locatie: Weert

07-05-2010 17:13

heb er een paar keer iets besteld, en iedere keer volgende dag of binnen 2-3 dagen in huis
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

07-05-2010 18:38

Vaak een hoop niet op voorraad waardoor je lang op je spullen moet wachten..
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

07-05-2010 18:55

hoor van aardig wat mensen (en zelf ondervonden) dat er aardig wat fout gaat bij levering, vaak laat, maar nog vaker de verkeerde spullen (zo kreeg ik zelf 50 honderdste lijn, terwijl ik 30 honderdste had besteld)
Paul Balk
Berichten: 46
Lid geworden op: 25-03-2010 11:50

07-05-2010 19:22

Eerste bestelling duurde een week, ontbrak de hennep in, zou nog nagestuurd worden, maar na 5 weken nog steeds niets, me tweede bestelling, vorige week woensdagochtend gedaan en direct betaald, en gevraagd waar me hennep bleef, niets op gehoord, dus vanochtend eerst per mail geprobeerd, maar niets, dus vanmiddag maar eens gaan bellen; 2,5 uur lang geprobeerd, telefoon werd niet opgenomen, uiteindelijk wel, en nou, het was zo'n grote bestelling, en kleintjes gaan wat sneller, dus tja, dinsdag, misschien woensdag. Lekker, ga woensdagochtend om 430 de deur uit voor een vierdaagse sessie, dacht dat twee weken wel genoeg tijd was. :-? En benieuwd of nu wel de hennep erbij zit.

Heb ook ooit eens naar een filiaal gebeld, met een vraag over een product; kreeg als antwoord dat hij niet de hele catalogus uit ze hoofd kende "hoor"... Charmant... Duidelijk de laatste keer geweest... :(
Roland Mulder
Berichten: 104
Lid geworden op: 27-08-2003 02:00
Locatie: amersfoort

07-05-2010 19:29

Heb ook allerlei dingen opgestuurd gekregen die ik niet besteld had,

Delkim Nightlite blauw ipv de bestelde witte kleur
Nylon, andere diameter dan besteld
Lood, andere vormen en gewichten dan besteld
etc etc.

Zat een briefje bij, ze hadden wat ik heb besteld niet op voorraad, zij hebben dus ander spul verstuurt. Als ik niet accoord ga, dan kon ik het pakketje terugsturen. Wat is dat voor bullshit. Ik bestel iets en wil dat geleverd hebben. Bestel een tv van 107cm en krijg er 1 van 67cm met een briefje erbij. Voor mij geen Vlemmix of Raven meer.
Don't hate the player, hate the game!
Gebruikersavatar
Mike van den Eijnde
Berichten: 152
Lid geworden op: 12-11-2009 19:44
Locatie: Haarlem

07-05-2010 19:53

Heb er in totaal 2 keer besteld.

1e keer was het artikel niet op voorraad, maar ik kreeg dit pas te horen nadat ik zelf na 3 weken besloot om eens te gaan bellen hoe het ermee stond (op mail heb ik overigens nooit antwoord gehad)

2e keer was `iets` beter, ruim anderhalve week op mijn bestelling gewacht alleen die was niet compleet omdat het 1 en ander niet op voorraad bleek te zijn en dat terwijl het systeem zei dat alles op voorraad was! En 2 artikelen verkeerd geleverd gekregen en als je dan belt om te vragen hoe ze dat gaan oplossen valt het stil.

Ik heb ze na hun eerste fout dus nog een 2e kans gegeven, omdat ik dacht 1 foutje kan altijd gebeuren, maar na 2 keer weet ik wel beter!

Ik bestel tegenwoordig alleen nog maar via Henk Koster :wink:
William Snijders
Berichten: 60
Lid geworden op: 13-01-2010 06:58

07-05-2010 20:27

Gewoon bij Henk Koster bestellen, nooit gezeik.
Met vriendelijke Groet.


KarperKoorts
piet vliet

07-05-2010 20:30

of bij tackledirect
Stephen Ram
Berichten: 52
Lid geworden op: 01-05-2010 01:05

07-05-2010 20:33

Gewoon bij goedkopervissen.nl bestellen. Die leveren meestal de volgende dag en je kan de procedure van de verzendig volgen via je account die je op de site aanmaakt. En de verzendkosten zijn veel lager.
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

07-05-2010 21:11

Met Henk Koster heb ik tot nu toe nog de beste ervaringen. Je bestelling wordt eerst op voorraad gecheckt en wanneer er iets niet (meer) op voorraad is sturen ze netjes een mailtje of dat je wilt wachten, bestelling aanpassen, of annuleren.

Heb bij Raven/Vlemmix wel eens meegemaakt dat ik een halve bestelling geleverd kreeg en vervolgens 4 weken moest wachten op m'n bestelde RVS Banksticks. Toen dat maar laten vervallen en van ellende maar een paar zakken boilies voor m'n geld gekozen..
Gebruikersavatar
Frans Klomp
Berichten: 542
Lid geworden op: 24-05-2008 11:17
Locatie: Nuenen

09-05-2010 10:33

Ik zou er gewoon niet aan beginnen, heb alle ellende ook zelf ondervonden. Of je moet weken of maanden wachten op je spullen, of ze doen er maar iets anders bij wat er op lijkt, als vervangd product die je helemaal niet wil. Kun je wel weer terug gaan sturen, etc etc.

Doe dan idd wat Jeffrey zegt, Henk Koster pakt het allemaal veen slimmer en netter aan vind ik. Heb er zelf ook een goede ervaring mee....

MVG
De vangsten maken de visser nog niet!
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

09-05-2010 11:15

Ja ik bestel ook z.g.a. altijd bij Henk Koster, super! en vaak de goedkoopste
jeroen van viegen
Berichten: 32
Lid geworden op: 07-05-2010 14:32

09-05-2010 11:46

idd jongens

bestel ook bij henk koster en de orders worden altijd keurig en snel behandeld!
niks dan goeds hierover!

-vlemmix
-sanders hengelsport

beide nooit meer!!! :evil: 2x besteld 2x meerdere artikelen fout ontvangen!
kijk pa zonder handen!, ja lul het is een driewieller.....
Gebruikersavatar
Han Eijkenduijn
Berichten: 187
Lid geworden op: 01-10-2009 14:57
Locatie: Purmerend

09-05-2010 12:08

Bij Raven ooit 1 x een schepnet besteld plus dobbers,lood,kralen,stuitjes,onderlijn,wartels,haken etc.
Schepnet in de doos en al het andere er los ingeflikkerd en opsturen.
Bij aankomst zat er een gat in de doos en 2/3 van het klein materiaal foetsie.

En een vriend en vismaat van me kreeg een stuk en gebruikt setje piepers die niet eens schoongemaakt waren,zo weer opgestuurd.
Mailtje gestuurd naar eigenaar, maar nooit wat gehoord(maakt hem niet uit denk ik )
Dus ik nooit meer,en me maat ook niet.
Groet Han


There is no dark side of the moon really.
As a matter of fact it's all dark...
Dante Derks
Berichten: 37
Lid geworden op: 09-05-2010 12:20

09-05-2010 12:55

hoi.


mijn mattie heeft ooit 2maanden moeten wachten op zijn onthaakmatje en een paar hengels met molen :roll:

maar nu hadden we een boot besteld en kregen we hem best snel aan maar nu hebben we een boot besteld
die was best snel geleverd... we pompen hem op en BOEM constructiefout en nu zijn we ondertussen ookal 3 maanden aan t wachten schandalig :-? maarja zomang we hem maar hebben voor de zomer
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

09-05-2010 15:58

Volgens mij zijn hier al zo veel topics over gemaakt, over het werk wijzen van raven hengelsport.
Dat het gewoon kwalikatief uitermate teleurstellend is , is volgens mij onder hand wel duidelijk.
Paul Balk
Berichten: 46
Lid geworden op: 25-03-2010 11:50

10-05-2010 10:46

Nou, vrijdag met spanning zitten wachten, helaas, geen verzendbevestiging. Dus ik al hopen dat het dan vandaag de deur uit ging, en er morgen zou zijn, krijg ik net een mailtje dat het pas eind deze, begin volgende week de deur uit gaat!!! En vrijdag stond alles al ingepakt en klaar voor verzending!!! Meteen geannuleerd, en dit doen we NOOIT meer!!!

Henk Koster all the way!!!
remco schouten
Berichten: 33
Lid geworden op: 04-04-2010 18:27
Locatie: zuid holland

10-05-2010 12:28

heb ooit eens daar een bestelling gedaan voor 500 a 600 euro

(onder rembours laten versturen)

het is alleen nooit aangekomen omdat ik na 4 weken belde van hoe en wat
heb het toen geanuleert omdat ze het nog kompleet moesten maken
en ben naar paddy hier zo goed als om de hoek gereden
nog wat extra korting gehad en klaar

raven bestellen online is een drama

ik zelf ben wel eens naar de shop in leyliestad gereden uurtje a 1 1/2 rijden
als je dan spullen koopt dan krijg je het gelijk mee ;)
das de beste optie bij raven denk ik

tevens vind ik dat henk koster zeker wel snel leverd
maar lig ook om de hoek bij mij

groetjes remco
Gebruikersavatar
weerensteyn harold
Berichten: 826
Lid geworden op: 01-02-2006 23:53
Locatie: venlo

10-05-2010 12:30

maatje van mij ook.
spullen besteld ,maar noppes thuis krygen,hij bellen na paar dagen.
nee we hebben nog niks verstuurt.
wat een k.t winkel!!!!!!!!!!!!!!!!
patrick van looij
Berichten: 26
Lid geworden op: 17-10-2009 16:55
Locatie: Noord-Holland

10-05-2010 13:12

bel je op omdat je molens wilt gaan halen om even na te vragen of ze er nog zijn..
ik heb er nog 3 zei die.
dus ik zeg mooi dat is prima ze zijn alle drie in orde neem ik aan.
ja tuurlijk was het antwoord, ze zitten in de doos.
ik zeg prima kunt u ze even apart houden kom ik ze morgen halen.
een dag en een uurtje karre later in lelystad aan de balie worden er drie dozen neergezet waarvan 1 met een ontzettende deuk in de doos.
ik uiteraard gelijk de molen eruit voor controlle, blijkt de hele slipknop onder op de molen krom gebogen te zijn en zat dus muurvast :-?
zegt die oh srry nou daar moet ik even een nieuwe voor bestellen,
die stuur ik u dan later na.
ik zeg; ja lekker ben je. ik bel je op om te vragen of je ze nog heb zeg je ja. vraag ik of ze in orde zijn zeg je ja. kom ik hier is het niet in orde :-?..
srry meneer was het antwoord ik zeg je word bedankt :evil: had net zo goed alledrie de molens kunnen laten opsturen in dat geval, scheelt ook een uurtje rijden..
maar goed dus ik maar wat kleine spulletjes gepakt en naar de kassa om af te rekenen en hopen dat die molen snel nagestuurd werd. kom ik bij de kassa kijk ik erachter op de plank met molens zie ik er nog 5 staan van degene die ik moest hebben. ik kijk m aan :evil: en zei tegen m je ben wel lekker bezig he johnny doe deze spulletjes en me derde molen dan ook maar gelijk he :-?..
ohh ja verrek er staan er nog een paar zei die, sorry die had ik niet gezien(stonden gewoon duidelijk in het zicht voor op de plank, maarjah as je schijnbaar niet eens kijkt zie je die natuurlijk niet )

echt ongelooflijk hoe daar met klanten word om gegaan
mij zal je er in ieder geval niet meer iets zien halen of bestellen..
Gebruikersavatar
Mehmet Yildiz
Berichten: 209
Lid geworden op: 20-04-2010 21:28
Locatie: Grunn

19-05-2010 01:20

Vlemmix....

Ik heb er een tijdje geleden een Rigmap,foudraal,opbergbox en nog wat klein spul besteld. Na 1,5 week niets te hebben gekregen had ik ze ff gemailt, volgende dag kreeg ik een mailtje van ja het word deze week nog opgestuurd. Ze hadden gelijk en vrijdag kreeg ik een mailtje dat het was verstuurd en zaterdag had ik het in huis. Ik de doos opendoen zit de helft er niet in! Met een briefje over nalevering.... Het is inmiddels 2 week later en mijn zogenaamde "nalevering"is nog nergens te bekennen! En ik had express andere artikelen gekozen (ander merk) omdat het geen wat ik wou niet op voorraad was, ook nadat ik de helf niet had gekregen stond het nog wel op de site als beschikbaar. Ga maar ff een mailtje die kant op doen morgen....

En over goedkopervissen.nl Tjsa heb daar 2 maand geleden een spinhengel,molen en toebehoren besteld. Na 1,5 a 2 week mailtje gestuurd van waar het bleef het antwoord was ja het was niet op voorraad het is besteld deze week komt het binnen. Naja de week was inmiddels voorbij en ik kreeg een mailtje: ja er is iets mis gegaan met de order en het komt volgende week binnen en omdat het zo lang duurt krijgt u van ons een verrassing!
Na weer een aantal dagen wou ik ze eigenlijk bellen om het maar te annuleren maar toen kwam de postbode gelukkig. Ik pakketje open maken, stiekem nieuwschierig naar DE verassing, zit er een doosje ZOUT water haken bij!!! :-? twv. 2 euri

Vlemmix/rave en goedkopervissen dus nooit meer voor mij!

Overigens heb ik wel goede ervaringen op het gebied van online shoppen! Al mijn kickbox spullen heb ik altijd de volgende dag binnen!

gr.
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

19-05-2010 10:58

Als de topic starter nou zelf ook nog eens zou reageren zou wel zo netjes zijn in plaats van de halve catalogus van raven op te sommen en nooit meer te reageren.
vr gr peter
Gebruikersavatar
weerensteyn harold
Berichten: 826
Lid geworden op: 01-02-2006 23:53
Locatie: venlo

19-05-2010 11:47

schandalig kryg er HUILBUIEN VAN :lol:
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

19-05-2010 12:44

Ik moest net toch echt even een traantje weg pinken :lol: :lol:

Beter gezegd je word schijt ziek van de herhalende topics die compleet nergens over gaan :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik open een topic en kijk nooit weer :evil: :evil: :lol: :lol: :lol: :lol:

sluik reclame? :o :o :o
vr gr peter
Plaats reactie