Nieuwe Stek!


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rutger Scardola
Berichten: 53
Lid geworden op: 25-09-2009 20:20

25-02-2010 22:44

Hee, ik heb een nieuwe stek op het oog een oude veen put, ik heb informatie gehad dat die veen put er al meer als 150 jaar is.... Dus ik dacht die karpers daar zullen wel mooi zijn vooral omdat er nooit gevist wordt!
Ik ken iemand die er naast woont en die zegt nee er zitten nooit vissers. Dus ik dacht ik sla mijn kans alleen ik ken het water niet er zijn wel overhangende bomen en riet enzo. Jullie zoude zeggen ga eens peilen maar ik heb wel een peil hengel en molen enzo maar ik heb die dobbers en lood nu even niet. Dus wat raden jullie mij aan op een veen put waar nooit gevist word niet al te groot is en ik niet kan peilen??

Alfast bedankt, MVG!
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

25-02-2010 23:19

misschien als je een foto stuurt van het water
of een adres dat we even via google maps kunnen kijken.
Dan kunnen we zeggen of het wat kan zijn :lol:
Remco Brok
Berichten: 55
Lid geworden op: 03-01-2005 08:52

26-02-2010 08:06

mooie kans al ik het zo hoor...

toch wel even goed aanpakken en dus peilen. je geeft zelf al aan wat je moet doen alleen heb je geen peildobber en lood.
dat betekent dus één ding: kopen (en dit is nou niet bepaald echt duur dus daar hoeft het niet aan te liggen)

een goede voorbereiding is het halve werk.

succes ermee!

gr remco
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

26-02-2010 16:44

als je de materialen niet kunt betalen (kan zo maar kunnen), zou ik proberen om vissen te spotten, dan weet je in ieder geval waar het spul zich op dat moment ophoudt...bij een veenplas denk ik al snel aan een erg zachte bodem, ik zou alvast niet met al te zwaar lood gaan vissen. je zou ook met een vaste hengel kunnen gaan peilen, of anders met een schuifdobber op je lijn, je komt niet heel ver, maar als er nooit gevist is, kan de vis overal azen. Op grote plassen waar wel veel gevist wordt, hebben de vissen de neiging om net buiten bereik van de visser te gaan azen. Op de plas die je op het oog hebt kan dat zomaar anders zijn en azen de vissen misschien nog behoorlijk dicht aan de kant...ik zou wel heel voorzcihtig zijn met bewegen, veengrond is zacht en de trillingen worden erg ver doorgegeven.
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
Gebruikersavatar
Rutger Scardola
Berichten: 53
Lid geworden op: 25-09-2009 20:20

26-02-2010 17:09

Hee bedankt! Nee ik heb inderdaad ff geen geld meer over net nieuwe jrc brolly gehaald enzo:P
Maarja ik ga er wat van probere te maken:P
Bedankt voor de reacties:D
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

26-02-2010 17:53

Seek and Catch ;)
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
mario laseur
Berichten: 513
Lid geworden op: 09-04-2006 14:14
Locatie: amersfoort
Contacteer:

26-02-2010 18:06

Je kan ook gewoon met een normale hengel met een stuk lood peilen, tel gewoon hoe lang het duurt voordat het lood de bodem raakt.
Stekkeuze? vis verspreid en volg gewoon je gevoel, er is niemand hier op het forum die dat voor jou kan bepalen.
Plaats reactie