HARECO


Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

19-02-2010 17:25

Het lijkt mij dat een zaak alleen kan bestaan met een goede service. Ik weet niet hoe lang Hareco al bestaat, maar als ze al lang bestaan kan de service bijna niet anders dan goed zijn.
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
Gebruikersavatar
rene sla
Berichten: 149
Lid geworden op: 17-02-2008 19:49

19-02-2010 18:05

gisteren de trakker mk2 2man gekocht bij harry
en wat klein spul van korda

service was weer oke
karperen en de rest
welke rest???
Gebruikersavatar
erik pors
Berichten: 180
Lid geworden op: 06-08-2004 19:34
Locatie: langs de waterkant en bij mn vijver

20-02-2010 22:31

service is uitstekend bij hareco.
ze komen overal door het hele land vandaan zeker voor de prijzen die hareco hanteerd en de service
en omdat alles achter glas zit komt puur omdat er afgelopen aantal keren te veel materiaal gestolen is door winkelende mensen die ik citeer::moeite hebben met afrekenen. mvr erik
vissen tot je er dood bij neervalt :):)
http://www.hareco-hengelsport.nl
spiegel :20 kilo
schub :18 kilo
spiegel :24 kilo
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

20-02-2010 22:48

Tja als je daar nog moet gaan jatten omdat de prijs je nog niet aanstaat,tja verdien je het niet om spul in je bezit te hebben
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
erik pors
Berichten: 180
Lid geworden op: 06-08-2004 19:34
Locatie: langs de waterkant en bij mn vijver

20-02-2010 22:57

ja en dat moet je wel spullen achter het glas zetten om herhalingen te voorkomen.
verder is het een super zaak en super service kan niet anders zeggen dan dat ik er elke keer goed wordt geholpen
vissen tot je er dood bij neervalt :):)
http://www.hareco-hengelsport.nl
spiegel :20 kilo
schub :18 kilo
spiegel :24 kilo
Gebruikersavatar
R. Vos
Berichten: 268
Lid geworden op: 30-06-2008 21:53

21-02-2010 08:11

laats kreeg ik gewoon het sleuteltje mee om even wat te bekijken (en vervolgens te kopen) , zo kan het ook , tegenwoordig jatten ze alles onder je reet vandaan joh, je moet wel! Groot gelijk Hareco!
dave staal

22-02-2010 15:30

Heb contact gehad met harry over mijn eerdere negatieve ervaring met hareco hij heeft het netjes proberen op te lossen,mijn mening over hareco is dan ook in positieve zin veranderd .
denk dat ik binnenkort langs ga om het een en ander aanteschaffen. :wink:
.vr gr dave
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

22-02-2010 15:58

goed dat je dat ook hier vermeldt, Dave!!!
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
Gebruikersavatar
rene sla
Berichten: 149
Lid geworden op: 17-02-2008 19:49

22-02-2010 18:08

harry for president :wink:
karperen en de rest
welke rest???
Gebruikersavatar
Niek Wijnen.
Berichten: 728
Lid geworden op: 15-08-2003 02:00
Locatie: Nijmegen

22-02-2010 19:14

Jow, van mijn kant ook een positieve recentie voor Hareco.
Donderdag een mailtje gesrtuurd met de wensen. De volgende ochtend meteen een nette en duidelijke mail terug. Geld overgemaakt, en vandaag (maandag) de jas binnen top. :D

Btw als je nog opzoek bent naar een lekker jasje voor de frissere dagen, de Trakker Nordic is echt een toppertje :lol: niet twijfelen meteen kopen...echt geweldig!! 8)
Catch them if you can...
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

27-02-2010 21:11

Vandaag gezellig zitten lullen met Harry in de keuken 5 uur lang,en op het dooie gemakkie de grote bestelling bij elkaar gezocht.

Was weer gezellig.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Sander van Dongen
Berichten: 410
Lid geworden op: 21-03-2006 10:30
Locatie: Hellevoetsluis

28-02-2010 15:32

Dan hebben we elkaar waarschijnlijk gekruist want ik was er ook. :D
Life begins at 11.000 ha
Dave Rietveld
Berichten: 29
Lid geworden op: 20-09-2009 18:56

28-02-2010 15:57

eindelijk eens fijn om in sliedrecht te wonen:)
hele goede winkel en ze zijn in voor een praatje!


laters 8)
Hoe krijg je vissen aan de lijn?

BEL ZE OP
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

28-02-2010 16:38

Sander van Dongen schreef:Dan hebben we elkaar waarschijnlijk gekruist want ik was er ook. :D


Jah kan best,Harry liep eerst maar te rennen en te doen was even druk,want er waren er 3 met een dikke bestelling haha en die hadden echt voor veel euro's besteld,en toen hadden ze nog een leuk briefje tussen de ruitenwisser van de auto voor de zaak :) Niet echt blij mee.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
K. van den Herik

01-03-2010 08:23

4 keer gebeld voordat er 1 kwam controleren...
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

01-03-2010 09:15

Niet om Harry een veer in zn reet te steken maar afgelopen weekeind weer gemerkt hoe zijn service is..

Ergens in oktober kocht ik een onthaakmat van X
In de winkel had ik niet gezien dat deze mat kapot was helaas en zag dit thuis pas na sluitingstijd van de winkel...
Ik een mailtje gestuurd naar harry met de mededeling dat de mat een scheur had aan de onderzijde.
S'morgens al een mail terug met, Gewoon gebruiken dat ding ik regel wel een nieuwe.
Affin na een paar weken bleek dat deze mat niet meer leverbaar was en kon hem inruilen voor een ander merk/type.
Prima geregelt dacht ik en probleem opgelost.

Maanden later {gisteren} bezoek van een vriend en die was bij harry langs geweest voor wat spulletjes.
Harry had de oude kapotte mat nog steeds liggen blijkbaar en had hem aan mijn vriend mee gegeven voor mij :o ..
Tsja en een nieuwe mat in huis +de oude voor de prijs van 1 :lol:

Helaas is de service daar zo beroerd dat je terug blijft komen 8) :wink: .

Ik zal eens kijken of ik dit goede gebaar van Harry om kan zetten in een goed gebaar naar de jeugd.
Gebruikersavatar
marco duvaloois
Berichten: 164
Lid geworden op: 09-11-2009 20:26
Locatie: Papendrecht

05-03-2010 17:01

Gisteravond was het ook weer erg druk bij Harrie in de zaak. Er was een fieldtester van Nash, en die gaf wat tips over onderlijnen enzo. Was best interessant allemaal, eigenlijk nooit geweten dat Nash ook prima onderlijnen matriaal heeft. Ik gebruik altijd PB, maar dat van Nash zag er ook erg mooi uit, en nog belangrijker goed spul ! En ja voor je dan weer is weg ben is het al weer gauw half 10 of zo, je kan merken dat het weer gaat kriebelen bij de karpervissers, ze zijn niet naar huis te schoppen :D
De toekomst is al gauw verleden tijd !!
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

05-03-2010 17:13

Service is echt wel goed.

Moet eerlijk zeggen dat ik wel eens gebeld had voor spullen die niet aanwezig bleken te zijn op het moment dat ik kwam, dat is het enige puntje feedback dat ik vaker heb gelezen/hoord. Maar daar valt aan te werken lijkt mij.

Verder meer dan tevreden over de service en prijzen. Zeker met de klantenkaart ben je spekkoper!

Had enige tijd geleden dus gebeld en een aantal spullen bleken toch niet op voorraad te zijn toen ik kwam. Deze werden kosteloos naar mijn huis opgestuurd. Zij het niet dat de TNT beweerde het aan mij te hebben overhandigd, maar ik daar helemaal niets van af wist!!

Na wat klachtenprocedure's bij de TNT die overigens in het geheel geen enkele zin hebben, stelde Harry voor het pakket a 250 euro, nogmaals ter beschikking te stellen!!! Dit is dus gewoon netto verlies voor hem, maar ik was er niet de dupe van. Dit vindt ik echt werkelijkwaar TOP service.
Voortaan dure pakketten verzenden met GLS, dan moet je tekenen!

En de TNT heb ik gebanned. Verstuur nu ook mijn eigen pakketjes met GLS want er zit een service point vlakbij mijn huis.

Dus voor een groot assortiment mooie producten ga ik er graag heen.
De tenten staan niet opgesteld, maar goed daar zijn weer andere veel duurdere winkels voor om naar te kijken. En in de meeste winkels met showtenten is de prijs ook vaak wat hoger :) :)
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

05-03-2010 20:59

Ook hier is ruimschoots antwoord gegeven.

Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======