Bestellen UK


Plaats reactie
Joey van der Maal
Berichten: 179
Lid geworden op: 05-10-2007 11:53
Locatie: hazerswoude rijndijk

28-09-2009 17:29

Wie heeft wel eens spullen besteld via engelse webshops, hoe verliep dit en duurde het lang voordat de spullen binnen had? Graag ook de betreffende webshop vermelden. Dit wil ik graag weten omdat ik nieuwe molens wil bestellen en het daar best wat goedkoper is.

Alvast bedankt.
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

28-09-2009 17:34

2 dagen geloof ik, verliep in principe prima.. Garantie e.d. is wel wat complex natuurlijk. Maar dat risico moet je mss maar nemen dan als het veel scheelt?

Fishingwarehouse trouwens.
Gebruikersavatar
Bart Olde Kalter
Berichten: 74
Lid geworden op: 05-05-2007 14:18
Locatie: Losser

28-09-2009 18:08

Heeft iemand ook enig idee wat het verzenden van spullen kost?
En dan met name een schepnet met een steel van 1,80 meter.
Ewoud Kuijvenhoven
Berichten: 183
Lid geworden op: 10-08-2008 07:39

28-09-2009 18:26

Bij de meeste zaken is het verzenden 25 GBP voor een pakket tot 50 kilo. Schepnet zou in principe in een koker moeten gaan dan is het geen probleem.

Kent tackle
Leslies of luton
England Angling

Allemaal geen probleem met verzenden en meestal binnen 3 á 4 dagen in huis.
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

28-09-2009 18:57

Mitchel van der Linden schreef:2 dagen geloof ik, verliep in principe prima.. Garantie e.d. is wel wat complex natuurlijk. Maar dat risico moet je mss maar nemen dan als het veel scheelt?

Fishingwarehouse trouwens.


14 pond verzendkosten, boven de 100 pond geloof ik lager
Herwin Kwint
Berichten: 412
Lid geworden op: 21-10-2003 02:00

29-09-2009 06:53

Weet iemand hoe het precies zit met de garantie. In princiepe moet het toch niet uitmaken waar je een product koopt?

Gr.,

Herwin
K. van den Herik

29-09-2009 07:15

Normaal gesproken wel Herwin, ze laten je alleen 3 keer in een week terugkomen in de winkel. :lol:

Zonder dollen, je recht op fabrieksgarantie blijft bestaan. Heb je alleen problemen met de bewijslast. Jij moet bewijzen dat het aan het product lag. Een winkelier moet bewijzen dat dat niet zo is.


http://www.consuwijzer.nl/
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

29-09-2009 11:17

Ik heb zelf goede ervaring met Kent tackle heb hier laatst 2 slaapzakken en een overwrap besteld en dat ging perfect.

De overwarp was niet op voorraad maar er was nog een showroom model die een pegging point miste dit werd mij per mail medegedeeld.
Als ik de overwarp zou nemen werd er 50 pond terug gestort en ook nog voor 50 pond freegifts mee gestuurd.
Ik heb dit gedaan en het is mee zeker niet tegengevallen er werd voor 50 pond onderlijn matrieel mee gestuurd wat bestond uit fox nash esp maar ook een rigwalet van jrc ,prijzen stonden er op heb hier gekeken en het was het geld meer dan waard en de overwrap was ook nog eens niks mis mee dus bijna voor niks.
Niks dan loof over Ben van Kent tackle.

Zondags betaald en was woendag in huis.Gezien de lage prijs van de pond heel leuk zaken gedaan.

Ps let wel even op op internet staan bij veel omreken site's alleen de inkoop prijs van de pond verkoop is iets hoger.
De pond staat ongeveer op verkoop prijs 1,10 euro voor een pond.Verzend kosten komen op ongeveer 20 pond per verzending.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Joey van der Maal
Berichten: 179
Lid geworden op: 05-10-2007 11:53
Locatie: hazerswoude rijndijk

29-09-2009 14:14

Wie kan mij helpen ik kom hier niet uit :roll: Het betrefd een betaling bij kent tackle

Credit Card Payment
UK Credit Card

Credit Card Type:

Maestro

Name On Card:

Credit Card Number:

Credit Card Security Code (wat moet ik hier invullen ?)

Issue Number ( wat moet ik hier in vullen?)

Start Date (wat moet ik hier invullen?)

Expiration Date (wat moet ik hier invullen?)
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

29-09-2009 14:34

google translate en je komt er wel zijn standaard creditcard gegevens alleen in het engels aangegeven
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Ewoud Kuijvenhoven
Berichten: 183
Lid geworden op: 10-08-2008 07:39

29-09-2009 15:51

Credit Card Security Code:
Wereldwijd worden veel aankopen met een creditcard gedaan per postorder en telefoon. Dit is een eenvoudige manier van op-afstand-betalen. Tot op heden werd u gevraagd om bij dergelijke betalingen uw creditcardnummer, naam en vervaldatum van uw Visa Card door te geven. Vanaf heden heeft een Visa Card een extra beveiliging: de Card Verification Value (CVV2), ook wel de veiligheidscode. Deze wordt gehanteerd door International Card Services en andere financiële instellingen om het risico op fraude te verminderen bij transacties per postorder of telefoon. U vindt deze veiligheidscode op de achterzijde van uw Visa Card. Het zijn de laatste drie cijfers van het nummer op de handtekeningstrip.

In een winkel gebeurt hier niets mee. Maar als u een bestelling per post of telefoon doet, kan u om deze code gevraagd worden. Een Visa Card-accepterend bedrijf bepaalt dit zelf.

De veiligheidscode is ontwikkeld om u te beschermen tegen misbruik van de Visa Card. De code is uniek voor u en uw Visa Card. U mag deze daarom alleen verstrekken als een Visa Acceptant daarom vraagt.
(10 seconden google)
Geldt ook voor andere credit cards

Issue number: overslaan, is er niet, credit card security code en start en expirastion date zijn genoeg
(20 seconden google)
Start Date: Afgifte datum
Expiration Date: Verval datum
Plaats reactie