X2, goedkoop of toch duur?


Plaats reactie
daan weeber
Berichten: 70
Lid geworden op: 21-02-2006 19:12
Locatie: den haag

21-07-2008 14:23

Allemaal teringzooi!!!!! Ik vind het nog net genoeg moeite om op dit onderwerp te reageren. :evil: :evil: :evil: :evil:

P.S.
X2 is van flemix/Raven

Gr,
Daan
Gebruikersavatar
hennie bodde
Berichten: 231
Lid geworden op: 23-08-2006 21:58
Locatie: assen
Contacteer:

21-07-2008 17:48

ik heb persoonlijk helemaal niks van x2, en ik moet zeggen : DAT BEVALT ERG GOED.............. :D
Gebruikersavatar
R. Vos
Berichten: 268
Lid geworden op: 30-06-2008 21:53

21-07-2008 21:56

haha nou ik denk voor een blauwe maandag !
Gebruikersavatar
R. Vos
Berichten: 268
Lid geworden op: 30-06-2008 21:53

21-07-2008 21:59

dat was voor wilmar, niks persoonlijks hoor...
Rene Houtman
Berichten: 4
Lid geworden op: 10-08-2008 13:52

17-08-2008 19:36

Ben in het begin ook begonnen met X2 spullen maar het beviel me toch niet al te best. alleen de oval paraplu is een topper voor de rest is het leuk om goedkoop te beginnen.
Gebruikersavatar
Jaapie brug
Berichten: 31
Lid geworden op: 15-08-2008 20:22

17-08-2008 20:21

daan weeber schreef:Allemaal teringzooi!!!!! Ik vind het nog net genoeg moeite om op dit onderwerp te reageren. :evil: :evil: :evil: :evil:

P.S.
X2 is van flemix/Raven

Gr,
Daan



Idd jonge, x2 wat een troep :evil: . Nooit aan beginnen, alles is zo naar de klote.

En idd X2 is eigen merk van vlemmix/raven..
Gebruikersavatar
Ensar Ozcelik
Berichten: 404
Lid geworden op: 07-05-2007 22:44
Locatie: Arnhem

17-08-2008 20:48

Bij mij is 3x een x2 stretcher gebroken.. Had er genoeg van. nu lekker een brede jrceetje
Let righteousness cover the earth. Like the water cover the sea & lakes.
Gebruikersavatar
steef zenden
Berichten: 376
Lid geworden op: 29-03-2005 13:48
Locatie: westland

18-08-2008 00:44

Ik heb ook een paar dingen van X2 zoals mijn extra strecher en stoel(als mijn vrouwtje mee gaat vissen) de onthakingsmat, weegzak, drijver van mijn schepnet, divers tasjes voor spullen.
Daar ben ik heel te vreden over, maar ik zou van X2 geen hengels, piepers en spullen voor onderlijntjes te maken en haken kopen
Gebruikersavatar
jurgen heintjes
Berichten: 682
Lid geworden op: 28-08-2006 12:53
Locatie: JRC twin skin

18-08-2008 11:55

Bijna elk product dat ik koop van x2 is binnen no time stuk.

Hierbij wil ik Raven/Vlemmix buiten beschouwing laten omdat je er nergens anders twee shimano baitrunners kan krijgen voor 60 euro en veel producten van attack, ultimate, spro exact hetzelfdezijn als die van x2.



Een zogenaamde "marker float"die gewoon niet goed in elkaar gelijmd zit waardoor je de helft eraf gooit.

Een "landingsnet carp" waarvan het spreidblok niet overeenkomt met het net dat erbij hoort en daardoor snel stuk is gegaan.

Doeg.
marijn alons
Berichten: 250
Lid geworden op: 18-09-2006 19:58
Locatie: dronten

18-08-2008 15:22

Het is altijd gekloot met X2

2 schepnetten versleten in 1,5 jaar.
Paraplu lekt.
Markerfloot door de helft.
piepers kapot geregend.

Enz.

Alleen de loden en wartels enz. kan je vertrouwen. De rest is niet veel soeps.

Groeten
kevin smits
Berichten: 165
Lid geworden op: 25-10-2007 22:59
Locatie: sint oedenrode

18-08-2008 17:34

ik heb een paar weken geleden een dinner set van x2 gekocht, ik d8 dat dat nog wel kon maar nee!, de vork begint al te roeste :-?

gr kevin
Jan Peter Teerling

18-08-2008 19:02

Ensar Ozcelik schreef:Bij mij is 3x een x2 stretcher gebroken.. Had er genoeg van. nu lekker een brede jrceetje


Turkie is inderdaad niet al te snugger (gezien je onderschrift) als hij na de eerste twee gesloopte x2 stretchers nog een derde koopt..

Maar zelfkennis siert de mens Ensar!

Wat een gezeik op/om die X2 spullen, je weet dat je voor die prijzen toch niet al te veel mag verwachten van dat materiaal?

Het zijn toch echt niet alleen blonde karpervissers die elke keer staan te graaien in die dozen op de beurs in Zwolle.
Deed me denken aan het voormalige oostblok als er weer eens wat in de schappen lag.. :D
Gebruikersavatar
Ensar Ozcelik
Berichten: 404
Lid geworden op: 07-05-2007 22:44
Locatie: Arnhem

19-08-2008 14:54

JP,

De derde kreeg ik van een maatje van mij.. :D
Let righteousness cover the earth. Like the water cover the sea & lakes.
Gebruikersavatar
steef zenden
Berichten: 376
Lid geworden op: 29-03-2005 13:48
Locatie: westland

19-08-2008 16:15

ik heb ook een X2 stretcher, maar ik heb nergens last van en ik heb hem toch aardig wat jaartjes.....
Misschien mazzel gehad????????
Gebruikersavatar
sies overbeek
Berichten: 168
Lid geworden op: 04-04-2008 22:29

19-08-2008 16:28

ik vind dat er van x2 best leuk spul tussen zit :wink:. schepnet vis ik al 3 jaar mee, nog nooit kapot gegaan. kameraad koopt een fox warrior net, binnen 2 maand een x spreiblokje kapot en de naden van het net losgelaten.

mag ik vragen wat het verschil is tussen stoppers van x2 of fox, wartels van x2 of fox. daar zie ik geen verschil in zitten. maar je betaald er wel meer voor. tuurlijk zijn de producten van x2 vaak van mindere kwaliteit als van andere merken. maar dat is ook logisch als je naar de prijs kijkt. voor de jeugdige vissers met niet zo'n hoog budget is het leuk dat ze karperspul kunnen halen wat niet zo duur is.
sprak laatst een jongen van 13 die aan het vissen was. hij had behoorlijk verstand van karpers moet ik zeggen. praate over taluuds en dergelijke begrippen. alleen kreeg hij 20 euro in de maand waar die mee moet rondkomen. dan kun je ook niet veel anders als goedkoop beginnen. heb dit jaar ook wel dingen vernieuwd wat ik eerst van mindere kwaliteit had.
cyber2 tent doet het prima. vannacht nog een nachtje gezeten. noh het kwam hier rond 10, 11 uur 's avonds met bakken uit de lucht. maar mijn tentje bleef lekker droog en heb nergens last van gehad. tuurlijk zou een trakker tent ofzo beter blijven staan, maar met mijn tentje had ik niks geen last.

conclusie, sommige dingen van x2 is geen troep, maar wel goedkoop, maar je hebt ook spul wat goedkoop is en wat telkens kapot gaat waardoor het als nog duurkoop word.
(en merk is merk. voor fox betaal je misschien wel 20%(als het niet meer is) teveel voor het product alleen omdat er het logo fox op staat en niet x2.)

(dingen die belangrijk zijn voor het vissen zelf haal ik nooit van x2, op lood, leadclips en wartels na. haken, onderlijn materiaal, de hoofdlijn, molens hengels wil ik van betere kwaliteit hebben, omdat ik deze zaken het belangrijkst vind)

x2 = 2 x niks :lol:

gr. sies
tobias vlok
Berichten: 119
Lid geworden op: 24-07-2008 10:59

19-08-2008 17:07

X2=2X niks

Die is goed man!!!
Doe eens gek,GA VISSEN!!!
Gebruikersavatar
Ensar Ozcelik
Berichten: 404
Lid geworden op: 07-05-2007 22:44
Locatie: Arnhem

19-08-2008 17:49

Aangezien er bij mij 3 stretchers kapot zijn gegaan, 3x niks..
Let righteousness cover the earth. Like the water cover the sea & lakes.
Gebruikersavatar
Jaapie brug
Berichten: 31
Lid geworden op: 15-08-2008 20:22

19-08-2008 19:23

mag ik vragen wat het verschil is tussen stoppers van x2 of fox, wartels van x2 of fox.


Mwa de wartels van x2 zouden zomaar spontaan kunnen breken. bij fox niet.

X2 zouden ze gewoon niet meer mogen verkopen al die zooi.. het is egt ongeloofelijk slecht spul. vroeger knoopte ik nooit lijntjes zelf (vroeger is een jaar geleden :lol: ) toen kocht ik altijd lijntjes.. ik was een keer bij vlemmix maar de pb lijntjes waren bijna allemaal uitverkocht dus ikke verder kijken ja x2 hadden ze nog wel die waren net zo goed, nou dat heb ik geweten ook.. ik was aan het vissen ik hang me boilie eraan. nog ff checken of de lijn goed inelkaar geknoopt zit (je kan nog wel eens een fabrieksfoutje hebbe) dus ik trekke pats door. ik dacht ookeee da begint lekker wat denk je bij de volgende 5 lijntjes allemaal door.. gewoon ook egt door ook eh niet op de knoop ofzo. kortom Ik zal NOOIT meer iets van x2 kopen, het is een schande dat ze nog iets verkopen van die troep.

En ga nou niet zeggen ja dan heb je misschien pech gehad nee nee ik heb al veel spulle van x2 gehad, plu, hengels, piepers vanalles en alles was binne 2 weken kapot!

Ik raad het jullie egt af om nog iets van x2 te kopen maarja je moet het zelf weten
daan weeber
Berichten: 70
Lid geworden op: 21-02-2006 19:12
Locatie: den haag

19-08-2008 20:09

In het verlengende van mijn vorige reactie X2 IS SUPER KUT :evil: :evil: :evil: :evil: . Ik heb het vorige jaar voor mijn werk moeten aanschaffen. Plus minus 4500€ aan spul, niks meer van over. Gewoon helemaal kut.

[[color=#400080]b]
Mensen die er tevreden over zijn, voor jullie een vraag. Gebruiken jullie [/color]de spullen wel? Zo ja, voor het vissen of voor de openhaard?[/b]

Met alle respect, ik heb zoveel van die klerezooi gekocht dan zou je toch zeggen dat er nog iets heel van is, maar niks is minder waar alles kapot.
Mark Hahne
Berichten: 47
Lid geworden op: 11-05-2006 22:17
Locatie: Lichtenvoorde

19-08-2008 20:13

Ik heb ook wel wat spullen van X2, voornamelijk kleine dingen zoals onthaakmat e.d. Maar ik kocht in juni een Hyperdome, maar ik moet dit weekend al voor de 2 de keer terug. Nu komt er een JTC twinskin.

Eerst zaten er gaten in het tentzeil, en toen ik een nieuwe kreeg, waren er 2 framebuizen kapot..

Voor mij dus ook nooit geen X2 meer!
daan weeber
Berichten: 70
Lid geworden op: 21-02-2006 19:12
Locatie: den haag

19-08-2008 20:16

XXXX22222 is super!!!!!!!!!!!! Koop nu, het is goedkoop en brand goed in de openhaard. Garantie voor langdurig fikkie.

Stel je voor als je een X2 hengel aan de water kant gebruikt is hij sneller kapot dan dat hij opgebrand is in de openhaard:):):)

Verder geen probleem hoor met X2, ierder zijn eigen merk,

HAHAHAHA,

Daan
Gebruikersavatar
sies overbeek
Berichten: 168
Lid geworden op: 04-04-2008 22:29

19-08-2008 21:50

een wartel die zomaar spontaan breekt uhuh...:roll: , noh dat heb ik nog nooit gehoord, gezien, of meegemaakt. het zal me niks verbazen als die wartels uit dezelfde fabriek komen, alleen omdat er fox op staat zijn ze duurder. vergelijk het met een pak beschuiten kopen bij de albert heijn of bij de jumbo van hetzelfde merk. je koopt hetzelfde product alleen betaal je er meer voor.

ik weet niet wat jij met x2 hebt, maar misschien moet je ook wat zorgvuldiger met je spullen omgaan, want wat jou is overkomen is wel heel abnormaal veel en overdreven, en van je 10 berichten loop je in minimaal 4 berichten x2 af te kraken.

niet dat ik een dikke fan ben van x2, maar het is gewoon zo dat je bij sommige dingen van x2 wel waar voor de kleine hoeveelheid geld krijg.

gr.
Gebruikersavatar
Jaapie brug
Berichten: 31
Lid geworden op: 15-08-2008 20:22

19-08-2008 21:54

[b]
Mensen die er tevreden over zijn, voor jullie een vraag. Gebruiken jullie
de spullen wel? Zo ja, voor het vissen of voor de openhaard?[/b]

Met alle respect, ik heb zoveel van die klerezooi gekocht dan zou je toch zeggen dat er nog iets heel van is, maar niks is minder waar alles kapot.


Idd jonge egt een tering zooi ik raad het iedereen nogmaals af

en zeker ga ik wel goed om met me spullen. die plu die ik had bij een beetje wind schoot er al een spaak los aan de binnekant.. storm palen staan ook zo krom.. die hengels zelfde verhaal 3 keer vissen lag er al 1 door de midden.. dat is geen kwestie van goed verzorgen dat is gewoon kut kwaliteit.. en zo te hooren hebben er veel meer mensen last van... x2 = goed voor de openhaard.
Gebruikersavatar
Mathieu de Witte
Berichten: 739
Lid geworden op: 25-02-2005 14:14
Locatie: 's-Gravenpolder

19-08-2008 22:16

Nooit geen koopjes van X2 kopen, de wat duurdere spullen van X2 zijn doorgaans wel van redelijke kwaliteit.
Niet alles is baggerzooi. De duurdere hengels van X2 zijn ''handfabrieksafgebouwd :lol: " maar toch echt niet slecht hoor.
Duurste schepnet is ook niks mis mee, enz. enz.

Ook bij topmerken zie je dat de budgetmodellen vaak de problemen opleveren, bij X2 is gewoon 3kwart budget dus dan vraag je om problemen :wink:

Gr.
Volg The Carp Brothers Incorporated op facebook! --> Link

Carp Brothers Incorporated the movie! : http://youtu.be/paFsduV61_E
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

19-08-2008 22:41

Jaapie brug schreef:
[b]
Mensen die er tevreden over zijn, voor jullie een vraag. Gebruiken jullie
de spullen wel? Zo ja, voor het vissen of voor de openhaard?[/b]

Met alle respect, ik heb zoveel van die klerezooi gekocht dan zou je toch zeggen dat er nog iets heel van is, maar niks is minder waar alles kapot.


Idd jonge egt een tering zooi ik raad het iedereen nogmaals af

en zeker ga ik wel goed om met me spullen. die plu die ik had bij een beetje wind schoot er al een spaak los aan de binnekant.. storm palen staan ook zo krom.. die hengels zelfde verhaal 3 keer vissen lag er al 1 door de midden.. dat is geen kwestie van goed verzorgen dat is gewoon kut kwaliteit.. en zo te hooren hebben er veel meer mensen last van... x2 = goed voor de openhaard.


Er was ooit een tijd waar ik met van die goedkope ultimate hengeltjes ging vissen van 15 euro de stuk. Ik zal je ze vertellen... ik heb ze nu nog (en heel). Overdrijven is ook een vak mensen. Beetje zuinig met je spullen omgaan doet wonderen. Het blijft natuurlijk van mindere kwaliteit. Dus daar moet je wel rekening mee houden...

Mitchel